![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
czy tylko Ja nie widzę zdjęć z dwóch ostatnich postów?
-------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ja tez ich nie widze
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
czy tylko Ja nie widzę zdjęć z dwóch ostatnich postów? ja tez ich nie widze Poprawione. Dzięki adminowi - banpei z aeu86.org, dowiedziałem się, że Picasa ma bugi. Ale juz wszystko powinno być ok. -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
update...
zabrałem się za nadkola. Ponieważ chce trochę szersze i generalnie utrzymać auto w oldschoolowym (metalowym) klimacie użyłem metalowe reperaturki z golf'a mk 1. Najpierw przymiarka ![]() ![]() ![]() ![]() To mi zajęło najwięcej czasu... potem klasycznie primerem ![]() ![]() ...i spawanie ![]() ![]() ![]() ![]() lekkie mody aby ładnie wpasować... ![]() ![]() oraz blachę pod sideskirtem, która mi trochę uciekła ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...i wykończenie pod ss ![]() ![]() ![]() ![]() tutaj się trochę rozpędziłem i musiałem dodać jeszcze jeden kawałek blachy aby było ok. Co prawda jest to pod progiem, ale jakoś nie pasowało mi to. Zdjęcia tej akcji wieczorem. No i jeszcze dolna część nadkola ![]() ![]() ![]() Generalnie nie bardzo mi się podobało wykończenie "ostrą" blachą, więc dorobiłem kawałek, który w miarę będzie spełniał funkcję "ochrony" opony w razie jakiś nieszczęść. Zostało jeszcze połączyć reperaturkę z ori nadkolem w środku, wykończyć tylną część i finito! ...z tą ćwiartką ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2008 Skąd: Jastrzębie Zdrój ![]() |
Dobrze widziec postepy, tak trzymaj. Na chill po pracy wiaderka zycze.
![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Wed, 07 March 2007 Skąd: Goleniów ![]() |
A czym usuwales konserwacje gumowa??? Bo mam problem z usunieciem bo ona jest gruba i to jest bardzo pracochlonne....
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Dobrze widziec postepy, tak trzymaj. Na chill po pracy wiaderka zycze. ![]() thx! wiaderka nie bardzo są towarzyskie, a ja do tego inaczej chyba podchodzę. true playaz don't hit buckets or...one dick. Let's not do village /shreku quote/ A czym usuwales konserwacje gumowa??? Bo mam problem z usunieciem bo ona jest gruba i to jest bardzo pracochlonne.... ręcznie + zaplecionym druciakiem na gumówkę Tak wyszła "dobudówka" ![]() ![]() ![]() nie do końca tak miało wyglądać, ale i tak będzie pod progiem a drugą stronę lepiej ogarnę. ....i mały finish tylnej części ![]() jeyoo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
Siemka - projekt od takich podstaw - baaardzo rzadki widok na forum - gratulejszyn bazy, poświęcenia , i podejścia do tematu.
mam kilka pytań co do "blacharki" bo mam kilka dziurek w swojej e30 (wiadomo chyba o jakie miejsca głównie chodzi): - jakiej blachy używasz do łatania (chodzi mi o stop - twardy czy miękki żeby lepiej się formował - a może jest jakaś "specjalna" do tego celu blacha)?? - jakiej grubości drutu używasz (rozumiem że spawasz mig'iem) i ustawień spawarki - czy stawiając punkty spawając reperaturki to czy od razu jeden punkt kładłeś przy drugim czy w jakichś większych odstępach a następnie "zagęszczałeś"?? - czym tak ładnie wyszlifować spoinę?? To raczej wszystko co chciałbym wiedzieć na razie - z góry dzięki za pomoc pozdrowionka |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Grubość drutu oraz ustawienia spawarki dobierasz z zależności od spawanego materiału.
Reperaturki spawa się najpierw w kilku punktach celem ich zamocowania oraz ustalenia ich położenia, następnie zagęszcza się spawy. Spoinę tak ładnie wyszlifujesz diaxem z odpowiednią tarczą - zapewne listkową w tym przypadku. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Rewelacyjny pomysł z tymi nadkolami.
Poporstu rewelacyjna robota... Tak trzymać...nawet nie wiesz jak się ciesze ![]() Philip Fantasta! ![]() -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
zawsze chialem miec haczi ale tez zawsze sie balem rudej która sie z wiaze z posiadamie ae86 ,dlatego wybralem s13 bo mozna bude kupic za 1500 jezli podłoga powie paa
powodzenia w realizacji... -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
listkowa to mozna sobie polerowac spawy
do pilowania tarcza 5tka pawasz punktowo a nastepnie zageszczasz spawy ale nie odrazu jeden przy drugim tylko poczatek srodek koniec, poczatek srodek koniec itd, zageszczanie jak i spaw ciagly zdluz elementu najczesciej konczy sie deformacja lub jak kto woli zassaniem blotnika jak dla mnie chyba najfajniejszy projekt jezeli chodzi o lekko starsze auta -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 September 2008 ![]() |
rewelka ! z niecierpliowscia czekam na wiecej
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 September 2003 Skąd: warszawa ![]() |
listkowa to mozna sobie polerowac spawy do pilowania tarcza 5tka pawasz punktowo a nastepnie zageszczasz spawy ale nie odrazu jeden przy drugim tylko poczatek srodek koniec, poczatek srodek koniec itd, zageszczanie jak i spaw ciagly zdluz elementu najczesciej konczy sie deformacja lub jak kto woli zassaniem blotnika jak dla mnie chyba najfajniejszy projekt jezeli chodzi o lekko starsze auta Skoro twierdzisz,ze listkowa tarcza nie nadaje sie doszlifowania to chyba nigdy jej nie uzywales. -------------------- bartek
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzięki wszystkim za słowa
![]() ...w sprawie spawania. Tak jak odpowiedzieli poprzednicy. Dodam jeszcze od siebie...(od razu mówię, że nie jestem szpeniem w spawaniu, ale trochę poczytałem, no i teraz spawam...) Blacha - zwykła ![]() Drut - 0.8 mm spawarka tania i w miarę dobra ![]() W miarę bo zmieniłbym sposób ustawianie napięcia na płynne a nie skokowe, ale to już wtedy chyba wchodzi większa kasa. Teraz trudniej "wycelować" ![]() Ostatnio zakupiłem nową maskę* i polecam! Bardzo ułatwia pracę (czyt. przyspiesza). Made in Czech Rep. Dobra jakość i dobra cena. * reklama product placement mode:D ja swoja kupiłem w kamex-bhp@o2.pl - polecam ![]() szlifowanie "listkami" różnego kalibru (60-120). ![]() Oczywiście wszystko jest czyszczone przed i po. Dużo kwasu fosforowego zużywam. Acetonem też czyszczę czasami. ![]() ...no i wszelkiego rodzaju końcówki. ![]() Udało mi się przy okazji kupić za śmieszne pieniądze (ok. 15 zł), specjalne "listki" do ściągania farby. Podobno dobre...nie testowałem jeszcze ![]() Do formowania zestaw BILTEMA. ![]() No i moja home made gilotyna + nożyce też bardzo pomagają. ![]() Przed spawaniem maluje zawsze primerem. Używam weld 2 firmy U-Pol i powiem, że narazie cały czas używam jednej puszki. A dużo marnuje (rookie), czyli primer bardzo wydajny. Cięcia gumówką + 1 mm tarcza (dużo schodzi). Idealnie byłoby "lisim ogonem" pneumatycznym(piła, a'la wyrzynarka), ale niestety nie mam końcówki. Mam natomiast elektrycznego, ale jest duży a gumówką jakoś daje rade. Przewaga "lisiego ogona" jest to, że wydziela mniejsze ciepło i nacięcie jest "czystsze". Samo spawanie i ustawień tak jak wcześniej wspomnieli pinin i martii. Przy takich cienkich blachach bardzo łatwo zniekształcić. Mam nadzieję, że mogłem jakoś pomóc. Dzięki raz jeszcze za słowa wszystkim ![]() ![]() jeyoo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Robota fajna, bardzo duzo wlozonej pracy. Tylko ciekawe ile teraz wejdzie gipsu na te reperaturki i na te zakonczenia progów itp?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Robota fajna, bardzo duzo wlozonej pracy. Tylko ciekawe ile teraz wejdzie gipsu na te reperaturki i na te zakonczenia progów itp? Zbliżone zeru ![]() -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
bardzo fajny projekt,duzo pracy,dobre tempo,wlasna robota i nauka. Dopinguje.Super.
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 June 2005 Skąd: WAWA ![]() |
Podejscie do odbudowy AE86 jak najbardziej odpowiednie......brawo za wykonaną pracę.......Patrząc na zdjecia mysle sobie ,ile mnie czeka roboty w przyszłości....
Czy bedziesz wkładał klatke bezpieczeństwa czy samochod w środku zostaje cywilny? -------------------- __AE86-4AGTE__
BATTLE VERSION ----ProSpec---- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Podejscie do odbudowy AE86 jak najbardziej odpowiednie......brawo za wykonaną pracę.......Patrząc na zdjecia mysle sobie ,ile mnie czeka roboty w przyszłości.... Czy bedziesz wkładał klatke bezpieczeństwa czy samochod w środku zostaje cywilny? Siema REVOLVER ![]() Wygłuszenie wyleciało, natomiast się zastanawiam czy dać dywan i tylne siedzenia. Jeszcze zobaczę, ale raczej myślę, że będzie gołe. deska, tapicerka drzwi i na czarno w środku. Co do klatki to ciągle chodzi mi aluminiowa 4-ro punktowa po głowie. Na razie pewnie wspawam "podstawki" i się zobaczy... Lepiej mi powiedź co z Twoją!! Mały update: zaspawałem miejsce na lewarek ![]() ![]() ![]() ![]() Następna akcja jest wspawać wąski pasek pomiędzy reperaturkę a nadkole. Będzie rzeźba... Dzięki wszystkim za słowa ![]() Jak pewnie każdy Polak, nie lubię szpachli, więc staram się aby jak najmniej jej użyć. a jak wyjdzie zobaczymy...ale już widzę, że trochę jej będzie jeyoo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 03:35 |