![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
jak zakonczysz spawanie zainwestuj w porzadna farbe epoksydowa SIGMA, INTERPLUS
sa to farby przemyslowe np do malowania statkow, mostow idealnie nadaja sie jako piersza warstwa na blache tu masz fotke z remontu mojego patrola ![]() takie zabezpieczenie daje rade na kilka lat w terenowkach robiacych co weekend po pas w blocie wiec w przypadku osobowego powinno byc prawie wieczne -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Wielkie dzięki za info. Bardzo mi się podoba podwozie Twojego patrola
![]() Przednie zawieszenie, po piaskowaniu, mam pomalowane farbą epoksydową, ale nie wiem jakiej firmy. Zrobił mi to mój ziomek. ...ale teraz już wiem jaka kupić ![]() Dzisiaj zabrałem się za tylną podłużnice, bo było mocno skorodowana (nad wydechem). Na razie wyciąłem, wyczyściłem i popryskałem kwasem fosforowym ![]() ![]() ![]() ![]() Wnętrze podłużnicy ![]() Było sporo roboty przy czyszczeniu. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i miłe słowa ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Fajny projekt, chciałbym móc samemu zabrać się kroczek po kroczku do roboty nad moim samochodem. Mógłbym spytać gdzie kupiłeś Hachi?
Co do środków zabezpieczających, ciekawą alternatywą dla Wuertha są specyfiki firmy Fertan. Często można je dostać w kompletnych zestawach antykorozyjnych (np. do profili zamkniętych, jak podłużnice) i wiadomo, że nie będą się ze sobą "gryzły", co nie jest pewne przy stosowaniu środków różnych firm jednocześnie. Martii, świetny pomysł z tą farbą epoksydową. W jakiego rodzaju sklepach można to dostać? Da się tego kupić w jakichś rozsądnych ilościach, mniejszych niż beczki rozmiaru "okrętowego"? ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 January 2005 Skąd: DriftCity Wrocław ![]() |
Super postęp. Może się tak rozpędzisz i moją zaczniesz robić ;-)
Myślałem że Twoja podłużnica nad końcowym tłumikiem jest OK. Zamawiam dwie puszki primera u Ciebie... Może następnym razem jak pójdziesz kupować, dadzą Ci rabat, że tak im nakręciłeś sprzedaż tego... LCA's wyśle w tym tygodniu... za 2-3 miesiące będą. ![]() -------------------- Toyota Corolla GT AE86
AE86.PL | LEVIN.PL | toyota-power.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Toyote kupiłem w 2005 roku na Dolnym śląsku.
dAYTONA już Ci mówiłem abyś kolejna swoja przywiózł do cocolandii ![]() A nie możesz LCA'sy zabrać ze sobą?? ![]() Akcja podłużnica. Najpierw chciałem z dwóch elementów dorobić "nakładkę" (z dwóch, bo w pewnym momencie podłużnica się rozszerza). Jednak za ciężko było i nie bylem zadowolony z wyniku, wiec zrobię z 4 kawałków. ![]() ![]() ![]() Dwa pierwsze pójdą do kosza. Jutro zrobię nowe i prawdopodobnie zaspawam całość. -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
bedac kiedys na wyspach w Castlebar, miałem okazje takim polatać bokami...... szkoda ze w PL trudno o takie wynalazki...
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Tak chodzi o WURTH, nie neguje że ten co nabyłeś jest zły tylko podpowiadam że jest jeszcze innej firmy taki preparat, spawy nie za rzadko nie za gęsto jest ok spawam takie rzeczy na co dzień i myślę że jest ok, ja robię to troszkę inaczej a mianowicie nie spawam punktami dosłownie tylko mój punkt ma około centymetra do dwóch centymetrów mniej więcej, te kawałki co robisz od nowa ja bym je mocniej obspawał ponieważ te które już istniej mają jeszcze zgrzew a te które ty wstawiasz mają tylko twój spawy, a do części nośnych nadwozia bym ciągłym pospawał np:podłużnica. Spoko ci to idzie, te elementy co dorabiasz sam to klepiesz sam czy zlecasz to komuś??
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 January 2005 Skąd: DriftCity Wrocław ![]() |
Toyote kupiłem w 2005 roku na Dolnym śląsku. dAYTONA już Ci mówiłem abyś kolejna swoja przywiózł do cocolandii ![]() A nie możesz LCA'sy zabrać ze sobą?? ![]() Akcja podłużnica. Najpierw chciałem z dwóch elementów dorobić "nakładkę" (z dwóch, bo w pewnym momencie podłużnica się rozszerza). Jednak za ciężko było i nie bylem zadowolony z wyniku, wiec zrobię z 4 kawałków. Dwa pierwsze pójdą do kosza. Jutro zrobię nowe i prawdopodobnie zaspawam całość. Chyba tą co u Ciebie jest zaczne robic po powrocie. Tamta która się robi (od 4 lat) zostawie gdzie jest, i sam tam też przy niej po robie. Co do tej podłużnicy, myślałem inaczej się za nią zabrać, ale zadzwonie do Ciebie później, bo nie chce mi się klepać. ![]() LCA ważą sporo, a mam już tyle rzeczy do 'zabrania' ze sobą, ża masakra. Będą akurat na zime... camber będzie potrzebny żeby przednie koła po zaspach jechały ![]() -------------------- Toyota Corolla GT AE86
AE86.PL | LEVIN.PL | toyota-power.pl |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Tak chodzi o WURTH, nie neguje że ten co nabyłeś jest zły tylko podpowiadam że jest jeszcze innej firmy taki preparat, spawy nie za rzadko nie za gęsto jest ok spawam takie rzeczy na co dzień i myślę że jest ok, ja robię to troszkę inaczej a mianowicie nie spawam punktami dosłownie tylko mój punkt ma około centymetra do dwóch centymetrów mniej więcej, te kawałki co robisz od nowa ja bym je mocniej obspawał ponieważ te które już istniej mają jeszcze zgrzew a te które ty wstawiasz mają tylko twój spawy, a do części nośnych nadwozia bym ciągłym pospawał np:podłużnica. Spoko ci to idzie, te elementy co dorabiasz sam to klepiesz sam czy zlecasz to komuś?? POZDRO ![]() Dzięki za rady ![]() Generalnie chciałem nawiercać bliżej ścianki profilu i punktowo pospawać, ale jakoś się tak rozpędziłem ![]() Elementy sam dorabiam i sporo się namęczyłem z tą 2 mm blachą do podłużnicy. Brak sprzętu jest mega ograniczeniem ![]() Podłużnice będę spawał ciągłym i trochę zmieniłem koncepcje. Pierwszy plan nie przewidział, że komora koła zapasowego uniemożliwi dostępu. ![]() ![]() ![]() dAYTONA refleks masz jak ja co do roboty nad autem ![]() @klima, jak to trudno? dAYTONA ma ich 6 a u mnie przed garażem stoją jeszcze dwie innych właścicieli ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
poszukaj przedstawicielstwa w swoim regionie SIGMA lub INTERPLUS
co do ilosci wystepuja przewaznie w ilosciach 4l lub 20l 4l spokojnie wystarcza na 3 wartwy z zachowaniem technologi cena epoksydu SIGMY czarny to ok 180PLN za 4l plus utwardzacz (razem ok 5l) tylko nalezy stosowac sie technologi kladzenia i odpowiednich proporcji, a blacha najlepiej jak nie bedzie wczesniej niczym zabezpieczana, chociaz u mnie byly tez miejsca gdzie wczesniej byl chlorokauczuk , akryl i proszkowa i nic sie nie gryzlo tylko nalezalo porzadnie doczyscic i zmatowac, a z tego co widze po Twoich zdjeciach to po opilowaniu spawow masz praktycznbie gotowa powierzchnie pod malowanie -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2008 Skąd: Jastrzębie Zdrój ![]() |
Powoli do przodu, tak trzymaj
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 08 January 2005 Skąd: DriftCity Wrocław ![]() |
Widzę że zastosowałeś najlepszą koncepcję co do tej podłużnicy
![]() Mógłbyś kilka takich elementów do zrobienia podłużnic przygotować, bo każda hachi ma tam rdze w podłużnicy nad tłumikiem.. a te co nie mają rdzy, już tej podłużnicy po prostu nie mają ![]() -------------------- Toyota Corolla GT AE86
AE86.PL | LEVIN.PL | toyota-power.pl |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
na rdze najlepsze i najszybsze jest piaskowanie , miales w sumie cala bude gola wiec trzeba byla ja
wypiaskowac zanim zaczoles spawac napewno gdzies znalazl bys firme ktora wypiaskowala by cale auto w pare minu i po klopoce -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Rdza w podłużnicy nad tłumikiem to udręka każdej AE86.
To prawda, w mojej także ![]() Też sie nie mogę doczekać jak sie wezmę za swoją. Na szczęście nastąpi to najpóźniej do przyszłej wiosny ($). Miło sie patrzy na Twoją prace. Aż się serce uśmiecha... bo przecież to nasza pasja. AE86. -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
na rdze najlepsze i najszybsze jest piaskowanie , miales w sumie cala bude gola wiec trzeba byla ja wypiaskowac zanim zaczoles spawac napewno gdzies znalazl bys firme ktora wypiaskowala by cale auto w pare minu i po klopoce Aby piaskować, to i tak trzeba "ręcznie" ściągnąć konserwacje. A jest ona wszędzie! Czasami dłubałem "wykałaczką". Poza tym pozostaje sprawa pozbycia się piasku. Piaskować będę osobno luźne elementy, ale dopiera jak kupie lub zrobię szafkę. Widzę że zastosowałeś najlepszą koncepcję co do tej podłużnicy ![]() Mógłbyś kilka takich elementów do zrobienia podłużnic przygotować, bo każda hachi ma tam rdze w podłużnicy nad tłumikiem.. a te co nie mają rdzy, już tej podłużnicy po prostu nie mają ![]() No powiem, że jest jeszcze lepsza. Można boczną ściankę pociągnąć do końca i z dwóch stron ja dać, ale już nie mam blachy 2'ki ![]() CYTAT(ZbyszekAE86) Też sie nie mogę doczekać jak sie wezmę za swoją. Na szczęście nastąpi to najpóźniej do przyszłej wiosny ($). Ja do swojej bardzo długo się zabierałem. Do akcji rudy sprzęt przecież masz, więc możesz sobie sporo kasy zaoszczędzić. Zacznij od jig'a. Bardzo ułatwia robotę. A tak w ogóle mógłbyś zrobić write up'a budowy silnika:D Bo chyba teraz będziesz walczył z nim? Dzięki wszystkim za uwagi i miłe słowa ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Przerwa na kawę i czas na update
![]() Podłużnica gotowa. Można było inaczej...ale ważne, że działa ![]() ![]() ![]() Zabrałem się też za gniazdo sprężyny + wzmocnienia dookoła. Najpierw klasycznie wszystko Weld 2'em (ten preparat jest zajebisty!) ![]() ![]() potem wspawanie elementów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Następne w kolejce jest gniazdo amortyzatora. Martii wielkie dzięki za info! -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Progres...
Zabrałem się za gniazdo amortyzatora. Zaczynam od dorobienia nadkola na które potem dołożę kawałek (samo gniazdo) z ori elementu i wzmocnie grubszą blachą. Najpierw wyczyścić, kwasem i primerem. ![]() ![]() ![]() ![]() Tak wygląda od środka ![]() druga strona. jeszcze nie tknięta. ![]() Muszę teraz wyciąć kawałek z dosztukowanego elementu, dołożyć ori gniazdo i dorobić górną część nadkola. Oczywiście wszystko musi byc dobrze zmierzone ![]() jeeyo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Ciekaw jestem bardzo jaki będzie efekt końcowy
![]() ![]() -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Progres
mały bo mały, ale jest... ![]() ![]() ![]() Było dużo mierzenia. Powiem szczerze, że zapędziłem się za bardzo z gumówką. Co puknięcie młotkiem/spaw, to trzeba było wymiary ściągnąć. Biegałem też do innych AE86 aby mieć referencje co i jak. Suma sumarum powinno grać. Zostało tylko obskoczyć ze spawarka i dodać porządną blachę by połączyć i dodać sztywności. Jeeyo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
SS ciąg dalszy...
dodałem spawy ![]() ...od środka ![]() ![]() ![]() poczyściłem i zagruntowałem ![]() ...blachę też ![]() ...i teraz już wygląda lepiej:D ![]() jeeyo ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 03:35 |