Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


 
Reply to this topicStart new topic
> Bezpieczny zbiornik paliwa w e30 jak?
noelnx
post Wed, 03 Jun 2009 - 10:31
Post #1


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009





Witam,właśnie wytargałem mój stary seryjny zbiornik spod auta bo ciekł,chciałbym załorzyć teraz juz bezpieczny zbiornik-nie stać mnie na gotowy(3-4tys zł) znalazłem gościa który spawa zbiorniki i wyspawał by mi taki jaki chce - sęk w tym ze nie wiem jaki powinien byc - jaka pojemność?gdzie go wsadzić - do bagarznika czy za przednie kubełki? czy dam rady wykorzystać seryjną pompe paliwa czy doradzacie jakąs inna? i gdzie umiescic filtr paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Battle Royale
post Wed, 03 Jun 2009 - 10:31
Post #


Reklama






Battle Royale
Go to the top of the page
 
Quote Post
LuiG
post Wed, 03 Jun 2009 - 11:21
Post #2


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Do bagażnika, tak zeby wszystko było oddzielone od kabiny. Możesz zrobić taki np. w miejsce koła zapasowego.

Tutaj przykład ciekawej instalacji


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noelnx
post Wed, 03 Jun 2009 - 16:42
Post #3


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009





yyy - powiem tak - chciałbym coś bardziej "spokojnego" Poprostu przytwierdzić jakiś mały zbiornik paliwa - przynajmnej narazie.Rozumiem ze do bagaznika?co zrobić z pompą paliwa - wpychać stara jakos do nowego zbiornika czy moze juz kupić jakąs bardziej wydajna nowa(po co?)Na co powinienem zwrócić uwage przy woborze?Jaka wielkośc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 03 Jun 2009 - 19:51
Post #4


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Zależy do czego auta używasz, czy do dragu, driftu czy może jakieś długodysnasowe wink.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noelnx
post Wed, 03 Jun 2009 - 23:02
Post #5


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009





moje e30 ma słuzyć głównie do driftu i to narazie takiego dla własnej przyjemności.Myślałem o czymś max 30-35litrów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Thu, 04 Jun 2009 - 00:09
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Jako alternatywa dla oryginalnego zbiornika, przyszło mi do głowy coś takiego: http://www.allegro.pl/search.php?string=zb...;category=13535


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gorolm3
post Thu, 04 Jun 2009 - 09:17
Post #7


User
Dołączył: Sat, 10 January 2009
Skąd: Poznań





Z tym plastikowym to tak nie za bardzo,chyba że cały czas będzie pełny. Na długich zakrętach czy nawrotach paliwo będzie odpływać i pompa będzie zasysać powietrze. dry.gif Żeby był metalowy to jeszcze dało by rade wstawić jakieś przegrody.


--------------------
e30 s50 race car
e30 is daily drive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 04 Jun 2009 - 11:08
Post #8


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Można kupić gąbkę do baków i w kawałkach wepchać do środka albo dodatkow swirl pot wink.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brus_ik
post Thu, 04 Jun 2009 - 12:50
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Starachowice





Ja mam u siebie coś takiego - byla to chyba najtansza sensowna opcja - tylko nalezy miec swiadomosc ze z "bezpiecznymi" zbiornikami to wiele wspólnego to nie ma jezeli chodzi o sposób montażu. Ale jeżeli nie chcesz ciąć budy to nie bardzo masz inną opcje.

Taki zestaw jest o kilka kilogramów lżejszy od oryginalnego, poprawia troche rozkład mas i eliminuje problem z brakiem paliwa w długich prawych zakrętach (na slicku czasami już przy 3/4 zbiornika paliwa) i na pewno wychodzi troche taniej niż "oryginalny" aluminiowy zbiornik.

Nie wiem ile chesz przeznaczyć na to pieniędzy, ale koszt materiałów to około 250zł + spawanie to już róznie od 250 do 600zł zależnie od znajomości i regionu kraju z tego co zauwazyłem bo jednak kilka metrów szczelnej aluminiowej spoiny trzeba położyć... (ze swirlpotem na pewno wyjdzie ponad 5m)

W środku są przegrody dzielące zbiornik na 4 części (w sumie 45l) + surge tank ma 3l pojemności i akurat u mnie ma wspawane mocowania pod oryginalną pompe paliwa do s50b32 + druga zewnętrzna niskociśnieniowa pompka zasilająca surge tank.

Jak zrobisz to sobie sam i zaniesiesz do pospawania to w 500-600zl idzie sie zmieścić przy odrobinie szczęścia, a nie ma też problemu w tej samej kwocie zrobić "bezpieczny" podwieszany zbiornik tylko trzeba będzie już dziabnąć podłogę.





--------------------
2005 X5 3.0d
1991 E30is 330i M54B30
1997 E36 M3 S62B50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batarki
post Thu, 04 Jun 2009 - 15:04
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2004
Skąd: Łomża





może ktoś się orientuje gdzie szukać "gąbki" do wypełnienia?


--------------------
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noelnx
post Thu, 04 Jun 2009 - 16:16
Post #11


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009





chciałbym uzyc zewnętrzną pompe główna - orietuje sie ktoś jakiej użyć do mojej e30 2.5 m20 tak aby działała równiez poprawnie z silnikiem 4.4 v8(w przyszłości planuje swap) i jakiej pompki uzyc do mdrógiego zbiorniczka tego mniejszego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 31 October 2014 - 10:48