Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A3 1.9 TDI ATD & GT22V & Snowperformance stage 2 by MR Motors 241 KM 445 Nm
PiurielSR
post Mon, 31 May 2010 - 09:32
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Hamulce seria... ??

Fajne to A3 smile.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 May 2010 - 09:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
std1984
post Mon, 31 May 2010 - 21:08
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(PiurielSR @ Mon, 31 May 2010 - 09:32) *
Hamulce seria... ??


Przód jeszcze tak, tył leon cupra r 256 mm


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 10 Jul 2010 - 20:28
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Best ET 13.71 biggrin.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 11 Jul 2010 - 10:44
Post #44









jakie wnetrze i opony?

pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 11 Jul 2010 - 11:12
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





wnętrze wybebeszone, opony max sport RB5


pzdr


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 12 Jul 2010 - 11:12
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





czas naprawde zacny...nie spodziewałem sie prawde mowiać smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Mon, 12 Jul 2010 - 13:17
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Gratuluje Michal jak na ATD jest to mega fajny wynik,szkoda ze awaria uniemozliwila ci wystartowania w finale bo puchar za 1 miejsce u nas na zlocie byl w zasięgu ręki


gratuluje mimo wszystko ! biggrin.gif


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 12 Jul 2010 - 14:11
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Dzięki za słowa uznania, Piotrek to jest sport i czasami się zdarza awaria biggrin.gif a powiem że naprawdę bym się cieszył z pucharu za pierwsze miejsce na Waszym zlocie smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 13 Jul 2010 - 20:47
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





co się poddało ??


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 13 Jul 2010 - 21:01
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Pękł przewód od wysprzeglika i strzała dostała skrzynia, która się poddała smile.gif W okolicach czwartku/piątku wjedzie skrzynia GGU.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 17 Aug 2010 - 21:56
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów









Po przebudowie pod maską delikatnej biggrin.gif Dzięki dla Przemka smile.gif Zbiornik z metanolem przeniesiony w "zimne" miejsce, przepuszczały ori łączniki do wtrysku snow performance zastąpione zostały łącznikiem w oplocie - daje rade wyśmienicie biggrin.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusz-kat
post Tue, 17 Aug 2010 - 22:04
Post #52


User
Dołączył: Fri, 27 April 2007





Cel 13.5X w Maslowie życze ci tego.


ps. Widze zmiana kolektora i przebodowal dolotu jaki cel miala ta modyfikacja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 17 Aug 2010 - 22:56
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(mariusz-kat @ Tue, 17 Aug 2010 - 22:04) *
Cel 13.5X w Maslowie życze ci tego.


ps. Widze zmiana kolektora i przebodowal dolotu jaki cel miala ta modyfikacja?


Tym samochodem nie pojadę już niżej niż 13.7X. Przebudowa dolotu zmniejszyła "pojemność" orurowania. Dolot został przebudowany w czerwcu jeszcze smile.gif








--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 19 Aug 2010 - 21:56
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, zacny projekt, bardzo mi się podoba i pogratulować takich wyników. Napisz co dało przerobienie (skrócenie) długości dolotu, czy czuć jakąś poprawę?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 19 Aug 2010 - 22:02
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(tomek 1980 @ Thu, 19 Aug 2010 - 21:56) *
Witam, zacny projekt, bardzo mi się podoba i pogratulować takich wyników. Napisz co dało przerobienie (skrócenie) długości dolotu, czy czuć jakąś poprawę?
Pozdrawiam.


Dzięki za uznanie, przerobienie całości dało po pierwsze chłodniejsze powietrze do turbo (rura od filtra nie idzie nad kolektorem tylko po przeciwnej stronie), komfort psychiczny, że w końcu jest to zrobione jak powinno i brak pękających łączników gumowych co było dosyć intrygujące w poprzednim orurowaniu... skrócenie rury o około metr jak nie lepiej zmniejszyło pojemność układu szybciej jeszcze turbo wstaje, za niedługo będzie strojenie to jakiś wykres wjedzie smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 22 Aug 2010 - 15:20
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, właśnie chciałem się dowiedzieć, czy zmieniła się reakcja na gaz ( zmniejszyła się turbo dziura).
Powodzenia i wytrwałości w modach.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 22 Aug 2010 - 16:59
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Ten samochód nigdy nie miał turbo dziury...


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 20 Sep 2010 - 18:09
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Samochód niestety będę zmuszony sprzedać z bólem serca sad.gif sad.gif sad.gif

I to nie dlatego, że coś się w nim psuje itd. Jak się ma małego szkraba to zaczyna on dorastać smile.gif i samochód niestety nie, a nie posiada dodatkowej furtki dla łobuza. Jego historii raczej nie trzeba opisywać, a zainteresowani znajdą ją w internecie smile.gif w tym samochodzie nie było nigdy na niczym oszczędzane i dla zainteresowanych osób mogę dosyć dużo części dorzucić (felgi, semislicki) smile.gif lub wymontować aby dopasować się cenowo.

Przebieg budy i słupka silnika to 152 tyś kilometrów (tylko w sumie to pozostało niezmienione smile.gif oraz przód hamulce (mam zestaw przygotowany już pod swap na większe)).

Jeżeli ktoś by był zainteresowany to setup jest do uzgodnienia smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Mon, 20 Sep 2010 - 22:11
Post #59


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





możesz mi powiedzieć jak masz puszczoną rure od turbo do ic?
PS daj jakąś przybliżoną cene za auto na pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Wed, 22 Sep 2010 - 11:20
Post #60


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





a jak jest z wytrzymałością tych ATD, pytam bo własnie u siebie robie atd+gt22+ic od vw t5= pompki al i tlumik przelot. Cel to przekroczyć 200ps i 400nm, ostrzegał Cię ktoś, że dół może się poddać, bo jest słabszy od awx/asz/arl ?


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:55