![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Hamulce seria... ??
Fajne to A3 ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Hamulce seria... ?? Przód jeszcze tak, tył leon cupra r 256 mm -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Best ET 13.71
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
jakie wnetrze i opony?
pozdr. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
wnętrze wybebeszone, opony max sport RB5
pzdr -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
czas naprawde zacny...nie spodziewałem sie prawde mowiać
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratuluje Michal jak na ATD jest to mega fajny wynik,szkoda ze awaria uniemozliwila ci wystartowania w finale bo puchar za 1 miejsce u nas na zlocie byl w zasięgu ręki
gratuluje mimo wszystko ! ![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Dzięki za słowa uznania, Piotrek to jest sport i czasami się zdarza awaria
![]() ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
co się poddało ??
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Pękł przewód od wysprzeglika i strzała dostała skrzynia, która się poddała
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
![]() ![]() ![]() Po przebudowie pod maską delikatnej ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
Cel 13.5X w Maslowie życze ci tego.
ps. Widze zmiana kolektora i przebodowal dolotu jaki cel miala ta modyfikacja? |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Cel 13.5X w Maslowie życze ci tego. ps. Widze zmiana kolektora i przebodowal dolotu jaki cel miala ta modyfikacja? Tym samochodem nie pojadę już niżej niż 13.7X. Przebudowa dolotu zmniejszyła "pojemność" orurowania. Dolot został przebudowany w czerwcu jeszcze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, zacny projekt, bardzo mi się podoba i pogratulować takich wyników. Napisz co dało przerobienie (skrócenie) długości dolotu, czy czuć jakąś poprawę?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Witam, zacny projekt, bardzo mi się podoba i pogratulować takich wyników. Napisz co dało przerobienie (skrócenie) długości dolotu, czy czuć jakąś poprawę? Pozdrawiam. Dzięki za uznanie, przerobienie całości dało po pierwsze chłodniejsze powietrze do turbo (rura od filtra nie idzie nad kolektorem tylko po przeciwnej stronie), komfort psychiczny, że w końcu jest to zrobione jak powinno i brak pękających łączników gumowych co było dosyć intrygujące w poprzednim orurowaniu... skrócenie rury o około metr jak nie lepiej zmniejszyło pojemność układu szybciej jeszcze turbo wstaje, za niedługo będzie strojenie to jakiś wykres wjedzie ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, właśnie chciałem się dowiedzieć, czy zmieniła się reakcja na gaz ( zmniejszyła się turbo dziura).
Powodzenia i wytrwałości w modach. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Ten samochód nigdy nie miał turbo dziury...
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Samochód niestety będę zmuszony sprzedać z bólem serca
![]() ![]() ![]() I to nie dlatego, że coś się w nim psuje itd. Jak się ma małego szkraba to zaczyna on dorastać ![]() ![]() ![]() Przebieg budy i słupka silnika to 152 tyś kilometrów (tylko w sumie to pozostało niezmienione ![]() Jeżeli ktoś by był zainteresowany to setup jest do uzgodnienia ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
możesz mi powiedzieć jak masz puszczoną rure od turbo do ic?
PS daj jakąś przybliżoną cene za auto na pw |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
a jak jest z wytrzymałością tych ATD, pytam bo własnie u siebie robie atd+gt22+ic od vw t5= pompki al i tlumik przelot. Cel to przekroczyć 200ps i 400nm, ostrzegał Cię ktoś, że dół może się poddać, bo jest słabszy od awx/asz/arl ?
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:55 |