Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EG5 B16 Turbo [rafi1430] BHW Racing, Reaktywacje
HIO
post Fri, 12 Jun 2009 - 12:25
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 October 2005
Skąd: Warszawa/SSG





Widze ze samochod trafil w dobre rece - to cieszy smile.gif

ogarnij pare rzeczy, opanuj samochod w obecnym setupie, a pozniej jedz do Dominika po wiecej cool.gif ( ten silnik naprawde powinien sporo zniesc- ale zawsze pozostanie pytanie czy rzeczywiscie az tyle mocy bedzie potrzebne. tak jak zauwazyli niektorzy tutaj powyzej pewnej mocy wcale nie jedzie sie szybciej wink.gif )

Skoro tak dbasz o samochod to pewnie nad rozporkami tez juz pomyslales?


--------------------
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

ET 12,4 Street FWD
ET 14,6 Mini
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Jun 2009 - 12:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rafi1430
post Fri, 12 Jun 2009 - 14:50
Post #22


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





Ogarniam ogarniam HIO też dochodzę do tego samego wniosku, że jeżeli Witek podnosząc moc o 170KM do 570KM w sumie na swoim EK4 i różnica w czasie była 0,7 s , to nie ma sensu mordować silnika na tym co ma teraz pojeździ dłużej



--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 12 Jun 2009 - 14:55
Post #23


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(rafi1430 @ Fri, 12 Jun 2009 - 14:50) *
na tym sofciku co ma teraz pojeździ dłużej
zdaje sie, ze akurat dla tego silnika roznica 400 czy 500 koni jest pomijalna smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi1430
post Fri, 12 Jun 2009 - 19:08
Post #24


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





dzisiaj chyba na C jakoś zawitam po 20 jak kto chętny obejrzeć zapraszam wink.gif


--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 12 Jun 2009 - 20:27
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(rafi1430 @ Fri, 12 Jun 2009 - 15:50) *
Witek podnosząc moc o 170KM do 570KM w sumie na swoim EK4 i różnica w czasie była zaledwie 0,7 s , t

dry.gif

0,7sec na tym poziomie czasów to jest przepaść, a nie zaledwie..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 12 Jun 2009 - 22:29
Post #26


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(czarna mamba @ Fri, 29 May 2009 - 23:46) *
.... sprezarka da rade duuuzo cool.gif ...wtryski i pompa mniej


pompa to już w okolicy maxa działa


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi1430
post Fri, 12 Jun 2009 - 23:46
Post #27


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





Fawor, wiem wiem od niskich 13s, tak jakoś głupio to napisałem smile.gif, No żeby jeszcze zejść w dół już trzeba nieźle modzić i koszty stają się niebagatelne. Nie mam zamiaru już raczej ciśnąć więcej, może jedynie jeszcze drugi setup na Apexi wystroję z czasem taki Killer (Mati w końcu jeździł na 1.1 bara, więc do maxa jeszcze zostało 0.28bara), ale nie wiem sam, czy jest sens i tak na Streecie nie będzie gdzie tym pojechać wink.gif

Albert a do ilu stracza W255 tak w ogóle ?

dzisiaj na C zrobiłem kilka fotek, ale nie pokarzę wszystkich bo nawet nie amator aparatu jestem i nic nie wyszło, będę musiał sie gdzieś umówić z kimś na jakimś złomie albo innej fabryce żeby pstryknął mi parę fajnych fotek wink.gif



--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Fri, 12 Jun 2009 - 23:59
Post #28


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT(rafi1430 @ Fri, 12 Jun 2009 - 23:46) *
Albert a do ilu stracza W255 tak w ogóle ?


tak mniej więcej do tylu, co masz w podpisie smile.gif (chociaż to zależy od bardzo wielu czynników)
http://www.eastcoastrollingthunder.com/jmiller/finject1.htm
póżniej pozostaje już chyba tylko dual-pump


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HIO
post Sat, 13 Jun 2009 - 04:13
Post #29


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 October 2005
Skąd: Warszawa/SSG





CYTAT(Sane @ Fri, 12 Jun 2009 - 23:59) *
tak mniej więcej do tylu, co masz w podpisie smile.gif (chociaż to zależy od bardzo wielu czynników)
http://www.eastcoastrollingthunder.com/jmiller/finject1.htm
póżniej pozostaje już chyba tylko dual-pump



mysle ze jeszcze ciutke pompa da rade wiecej niz jest obecnie.

a pozniej mozna...



plus lekki bak do tego






i juz startujemy w DRAGu biggrin.gif cool.gif


--------------------
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

ET 12,4 Street FWD
ET 14,6 Mini
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 13 Jun 2009 - 07:51
Post #30


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(rafi1430 @ Fri, 12 Jun 2009 - 23:46) *
Albert a do ilu stracza W255 tak w ogóle ?


Doświadczenie kilku osób tutaj w PL pokazuje że do 400KM jest bezpiecznie, potem to już loteria. Oczywiście zaraz znajdzie się taki co napisze ze gdzieś w usa zrobili i 500. To wszystko zależy od ciśnienia na listwie, średnicy przewodów, rodzaju użytego filtra paliwa, sposobu poprowadzenia przewodów, napięcia na pompie i jeszcze od wielu innych czynników. Problem może być taki że wszystko dobrze może działać ale nagle przy 7800 rpm pompa nie podaje już tyle ile powinna nie zobaczysz tego na wykresie a zwykły czujnik tego ci też nie pokaże. Proponuję przesiadkę na Bosha 044 która bezpiecznie do 600KM+ (wszystko zależy ile boost i jakie ciśnienie na listwie paliwowej).



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sat, 13 Jun 2009 - 11:11
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





bosh wypas sprzet
ale glosny jak cholera ohmy.gif

ps wez najpierw pojezdzij tym co jest obecnie troche, ogarnij srednie 12 powtarzalnie na C wink.gif
pokiluj troche, pociesz sie

a potem sie poduma tongue.gif
wszelkie dlubanko to zaraz jakies klopoty, ze to nie gra, tamto sramto za male itp itd


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 13 Jun 2009 - 11:17
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Dokładnie. Polecam 044-kę którą można normalnie kupić z gwarancją. Na dodatek jest wielokrotnie mniej awaryjna smile.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HIO
post Sat, 13 Jun 2009 - 11:17
Post #33


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 October 2005
Skąd: Warszawa/SSG





CYTAT(czarna mamba @ Sat, 13 Jun 2009 - 11:11) *
ps wez najpierw pojezdzij tym co jest obecnie troche, ogarnij srednie 12 powtarzalnie na C wink.gif
pokiluj troche, pociesz sie

a potem sie poduma tongue.gif
wszelkie dlubanko to zaraz jakies klopoty, ze to nie gra, tamto sramto za male itp itd



Dokladnie tak jak wyzej napisane. Masz obecnie dobry setup, ktory daje rade- na zapas teraz bym sie nie martwil. jezdzic, cieszyc sie, i za duzo nie kombinowac zeby nie przesadzic smile.gif

a to ze Bosch glosny... no coz, cos za cos tongue.gif


--------------------
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

ET 12,4 Street FWD
ET 14,6 Mini
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Sat, 13 Jun 2009 - 11:21
Post #34


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT(czarna mamba @ Sat, 13 Jun 2009 - 11:11) *
bosh wypas sprzet
ale glosny jak cholera ohmy.gif


pompuje tyle lph, to musi być głośny niestety mellow.gif

Dodam tylko, że oglądałem wczoraj auto na C i ten samochód to kawał dobrej roboty. Bezawaryjnej jazdy i powtarzalnych dwunastek życzęsmile.gif


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Mon, 22 Jun 2009 - 13:30
Post #35


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





piekielnie szybką maszyne zbudowałem wink.gif a Ty mi to wczoraj pokazałes z innej perspektywy niz ja ją zawsze znałem .... z perspektywy przeranego tongue.gif auto jest naprawde ulicznym potworem

fajnie ze ograniasz detale i fura jest coraz ładniejsza rolleyes.gif


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi1430
post Mon, 22 Jun 2009 - 20:44
Post #36


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





no widzisz Mati dobrze Ci to wyszło, ale poczekajmy aż to w końcu opanuję bo stałęm jak wryty na 1nce, gdy Ty już byłeś ze 2 długości z przodu dopiero jak dostawałem przyczepności to zaczynałem się w końcu poruszać wink.gif

powiem Ci że ta guma którą złapałem wcale nie pomogła (dobrze, że koleś (podziękowania dla niego) mnie zatrzymał jak wyjeżdżałem z pobocza nie chcę nawet myśleć co by było gdyby...) dowaliłem na niej 2,8bar co pewnie też jakoś tam powodowało, że nie mogłem płynnie ruszyć, ale nie ma co narzekać dopóki kierownik dupa laugh.gif



--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Mon, 29 Jun 2009 - 20:23
Post #37


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





jak wczoraj na S pogoniłes wszystko co sie ruszało i dopiero minimalnie uległeś najnowszej vetce Z06 blink.gif to łezka w oku sie zakreciła blush.gif

gatki bo jak widac po wynikach ustawek ogarniasz juz nie tylko detale wink.gif ale i auto excl.gif


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi1430
post Mon, 29 Jun 2009 - 21:25
Post #38


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





poczekajmy jeszcze chwilę Mati, na moich oponach 0 trackji (choć i tak mówiłeś, że nieźle sobie na nich radzę) zobaczymy co będzię z Z06 jak staną na Enkeiach R888,

do zobaczenia next time




--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 29 Jun 2009 - 21:53
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rafi1430 @ Mon, 29 Jun 2009 - 21:25) *
poczekajmy jeszcze chwilę Mati, na moich oponach 0 trackji (choć i tak mówiłeś, że nieźle sobie na nich radzę) zobaczymy co będzię z Z06 jak staną na Enkeiach R888,

do zobaczenia next time



Co to za opony?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 29 Jun 2009 - 22:40
Post #40


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





zapewne toyo r888 naciagniete na felgi enkei..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 06:23