![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Mon, 20 October 2008 Skąd: okolice Ostrowa Wlkp. ![]() |
zamiast kombinowac z głowicą od c20xe lepiej poszukać kompletnej z walkami od xer'a
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
napewno pompe wody trzeba zalozyć w skarajnym polożeniu bo pompa jest jakby nie patrzec na mimosrodzie a przerobka napinacza polega na wykonaniu u tokaża nowego stożka który pozwoli przesunac napinacz o jakies kilka mm
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
kolega Porszak napisał ''zamiast przerabiać napinacz, warto zobaczyć czy nie znajdzie sie minimalnie dłuższy pasek. tylko trzeba dobrac taki sam zarys zęba jeśli sie uda.''
A czy przy rozrządzie nie jest ważna ilość zębów ?? Jeśli będzie więcej to po kilku obrotach wału rozrzad nam sie nie przestawi czasem? Jeśli sie myle prosze mnie poprawić |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 May 2010 ![]() |
nie jest wazna ilosc zebow paska, kolko od walka ma 2x wiecej zebow niz kolko walu korbowego, dlatego na 2 obroty walu przypada 1 obrot rozrzadu.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
No fakt ale dlaczego na paskach podają liczbę zębów? Po coś to musi być.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
moze dla określenia dlugości, choć ja sie nie spotkałem z niczym innym niż długośc paska dla określenia jego dlugości, ale z zębatymi nie mam kontaktu poza rozrządem.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
No udało mi się skombinować kilka gratów mam głowice c20xe z wałkami, rozrząd c20xe do przymiarki ,rozrząd z silnika x20xev (wszystko się okaże jak bedzie z rozrządem bo mam pomysł na wykorzystanie kilku części z obu tych rozrządów i zbudować jeden) ,koło zamachowe od ne do przeróbki pod sprzęgło 228mm jak w c20xe (bedzie przy okazji odelrzone) ,korbe z tłokiem od c20xe dla przymiarek. Brakuje mi bloku 2.2 którego ciężko troche znaleść jakby ktoś wiedział takowy(oznaczenia bloków x22xe , y22xe lub z22xe ) w rozsądnych pieniądzach prosze o info. Przy okazji bede też zmieniał skrzynie z omegi a na model z omegi b i sprzęgło pójdzie na hydraulice. Na razie tyle jak znajde blok zaczną się prace i opisy
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
i Ty robisz tą rzeżbe w omedze? Przecięz to i tak bedzie ciezka kroawa, lepiej wrzucic 3.0 i troche pomodzić. to stroker i tak nawet od seryjnego 3.0 nie bedzie szybszy.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
W polonezie atu plusie . Obecnie mam w nim silnik c20xe zezskrzynią z omegi a, ale zaczoł łykać olej no i przy okazji remontu chciałbym zwiększyć pojemność. Na razie żadne 2.5 i większe nie wchodzą w gre. Podkreślam na razie.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Sat, 16 April 2011 ![]() |
CYTAT zamiast kombinowac z głowicą od c20xe lepiej poszukać kompletnej z walkami od xer'a wink.gif tylko znaleźć to tak jak z wałkiem z 18e, niby jest, a nikt nie chce sprzedać.W omedze to poniżej 250/300KM to nie idzie, sztuka dla sztuki jak dla mnie. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
nie no luz, jesli to w poldonie to luzik.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
Możesz poszukiwany blok 2,2 zastapić silnikiem N/A saaba 2,3 - b234i. Wszsytko pasuje p&p na skrzynię omegi i zawsze to sprawdzona konstrukcja a nie rzeźba. A jak kiedyś zabraknie mocy to dajesz osprzęt turbo.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
a ile to ma mocy ten saab 150km? . Pytam z ciekawości . Chciałbym zostac przy oplu i chciałbym mieć właśnie taką nie spotykaną seryjnie żeźbe, niechce mi się już przerabiać mocowań silnika wiązki i wogóle. Trudno jak nie znajde bloku bede myślał .Mam na oku silnik od opla sintry za 1200zł ale musiał bym kupca na głowice znaleść ( fundusze troche ograniczone mam) żeby nie leżała . Chwilowo się z tym wszystkim nie pali, więc może się jeszcze troche odwlecz.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
B234i 147KM i 205Nm, cały silnik można mieć za 300zł (np: TU), więc może warto rozważyć
![]() Wolnossące saaby są na motronicu boscha. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
osobiscie wolałbym głowice z xe niz xer'a...
na czym polega problem z blokiem? http://allegro.pl/z22xe-glowiac-opel-omega...3108679944.html a rozrząd nowego typu z c20xe sie spasuje z kołem pasowym z ecoteca -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
B234i 147KM i 205Nm, cały silnik można mieć za 300zł (np: TU), więc może warto rozważyć ![]() Wolnossące saaby są na motronicu boscha. Spasuj ten silnik z linka ze skrzynią opla - stawiam piwo. Mały hint - spójrz na rok silnika. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Masz rację, wrzuciłem na szybko pierwszy znaleziony.
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
Dzięki kolego MickeyLET tego ogłoszenia nie widziałem . Może coś z tego będzie
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
No panowie nabyłem blok z omegi y22xe . Tak na szybko to różnice sa takie blok jest wyższy o 7mm niż c20ne bo z takim porównywałem . Sworznie są dłużze o jakieś 5mm niż w c20xe . Tłoki z y22xe są wypukłe środkiem ale środek w górnym punkcie położenia tłoka równa się z blokiem a przy brzegu tuleji jest jakieś 2mm niższy i niema wgłebień pod zawory. Można wykorzystać tłoki od c20xe tylko te z omegi nie mają zabezpieczeń na sworzniu tylko wprasowane sworznie w tłok i niewiem czy da się to rozbić. Co jeszcze silnik ma wałki wyrównowarzające na wale które można wyrzucić tylko na panewkach podporowych wału trzeba zaślepić otwory olejowe do smarowania wałków . Kółko rozrządu na wale jest takie samo jak x20xev czyli trzeba przerabiać kółko z c20xe . Panowie mam w tej sprawie pytanie czy rozrząd w c20xe pracującego na motroniku 2.8 jest taki sam jak w x20xev ?jeśli tak to można by było właśnie taki rozrząd wykorzystać i nie przerabiać koła o c20xe . Narazie tyle z porównań coś więcej opisze jak więcej obejrze
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38 |