Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> vectra V2000 c22xe, przerobka c20xe na c22xe
mikruss VU
post Wed, 06 Mar 2013 - 20:55
Post #41


User
Dołączył: Mon, 20 October 2008
Skąd: okolice Ostrowa Wlkp.





zamiast kombinowac z głowicą od c20xe lepiej poszukać kompletnej z walkami od xer'a wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Mar 2013 - 20:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
yten
post Thu, 07 Mar 2013 - 07:11
Post #42


User
Dołączył: Sun, 12 April 2009





napewno pompe wody trzeba zalozyć w skarajnym polożeniu bo pompa jest jakby nie patrzec na mimosrodzie a przerobka napinacza polega na wykonaniu u tokaża nowego stożka który pozwoli przesunac napinacz o jakies kilka mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Thu, 07 Mar 2013 - 21:18
Post #43


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





kolega Porszak napisał ''zamiast przerabiać napinacz, warto zobaczyć czy nie znajdzie sie minimalnie dłuższy pasek. tylko trzeba dobrac taki sam zarys zęba jeśli sie uda.''
A czy przy rozrządzie nie jest ważna ilość zębów ?? Jeśli będzie więcej to po kilku obrotach wału rozrzad nam sie nie przestawi czasem? Jeśli sie myle prosze mnie poprawić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alekta87
post Thu, 07 Mar 2013 - 22:15
Post #44


Rookie
Dołączył: Mon, 03 May 2010





nie jest wazna ilosc zebow paska, kolko od walka ma 2x wiecej zebow niz kolko walu korbowego, dlatego na 2 obroty walu przypada 1 obrot rozrzadu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:06
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





No fakt ale dlaczego na paskach podają liczbę zębów? Po coś to musi być.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 08 Mar 2013 - 16:17
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





moze dla określenia dlugości, choć ja sie nie spotkałem z niczym innym niż długośc paska dla określenia jego dlugości, ale z zębatymi nie mam kontaktu poza rozrządem.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Fri, 22 Mar 2013 - 21:16
Post #47


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





No udało mi się skombinować kilka gratów mam głowice c20xe z wałkami, rozrząd c20xe do przymiarki ,rozrząd z silnika x20xev (wszystko się okaże jak bedzie z rozrządem bo mam pomysł na wykorzystanie kilku części z obu tych rozrządów i zbudować jeden) ,koło zamachowe od ne do przeróbki pod sprzęgło 228mm jak w c20xe (bedzie przy okazji odelrzone) ,korbe z tłokiem od c20xe dla przymiarek. Brakuje mi bloku 2.2 którego ciężko troche znaleść jakby ktoś wiedział takowy(oznaczenia bloków x22xe , y22xe lub z22xe ) w rozsądnych pieniądzach prosze o info. Przy okazji bede też zmieniał skrzynie z omegi a na model z omegi b i sprzęgło pójdzie na hydraulice. Na razie tyle jak znajde blok zaczną się prace i opisy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 22 Mar 2013 - 21:22
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





i Ty robisz tą rzeżbe w omedze? Przecięz to i tak bedzie ciezka kroawa, lepiej wrzucic 3.0 i troche pomodzić. to stroker i tak nawet od seryjnego 3.0 nie bedzie szybszy.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Fri, 22 Mar 2013 - 23:21
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





W polonezie atu plusie . Obecnie mam w nim silnik c20xe zezskrzynią z omegi a, ale zaczoł łykać olej no i przy okazji remontu chciałbym zwiększyć pojemność. Na razie żadne 2.5 i większe nie wchodzą w gre. Podkreślam na razie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliw3r
post Fri, 22 Mar 2013 - 23:23
Post #50


User
Dołączył: Sat, 16 April 2011





CYTAT
zamiast kombinowac z głowicą od c20xe lepiej poszukać kompletnej z walkami od xer'a wink.gif
tylko znaleźć to tak jak z wałkiem z 18e, niby jest, a nikt nie chce sprzedać.

W omedze to poniżej 250/300KM to nie idzie, sztuka dla sztuki jak dla mnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 22 Mar 2013 - 23:36
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





nie no luz, jesli to w poldonie to luzik.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Sat, 23 Mar 2013 - 10:08
Post #52


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





wink.gif spoko . Mógłbym wykorzystać graty z mojego c20xe ale poldka użytkuje na co dzień (dojazd do pracy) i mogę go tylko na parę dni postawić. Tak że chce złożyć drugi motor i szybką przekładke zrobić. Na razie wszystko wstrzymuje blok którego brak. Poszukiwania trwają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Sat, 23 Mar 2013 - 11:10
Post #53


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





Możesz poszukiwany blok 2,2 zastapić silnikiem N/A saaba 2,3 - b234i. Wszsytko pasuje p&p na skrzynię omegi i zawsze to sprawdzona konstrukcja a nie rzeźba. A jak kiedyś zabraknie mocy to dajesz osprzęt turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Sun, 24 Mar 2013 - 15:27
Post #54


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





a ile to ma mocy ten saab 150km? . Pytam z ciekawości . Chciałbym zostac przy oplu i chciałbym mieć właśnie taką nie spotykaną seryjnie żeźbe, niechce mi się już przerabiać mocowań silnika wiązki i wogóle. Trudno jak nie znajde bloku bede myślał .Mam na oku silnik od opla sintry za 1200zł ale musiał bym kupca na głowice znaleść ( fundusze troche ograniczone mam) żeby nie leżała . Chwilowo się z tym wszystkim nie pali, więc może się jeszcze troche odwlecz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 24 Mar 2013 - 16:33
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





B234i 147KM i 205Nm, cały silnik można mieć za 300zł (np: TU), więc może warto rozważyć wink.gif
Wolnossące saaby są na motronicu boscha.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 24 Mar 2013 - 17:43
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





osobiscie wolałbym głowice z xe niz xer'a...

na czym polega problem z blokiem? http://allegro.pl/z22xe-glowiac-opel-omega...3108679944.html

a rozrząd nowego typu z c20xe sie spasuje z kołem pasowym z ecoteca


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 24 Mar 2013 - 22:25
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(ILKU @ Sun, 24 Mar 2013 - 16:33) *
B234i 147KM i 205Nm, cały silnik można mieć za 300zł (np: TU), więc może warto rozważyć wink.gif
Wolnossące saaby są na motronicu boscha.


Spasuj ten silnik z linka ze skrzynią opla - stawiam piwo.

Mały hint - spójrz na rok silnika.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 24 Mar 2013 - 22:38
Post #58


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Masz rację, wrzuciłem na szybko pierwszy znaleziony.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Tue, 26 Mar 2013 - 21:11
Post #59


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





Dzięki kolego MickeyLET tego ogłoszenia nie widziałem . Może coś z tego będzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manieko58
post Sun, 14 Apr 2013 - 20:29
Post #60


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 February 2013
Skąd: sieradz





No panowie nabyłem blok z omegi y22xe . Tak na szybko to różnice sa takie blok jest wyższy o 7mm niż c20ne bo z takim porównywałem . Sworznie są dłużze o jakieś 5mm niż w c20xe . Tłoki z y22xe są wypukłe środkiem ale środek w górnym punkcie położenia tłoka równa się z blokiem a przy brzegu tuleji jest jakieś 2mm niższy i niema wgłebień pod zawory. Można wykorzystać tłoki od c20xe tylko te z omegi nie mają zabezpieczeń na sworzniu tylko wprasowane sworznie w tłok i niewiem czy da się to rozbić. Co jeszcze silnik ma wałki wyrównowarzające na wale które można wyrzucić tylko na panewkach podporowych wału trzeba zaślepić otwory olejowe do smarowania wałków . Kółko rozrządu na wale jest takie samo jak x20xev czyli trzeba przerabiać kółko z c20xe . Panowie mam w tej sprawie pytanie czy rozrząd w c20xe pracującego na motroniku 2.8 jest taki sam jak w x20xev ?jeśli tak to można by było właśnie taki rozrząd wykorzystać i nie przerabiać koła o c20xe . Narazie tyle z porównań coś więcej opisze jak więcej obejrze
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38