![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale ja nic nie napisalem ze on bedzie latal . Pytanie w ile moze sie ten enterprise przemiescic , wlasciclel nie jest samobójca wiec bez paniki
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Bardziej chodziło mi o porównanie turbo a kompresor .
A tak poza tym to kozak fura ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
to odpowiadam 2 rozne swiaty. Jesli ktos bedzie mial przyjemnosci sie kiedys przejechac takim wozem to zrozumie. Mi z perspektywy osoby ktora zrobila oba auta ciezko by bylo cos wybrac bo to 2 rozne auta . Ale m3 to naprawde piekny i przemyslany projekt. A tak nawiasem to juz zaczynam namawiac stana nad zalozeniem motoru z m5 e39 i dolozeniem kompresora
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
A moze wreszcie 2jz gte bedzie taniej szybciej bezawaryjniej
![]() -------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nie zasmiecajmy nowy Panie sędzio
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Fri, 06 February 2009 ![]() |
Piękna m3
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Stanie Stanem to jeden temat, jazda M3 E46 SC to inny.
Niech tak zostanie. Znając wiarygodność trzymania parametrów przez różne zestawy, jestem ciekaw ile będzie brakowało. Nie oznacza to, że znam lepsze zestawy (no chyba, że HPF). Osobiście czekam na info o M3 Maros'a - szedł tą samą drogą co wy (ESS), ale obecnie jest gdzieś... na księżycu ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
Dokładnie jestem ciekawy czy przekroczy 500KM
![]() HPF robi piękne zestawy tylko cena tez jest piękniejsza ![]() P.S Może ja zamontuje sobie taki zestaw HPF..................... ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 ![]() |
Wczoraj wóz widziany na dolince służewieckiej późnym wieczorem.Z odległości 30m wygląda jak zwykłe m3 z dużymi felgami
![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Z doświadczenia mogę powiedzieć, że będzie ze 470 KM
![]() -------------------- Tor Poznań - 1.48.33
ET - 12.38 |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
MaRoS powiedz mi jeszcze jaki miałes niut?? Rozumiem ze tez miałes zestaw ESS 550 ?? Korci ten zestaw HPF........
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak, miałem ten sam zestaw. Niutków było 500, ale po podniesieniu doładowania do 9psi
-------------------- Tor Poznań - 1.48.33
ET - 12.38 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
To jak dla mnie to ten zestaw to jakaś porażka z obiecanych 550KM jest 470 no i te 500Nm-szału nie ma..........
![]() Powiedz co tam modzisz może byc na PW. Panowie czekamy na wykresik. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() Zgodnie z przewidywaniami ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
Heh te 467 KM bym przebolał ale 475 Nm-to porażka
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Heh te 467 KM bym przebolał ale 475 Nm-to porażka ![]() ![]() 475 nm to jest bardzo dobra wartosc. To nie jest nissan ktory ma w polowie obrotow peak boostu i klepie Nm kosmiczne. To jest seryjny silnik z kompresorem. zobacz na wykresie jaki jest boost. Na koncu obrotow jest troszke ponad 0.5 bara. I wlasnie tak ma byc zeby seria sie nie poddala. Te auta maja problemy z trzymaniem seryjnej mocy wiec nie mozna wymagac zeby i po dedykowanym zestawie zawsze bylo tyle samo mocy. A drugi temat to problemy termiczne po takiej modyfikacji. Niewykluczone ze po wymianie chlodnicy wody, chlodnicy oleju oraz zmniejszenia temperatury pod maska, pojawi sie sporo dodatkowych konikow i nm. Trzeba dzialac ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
bedzie przerobiony caly uklad za ok 4 mc auto wraca na dalsze mody . Przygotowany bedzie nowy motor i mniejsze kolko . Z mojej strony moge powiedziec ze taki setup jako daily driver jest idealny i naprawde wystarczajacy. Bez zastanowienia dzisiaj kupilbym sobie taka m3 . Dziekujemy Vtg za hamownie .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dodam, że hamownie z których korzysta ESS to są Dynojety. Na nich wyniki są o jakieś 10-12% wyższe niż na "zwykłych" hamowniach. Ot, taki komercyjny chwyt.
-------------------- Tor Poznań - 1.48.33
ET - 12.38 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
brt ja wszystko wiem ile tam dmuchaliście bo widzę na wykresie
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 10:30 |