![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Może dać zrobić całe piasty?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
a to tylko jeden komplet kół 5x114,3 a ogolnie jezdzisz na 5x112 ? ja u siebie dorabialem customowe piasty na inny rozstaw zeby wszystko bylo "po bożemu"
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nawet gdybym kupił felgi pod rozstaw 5 x 112 to i tak muszę kupić dystans. Powodem są bardzo mocno nadmuchane błotniki które muszę wypełnić kołami. A to nie można felg z właściwym ET?? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie kumam jakie sa problemy z dystansami przykrecanymi do piasty.
U mnie jak narazie zero problemow a auto sluzy praktycznie tylko do hardcorowego torowego upalania. Mialem dystanse 5 cm, 6 cm i nawet 8 cm na strone i nic nigdy sie nie dzialo, kola sie nie urywaly, heble nie grzaly, ba nawet lozyska sie nie rozlecialy i dzialaja do dzis. Nie raz polecialem po dziurach, wypakowalem w kraweznik i inne atrakcje typu lot poza tor. A zlecic dorobienie dystansu zeby sie skrecal do piasty na 5x112, a szpliki wychodzily na 5x114,3 to zadna filozofia naprawde. Gotowe pewnie tez sa w sprzedazy. -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
100% prawdy.Mialem auto z dystansami 5x100 na 5x112.Przez 200tys km 0 problemow.Nic sie nie spsulo nie odpadlo.Dystanse po 5cm na strone.Do jazdy torowej nie polecam wiecej niz 5 cm ,ale to zalezy od et felg.Co to dla was za roznica czy male et na feldze czy duze et plus dystans.
-------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
jest taka firma w PL nazwya sie "ALL 4 TUNING" i maja rozne markowe gadgety do zawieszen i miedzy innymi dystanse wiec moze warto by do nich udezyc... www.all4tuning.pl
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: w nim ta moc ? ![]() |
Czegoś tu nie rozumiem. Idziesz w kierunku ultra lekkich felg po to by je później dociążyć
![]() -------------------- Be smart. Drive safe. Stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
aluminiowe dystanse, tymbardziej w rozmiarze jakich szuka Albert nic nie waza
-------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ile waży dystans ? 300-500 gram. w jakim miejscu jest masa tego dystansu ? w środku promienia koła.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: w nim ta moc ? ![]() |
CYTAT(Albert) ile waży dystans ? 300-500 gram. Nie wiem z jakiego materiału masz zamiar kupić dystanse, ale dowiedziałem się od osoby, która robi takie dystanse i sprzedaje je m.in. na Allegro, że dystans 20mm zrobiony z duraluminium PA6 w zależności od średnicy zewnętrznej dystansu, ilości otworów(ich wielkości) długości odsadzenia waży do 1,5 kg ![]() -------------------- Be smart. Drive safe. Stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Właśnie. Sensu to większego nie ma o czym pisze od samego poczatku.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie. Sensu to większego nie ma o czym pisze od samego poczatku. hehe no nie zartujcie sobie, moj jeden dystans 80mm moze wazy 1,2 kg. To nie jest z puca stalowego tylko z duralu ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Tak? Jakiego duralu?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
PA6 lub PA9
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
PA6 jest ok. PA9 to przerost formy nad trescia w wypadku dystansów. Zresztą to wyjątkowo drogi i trudno dostępny materiał.
Oba nie są duralami AFAIK. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Oczywiście że oba są duralami, ale różnymi, PA6 jest bezcynkowym duraluminium, najczęściej wykorzystywanym i najłatwiej dostępnym. PA9 zaś jest z domieszką cynku. Dystanse, które są na allegro, w 99% robione są z PA6, bo to się najłatwiej obrabia, i zabezpiecza antykorozyjnie.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Ja także mam sporo znajomych ktorzy lataja na takich dystansach ( H&R, HBM Tuning lub dorabiane we wlasnym zakresie ) i lataja na tym sporo - auta mocne i conajmniej kilka razy w roku są na torze, także mozna bez problemu takie coś zastosować, ja u siebie jednak zrobilem customowe piasty ale u mnie była konwersja 4x100 -> 5x112.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
moze zadam glupie pytanie a nie mozna po prostu nawiercic i nagwintowac piast... na odpowiedni rozstaw pzykladem moze byc konwersja z 5x100 na 5x112
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc odgrzewam kotleta. Chodzi mi o dorobienie dystansów zmieniających rozstaw takich samych jak chciał Albert, czyli z 5x112 na 5x114,3. Dystanse renomowanych firm posiadają powiedzmy pięć otworów za pomocą, których przykręca się go do piasty i pięć szpilek na które zakłada się felgę. I w związku z tym mam pytanie, czy można to rozwiązać w taki sposób aby wykonać w dystansie 10 otworów 5x112 i 5x114,3 i felgę przykręcać do dystansu za pomocą śrub. Dystans miałby grubość 20 - 25 mm. Czy ktoś jeździł na takim rozwiązaniu?? -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
lepiej zrob sobie dodatkowy zestaw otworow w piascie i po temacie. u mnie tak to wyglada.
![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:53 |