AEvo86 powered by TOYOTA MARKI/ŻERAŃ VTG JDL |
AEvo86 powered by TOYOTA MARKI/ŻERAŃ VTG JDL |
Wed, 29 Apr 2009 - 08:19
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 08 December 2006 |
MODEL:
- Toyota Corolla AE86, 1987r. SILNIK: - Evo 8, 4G63 ustawiony wzdłużnie UKŁAD DOLOTOWY: - kolektor ssący Magnus - filtr stożkowy Pipercross - orurowanie custom made/Samco UKŁAD WYDECHOWY: - 3" Greddy UKŁAD PALIWOWY: - wtryski HKS 650 - pompa zew Walbro 255 ELEKTRONIKA: - powered by GUL - remap by VTG UKŁAD CHŁODZENIA: - orurowanie custom chłodnica+wentylator evo8 UKŁAD NAPĘDOWY: - skrzynia BMW - przekładka skrzynia/silnik made by http://www.tok-frez.pl - sprzęgło Radzikowski - dyfer Nissan S13 ZAWIESZENIE: - gwint XYZ/Tein - stabilizatory Tanabe - drążki reakcyjne tein - cale zawieszenie tył od s13 z regulowanymi wahaczami Tein INTERIOR: - zegary temp oleju/wody; oil press, boost, rmp - klatka made by Trela - fotele kubełkowe Bimarco Futura - pasy Sabelt BODY KIT: - ładny - wszystko co możliwe w plastiku PODZIĘKOWANIA: - Toyota Marki/Żerań - VTG Crew - Daniel from JDL -wszyscy którzy ubrudzili palce przy projekcie na początku się zastanawialiśmy jakie auto zbudować... wybór padł na popularną Toyote Corolle AE86 Treluch obspawał dokładnie karoserie i wstawił klatkę wjechał zawias od Nissana S13 silnik od Evo 8 pasuje jak by był stąd drobne zabiegi kosmetyczno/blacharskie skrzynia biegów i sprzęgło od BMW lakierowanie odbyło się w ASO Toyota Marki układ wydechowy 3" Greddy pierwsze działania marketingowe całą elektrykę ogarnął GUL już blisko końca przerwa w pracy strojeniem na hamowni zajął się GS pierwsze testy na Dorodnej wypadły pozytywnie najpiękniejszy element auta pierwszy oficjalny trening odbył się bez awarii |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 29 Apr 2009 - 08:19
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 08:27
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa |
Nie no Skomo totalny wypas gratuluje....grabol coś mi wspominał ale nie myślałem że juz skończona SZOK ZAJEBISTA
w jaką moc celujesz?jak wrażenie lepiej niż 335 prowadzenie?pzdr.Błażej -------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 09:26
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Szczeka opada, swietny opis projektu, samo auto jeszcze lepsze....
10/10 |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 09:44
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa |
gratulacje skomo za projekt , masz teraz naprawde dobra baze silnikowa i moze sie okazac ze jedna z najlepszych ae86 na swiecie zbudujesz
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 09:48
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Słyszałem o projekcie dużo wcześniej i już byłem zachwycony. Generalnie leże i kwiczę, bo zrobiliście niezłą jazdę. Gratulacje !
PS. Jakim cudem połączyliście tą skrzynię od BMW z blokiem ? |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 10:05
Post
#6
|
|
test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd |
Szacun. Szacun. Zazdroszczę auta.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 10:26
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 |
gratulacje. niesmiertelna AE86 a do tego silnik z Evo. Pieknie poprostu.
Jeszcze raz gratuluje i zycze dłuuuugiej i bez awaryjnej jazdy. hehe Pozdrooo |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 10:39
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) |
... wow ..hrhr
W czerwieni tez by jej dobrze bylo .. -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 11:43
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki |
Super, jeden z fajniejszych projektow tutaj. Gratulacje.
Szkoda tylko za blacharka/lakier takie troche niedokladne ale to ma jezdzic w sumie. |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 11:49
Post
#10
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam |
szczęka mi opadła... widać, że fantazji w budowaniu driftowozu nie zabrakło
jaka skrzynia BMW została zastosowana? Jaka jest docelowa moc? Ile to auto waży? -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 11:59
Post
#11
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
PS. Jakim cudem połączyliście tą skrzynię od BMW z blokiem ? Domyślam się, że dzięki adapterowi umieszczonemu między blokiem silnika a dzwonem skrzyni. Najfajniejsze w tym projekcie jest to, że wszystko zostało zrobione w Polsce. Mam tylko parę pytań... 1. Dlaczego zmieniliście tylny zawias? Na sztywną oś w Hachi jest cały pierdylion patentów. 2. Dlaczego padł wybór na 4G63, a nie np. na SR20DET? 3. Czy oprócz wyspawania mocowań silnika i skrzyni i połączenia bloku Mitsu ze skrzynią BMW musieliście coś jeszcze zrobić żeby dostosować silnik do wzdłużnego umocowania? 4. Czy ja dobrze widzę, że cięliście ścianę grodziową żeby cofnąć silnik? 5. Z którego BMW wzięliście skrzynię? |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 12:04
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Świetny projekt, jaka jest waga tego pojazdu ?
Strasznie musi się to zbierać -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 12:11
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun |
Strzelam, ze skrzynia albo getrag 260 albo 265/262. Pewnie problem byl z czujnikami do skrzyni.
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 12:28
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon |
piękny, piękny... pure JDM... BTW GS przestraszył się mocy na strojeniu??
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 12:56
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław |
Ciekawe combo:D
Macie więcej fotek z akcji włożenia tylnego setupu? -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 13:02
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark |
Bravo
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 13:23
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Stargard / Warszawa |
Projekt przekozak !! GRATULACJE !! Szkoda tylko, że z hachi to to już nie ma nic wspólnego poza wyglądem Cały urok pałowania z gazem w podłodze poszedł się ....
Będziesz startował w DS ?? -------------------- Sprzedam Nissana Silvie FJ20E
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 13:44
Post
#18
|
|
User Dołączył: Fri, 08 December 2006 |
dzięki za miłe słowa,
poproszę sebka żeby dał link do całego fotostory... sanki od s13 bo sztywny most w hachi ma półosie cieńsze od małego palca... silnik 4g bo do sra trzeba wsypać wywrotkę pieniędzy żeby zrobić 400KM a evelina przyjmuje w serii skrzynia od bmw bo jest ich około dziesięćset tysięcy w okolicy i ma dobra cene, a przeżyła w moim byłym bmw 540Nm i 340KM przez cały sezon hachi bo to fajne auto i chyba na razie jedyne w sds silnik poszedł do tyłu ile sie dalo ale nie ruszając miski pozdrawiam |
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 14:10
Post
#19
|
|
Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa |
Na razie z mocą jest delikatnie, żeby sprawdzić czy wszystko działa i czy jest w ogóle potrzebne więcej.. jak będzie potrzebne, to się zrobi, bo auto jest mapowalne jak każde inne seryjne EVO VIII i równie podatne na modyfikację -------------------- VTG crew
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 15:20
Post
#20
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa |
Projekt madafaka. Respecta!
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 17:22 |