Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> AEvo86 powered by TOYOTA MARKI/ŻERAŃ VTG JDL
skomo
post Wed, 29 Apr 2009 - 08:19
Post #1


User
Dołączył: Fri, 08 December 2006





MODEL:
- Toyota Corolla AE86, 1987r.

SILNIK:
- Evo 8, 4G63 ustawiony wzdłużnie

UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący Magnus
- filtr stożkowy Pipercross
- orurowanie custom made/Samco

UKŁAD WYDECHOWY:
- 3" Greddy

UKŁAD PALIWOWY:
- wtryski HKS 650
- pompa zew Walbro 255

ELEKTRONIKA:
- powered by GUL
- remap by VTG

UKŁAD CHŁODZENIA:
- orurowanie custom chłodnica+wentylator evo8

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia BMW
- przekładka skrzynia/silnik made by http://www.tok-frez.pl
- sprzęgło Radzikowski
- dyfer Nissan S13

ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ/Tein
- stabilizatory Tanabe
- drążki reakcyjne tein
- cale zawieszenie tył od s13 z regulowanymi wahaczami Tein

INTERIOR:
- zegary temp oleju/wody; oil press, boost, rmp
- klatka made by Trela
- fotele kubełkowe Bimarco Futura
- pasy Sabelt

BODY KIT:
- ładny
- wszystko co możliwe w plastiku

PODZIĘKOWANIA:
- Toyota Marki/Żerań
- VTG Crew
- Daniel from JDL
-wszyscy którzy ubrudzili palce przy projekcie

na początku się zastanawialiśmy jakie auto zbudować...


wybór padł na popularną Toyote Corolle AE86


Treluch obspawał dokładnie karoserie i wstawił klatkę



wjechał zawias od Nissana S13




silnik od Evo 8 pasuje jak by był stąd




drobne zabiegi kosmetyczno/blacharskie





skrzynia biegów i sprzęgło od BMW



lakierowanie odbyło się w ASO Toyota Marki







układ wydechowy 3" Greddy


pierwsze działania marketingowe




całą elektrykę ogarnął GUL





już blisko końca



przerwa w pracy


strojeniem na hamowni zajął się GS




pierwsze testy na Dorodnej wypadły pozytywnie



najpiękniejszy element auta


pierwszy oficjalny trening odbył się bez awarii






Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 29 Apr 2009 - 08:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bimmerholic
post Wed, 29 Apr 2009 - 08:27
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 11 February 2006
Skąd: Wawa





Nie no Skomo totalny wypas gratuluje....grabol coś mi wspominał ale nie myślałem że juz skończona SZOK ZAJEBISTA
w jaką moc celujesz?jak wrażenie lepiej niż 335 prowadzenie?pzdr.Błażej


--------------------
_https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Wed, 29 Apr 2009 - 09:26
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Szczeka opada, swietny opis projektu, samo auto jeszcze lepsze....


10/10 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 29 Apr 2009 - 09:44
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





gratulacje skomo za projekt , masz teraz naprawde dobra baze silnikowa i moze sie okazac ze jedna z najlepszych ae86 na swiecie zbudujesz


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 29 Apr 2009 - 09:48
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Słyszałem o projekcie dużo wcześniej i już byłem zachwycony. Generalnie leże i kwiczę, bo zrobiliście niezłą jazdę. Gratulacje !

PS. Jakim cudem połączyliście tą skrzynię od BMW z blokiem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 29 Apr 2009 - 10:05
Post #6


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Szacun. Szacun. Zazdroszczę auta.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Wed, 29 Apr 2009 - 10:26
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





gratulacje. niesmiertelna AE86 a do tego silnik z Evo. Pieknie poprostu.
Jeszcze raz gratuluje i zycze dłuuuugiej i bez awaryjnej jazdy. hehe
Pozdrooo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Wed, 29 Apr 2009 - 10:39
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





... wow ..hrhr


W czerwieni tez by jej dobrze bylo ..


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Wed, 29 Apr 2009 - 11:43
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Super, jeden z fajniejszych projektow tutaj. Gratulacje.
Szkoda tylko za blacharka/lakier takie troche niedokladne ale to ma jezdzic w sumie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Wed, 29 Apr 2009 - 11:49
Post #10


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





szczęka mi opadła... widać, że fantazji w budowaniu driftowozu nie zabrakło smile.gif
jaka skrzynia BMW została zastosowana? Jaka jest docelowa moc? Ile to auto waży?


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Wed, 29 Apr 2009 - 11:59
Post #11


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





CYTAT(TOMEKKK @ Wed, 29 Apr 2009 - 09:48) *
PS. Jakim cudem połączyliście tą skrzynię od BMW z blokiem ?


Domyślam się, że dzięki adapterowi umieszczonemu między blokiem silnika a dzwonem skrzyni. smile.gif

Najfajniejsze w tym projekcie jest to, że wszystko zostało zrobione w Polsce. Mam tylko parę pytań...

1. Dlaczego zmieniliście tylny zawias? Na sztywną oś w Hachi jest cały pierdylion patentów. smile.gif
2. Dlaczego padł wybór na 4G63, a nie np. na SR20DET?
3. Czy oprócz wyspawania mocowań silnika i skrzyni i połączenia bloku Mitsu ze skrzynią BMW musieliście coś jeszcze zrobić żeby dostosować silnik do wzdłużnego umocowania?
4. Czy ja dobrze widzę, że cięliście ścianę grodziową żeby cofnąć silnik?
5. Z którego BMW wzięliście skrzynię?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Wed, 29 Apr 2009 - 12:04
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Świetny projekt, jaka jest waga tego pojazdu ?
Strasznie musi się to zbierać smile.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Wed, 29 Apr 2009 - 12:11
Post #13


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Strzelam, ze skrzynia albo getrag 260 albo 265/262. Pewnie problem byl z czujnikami do skrzyni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Wed, 29 Apr 2009 - 12:28
Post #14


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





piękny, piękny... pure JDM... BTW GS przestraszył się mocy na strojeniu?? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Wed, 29 Apr 2009 - 12:56
Post #15


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





Ciekawe combo:D

Macie więcej fotek z akcji włożenia tylnego setupu?


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Wed, 29 Apr 2009 - 13:02
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Bravo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KajaK
post Wed, 29 Apr 2009 - 13:23
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Stargard / Warszawa





Projekt przekozak !! GRATULACJE !! Szkoda tylko, że z hachi to to już nie ma nic wspólnego poza wyglądem sad.gif Cały urok pałowania z gazem w podłodze poszedł się .... smile.gif
Będziesz startował w DS ??


--------------------
Sprzedam Nissana Silvie FJ20E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skomo
post Wed, 29 Apr 2009 - 13:44
Post #18


User
Dołączył: Fri, 08 December 2006





dzięki za miłe słowa,
poproszę sebka żeby dał link do całego fotostory...

sanki od s13 bo sztywny most w hachi ma półosie cieńsze od małego palca...
silnik 4g bo do sra trzeba wsypać wywrotkę pieniędzy żeby zrobić 400KM a evelina przyjmuje w serii
skrzynia od bmw bo jest ich około dziesięćset tysięcy w okolicy i ma dobra cene, a przeżyła w moim byłym bmw 540Nm i 340KM przez cały sezon
hachi bo to fajne auto i chyba na razie jedyne w sds
silnik poszedł do tyłu ile sie dalo ale nie ruszając miski

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gul
post Wed, 29 Apr 2009 - 14:10
Post #19


Sutener Mocy
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z Mokotowa






Na razie z mocą jest delikatnie, żeby sprawdzić czy wszystko działa i czy jest w ogóle potrzebne więcej.. jak będzie potrzebne, to się zrobi, bo auto jest mapowalne jak każde inne seryjne EVO VIII i równie podatne na modyfikację smile.gif


--------------------
VTG crew
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Wed, 29 Apr 2009 - 15:20
Post #20


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Projekt madafaka. Respecta!


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 17:22