Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Polerowanie kanałów kolektor ssący
chapter322
post Wed, 22 Apr 2009 - 18:13
Post #1


User
Dołączył: Fri, 19 August 2005
Skąd: Sieradz





Prosze o namiay firm ktore zajmują są polerowaniem i powiększaniem kanałów dolotowych kolektora ssącego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Apr 2009 - 18:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LCQ
post Wed, 22 Apr 2009 - 18:28
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





napisz PW do voj2s


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chapter322
post Wed, 22 Apr 2009 - 18:30
Post #3


User
Dołączył: Fri, 19 August 2005
Skąd: Sieradz





dzieki za info. czekam na dalsze namiary.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Sat, 25 Apr 2009 - 13:43
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





Ogólnie to chyba zakłady o specyfikacji
Obróbka przetłoczno - scierna (ale to raczej tylko polerka - efekt zajebioza)

looknij w google a ja zapytam i jeszcze wkrótce się odezwę


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciemol
post Mon, 15 Jun 2009 - 23:02
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 02 March 2009
Skąd: Mysłowice





a czy przybranie, powiedzmy 1mm i potem polerka ma jakis sens? mowimy o kolektorze z uno 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Tue, 16 Jun 2009 - 00:06
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Kanalow dolotowych sie nie poleruje, co najwyzej usuwasz nierownosci odlewu i czyscisz papierem 80. Poleruje sie kanaly wydechowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 16 Jun 2009 - 12:39
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Ja tam poleruje i ssące
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 16 Jun 2009 - 13:39
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





CYTAT(toffic @ Tue, 16 Jun 2009 - 12:39) *
Ja tam poleruje i ssące

A co to daje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciemol
post Tue, 16 Jun 2009 - 14:41
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 02 March 2009
Skąd: Mysłowice





CYTAT(Kubek @ Tue, 16 Jun 2009 - 00:06) *
Kanalow dolotowych sie nie poleruje, co najwyzej usuwasz nierownosci odlewu i czyscisz papierem 80. Poleruje sie kanaly wydechowe.



ale mi chodzi o kolektor ssący, wiec jak?
przynajmniej wiem co zrobic z wydechowym wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 16 Jun 2009 - 15:05
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(ciemol @ Tue, 16 Jun 2009 - 14:41) *
ale mi chodzi o kolektor ssący, wiec jak?
przynajmniej wiem co zrobic z wydechowym wink.gif

dokładnie tak samo. kanał dolotowy funkcjonuje jako całość. Usunąć odlewy, spasować kolektor, uszczelki, głowice i to wszystko. Mialem okazje dyskutować z kilkoma osobami robiącymi samochody do rallycrossu i wyścigów górskich. Prawie wszyscy potwierdzali, ze polerowanie kanałów "na lustro" to nic innego jak niepotrzebna praca. Dość dużo informacji zawartych na forach internetowych i w literaturze również to potwierdza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elcoyote
post Tue, 16 Jun 2009 - 15:06
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: Oświęcim





ssącego nie ma sensu polerować to po prostu głupota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Tue, 16 Jun 2009 - 15:08
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Chodzi o to ze powietrze porusza sie szybciej na "nierownej" powierzchni niz na gladkiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 16 Jun 2009 - 15:08
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(ciemol @ Mon, 15 Jun 2009 - 23:02) *
a czy przybranie, powiedzmy 1mm i potem polerka ma jakis sens? mowimy o kolektorze z uno 1.4T

Pytanie po co skoro turbo i tak nadmucha to co nadmuchać. owszem, często spotyka sie opinie o tym jak to pomogło, ale z drugiej strony rzadko kto decyduje TYLKO na ta przeróbkę i jedzie potem na hamowanie sprawdzić efekty.
No chyba, ze walczysz o każdy możliwy ułamek KM, wtedy zapewne praca miałaby sens. Naturalnie to tylko moja opinia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciemol
post Tue, 16 Jun 2009 - 15:20
Post #14


Rookie
Dołączył: Mon, 02 March 2009
Skąd: Mysłowice





żebym dobrze zrozumiał..ssącego nie ruszam a wydechowy poleruje?
czy zadnego nie ruszam bo bezsens?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 16 Jun 2009 - 16:48
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





w części ssącej najważniejsze aby wygładzić czyli chropowatość z odlewu usunąć a polerkę dać na stronę wydechową
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Tue, 16 Jun 2009 - 17:05
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Najwieksze korzysci sa ze zmiany ksztaltu kanalow, kata oraz ich pojemnosci. Powierzchnia scianek ma najmniejsze znaczenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciemol
post Tue, 16 Jun 2009 - 18:17
Post #17


Rookie
Dołączył: Mon, 02 March 2009
Skąd: Mysłowice





CYTAT(Cieniu @ Tue, 16 Jun 2009 - 16:48) *
w części ssącej najważniejsze aby wygładzić czyli chropowatość z odlewu usunąć a polerkę dać na stronę wydechową


co mam wygładzic jak kanały w srodku sa praktycznie gładkie?

CYTAT(Kubek @ Tue, 16 Jun 2009 - 17:05) *
Najwieksze korzysci sa ze zmiany ksztaltu kanalow, kata oraz ich pojemnosci. Powierzchnia scianek ma najmniejsze znaczenie.


własnie o to mi chodzi, co moge zrobic z jednym i drugim kolektorem aby było lepiej? i czy moge przez taka poprawke cos pogorszyc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 16 Jun 2009 - 19:59
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





z kolektorem ssącym to mi się wydaje że nic nie zrobisz jedynie skonstruować coś biggrin.gif ewentualnie wygładzenie
a z kanałami to już nie wiem jak to tam się majstruje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciemol
post Tue, 16 Jun 2009 - 21:47
Post #19


Rookie
Dołączył: Mon, 02 March 2009
Skąd: Mysłowice





czyli ssącego nie ruszam, zostane przy polerce wydechowych, dzieki za pomoc wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Punisherrr
post Wed, 29 Aug 2012 - 20:02
Post #20


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Wiem,ze stary temat jak swiat,ale moze sie komus przyda

http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=55022
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 00:29