![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 19 August 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
Prosze o namiay firm ktore zajmują są polerowaniem i powiększaniem kanałów dolotowych kolektora ssącego.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
napisz PW do voj2s
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 19 August 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
dzieki za info. czekam na dalsze namiary.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Ogólnie to chyba zakłady o specyfikacji
Obróbka przetłoczno - scierna (ale to raczej tylko polerka - efekt zajebioza) looknij w google a ja zapytam i jeszcze wkrótce się odezwę -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 March 2009 Skąd: Mysłowice ![]() |
a czy przybranie, powiedzmy 1mm i potem polerka ma jakis sens? mowimy o kolektorze z uno 1.4T
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Kanalow dolotowych sie nie poleruje, co najwyzej usuwasz nierownosci odlewu i czyscisz papierem 80. Poleruje sie kanaly wydechowe.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Ja tam poleruje i ssące
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 March 2009 Skąd: Mysłowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
ale mi chodzi o kolektor ssący, wiec jak? przynajmniej wiem co zrobic z wydechowym ![]() dokładnie tak samo. kanał dolotowy funkcjonuje jako całość. Usunąć odlewy, spasować kolektor, uszczelki, głowice i to wszystko. Mialem okazje dyskutować z kilkoma osobami robiącymi samochody do rallycrossu i wyścigów górskich. Prawie wszyscy potwierdzali, ze polerowanie kanałów "na lustro" to nic innego jak niepotrzebna praca. Dość dużo informacji zawartych na forach internetowych i w literaturze również to potwierdza. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
ssącego nie ma sensu polerować to po prostu głupota
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Chodzi o to ze powietrze porusza sie szybciej na "nierownej" powierzchni niz na gladkiej.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
a czy przybranie, powiedzmy 1mm i potem polerka ma jakis sens? mowimy o kolektorze z uno 1.4T Pytanie po co skoro turbo i tak nadmucha to co nadmuchać. owszem, często spotyka sie opinie o tym jak to pomogło, ale z drugiej strony rzadko kto decyduje TYLKO na ta przeróbkę i jedzie potem na hamowanie sprawdzić efekty. No chyba, ze walczysz o każdy możliwy ułamek KM, wtedy zapewne praca miałaby sens. Naturalnie to tylko moja opinia. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 March 2009 Skąd: Mysłowice ![]() |
żebym dobrze zrozumiał..ssącego nie ruszam a wydechowy poleruje?
czy zadnego nie ruszam bo bezsens? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
w części ssącej najważniejsze aby wygładzić czyli chropowatość z odlewu usunąć a polerkę dać na stronę wydechową
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Najwieksze korzysci sa ze zmiany ksztaltu kanalow, kata oraz ich pojemnosci. Powierzchnia scianek ma najmniejsze znaczenie.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 March 2009 Skąd: Mysłowice ![]() |
w części ssącej najważniejsze aby wygładzić czyli chropowatość z odlewu usunąć a polerkę dać na stronę wydechową co mam wygładzic jak kanały w srodku sa praktycznie gładkie? Najwieksze korzysci sa ze zmiany ksztaltu kanalow, kata oraz ich pojemnosci. Powierzchnia scianek ma najmniejsze znaczenie. własnie o to mi chodzi, co moge zrobic z jednym i drugim kolektorem aby było lepiej? i czy moge przez taka poprawke cos pogorszyc? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
z kolektorem ssącym to mi się wydaje że nic nie zrobisz jedynie skonstruować coś
![]() a z kanałami to już nie wiem jak to tam się majstruje ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 March 2009 Skąd: Mysłowice ![]() |
czyli ssącego nie ruszam, zostane przy polerce wydechowych, dzieki za pomoc
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 00:29 |