Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Dlaczego jedynka do siebie i do tylu w skrzyni biegow ?
rennen
post Thu, 30 Apr 2009 - 12:12
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Szczerze mówiąc w Porsche 928 też mi się często zdarza ruszać z 2 przy spokojnej jeździe (głównie ze względu na ten układ biegów, ale opony też nie są tanie wink.gif )


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Apr 2009 - 12:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pcs
post Thu, 30 Apr 2009 - 14:18
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 December 2004
Skąd: Warszawa





w volvo 240 tez byly te getragi seryjnie w 242 1977-78 a potem A grupowe torowe w latach 80tych. Obudowa tej z bmw jest taka jak z volvo, merc ma inna, razem z dzwonem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moretti
post Thu, 30 Apr 2009 - 15:54
Post #23


Rookie
Dołączył: Sun, 12 April 2009





W sumie nie chodzi o producenta skrzyni tylko układ biegów. Ciężko jest zrobić bezpośredni bieg i dźwignie popychać do przodu . Myślę ze jak ktoś widział skrzynie biegów od środka to wie o co chodzi . Ja tylko nie jestem pewny czy ten układ biegów to faktycznie dlatego żeby je szybciej zmieniać . Auta z kierownica po prawej maja taki sam układ biegów sportowych i jakby nie patrzeć sporo anglików jeździło sportowo i wygrywało . A możne zgłosić ten problem do "POGROMCÓW MITÓW " biggrin.gif i jeszcze kilka innych mitów ??? ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:53