![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Szczerze mówiąc w Porsche 928 też mi się często zdarza ruszać z 2 przy spokojnej jeździe (głównie ze względu na ten układ biegów, ale opony też nie są tanie
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 11 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
w volvo 240 tez byly te getragi seryjnie w 242 1977-78 a potem A grupowe torowe w latach 80tych. Obudowa tej z bmw jest taka jak z volvo, merc ma inna, razem z dzwonem.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
W sumie nie chodzi o producenta skrzyni tylko układ biegów. Ciężko jest zrobić bezpośredni bieg i dźwignie popychać do przodu . Myślę ze jak ktoś widział skrzynie biegów od środka to wie o co chodzi . Ja tylko nie jestem pewny czy ten układ biegów to faktycznie dlatego żeby je szybciej zmieniać . Auta z kierownica po prawej maja taki sam układ biegów sportowych i jakby nie patrzeć sporo anglików jeździło sportowo i wygrywało . A możne zgłosić ten problem do "POGROMCÓW MITÓW "
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:53 |