![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
może uda mi sie w kraju znaleść firmę która zajmuje się kalibrowaniem maf-a,wtedy hamownia i wtedy zabiorę się za komputer ![]() to to sam zrobisz Ecumasterem, SMT7 lub jakimś prostym chiptuningiem we własnym zakresie, napisałem ci prv to masz co i jak w dużym skrócie pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo przyjemne auto, aczkolwiek co do dźwięku silnika to subiektywnie uważam że fordowskie 4,6 i 5,4 mają ładniejszy:) Pytanie: Jak dokładnie go odchudzałeś? bo seria z tego co mi wiadomo to 1544 kg
-------------------- M4, KTM 1290 SDR, R129
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Bardzo przyjemne auto, aczkolwiek co do dźwięku silnika to subiektywnie uważam że fordowskie 4,6 i 5,4 mają ładniejszy:) Pytanie: Jak dokładnie go odchudzałeś? bo seria z tego co mi wiadomo to 1544 kg fakt. tyle podają w danych waga to 1540kg. ja mojego ważyłem jak go kupiłem waga pokazała 1500 kg. z około połową zbiornika paliwa,jeśli chodzi o samo odchudzanie to były naprawdę porządki w samochchodzie a nie drapanie wygłuszeń. wywaliłem sprzęt car audio, kilometry zbędnych kabli z instalacji(dwie pełne siatki),seryjny wzmacniacz,kolo zapasowe,dywaniki,ABS,EGR,somg pump razem z przewodami,ale nawięcej ważyły głowice seryjne wykonane z żeliwa,po zmianie ich na aluminiowe zeszło z auta 20kg.pewnie coś jeszcze zapomniałem ale wagi nie oszukasz ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
brawo Majkel, kiedys cie dogonie
![]() ogólnie to gratuluje po raz setny i zapowiadam moja wizyte u ciebie w lipcu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:38 |