![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Mamy nadzieje ze już od 27 kwietnia bedziecie się mogli zapisywać podam stronke
![]() Tak osoby z poza Poznania tez moge startować |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 April 2009 Skąd: Pabianice ![]() |
No to bardzo mnie to cieszy a więc czekamy na rejestracje !!
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
UWAGA RUSZYŁY ZAPISY NA WYŚCIGI
ZAPISYWAĆ SIĘ MOŻECIE NA MEILU: WYSCIGIPOZNAN@WP.PL ZGŁASZACIE SIE WPISUJAC IMIE NAZWISKO ADRES DOKŁADNE DANE AUTA TZN MARKA, MODEL, POJEMNOŚĆ, MOC, NUMERY REJESTRACJI W DNIU DZISIEJSSZYM PODAM JESZCZE NR KONTA NA KTÓRE NALEŻY WPŁACAC WPISOWE. PAMIETAJCIE ŻE ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA DO 200 CZYLI IM SZYBCIEJ TYM LEPIEJ. I TERAZ MNIEJ PRZYJEMNA CZESC JAKO ZE TOR POZNAN NAJWIDOCZNIEJ CHCE NA NAS ZAROBIC PONIEWAŻ KWOTA WYNAJECIA TORU JEST JESZCZE RAZ TAK ILE WCZEŚNIEJ NAM MÓWIONA ( WCZEŚNIEJ KWOTA WYNOSIŁA OK 11 000 TYS ZŁ W TEJ CHWILI JEST PONAD 24 000 TYŚ ZŁ ) I JAK NARAZIE DO TEJ KWOTY MUSIMY SIĘ ODNOSIĆ CHOĆ TRAWAJĄ NEGOCJACJIE HANDLOWE MIĘDZY NAMI BO TO KWOTA JAKIEJ ŻADEN Z NAS SIĘ NIE SPODZIEWAŁ WPISOWE BEDZIE WYNOSIŁO 50 ZŁ RESZTE MAM NADZIEJE DOŁOŻA SPONSORZY KTÓRZY JUŻ SĄ JESLI ZAWODY NIE ODBEDĄ SIĘ PIENIĄDZE ZOSTANĄ WAM ZWRÓCONE ALE MAM NADZIEJE ZE DO TEGO NIE DOJDZIE |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 April 2009 Skąd: Pabianice ![]() |
kolego mozesz podac tu na forum jak będą klasy podzielone??
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
kolego mozesz podac tu na forum jak będą klasy podzielone?? 5. PODZIAŁ NA KLASY 5.1. Samochody dopuszczone do udziału zostaną podzielone na klasy: 1 klasa – do 1300 ccm 2 klasa – ponad 1300 do 1800 ccm 3 klasa – ponad 1800 do 2500 ccm 4 klasa – ponad 2500 do 3200 ccm 5 klasa – ponad 3200 ccm 5.2. Samochody posiadające turbodoładowanie/kompresor zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych i 1,5 dla silników Diesla. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
REGULAMIN RAMOWY 2009
1. ORGANIZATOR I WŁADZE IMPREZY Organizatorem zawodów jest Automobilklub Wielkopolski z siedzibą przy ul. Towarowej 35/37 w Poznaniu… 2. CEL IMPREZY Celem imprezy jest podnoszenie umiejętności i doskonalenie techniki jazdy samochodem oraz popularyzowanie sportów samochodowych. 3. UCZESTNICTWO I PRZEBIEG IMPREZY Uczestnikiem imprezy może być każdy, kto posiada aktualne prawo jazdy i samochód z ważnym dowodem rejestracyjnym. Obowiązkowym wyposażeniem każdego uczestnika musi być kask ochronny. 4. POJAZDY DOPUSZCZONE DO UDZIAŁU W IMPREZIE Do udziału w imprezie dopuszcza się samochody osobowe oraz inne pojazdy samochodowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym, posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP i spełniające wymogi niniejszego regulaminu. WYMOGI TECHNICZNE 1. Wnętrze seryjne z dopuszczonymi modyfikacjami opisanymi w dziale "modyfikacje" 2. Nadwozie, płyta podłogowa, szyby - seryjne, dopuszczone modyfikacje opisane w dziale "modyfikacje" 3. Sprawne wszystkie światła z możliwością wyjęcia reflektora na dolot powietrza 4. Seryjny zbiornik paliwa lub butla LPG z homologacją. Dopuszczone są sportowe bezpieczne zbiorniki paliwa. 5. Sprawny system chłodzenia silnika, hamulcowy i kierowniczy. 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej. 7. Seryjny napęd. Auta przerabiane z FWD/RWD na AWD nie są dopuszczone do zawodów. 8. Działające wycieraczki. 9. Mocowanie zawieszenia seryjne. 10. Działające pasy bezpieczeństwa i gaśnica. 11. Obowiązek jazdy w kasku. 12. Aktualne ubezpieczenie oraz przegląd wbity w dowód. Auto musi być zarejestrowane. DOPUSZCZONE MODYFIKACJE 1. Elektronika i mechanika silnika. 2. Dodanie kompresora lub turbiny. 3. Wymiana kompresora lub turbiny. 4. Modyfikacja układu wydechowego lub dolotowego. Układ wydechowy musi spełniać normę głośności nie przekraczającą 96dB 5. Opony dopuszczone do ruchu w UE. 5a. Opony typu półslick z DOT UE . 6. Opony nie mogą wystawać poza obrys samochodu, za wyjątkiem półslicków montowanych na oś napędzającą pojazdu. 7. Podtlenek azotu, wtrysk wody , wymiana silnika na inny tego samego producenta lub grupy producenckiej , modyfikacja skrzyni biegów lub wymiana (nie można ciąć płyty podłogowej) są dozwolone. 8. Przednia i tylna klapa, błotniki z karbonu lub kewlaru zamontowane na seryjnych uchwytach, grubość klap 2 mm. Możliwe jest użycie innego laminatu do wyżej wymienionych, lecz grubość laminatu nie może być mniejsza niż 3 mm. 9. Zmiana pompy paliwowej, zbiornik paliwa tylko w miejscu seryjnym, poza bezpiecznym sportowym zbiornikiem. 10. Zawieszenie i hamulce mogą być zmienione na sportowe, z homologacją drogową. 11. Homologowane fotele kubełkowe, sportowe pasy ( FIA lub dopuszczone w UE) 12. Sportowa kierownica. 13. Zmiana miejsca montowania akumulatora. 14. Wymiana lub modyfikacja sprzęgła. 15. Szpery. 16. Usunięcie koła zapasowego, lewarka, systemu klimatyzacji, tylnej kanapy. 17. Homologowana klatka. 18. Poszerzenie nadkoli. 19. Modyfikacja zderzaków. 5. PODZIAŁ NA KLASY 5.1. Samochody dopuszczone do udziału zostaną podzielone na klasy: 1 klasa – do 1300 ccm 2 klasa – ponad 1300 do 1800 ccm 3 klasa – ponad 1800 do 2500 ccm 4 klasa – ponad 2500 do 3200 ccm 5 klasa – ponad 3200 ccm 5.2. Samochody posiadające turbodoładowanie/kompresor zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych i 1,5 dla silników Diesla. 6. BADANIE KONTROLNE (BK) I OZNAKOWANIE STARTUJĄCYCH SAMOCHODOW 6.1. Samochody zgłoszone do imprezy muszą być przedstawione do kontroli w miejscu i czasie podanym przez organizatora. W czasie BK musi być obecny kierowca. 6.2. Samochód nie spełniający wymogów regulaminu nie zostanie dopuszczony do startu. 6.3. Samochód przedstawiony do BK musi być oznakowany numerami startowymi i wymaganą reklamą obowiązkową. 6.4. Samochód musi być sprawny technicznie, a kierowca zobowiązany jest przedstawić wszystkie dokumenty uprawniające do prowadzenia pojazdu i dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 6.5. W czasie BK kierowca musi okazać kask ochronny z homologacją „E” dla siebie i pilota. 7. OBOWIĄZKI STARTUJĄCYCH 7.1. Przez podpisanie zgłoszenia startujący zobowiązuje się do całkowitego podporządkowania przepisom regulaminu oraz poleceniom i instrukcjom wydanym przez kierownictwo imprezy zarowno poprzez komunikaty jak i inne formy przekazu. 7.2. Pod rygorem niedopuszczenia do startu lub wykluczenia startujący zobowiązany jest do: - dokładnego wypełnienia i podpisania zgłoszenia udziału w imprezie (wszystkie rubryki), - wniesienia opłaty wpisowego, - obecności na odprawie uczestników i zgłoszenia się do BK, - jazdy w zapiętych pasach bezpieczeństwa i kasku ochronnym podczas odbywania prób; - sportowego zachowania się podczas trwania imprezy. 8. PUNKTACJA Punkty przyznawane są kierowcom, którzy zajęli miejsca od I do VI w swojej klasie: - I - 8 punktów, - II - 6 punktów, - III - 4 punkty, - IV - 3 punkty, - V - 2 punkty, - VI – 1 punkt. 9. DYSCYPLINA PODCZAS TRWANIA IMPREZY Organizator może ukarać uczestnika imprezy za brak dyscypliny sportowej. Za nie sportowe zachowanie lub nie zastosowanie się do poleceń kierownictwa lub innych osób funkcyjnych - upomnieniem, a w przypadkach drastycznych - wykluczeniem. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
5. PODZIAŁ NA KLASY 5.1. Samochody dopuszczone do udziału zostaną podzielone na klasy: 1 klasa – do 1300 ccm 2 klasa – ponad 1300 do 1800 ccm 3 klasa – ponad 1800 do 2500 ccm 4 klasa – ponad 2500 do 3200 ccm 5 klasa – ponad 3200 ccm 5.2. Samochody posiadające turbodoładowanie/kompresor zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych i 1,5 dla silników Diesla. I jak zwykle na takich imprezach organizowanych przez Automobilkluby, Diesle będą jeździć z EVO/STI itp... -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
A jak jest liczona pojemność dla rotary engines?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
no chyba nie bardzo. pomnoz sobie jeszcze raz. ![]() Jakbym nie liczył najmniejszy: 1400x1.5=2100 to może i nie pojemność evy ale powiedzmy z hondami bez sensu dieslem 1.4 startować. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
Jakbym nie liczył najmniejszy: 1400x1.5=2100 to może i nie pojemność evy ale powiedzmy z hondami bez sensu dieslem 1.4 startować. a kto startuje dieslem 1,4? poza tym nie ma podzialu klas, ktory bylby zadowalajacy dla wszystkich - zawsze znajdzie sie ktos komu cos nie pasuje. 1,9 tdi startuja w klasie 4, a evo/impreza w klasie 5, wiec nie w tej samej. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
no to czekamy na nr. konta
-------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 April 2009 Skąd: Pabianice ![]() |
może zadam śmieszne pytanie ale bede startował 1 raz wiec za bardzo nie wiem chodzi o
6.5. W czasie BK kierowca musi okazać kask ochronny z homologacją „E” dla siebie i pilota. moze to być kask z motoru?? motocrosowy bo tylko taki posiadam ??? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Homologowana klatka... To juz sobie pojechalem..
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
jedno w tym wszystkim mi nie pasuje, nitro to co niby jest nie doładowanie???? to ze diesel jedzie z benzyna to luzzz ale pomyslcie o nitro.
aniołek pojedziemy razem bo juz zapisany ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Homologowana klatka... To juz sobie pojechalem.. czytanie ze zrozumieniem bla bla bla? To jest zakres modyfikacji dopuszczanych, nie obowiązkowych. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
czytanie ze zrozumieniem bla bla bla? To jest zakres modyfikacji dopuszczanych, nie obowiązkowych. Mam w aucie klatke. ![]() http://img249.imageshack.us/my.php?image=dsc08985ae6.jpg ![]() http://img410.imageshack.us/my.php?image=dsc08994r.jpg ![]() Klatka jest poprowadzona jak najbezpieczniej przy slupkach. Poza tym obilem klatke podwojna gabka przy glowie. Mam fotele mirco speed3: http://fotele-speed.pl/index.php?strona=katalog&id=114 Pasy szelkowe mam z licencja FIA. Jest sens sie zapisywac ? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Jest, to zapis dla AW żeby nie robili problemów
![]() Natomiast kask z homologacją "E" to każdy samochodowy/skuterowy/motocyklowy kask dopuszczony do ruchu w UE. Najtańsze chodzą po allegro za ok.40-50pln, a to wydatek na przyszłość... -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 13 March 2008 ![]() |
ja sie wybieram ale
kto wymyslil taki podzial na klasy ? np 1.9tdi 200km startuje w klasie 2500-3200 tak samo np evo 2.0 miesci sie w tej samej klasie i jaki jest sens porownywania AWD evo 2.0 z silnikiem gdzie baza bylo 360km do diesla FWD z baza np. 110km, ktorego przeznaczeniem byla oszczedna jazda ? chory pomysl zrobcie osobna klase dla silnikow diesla i bedzie po problemie w takiej konfiguracji jak jest zaden diesel nie ma najmniejszych szans na jakiekolwiek starty jest 2009 rok sprzedaz nowych samochodow w zeszlym roku z silnikiem diesla przegonila benzyny wiec moze warto zeby automobil klub sie wreszcie troche zaktualizowal i dal sie poniesc duchowi czasu? tak jak jest teraz skazujecie z gory na przegrana praktycznie kazdego ropniaka, ktory spelnia wymogi regulaminu |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57 |