Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
yiabol
post Thu, 30 Apr 2009 - 16:42
Post #1


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006
Skąd: Warszawa





Witam.
Po Vagu wyrzuca mi błąd nr.

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent

Auto było w serwisie. Wymieniono czujnik halla który miałbyć przyczyną powyższego.
Zauważalne są spadki mocy. Raz wkręca się szybko na obroty a za chwile się muli.
Co może być przyczyna?

ps. przepływka wymieniona na nową , przepustnica czyszczona a w międzyczasie też cewka
na jednym z cylindrów.
Clear codes i znowu to samo :/

help!


--------------------
Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Apr 2009 - 16:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Paulus31
post Thu, 30 Apr 2009 - 19:39
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





A rozrząd był ruszany?
Ewentualnie należy sprawdzić tarczę kodową wałak rozrządu.


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 30 Apr 2009 - 22:53
Post #3


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Albo źle ustawiony rozrząd (pasek rozrządu), albo źle ustawiony łańcuszek pomiędzy wałkami rozrządu


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yiabol
post Thu, 30 Apr 2009 - 23:17
Post #4


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006
Skąd: Warszawa





Powiedz mi czy to może mieć wpływ na moc (raz jedzie normalnie a raz bąbel) i czy jest szkodliwe dla silnika?


--------------------
Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bajer
post Fri, 01 May 2009 - 03:26
Post #5


User
Dołączył: Thu, 19 March 2009





Raczej powodem nie będzie źle ustawiony rozrząd. Raz jest dobrze raz źle. Jak się rozrząd źle ustawi to jest caly czas źle ustawiony. AUM ma zmienne fazy rozrządu i tu bym widzial problem. G40 zmieniony................więc albo instalacja ele. tego czujnika ma przerwy albo jest problem z przestawiaczem faz.
W vag-u jest procedura do sprawdzania dzialania przestawiacza ale tak z pamięci nie przytoczę.

Czy blędy wracają?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 01 May 2009 - 23:20
Post #6


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





a nie ma tam czasem jakiegoś klinika na kółku pasowym na wale korbowym?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yiabol
post Mon, 04 May 2009 - 09:42
Post #7


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006
Skąd: Warszawa





Tak. Błąd cały czas powraca.
Raz na jakiś czas wyskakuje check.


--------------------
Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 17:53