![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Taki Chevy do pracy ma mniej więcej tyle sensu co Tata Xenon. To ma jeździć, tyrać i mało kosztować. Od ponad roku staram się doprowadzić do używalbności Blazera K5 i większość części do neigo muszę albo dorabiać, albo ściągać z US&A
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2006 Skąd: Bytów ![]() |
Witam
ojciec ma firmę budowlaną i u niego mniejsze ekipy jeżdżą busami Volkswagena T4 i T5 w różnych wersjach ![]() ![]() mamy między innymi T5 doke i naprawdę daje rade ![]() według mnie nie ma co iść w pick-up'y, jeśli samochód jest do firmy to jego walory użytkowe (wielkość paki, idiotodoporność) bardziej się liczą niż wygląd i napędy (przy zakupie t5 nikt nawet nie pomyślał o syncro) bo w 99,999% przypadków taki napęd się nie przydaje ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
T4 jest jak czołg
![]() ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2006 Skąd: Bytów ![]() |
T5 ma jeszcze taką zaletę, że nie działa tak mocno na ułańską fantazję jak terenówki 4x4
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Jest na to taki sposób, że się przydziela auto do kierowcy i problem znika. Jak każdy w firmie jeździ czym popadnie to nowe auto nadaje się do remontu po 20tyś km. jak się daje odpowiedzialnemu kierowcy na stan to po 400 wygląda jak nowe. Znam z autopsji.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2006 Skąd: Bytów ![]() |
Jest na to taki sposób, że się przydziela auto do kierowcy i problem znika. Jak każdy w firmie jeździ czym popadnie to nowe auto nadaje się do remontu po 20tyś km. jak się daje odpowiedzialnemu kierowcy na stan to po 400 wygląda jak nowe. Znam z autopsji. to jest norma ![]() wracając do tematu T5 występują z napędem na wszystkie koła, fakt jest to haldex ale dzięki temu spalanie na pewno będzie ekonomiczniej. w firmie sprawdzi się o wiele lepiej niż jakaś terenówka z paką ![]() tu nawet jakiś test wykopałem http://www.auto-swiat.pl/wydania,VW-Transp...sa,12994,1.html problemem może być cena nówki ~120k zł |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Co ta firma buduje? Bo moze cos takiego jak na zdjeciu ponizej, do tego mozna jeszcze zapiac przyczepe i ciagnac koparke albo spychacz.
![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#48
|
![]() |
NP300 lub odpowiednik w gamie Hilux'a
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Pracuje w serwisie Nissana i Navare odpuść sobie odrazu to auto jest słabe.
NP300 napedy sterowane mechanicznie, wszystko proste jak budowa cepa i jest tansze w serwisowaniu. Zabudowę kup jak najprostsza i najtańsza i tak się będzie rozwalać, pękać ,zamek nie będzie się zamykał, klamka odpadnie itp , najlepszy jest brezent. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT się będzie rozwalać, pękać ,zamek nie będzie się zamykał, klamka odpadnie itp Pojechał czy nie, ale takie są nissany:) Przepraszam za ot. -------------------- aryjska puszka 2.0
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: Warszawa/Rugby ![]() |
Witam.
Czy moglibyście się coś więcej wypowiedzieć odnośnie Tata Xenon ? Ojciec napalił się na to jak szczerbaty na suchary i w najbliższym tygodniu chce już składać zamówienie. Samochód ma być do użytku przez osobę prywatną , 15k km rocznie, czasem użytkowane po jakiś polach / bezdrożach. Generalnie 80% osobówka z większą paką / 10 % ciężarówka / 10 % terenówka. Patrząc po budowie samochodu - to jest prosty jak budowa cepa, wiec powinien być w miarę bezawaryjny i idiotoodporny. Czy wiadomo już coś więcej odnośnie jakości wykonania / ktoś ma jakieś konkretniejsze przeloty na tym wynalazku? Jak wyglądają koszty serwisowania? Chyba jak chcesz się pozbyć ekipy w efektownym wypadku. Tata Xenon nie nadaje się absolutnie do niczego, w źyciu nie jeździłem tak złym samochodem, tam nie ma nic pozytywnego, jest całkowitą porażką od przedniego zderzaka do tylnej klapy. W dodatku skrajnie niebezpieczną. Czy możesz powiedzieć coś więcej odnośnie "tragiczności" tego samochodu oraz co konkretnie masz na myśli pisząc : " skrajnie niebezpieczny" ( oprócz tego, że nawet w opcji nie ma poduszek powietrznych) ? Pozdrawiam -------------------- Fabia 1.2 HatTrickPistons - była
Mazda 6 2.0 GG - byla Accord CL9 K24 '06 - jest |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
nie wiem jak xenon, ale Tata Indigo potrafi w zakręcie poderwać OBYDWA wewnętrzne koła... Przy sporo wyżej położonym środku ciężkości pickupa, to strach do niego wsiadać.
Powiedz Rodzicielowi, żeby się rozejrzał w tych samych pieniądzach za jakimś japońskim używanym, na pewno lepiej na tym wyjdzie. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
A ten nowy wynalazek Isuzu? W sumie marka ze sporym doświadczeniem, koszty widziałem też z ziemi raczej i jest nadzieja na normalną jakość.
Ale jak już powyżej napisano widziałem raczej blaszaka albo półprzeszklonego busa. Może się znacznie lepiej sprawdzić. I jak widać są w 4x4. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: wawa ![]() |
Isuz D-max to kawał solidnego żelaza, sztywny most, pióra, rama. Solidny jak NP300 czy Hilux, ale jednak ma ciut mniejszy prześwit i raczej w terenie nie będzie tak robił. Ale sprawia wrażenie naprawdę solidnego pick-upa. Najgorzej z tej całej zgraji jeździło mi się Rangerem, jeśli chodzi o prowadzenie to totalny oldschool, konkurenci mimio takiej samej konstrukcji są lepsi. Tata Xenon jest zrobiona jak jakiś przedprodukcyjny egzemplarz, to żenada że coś tak wykończonego się w ogóle sprzedaje. Nie wiem jak niezawodnością, ale w miałem nieprzyjemną okazję przejażdżki Indigo SW, po 300 metrach przegub się skończył, dzięki czemu jazda też. Auto było zrobione jak chińskie zabawki z początku lat 90-tych. W Auto Moto testowano takie Indigo SW i kilkutygodnowe auto trafiło do rzeczoznawcy Dekry, który stwierdził, że elementy gumowo metalowe w zawieszeniu wyglądają jak po 100-150 tys. km w normalnym aucie. Gdyby mi ktoś dał te auta do jeżdżenia i tankował to i tak bym nie skorzystał.
-------------------- www.classicauto.pl
www.syndrom.fotolog.pl ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Jak na budowę to kupić t4 z końca produkcji 2,5TDi.W zawieszenie raz na 30tys. coś się robi,rozrząd co 60 i lata jak durny
![]() -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
Znajomy od dwóch lat ujeżdża hiluxa pickupa
![]() ![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: Warszawa/Rugby ![]() |
Rodziciel ma klapki na oczach i jak na razie ciężko cokolwiek wytłumaczyć. Jakakolwiek używka odpada. Ma być nowy / z gwarancją. Ew samochód podemonstracyjny. No i wiadomo chodzi o cenę. Konkurencja to wydatek powyżej 100 tys. Tata zamknie się w 80 tys. Boje się tego samochodu i przeraza mnie brak poduszek, dlatego tez pytam się o bezpieczeństwo. Nano na rynek Europejski wg EURONCAP ma 4 gwiazdki, wiec całkiem dobrze , ale dla Xenona brak danych.
Jest ktoś kto użytkuje takie auto? -------------------- Fabia 1.2 HatTrickPistons - była
Mazda 6 2.0 GG - byla Accord CL9 K24 '06 - jest |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale zaraz zaraz, t4 to chyba polecacie na "budowę" w sensie postawienie domku jednorodzinnego? Bo trochę pracuję w tym temacie i średnio dwa razy w tygodniu słyszę o tym jak koparka wyciąga ekipę w transicie próbującą cokolwiek zdziałać na dziewiczym terenie pod np. autostradę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 23:19 |