Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Roboczy pick-up do firmy, wozidlo 4x4 dla 5 budowlancow i ich sprzetu.
Marlon
post Wed, 08 Apr 2009 - 16:34
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Taki Chevy do pracy ma mniej więcej tyle sensu co Tata Xenon. To ma jeździć, tyrać i mało kosztować. Od ponad roku staram się doprowadzić do używalbności Blazera K5 i większość części do neigo muszę albo dorabiać, albo ściągać z US&A


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Apr 2009 - 16:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ogor
post Wed, 08 Apr 2009 - 18:45
Post #42


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2006
Skąd: Bytów





Witam
ojciec ma firmę budowlaną i u niego mniejsze ekipy jeżdżą busami Volkswagena T4 i T5 w różnych wersjach smile.gif samochody pancerne, przynajmniej T4 bo T5 mają po ~100kkm także nie ma co na razie oceniać wink.gif
mamy między innymi T5 doke i naprawdę daje rade dry.gif
według mnie nie ma co iść w pick-up'y, jeśli samochód jest do firmy to jego walory użytkowe (wielkość paki, idiotodoporność) bardziej się liczą niż wygląd i napędy (przy zakupie t5 nikt nawet nie pomyślał o syncro) bo w 99,999% przypadków taki napęd się nie przydaje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Wed, 08 Apr 2009 - 19:43
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





T4 jest jak czołg smile.gif Mamy w firmie jednego 2,4 i ma nakulane już 850tys ponad bez remontu, jedynie kaste trzeba polepić co jakiś czas, a on jeździ dalej smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ogor
post Thu, 09 Apr 2009 - 16:33
Post #44


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2006
Skąd: Bytów





T5 ma jeszcze taką zaletę, że nie działa tak mocno na ułańską fantazję jak terenówki 4x4 wink.gif wyobrażam sobie co z takimi pick-up'ami wyprawialiby majstry znudzone po dniu na budowie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 09 Apr 2009 - 22:32
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Jest na to taki sposób, że się przydziela auto do kierowcy i problem znika. Jak każdy w firmie jeździ czym popadnie to nowe auto nadaje się do remontu po 20tyś km. jak się daje odpowiedzialnemu kierowcy na stan to po 400 wygląda jak nowe. Znam z autopsji.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ogor
post Fri, 10 Apr 2009 - 00:22
Post #46


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2006
Skąd: Bytów





CYTAT(subek @ Thu, 09 Apr 2009 - 22:32) *
Jest na to taki sposób, że się przydziela auto do kierowcy i problem znika. Jak każdy w firmie jeździ czym popadnie to nowe auto nadaje się do remontu po 20tyś km. jak się daje odpowiedzialnemu kierowcy na stan to po 400 wygląda jak nowe. Znam z autopsji.

to jest norma smile.gif


wracając do tematu T5 występują z napędem na wszystkie koła, fakt jest to haldex ale dzięki temu spalanie na pewno będzie ekonomiczniej. w firmie sprawdzi się o wiele lepiej niż jakaś terenówka z paką wink.gif

tu nawet jakiś test wykopałem http://www.auto-swiat.pl/wydania,VW-Transp...sa,12994,1.html

problemem może być cena nówki ~120k zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Fri, 10 Apr 2009 - 01:30
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Co ta firma buduje? Bo moze cos takiego jak na zdjeciu ponizej, do tego mozna jeszcze zapiac przyczepe i ciagnac koparke albo spychacz.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Apr 2009 - 08:18
Post #48









NP300 lub odpowiednik w gamie Hilux'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RaNaar
post Fri, 10 Apr 2009 - 10:29
Post #49


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 December 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(Kubek @ Fri, 10 Apr 2009 - 01:30) *
Co ta firma buduje?


Budujemy wszystko na co uda sie przyjac zlecenie ;-)) W tym momencie kilka domow w roznych miejscach polski.

Ten Dodge wyglada fajnie,ale nie znajduje sie w ofercie polskiej sieci dealerskiej -> odpada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Fri, 10 Apr 2009 - 12:13
Post #50


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Pracuje w serwisie Nissana i Navare odpuść sobie odrazu to auto jest słabe.
NP300 napedy sterowane mechanicznie, wszystko proste jak budowa cepa i jest tansze w serwisowaniu.

Zabudowę kup jak najprostsza i najtańsza i tak się będzie rozwalać, pękać ,zamek nie będzie się zamykał, klamka odpadnie itp , najlepszy jest brezent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RaNaar
post Sat, 11 Apr 2009 - 11:53
Post #51


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 December 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(Kotlin_OPC @ Fri, 10 Apr 2009 - 12:13) *
Zabudowę kup jak najprostsza i najtańsza i tak się będzie rozwalać, pękać ,zamek nie będzie się zamykał, klamka odpadnie itp , najlepszy jest brezent.


To zes pojechal po przyslowiowej bandzie %-)

Pozdrawiam! :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Sat, 11 Apr 2009 - 16:37
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT
się będzie rozwalać, pękać ,zamek nie będzie się zamykał, klamka odpadnie itp


Pojechał czy nie, ale takie są nissany:)
Przepraszam za ot.


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KZ
post Sat, 17 Apr 2010 - 15:06
Post #53


Rookie
Dołączył: Mon, 13 August 2007
Skąd: Warszawa/Rugby





Witam.
Czy moglibyście się coś więcej wypowiedzieć odnośnie Tata Xenon ?
Ojciec napalił się na to jak szczerbaty na suchary i w najbliższym tygodniu chce już składać zamówienie.
Samochód ma być do użytku przez osobę prywatną , 15k km rocznie, czasem użytkowane po jakiś polach / bezdrożach. Generalnie 80% osobówka z większą paką / 10 % ciężarówka / 10 % terenówka.
Patrząc po budowie samochodu - to jest prosty jak budowa cepa, wiec powinien być w miarę bezawaryjny i idiotoodporny.
Czy wiadomo już coś więcej odnośnie jakości wykonania / ktoś ma jakieś konkretniejsze przeloty na tym wynalazku?
Jak wyglądają koszty serwisowania?

CYTAT(hwojtek @ Tue, 07 Apr 2009 - 21:47) *
Chyba jak chcesz się pozbyć ekipy w efektownym wypadku. Tata Xenon nie nadaje się absolutnie do niczego, w źyciu nie jeździłem tak złym samochodem, tam nie ma nic pozytywnego, jest całkowitą porażką od przedniego zderzaka do tylnej klapy. W dodatku skrajnie niebezpieczną.


Czy możesz powiedzieć coś więcej odnośnie "tragiczności" tego samochodu oraz co konkretnie masz na myśli pisząc : " skrajnie niebezpieczny" ( oprócz tego, że nawet w opcji nie ma poduszek powietrznych) ?

Pozdrawiam


--------------------
Fabia 1.2 HatTrickPistons - była
Mazda 6 2.0 GG - byla
Accord CL9 K24 '06 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 17 Apr 2010 - 19:02
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





nie wiem jak xenon, ale Tata Indigo potrafi w zakręcie poderwać OBYDWA wewnętrzne koła... Przy sporo wyżej położonym środku ciężkości pickupa, to strach do niego wsiadać.

Powiedz Rodzicielowi, żeby się rozejrzał w tych samych pieniądzach za jakimś japońskim używanym, na pewno lepiej na tym wyjdzie.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sat, 17 Apr 2010 - 19:56
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





A ten nowy wynalazek Isuzu? W sumie marka ze sporym doświadczeniem, koszty widziałem też z ziemi raczej i jest nadzieja na normalną jakość.

Ale jak już powyżej napisano widziałem raczej blaszaka albo półprzeszklonego busa. Może się znacznie lepiej sprawdzić. I jak widać są w 4x4.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafi RU
post Sat, 17 Apr 2010 - 20:50
Post #56


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: wawa





Isuz D-max to kawał solidnego żelaza, sztywny most, pióra, rama. Solidny jak NP300 czy Hilux, ale jednak ma ciut mniejszy prześwit i raczej w terenie nie będzie tak robił. Ale sprawia wrażenie naprawdę solidnego pick-upa. Najgorzej z tej całej zgraji jeździło mi się Rangerem, jeśli chodzi o prowadzenie to totalny oldschool, konkurenci mimio takiej samej konstrukcji są lepsi. Tata Xenon jest zrobiona jak jakiś przedprodukcyjny egzemplarz, to żenada że coś tak wykończonego się w ogóle sprzedaje. Nie wiem jak niezawodnością, ale w miałem nieprzyjemną okazję przejażdżki Indigo SW, po 300 metrach przegub się skończył, dzięki czemu jazda też. Auto było zrobione jak chińskie zabawki z początku lat 90-tych. W Auto Moto testowano takie Indigo SW i kilkutygodnowe auto trafiło do rzeczoznawcy Dekry, który stwierdził, że elementy gumowo metalowe w zawieszeniu wyglądają jak po 100-150 tys. km w normalnym aucie. Gdyby mi ktoś dał te auta do jeżdżenia i tankował to i tak bym nie skorzystał.


--------------------
www.classicauto.pl

www.syndrom.fotolog.pl

ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Sat, 17 Apr 2010 - 21:33
Post #57


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Jak na budowę to kupić t4 z końca produkcji 2,5TDi.W zawieszenie raz na 30tys. coś się robi,rozrząd co 60 i lata jak durny tongue.gif


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Sat, 17 Apr 2010 - 21:38
Post #58


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





Znajomy od dwóch lat ujeżdża hiluxa pickupa wink.gif Ma salonówkę i 90% tras jeździ po polach, złego słowa nie da powiedzieć biggrin.gif


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KZ
post Sat, 17 Apr 2010 - 22:18
Post #59


Rookie
Dołączył: Mon, 13 August 2007
Skąd: Warszawa/Rugby





Rodziciel ma klapki na oczach i jak na razie ciężko cokolwiek wytłumaczyć. Jakakolwiek używka odpada. Ma być nowy / z gwarancją. Ew samochód podemonstracyjny. No i wiadomo chodzi o cenę. Konkurencja to wydatek powyżej 100 tys. Tata zamknie się w 80 tys. Boje się tego samochodu i przeraza mnie brak poduszek, dlatego tez pytam się o bezpieczeństwo. Nano na rynek Europejski wg EURONCAP ma 4 gwiazdki, wiec całkiem dobrze , ale dla Xenona brak danych.
Jest ktoś kto użytkuje takie auto?


--------------------
Fabia 1.2 HatTrickPistons - była
Mazda 6 2.0 GG - byla
Accord CL9 K24 '06 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaVrick
post Sat, 17 Apr 2010 - 22:25
Post #60


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 January 2005
Skąd: Warszawa





Ale zaraz zaraz, t4 to chyba polecacie na "budowę" w sensie postawienie domku jednorodzinnego? Bo trochę pracuję w tym temacie i średnio dwa razy w tygodniu słyszę o tym jak koparka wyciąga ekipę w transicie próbującą cokolwiek zdziałać na dziewiczym terenie pod np. autostradę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 23:19