![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
A jak jest z jakością w Iveco? Nie będzie to skarbonka? Iveco dość tanie w zakupie w porównaniu do innych marek i to trochę mnie zastanawia. @subek: Wiem że po załadowaniu 200-400kg jest lepiej bo mój opelek ma to samo, ale dalej jazda takim wołem roboczym nie jest na poziomie komfortu i prowadzenia osobówki. Zależy czego się wymaga od takiego auta. Ja oczekiwałem małej ciężarówki do wożenia klamotów rożnego rodzaju i nawet się zaskoczyłem, że jazda takim autem to nie katorga, a w pewnych momentach nawet wielka przyjemność (teren). Co do Iveco nie wiem, nie miałem styczności. -------------------- BMW
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków ![]() |
A jak jest z jakością w Iveco? Nie będzie to skarbonka? Iveco dość tanie w zakupie w porównaniu do innych marek i to trochę mnie zastanawia. O jakosci - przynajmniej materialow - opowiem jak tylko pomacam. Ale juz teraz moge potwierdzic,ze Iveco zdecydowanie odstaje cenowo od innych marek,przy czym nie w te strone ktora Ty sugerujesz. Daily 4x4 DoubleCab 165netto jeszcze bez zabudowy. Transit 4x4 blaszak - 124netto. Pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: że znowu ![]() |
Jeżeli do firmy to tylko Hilux.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jeżeli to ma być stricte roboczy samochód, zastanowiłbym się na Tata Xenon. Daleko jej do wygody i wyposażenia w/w samochodów ale do jazdy na budowe pasuje jak ulał. Poza tym - cena jest wyjątkowo atrakcyjna ![]() Chyba jak chcesz się pozbyć ekipy w efektownym wypadku. Tata Xenon nie nadaje się absolutnie do niczego, w źyciu nie jeździłem tak złym samochodem, tam nie ma nic pozytywnego, jest całkowitą porażką od przedniego zderzaka do tylnej klapy. W dodatku skrajnie niebezpieczną. Robiłem test prawdziwych pickupów jakiś rok temu - Nissan nie ma konkurencji w zawodach pt. "dostaję w robocie wpi...l 24/24 i nic sobie z tego nie robię". L200 od biedy nadąża, ale ma koszmarne skrzynie biegów (nie napęd - skrzynie). Ranger mnie nie przekonał, poza tym Ranger DoubleCab ma dość krótką skrzynię ładunkową, krótszą od Nissana. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie no, jasne że NP300, Navara to przecież fura do wożenia vatu, a nie do pracy.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wojtku Landwindem nie jeździłeś? Xenon i Safari to przy nim segment Premium
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie miałem odwagi - Xenon to była tylko brawura z braku modułu instynktu samozachowawczego, Landwind wymaga wymontowania całego mózgu
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
[OT] Uznam, że ta uwaga tyczyła się Marioli
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
Tranist mocowo dostaje po dupie od reszty, jak sie go zaladuje to przestaje jechac (w porównaniu do ducato, sprintera i craftera). Jeśli jest w nim słabszy silnik od konkurencji to nie ma się chyba co dziwić. Ja mam transita 3,2 TDCI o mocy 200KM ( chipem Niemcy robią 250 ), napędzie RWD i nienajgorzej się odpycha. Autorowi tematu też radziłbym pójść w tą stroną. Pick-up to fajny wózek do rozwożenia gnoju na polu ale na budowie gorzej się sprawdza. My dla pracowników wybraliśmy właśnie najmocniejszego i największego transita. Powodów jest wiele: -VAT tak samo jak w pick-up (teraz chyba znowu nawet kombiaki mają 22% ) -Pick-up to max 5 osób a takiego VANa spokojnie konfigurujesz sobie na 7 osób ( 3 z przodu i 4 w rzędzie z tyłu) co jest ogromnym plusem - wysokości i długości nadwozia masz do skonfigurowania bardzo wiele co sprawia, że jeśli wybierzesz największą wersję transit jumbo ( inne marki np. VW też mają swoje odpowiedniki takiego nadwozia ) to sama przestrzeń ładunkowa ma ponad 4 metry długości i wysokość prawie dwa. A jaką ładowność zapewnia pick-up z podwójną kabiną- praktycznie żadną. -Możesz zarejestrować dużego VANa z bliźniaczymi kołami na 3,5 tony a w rzeczywistości konstrukcja jest przewidziana na ~5 ton. -Jeszcze jedno. Na budowie w aucie trzyma się często bardzo drogi sprzęt. Takiego Vana zamykasz pilocikiem, jest alarm i masz spokój (czyli Władek z innej firmy nie podpierdzieli Ci zgrzewarki, bo poważniejszy złodziej i tak sobie poradzi). W pick-up wszystko masz w zasięgu ręki ( a w trasie przy dużych prędkościach już nie masz, poleciało) a jak założysz ten kurnik to jest mała przestrzeń ładunkowa a na dodatek z mizernym dostępem. Znam dobrze wiele firm budowlanych. Pick-up’a to się kupowało z najbogatszym wyposażeniem dla siebie ewentualnie dla swoich kierowników tylko dla VATu. Bardzo rzadko dla zwykłych pracowników. Teraz gdy znów można założyć kratkę do kombi moda na pick-up'a minie równie szybko jak pojawiła się w Polsce. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Robilem niedawno wywiad u lokalnego guru offroadu (choc ciagna do niego auta z calej Polski) i powiedzial tak: pickup do pracy i tyrania po terenie to tylko D22 (czyli NP300 pewnie tez).
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Land Rover Defender Double Cab pick-up 130.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Strasznie ciasno jest w defku.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ma też strasznie wypionowane fotele w drugim rzędzie, co nie zmienia faktu że to prawdziwa terenówka starej szkoły która nie odmówi współpracy po zatankowaniu paliwa ze stacji korporacji noname spod Szczebrzeszyna
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No już nie, od 2007 jest silnik z Forda i lipa. Poprzedni td5 był odporny na prawie wszystko, a jeszcze wcześniejszego tdi na własne oczy widziałem działającego na olejach zlanych z kilku silników (we Wilanowie nie takie rzeczy...
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Znajomy opowiadał mi o wyprawie Defenderem z tym nowym CR122 (czyli po 2007) w głęboką Rosję, podobno wystarczy go przeregulować i żadna ropa mu nie straszna, nie wiem ile w tym prawdy, ale z dwóch Defenderów które pojechały dwa wróciły i to bez awarii silnikowych. Nie mniej też sądzę, że do ciężkiej pracy lepiej nadają się starsze roczniki, co tyczy się nie tylko LR ale i Hiluxa, G-klasy czy innych Patroli.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A to racja, racja. Chociaż jak ostatnio się napalałem na Landka, to wpadłem na genialny pomysł, że z V8 to on ma sens. Ciężarówka na V-Power99
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W 130 ze skrzynią ładunkową nie występuje chyba nic poza 2,4 122.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Używka za 7 kafli na fakturę i wio!
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli używka wchodzi w rachubę to ta oferta z alledrogo wydaje się być ciekawa : http://moto.allegro.pl/item603063197_chevr...duty_1995r.html
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 23:17 |