Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Roboczy pick-up do firmy, wozidlo 4x4 dla 5 budowlancow i ich sprzetu.
subek
post Mon, 06 Apr 2009 - 17:53
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





CYTAT(Marlon @ Mon, 06 Apr 2009 - 15:28) *
A jak jest z jakością w Iveco? Nie będzie to skarbonka? Iveco dość tanie w zakupie w porównaniu do innych marek i to trochę mnie zastanawia.

@subek: Wiem że po załadowaniu 200-400kg jest lepiej bo mój opelek ma to samo, ale dalej jazda takim wołem roboczym nie jest na poziomie komfortu i prowadzenia osobówki.


Zależy czego się wymaga od takiego auta. Ja oczekiwałem małej ciężarówki do wożenia klamotów rożnego rodzaju i nawet się zaskoczyłem, że jazda takim autem to nie katorga, a w pewnych momentach nawet wielka przyjemność (teren).

Co do Iveco nie wiem, nie miałem styczności.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Apr 2009 - 17:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RaNaar
post Tue, 07 Apr 2009 - 08:54
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 December 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(Marlon @ Mon, 06 Apr 2009 - 15:28) *
A jak jest z jakością w Iveco? Nie będzie to skarbonka? Iveco dość tanie w zakupie w porównaniu do innych marek i to trochę mnie zastanawia.


O jakosci - przynajmniej materialow - opowiem jak tylko pomacam. Ale juz teraz moge potwierdzic,ze Iveco zdecydowanie odstaje cenowo od innych marek,przy czym nie w te strone ktora Ty sugerujesz.

Daily 4x4 DoubleCab 165netto jeszcze bez zabudowy.

Transit 4x4 blaszak - 124netto.



Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubus1
post Tue, 07 Apr 2009 - 10:02
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





Jeżeli do firmy to tylko Hilux.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 07 Apr 2009 - 21:47
Post #24


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(srbenda @ Fri, 03 Apr 2009 - 18:20) *
Jeżeli to ma być stricte roboczy samochód, zastanowiłbym się na Tata Xenon. Daleko jej do wygody i wyposażenia w/w samochodów ale do jazdy na budowe pasuje jak ulał. Poza tym - cena jest wyjątkowo atrakcyjna wink.gif

Chyba jak chcesz się pozbyć ekipy w efektownym wypadku. Tata Xenon nie nadaje się absolutnie do niczego, w źyciu nie jeździłem tak złym samochodem, tam nie ma nic pozytywnego, jest całkowitą porażką od przedniego zderzaka do tylnej klapy. W dodatku skrajnie niebezpieczną.

Robiłem test prawdziwych pickupów jakiś rok temu - Nissan nie ma konkurencji w zawodach pt. "dostaję w robocie wpi...l 24/24 i nic sobie z tego nie robię". L200 od biedy nadąża, ale ma koszmarne skrzynie biegów (nie napęd - skrzynie). Ranger mnie nie przekonał, poza tym Ranger DoubleCab ma dość krótką skrzynię ładunkową, krótszą od Nissana.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RaNaar
post Tue, 07 Apr 2009 - 22:05
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 December 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(hwojtek @ Tue, 07 Apr 2009 - 21:47) *
Nissan nie ma konkurencji w zawodach pt. "dostaję w robocie wpi...l 24/24 i nic sobie z tego nie robię".


Nissan NP300...rzecz jasna? ;-)

Wole sie upewnic.

Pozdrawiam serdecznie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 07 Apr 2009 - 22:33
Post #26


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie no, jasne że NP300, Navara to przecież fura do wożenia vatu, a nie do pracy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 07 Apr 2009 - 22:40
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Wojtku Landwindem nie jeździłeś? Xenon i Safari to przy nim segment Premium wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 08 Apr 2009 - 00:06
Post #28


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie miałem odwagi - Xenon to była tylko brawura z braku modułu instynktu samozachowawczego, Landwind wymaga wymontowania całego mózgu wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 00:22
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





[OT] Uznam, że ta uwaga tyczyła się Marioli wink.gif [/OT]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WAT
post Wed, 08 Apr 2009 - 00:54
Post #30


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





CYTAT(dejv667 @ Mon, 06 Apr 2009 - 16:36) *
Tranist mocowo dostaje po dupie od reszty, jak sie go zaladuje to przestaje jechac (w porównaniu do ducato, sprintera i craftera).


Jeśli jest w nim słabszy silnik od konkurencji to nie ma się chyba co dziwić. Ja mam transita 3,2 TDCI o mocy 200KM ( chipem Niemcy robią 250 ), napędzie RWD i nienajgorzej się odpycha.

Autorowi tematu też radziłbym pójść w tą stroną. Pick-up to fajny wózek do rozwożenia gnoju na polu ale na budowie gorzej się sprawdza. My dla pracowników wybraliśmy właśnie najmocniejszego i największego transita. Powodów jest wiele:
-VAT tak samo jak w pick-up (teraz chyba znowu nawet kombiaki mają 22% )
-Pick-up to max 5 osób a takiego VANa spokojnie konfigurujesz sobie na 7 osób ( 3 z przodu i 4 w rzędzie z tyłu) co jest ogromnym plusem
- wysokości i długości nadwozia masz do skonfigurowania bardzo wiele co sprawia, że jeśli wybierzesz największą wersję transit jumbo ( inne marki np. VW też mają swoje odpowiedniki takiego nadwozia ) to sama przestrzeń ładunkowa ma ponad 4 metry długości i wysokość prawie dwa. A jaką ładowność zapewnia pick-up z podwójną kabiną- praktycznie żadną.
-Możesz zarejestrować dużego VANa z bliźniaczymi kołami na 3,5 tony a w rzeczywistości konstrukcja jest przewidziana na ~5 ton.
-Jeszcze jedno. Na budowie w aucie trzyma się często bardzo drogi sprzęt. Takiego Vana zamykasz pilocikiem, jest alarm i masz spokój (czyli Władek z innej firmy nie podpierdzieli Ci zgrzewarki, bo poważniejszy złodziej i tak sobie poradzi). W pick-up wszystko masz w zasięgu ręki ( a w trasie przy dużych prędkościach już nie masz, poleciało) a jak założysz ten kurnik to jest mała przestrzeń ładunkowa a na dodatek z mizernym dostępem.


Znam dobrze wiele firm budowlanych. Pick-up’a to się kupowało z najbogatszym wyposażeniem dla siebie ewentualnie dla swoich kierowników tylko dla VATu. Bardzo rzadko dla zwykłych pracowników. Teraz gdy znów można założyć kratkę do kombi moda na pick-up'a minie równie szybko jak pojawiła się w Polsce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_7
post Wed, 08 Apr 2009 - 13:01
Post #31


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 July 2003





Robilem niedawno wywiad u lokalnego guru offroadu (choc ciagna do niego auta z calej Polski) i powiedzial tak: pickup do pracy i tyrania po terenie to tylko D22 (czyli NP300 pewnie tez).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 13:28
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Land Rover Defender Double Cab pick-up 130.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 08 Apr 2009 - 14:17
Post #33


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Strasznie ciasno jest w defku.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 14:28
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Ma też strasznie wypionowane fotele w drugim rzędzie, co nie zmienia faktu że to prawdziwa terenówka starej szkoły która nie odmówi współpracy po zatankowaniu paliwa ze stacji korporacji noname spod Szczebrzeszyna wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 08 Apr 2009 - 14:45
Post #35


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





No już nie, od 2007 jest silnik z Forda i lipa. Poprzedni td5 był odporny na prawie wszystko, a jeszcze wcześniejszego tdi na własne oczy widziałem działającego na olejach zlanych z kilku silników (we Wilanowie nie takie rzeczy... wink.gif). Ale terenowo jest nie do załatwienia nigdzie, przez nic. Król.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 15:04
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Znajomy opowiadał mi o wyprawie Defenderem z tym nowym CR122 (czyli po 2007) w głęboką Rosję, podobno wystarczy go przeregulować i żadna ropa mu nie straszna, nie wiem ile w tym prawdy, ale z dwóch Defenderów które pojechały dwa wróciły i to bez awarii silnikowych. Nie mniej też sądzę, że do ciężkiej pracy lepiej nadają się starsze roczniki, co tyczy się nie tylko LR ale i Hiluxa, G-klasy czy innych Patroli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 08 Apr 2009 - 15:17
Post #37


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





A to racja, racja. Chociaż jak ostatnio się napalałem na Landka, to wpadłem na genialny pomysł, że z V8 to on ma sens. Ciężarówka na V-Power99 biggrin.gif i koszty lecą... A wbrew pozorom V8 3,5 wiele nie pali w normalnym użytkowaniu, jak latałem Range'm Classicem do Poznania i z powrotem, to mieściłem się w 12l/100km (nb tyle samo, tylko ropy mi spalił nowy RR TDV8)


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 15:37
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





W 130 ze skrzynią ładunkową nie występuje chyba nic poza 2,4 122.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 08 Apr 2009 - 15:42
Post #39


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Używka za 7 kafli na fakturę i wio! smile.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 08 Apr 2009 - 15:46
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Jeśli używka wchodzi w rachubę to ta oferta z alledrogo wydaje się być ciekawa : http://moto.allegro.pl/item603063197_chevr...duty_1995r.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 23:17