Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Wasze pytania o Ligę Time Attack
robacek
post Tue, 24 Mar 2009 - 15:51
Post #41


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 August 2008





hahahaha rozumiem:D ok zeby wyjasnic wszystkie moje watpliwosci to dopytam. czyli np mamy 2h i w tym czasie sobie wszyscy jezdza po torze jak chcą i brany pod uwage jest najlepszy czas 1 okrazenia z dnia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Mar 2009 - 15:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bullitt
post Tue, 24 Mar 2009 - 16:34
Post #42


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(robacek @ Tue, 24 Mar 2009 - 13:18) *
dzieki za info o rekawicach. rozumiem ze sprawa kombinezonu na 1 rundzie jest oficjalna i nie bedzie wymagany? i jak to jest z przejazdami bo padlo pytanie ale odpowiedz dla mnie nei jasna.. nie znam za dobrze formuly time atack i nie wiem czy np bede robil sam to okrazenie z innym samochodem czy moze z 5 innymi?smile.gif



Powtarzam jeszcze raz. Rękawice muszą być. Kombinezon na pierwszą elimnację jest zalecany ale nieobowiązkowy. Na pozostałe jest obowiązkowy.

Po torze jeździmy wszyscy razem, z praktyki wynika, że jednorazowo (w tym samym czasie) zazwyczaj jeździ około 10-12 aut. Co oznacza że jest luźno- mona nawet zrobić kółko nie spotykając nikogo po drodze. Liczy się najlepszy czas okrążenia- co w praktyce sprowadza się do lotnego startu- startując z Depo tudno jest uzyskać leszy czas niż lotnego startu.

Ogólnie szykuje się dobra zabawa. Dodam jeszcze, że cały dzień na torze to aż nadtto. Mi na przykład nie chciało się robić trasy z powrotem do domu- tak bylem zrąbany. Nie mówiąc już o sprzęcie. Praktycznie to wygląda tak, że powoli startujesz sobie z depo, robisz 3/4 kółka na spokojnie, żeby rozgrzać samochód, dyfry, opony i dopiero drugie i trzecie kółko jedziesz ogniem, a czwarte znowu spokojnie, żeby wszytko wychłodzić. Po czterech kółkach depo, sprawdzenie wyników, odpoczynek sprzętu i powtórka. Przynajmniej ja tak robiłem- ten system dobrze mi się sprawdził. Oczywiście można trzaskać w kółko non stop- ale nie wiem, czy fura to wytrzyma bo jeżdżąc moim systemem natłukłem na torze trochę ponad 200 kilometrów.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Tue, 24 Mar 2009 - 16:51
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Kuba w kwestii formalnej.

urządzacie RUNDY a nie ELIMINACJE biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robacek
post Tue, 24 Mar 2009 - 17:14
Post #44


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 August 2008





brzmi to świetnie!! zapisałem sięsmile.gif dzieki wielkie za wytłumaczenie. znalazlem juz sklep w wawie podjade kupic rękawice. mam dwa kaski dla siebie i pasazera kupione do driftu ale nie wiem czy przejdą.. sprawdze czy maja homologację czy cos:)

ps. jak jest z paliwem?smile.gif przy takim katowaniu autka jesli mowisz ze zrobiles ok 200km moze skonczyc sie paliwo:P jest szansa wyszkoczyc na stacje czy moze na miejscu jest opcja zatankowania?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamikaze
post Tue, 24 Mar 2009 - 17:55
Post #45


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





Mam nadzieje ze sie wyrobie z autem na ostania impreze .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Furious
post Tue, 24 Mar 2009 - 22:15
Post #46


User
Dołączył: Wed, 29 March 2006
Skąd: Warszawa





Ja bym sie zapisał na maj.. ale gdzie te oficjalne zapisy? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ITR
post Tue, 24 Mar 2009 - 23:37
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





jeszcze nie ma - wejdz na forum glowne i masz podczepiony temat - wpisujesz imie i nazwisko i fure i termin. Pozniej beda zapisy


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robacek
post Wed, 25 Mar 2009 - 00:27
Post #48


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 August 2008





moze przy takim zainteresowaniu rzeczywiscie moglibyscie pomyslec o dodatkowym podziale klasowym i dodac np 10 aut co by dało 40 uczestników?

ps. poza paliwe mam pytania o opony. na terenie toru jest wulkanizacja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 25 Mar 2009 - 11:55
Post #49


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Piszę ostatni raz.

NIE MA MOWY O ZMIANACH KLAS.

Jesli chodzi o ilość uczestników na 99% nie zwiększymy frekwencji. Tu chodzi o dobrą zabawę i wyniki- więc każdy musi mieć szanse się wyjeździć.

Jeśli chodzi o paliwo i wulkanizację. Na torze nie ma takich wygód. Najblizsza wulkanizacja czynna w weekend znajduje się w Norauto (jakieś 5 kilometrów od toru). Stacja Shell w podobnej odległości.

W cenę będzie wliczony posiłek podczas przerwy- (zupa, drugie danie i chyba jakiś deser).


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 25 Mar 2009 - 11:57
Post #50


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Być może ktoś przywiezie maszynę do wulkanizacji, wtedy mógł by sobie nieźle dorobić.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:45
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





CYTAT(buni @ Mon, 23 Mar 2009 - 11:07) *
czy Pasazer -> jesli zostanie dopusczony to tez ma jechac w kombinezonie ?
na jakich zasadach bedzie dopuszczenie pasazera ?


skoro ten problem dalej istnieje to czy nie dało by rady organizować tych imprez na innych obiektach gdzie takich akcji nie będzie ?? jest jest przeciez parę innych torów, można wynająć lotnisko i tam tor ustawić a problem zniknie, no chyba ze to pod PZ-Mot podchodzi i tor musi mieć homologację

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 25 Mar 2009 - 13:01
Post #52


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Ale co Ci nie pasuje? Kombinezon?

Jesli chodzi o inną lokalizację... Na lotniskach , boiskach, żwirowniach ,torach gokartowych i tego typu miejscach można się ścigać ale nie z nami. Tam imprezy organizują inni.

My organizujemy nasze imprezy na jedynym możliwym, pełnowymiarowym torze samochodowym w PL. Na tym się skupiamy. Jak wybudują w PL więcej torów z prawdziwego zdarzenia- będziemy organizowali też na nich nasze eventy.

Na razie tylko Poznań.

Sprawa kombinezonów jest przesądzona. Prosze śledzić dyskusję w wątku.



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 25 Mar 2009 - 13:11
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





upss źle cytowałem, chodziło mi o głośność pojazdów bo dlaczemu np. tacy drifterzy czy inne zawody w randze MP mogę mieć głośniejsze wozy a już wasza impreza jest ograniczona ?? to ogranicza ilość chętnych którzy się zgłoszą :/

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 25 Mar 2009 - 13:16
Post #54


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Takie jest wymóg władz Toru Poznań. To nie nasza decyzja. Prawda jest taka, ze oni wcale nie muszą tego sprawdzać. Natomiast jak sprawdzą (a to się zdarza) i masz przekroczona normę- wtedy niestety żegnasz się z imprezą. Takie są zasady gry.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Wed, 25 Mar 2009 - 13:18
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





AWSA w WSMP jest norma 98dB + 2dB bledu pomiarowego....


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robacek
post Wed, 25 Mar 2009 - 20:40
Post #56


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 August 2008





czy przelotowy 2,5 spelnia taką norme..? bo nie mam pojecia jak to sprawdzic a za kilka dni laduje wydech nowy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
admeen
post Wed, 25 Mar 2009 - 21:22
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sat, 08 February 2003
Skąd: Gdańsk





Jedz do pierwszego lepszego diagnosty.


--------------------
Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE
Omega Evo500 C30NE/SE
Szybciej wyglądają, niż jeżdżą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiFi
post Wed, 25 Mar 2009 - 21:25
Post #58


User
Dołączył: Fri, 13 February 2009
Skąd: Warszawa





Jak jest z Wejściem dla Foto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 25 Mar 2009 - 21:27
Post #59


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





na stronie pojawi się formularz akredytacji do końca przyszłego tygodnia


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
look
post Thu, 26 Mar 2009 - 14:12
Post #60


Rookie
Dołączył: Thu, 26 March 2009





Czy wystarczy dobry kask motocyklowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:33