![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 August 2008 ![]() |
hahahaha rozumiem:D ok zeby wyjasnic wszystkie moje watpliwosci to dopytam. czyli np mamy 2h i w tym czasie sobie wszyscy jezdza po torze jak chcą i brany pod uwage jest najlepszy czas 1 okrazenia z dnia?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
dzieki za info o rekawicach. rozumiem ze sprawa kombinezonu na 1 rundzie jest oficjalna i nie bedzie wymagany? i jak to jest z przejazdami bo padlo pytanie ale odpowiedz dla mnie nei jasna.. nie znam za dobrze formuly time atack i nie wiem czy np bede robil sam to okrazenie z innym samochodem czy moze z 5 innymi? ![]() Powtarzam jeszcze raz. Rękawice muszą być. Kombinezon na pierwszą elimnację jest zalecany ale nieobowiązkowy. Na pozostałe jest obowiązkowy. Po torze jeździmy wszyscy razem, z praktyki wynika, że jednorazowo (w tym samym czasie) zazwyczaj jeździ około 10-12 aut. Co oznacza że jest luźno- mona nawet zrobić kółko nie spotykając nikogo po drodze. Liczy się najlepszy czas okrążenia- co w praktyce sprowadza się do lotnego startu- startując z Depo tudno jest uzyskać leszy czas niż lotnego startu. Ogólnie szykuje się dobra zabawa. Dodam jeszcze, że cały dzień na torze to aż nadtto. Mi na przykład nie chciało się robić trasy z powrotem do domu- tak bylem zrąbany. Nie mówiąc już o sprzęcie. Praktycznie to wygląda tak, że powoli startujesz sobie z depo, robisz 3/4 kółka na spokojnie, żeby rozgrzać samochód, dyfry, opony i dopiero drugie i trzecie kółko jedziesz ogniem, a czwarte znowu spokojnie, żeby wszytko wychłodzić. Po czterech kółkach depo, sprawdzenie wyników, odpoczynek sprzętu i powtórka. Przynajmniej ja tak robiłem- ten system dobrze mi się sprawdził. Oczywiście można trzaskać w kółko non stop- ale nie wiem, czy fura to wytrzyma bo jeżdżąc moim systemem natłukłem na torze trochę ponad 200 kilometrów. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Kuba w kwestii formalnej.
urządzacie RUNDY a nie ELIMINACJE ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 August 2008 ![]() |
brzmi to świetnie!! zapisałem się
![]() ps. jak jest z paliwem? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Mam nadzieje ze sie wyrobie z autem na ostania impreze .
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Wed, 29 March 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja bym sie zapisał na maj.. ale gdzie te oficjalne zapisy?
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
jeszcze nie ma - wejdz na forum glowne i masz podczepiony temat - wpisujesz imie i nazwisko i fure i termin. Pozniej beda zapisy
-------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 August 2008 ![]() |
moze przy takim zainteresowaniu rzeczywiscie moglibyscie pomyslec o dodatkowym podziale klasowym i dodac np 10 aut co by dało 40 uczestników?
ps. poza paliwe mam pytania o opony. na terenie toru jest wulkanizacja? |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Piszę ostatni raz.
NIE MA MOWY O ZMIANACH KLAS. Jesli chodzi o ilość uczestników na 99% nie zwiększymy frekwencji. Tu chodzi o dobrą zabawę i wyniki- więc każdy musi mieć szanse się wyjeździć. Jeśli chodzi o paliwo i wulkanizację. Na torze nie ma takich wygód. Najblizsza wulkanizacja czynna w weekend znajduje się w Norauto (jakieś 5 kilometrów od toru). Stacja Shell w podobnej odległości. W cenę będzie wliczony posiłek podczas przerwy- (zupa, drugie danie i chyba jakiś deser). -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Być może ktoś przywiezie maszynę do wulkanizacji, wtedy mógł by sobie nieźle dorobić.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
czy Pasazer -> jesli zostanie dopusczony to tez ma jechac w kombinezonie ? na jakich zasadach bedzie dopuszczenie pasazera ? skoro ten problem dalej istnieje to czy nie dało by rady organizować tych imprez na innych obiektach gdzie takich akcji nie będzie ?? jest jest przeciez parę innych torów, można wynająć lotnisko i tam tor ustawić a problem zniknie, no chyba ze to pod PZ-Mot podchodzi i tor musi mieć homologację pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Ale co Ci nie pasuje? Kombinezon?
Jesli chodzi o inną lokalizację... Na lotniskach , boiskach, żwirowniach ,torach gokartowych i tego typu miejscach można się ścigać ale nie z nami. Tam imprezy organizują inni. My organizujemy nasze imprezy na jedynym możliwym, pełnowymiarowym torze samochodowym w PL. Na tym się skupiamy. Jak wybudują w PL więcej torów z prawdziwego zdarzenia- będziemy organizowali też na nich nasze eventy. Na razie tylko Poznań. Sprawa kombinezonów jest przesądzona. Prosze śledzić dyskusję w wątku. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
upss źle cytowałem, chodziło mi o głośność pojazdów bo dlaczemu np. tacy drifterzy czy inne zawody w randze MP mogę mieć głośniejsze wozy a już wasza impreza jest ograniczona ?? to ogranicza ilość chętnych którzy się zgłoszą :/
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Takie jest wymóg władz Toru Poznań. To nie nasza decyzja. Prawda jest taka, ze oni wcale nie muszą tego sprawdzać. Natomiast jak sprawdzą (a to się zdarza) i masz przekroczona normę- wtedy niestety żegnasz się z imprezą. Takie są zasady gry.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
AWSA w WSMP jest norma 98dB + 2dB bledu pomiarowego....
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 August 2008 ![]() |
czy przelotowy 2,5 spelnia taką norme..? bo nie mam pojecia jak to sprawdzic a za kilka dni laduje wydech nowy..
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jedz do pierwszego lepszego diagnosty.
-------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Fri, 13 February 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak jest z Wejściem dla Foto?
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
na stronie pojawi się formularz akredytacji do końca przyszłego tygodnia
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 March 2009 ![]() |
Czy wystarczy dobry kask motocyklowy?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:33 |