![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mi sie wydaje, ze mowiac o wspolczynnikach tarcia, kolega ma jakies obiekcje co do "bezpieczenstwa"-ze jeden hamuje i skreca szybciej niz inny.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
To chyba nie nie o bezpieczeństwie mówi tylko o szybkości:-)
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
User Dołączył: Tue, 14 April 2009 Skąd: ldz ![]() |
Nie chodzi o żaden ferment, pytałem całkiem poważnie o szybkość, ale wypowiedź itr mnie trochę zbiła z tropu. Przyznaję się że nie mam doświadczenia w kupowaniu slicków, więc może w tym jest jakis zonk. Po prostu wydaje mi się że nie o to chodzi w racingu żeby zamiast zastanawiać się np nad ustawieniem zawieszenia czy poprawieniem czegokolwiek w aucie, zastanawiać się jak zarobić na dobre opony, które starczą na jeden dzień zabawy, ale z łątwością zapewnia dobre czasy. Używany slick w rozmiarze 15'' może nie jest zbyt dobrym przykładem bo raczej nie stac mnie na aż tak dobre tarcze (żeby się zmieściły pod felgami o tak małym rozmiarze), ale gdyby cena jakiejkolwiek opony, czy to używane czy nie, o współczynniku zbliżającym się do 2 była do zdobycia w cenie kompletu opon na drogę (czyli powiedzmy te 2tys za kpl) to jescze taka wielka tragedia by nie była. Obawiam się jednak, że mimo wszystko ktoś w pewnym momencie wpadnie na pomysł że jednak wyda np te 5tys na komplet, czego być może jescze nikt nie próbował, a co może się okazać najgenialniejszym rozwiązaniem (któe raczej nie jest w duchu sportowej rywalizacji). Może kolega ITR który nie lubi fermentu napisze jakieś konkretne dane to by mnie trochę oświeciło. Bo samo słowo slick raczej mało mi działa na wyobrażnię.
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sądzę że czołówka będzie miała nowe slicki wyścigowe we właściwym rozmiarze. Nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz. Można zastosować oponę regulaminową, ale w takiej amatorskiej serii to nie ma sensu bo to tylko zwiększenie kosztów dla wszystkich zamiast ścisłej czołówki, w dodatku problem dla aut o nietypowych rozmiarach.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
albo jestes i.... (określenie osoby opóźnionej umysłowo- debil po prostu) edit admin, albo siejesz ferment. NIe nie, jestes i.... edit admin! To juz stwierdzone. Pier....sz (masz stosunek seksualny/ opowiadasz jakieś niestworzone głupoty) edit admin za przeproszeniem o cenach to ci odpowiadam - uzywane slicki mozna kupic juz za 200 zl szt. TO CHYBA TANIEJ NIZ ULICZNE OPONY DAJACE RADE NA TOR!?!?!?!
Sorry za zlosliwosc ale mozesz pojechac na samych felgach ![]() PROSTE JEST TO - kupujesz opony jakie chcesz / na jakie cie stac. NIKT NIE BEDZIE ROBIL REGULAMINU TYLKO DLATEGO ZE TY MOZESZ KUPIC BARUMY. Nie o to chodzi. Kazdy jezdzi na tym czym chce / moze. Jesli masz jakis kontrargument ze mnie stac na slicki to ci odpowiadam - jade na ulicznych oponach. Chodzi o fun, nie bede wydawal kasy dodatkowo na slicki. Jedyne co o oponach powinno byc dodane to nie standaryzacja ale dopuszczalny stopien zuzycia / jakosci - czyli jeszcze wieksze wymagania wiec sie ciesz ze nie ma takiego zapisu. -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Spokojnie. Wituś nie ma co się denerwować. Ja już tłumaczę.
Budując regulamin i bazując na doświadczeniach z naszych poprzednich jazd torowych mogliśmy: 1 Dozwolić tylko opony drogowe; 2 Dozwolic opony drogowe i slicki; 3 Dozwolic tylko slicki; 4 Dozwolić tylko jeden konkretny rodzaj opon (marka, mieszanka itp. Np. tylko Toyo R888 i żadnej innej) Uznaliśmy że: 1 Wariant pierwszy jest kiepski bo wiele osób po prostu woli jeździć na slickach bo dają lepsze czasy, większy fun z jazdy, i są niektóre auta, dla których w pewnych warunkach paradoksalnie jazda na slicku jest bezpieczniejsza niż na zwykłej oponie. 2 Wariant drugi jest wg.nas w tej chwili optymalny- bo każdy jedzie na tym na czym chce i na co go stać. Jeśli stać go na opone Dembica w 15' to sobie na takiej jedzie. Jesli natomiast chce jechać na 275/19' w Dunlopie miekkim slicku- regulamin tez to dozwala. Więc jest to w sumie demokratyczny wybór. Dla kazdego coś dobrego wg własnego uznania. 3 Można było dozwolic tylko slicki ale to jest problematyczne bo nie kazdy chce na nich jeździć, a pozatym nie kazdy chce wydawać 1000 pln na komplet slicków i woli pojechac na impreze np. na kołach drogowych, pościgac się trochę i póxniej na tych samych kołach wrócic. 4 czwarta możliwość byłaby najbardziej profi bo zrównałaby szanse wszystkich zawodników (zresztą jest stosowana w wielu dywizjach na świecie) ale bardzo podrozyłaby koszty zawodników (bo każdy by musiał kupić opony). Więc na dzień bierzący odpada. Mam nadzieję, ze to wyczerpuje temat opon. Wszystko zrozumiałe? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 September 2006 Skąd: Z daleka ![]() |
bez przesady sliki na dobrze ustawionym aucie i prawidłowym cisnieniu, twardosci opony powinien wystarczycna 2 eliminacje.Przynajmniej ja w clio mam tak ze naprawde przy dobrym ustawieniu opony na tylnej osi starczaja na 500-700km wyscigowych
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Na wyścigowym aucie i wyścigowym zawieszeniu tak, ale w ciężkim cywilnym aucie na cywilnej wysokości nie ma tak różowo.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
User Dołączył: Tue, 14 April 2009 Skąd: ldz ![]() |
ITR wiesz, może masz stado małoletnich fanów, na których te wielkie litery i epitety działają, ale na mnie to żadnego wrażenia nie robi. Są dziedziny, w których nikt mnie nie zagnie, a jakoś nie przypominam sobie, żebym w ten sposób reagował na normalną próbe podjęcia dyskusji. Skoro sam piszesz w ostatnim zadniu, że powinno coś być inaczej, to jednak jest o czym dyskutować.
:Bullit, nie miałem zamiaru w jakikolwiek sposób próbować wpływac na regulamin na ten sezon, Zdaję sobię sprawę z tego, że nie istnieją idealne reguły w tym przypadku. Jak zdobęde trochę praktyki w tym względzie to być może włączę się w taką dyskusję, ale najpierw sam musze odrobić lekcje. W każdym razie dzięki za wyjaśnienie. :okruch jesli opona starcza na 700km, to znaczy że nia ma odpowiedniej twardości (czytaj idealnej na tego typu zawody). Idealana starczyłaby na kilka okrążęń. |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
:okruch jesli opona starcza na 700km, to znaczy że nia ma odpowiedniej twardości (czytaj idealnej na tego typu zawody). Idealana starczyłaby na kilka okrążęń. Idac tym tropem, to nalezy montowac tylko skrajnie wysilone silniki, ktore wybuchna po "kilku okrazeniach". ITR wiesz, może masz stado małoletnich fanów, na których te wielkie litery i epitety działają, ale na mnie to żadnego wrażenia nie robi. Są dziedziny, w których nikt mnie nie zagnie, a jakoś nie przypominam sobie, żebym w ten sposób reagował na normalną próbe podjęcia dyskusji. Skoro sam piszesz w ostatnim zadniu, że powinno coś być inaczej, to jednak jest o czym dyskutować. To moze zostan przy tych "dziedzinach w ktorych nikt Cie nie zagnie", a wyscigi zostaw duzym chlopcom. |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
(...)Są dziedziny, w których nikt mnie nie zagnie, a jakoś nie przypominam sobie, żebym w ten sposób reagował na normalną próbe podjęcia dyskusji. Skoro sam piszesz w ostatnim zadniu, że powinno coś być inaczej, to jednak jest o czym dyskutować. masz racje, w trollowaniu to cie nikt nie zagnie. -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
A będzie ktoś może jechał teraz w niedzielę na TA od centrum Poznania? Chętnie bym się zabrał z Bukowskiej bo nie chce mi się za bardzo pieszo od ławicy iść, a niestety MPK bliżej nie podwozi...
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Sosnowiec ![]() |
arek-lin koszt taxi to jakieś 15zł jakby coś
![]() jeszce takie pytanie...podział na klasy w regulaminie jest ostateczny? Bo np.w 2wd z turbo może być i Abarth 500 i SL 65AMG Black Series ![]() -------------------- _ExoticCars.pl
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
w regulaminie na ten rok już nic się nie zmieni
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
arek-lin koszt taxi to jakieś 15zł jakby coś ![]() jeszce takie pytanie...podział na klasy w regulaminie jest ostateczny? Bo np.w 2wd z turbo może być i Abarth 500 i SL 65AMG Black Series ![]() Cala frajda w tym zeby byc w klasie z M3 Marosa, jest kogo gonic ![]() -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
arek-lin koszt taxi to jakieś 15zł jakby coś ![]() No proszę Cię, wiesz ile to jest dla studenta 15zł?! Przynajmniej 5 piw ![]() ![]() -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Szykujcie krem do opalania, okulary p-słoneczne i stroje kąpielowe
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
gość_1234bolek_* |
![]()
Post
#138
|
![]() |
A jak dojechać z dworca PKP na tor?
|
|
|
gość_1234bolek_* |
![]()
Post
#139
|
![]() |
albo czy ktoś z tego rejonu by jechał samochodem i dało by rade się z nim zabrać ??
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
oj zapowiada się ładna pogoda,
dojazd z dworca pkp .... to tylko taxi -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 00:58 |