Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> [FILM] FOCUS RS, jakos jezdzi czy nie...?
Sluger
post Tue, 25 Aug 2009 - 11:43
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To by miało sens!

W sumie już lepiej wymienić szpilki na dłuższe i do nich przykręcać koło, niż kombinować.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Aug 2009 - 11:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Joker
post Tue, 25 Aug 2009 - 12:05
Post #222


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Sluger @ Tue, 25 Aug 2009 - 11:43) *
To by miało sens!

W sumie już lepiej wymienić szpilki na dłuższe i do nich przykręcać koło, niż kombinować.


Ja właśnie tak miałem w beemce. Odpowiednio długa szpila do odpowiedniego dystansu. Tylko 4 otwory.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 25 Aug 2009 - 13:19
Post #223


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Głupie Niemiaszki, żeby rąk nie brudzić przy wymianie szpilek na dłuższe, wolą kupować dystanse z wbudowanymi już szpilkami i piłować szpilki wychodzące z piast...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 25 Aug 2009 - 17:49
Post #224


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





moze wymiana szpilek na dluzsze jest nieco bardziej skomplikowana niz ci sie wydaje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 25 Aug 2009 - 18:29
Post #225


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





W najgorszym wypadku trzeba rozebrać piasty


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 25 Aug 2009 - 18:42
Post #226


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





co w niektorych samochodach = wymianie lozysk na nowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 04 Sep 2009 - 10:24
Post #227


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Okazało się, że faktycznie chodziło o dystanse z osobnymi szpilkami... rolleyes.gif

Teraz pytanie, żeby nie otwierać nowego tematu.
Jakie macie doświadczenia z tak rozwiązanymi dystansami? Są jakieś przeciwskazania w przypadku dystansów z osobnymi szpilkami?

Pozdro


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 04 Sep 2009 - 10:26
Post #228


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





ja mialem w Audi A4 8E dystanse H&R przykrecane srubami do piasty, a potem w dziury obok wkrecalem sruby felgi i bylo gites.... nie wiem jak to jest w przypadku szpilek....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 04 Sep 2009 - 11:25
Post #229


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





I jeszcze jedno pytanie.

Jak ma się wsadzenie dystansów (powiedzmy 20mm na koło) na przód (przy trochę bardziej skomplikowanym rozwiązaniu przedniego układu jezdnego jaki mamy w RSie mk2) do właściwości jezdnych?

Wiadomo, że zawieszenia są odpowiednio policzone więc odsadzenie koła nie pozostaje bez "oddźwięku" na zachowanie się zawiasu, czy na prowadzenie auta.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Fri, 04 Sep 2009 - 21:01
Post #230


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





No, moim zdaniem, cała idea rewonukla idzie w pizdu. W końcu tam chodziło o zmniejszenie promienia zataczania, a dystans zmienia ten parametr. Co więcej, mały dystans w tradycyjnym zawieszeniu może poprawić zachowanie, to w revo pewnie czymkolwiek przejdziesz w dodatni promień zataczania i auto straci na stabilności przy różnych siłach oporu po obu stronach pojazdu.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 04 Sep 2009 - 21:05
Post #231


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





ale bedzie lans...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 04 Sep 2009 - 23:10
Post #232


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





sluger boisz sie zostać pionierem? załóż, przetestuj, opisz dla potomnych biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 05 Sep 2009 - 00:40
Post #233


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Niemiaszki już założyły więc pionierstwo odpada...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 05 Sep 2009 - 22:31
Post #234


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ale będziesz pierwszy na naszej ziemi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 06 Sep 2009 - 11:25
Post #235


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Lepiej napiszcie konkretnie co z tym wpływem dystansów na prowadzenie w przypadku takiej zawiechy jak w RSie mk2


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 06 Sep 2009 - 21:30
Post #236


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





No przecie Ci napisałem.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 06 Sep 2009 - 22:49
Post #237


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Dzięki, to czytałem.
Pytanie tylko jakie to przyniesie efekty w jeździe? Większa podsterowność, gorsze przyspiesenie ze skręconymi kołami?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 07 Sep 2009 - 11:10
Post #238


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Zwiększy się torquesteer, auto będzie bardziej wrażliwe na pojawiające się opory na kołach (tarki, dziury, krawężniki -- będzie bardziej szarpać kierownicą), jeśli dasz odpowiednio duży dystans (jak sądzę, tam niewiele potrzeba by przejść w dodatni promień zataczania), to samochód będzie skręcał w kierunku zwiększonej siły oporów (np. gdy najedziesz na pobocze, auto zamiast stabilizować się, będzie chciało zjeżdżać jeszcze bardziej, podobnie będzie, jak Ci strzeli jeden obwód hamulców), myślę też, że powinna się trochę zmniejszyć podsterowność, pod warunkiem że nie będziesz powiększał rozstawu kół z tyłu (w co wątpię).

Sprawdź i opisz smile.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Tue, 15 Sep 2009 - 13:27
Post #239


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





konkurencja nie przespała i zrobi quattro
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7040126,Fran...em_quattro.html


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 15 Sep 2009 - 13:30
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(etam @ Tue, 15 Sep 2009 - 13:27) *
konkurencja nie przespała i zrobi quattro
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7040126,Fran...em_quattro.html

Nie przespali? Wzięli gotowca od Audi, wsadzili silnik gotowca od Audi, przyczepili znaczek VW i auto gotowe w tydzień laugh.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 06:24