![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To by miało sens!
W sumie już lepiej wymienić szpilki na dłuższe i do nich przykręcać koło, niż kombinować. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Głupie Niemiaszki, żeby rąk nie brudzić przy wymianie szpilek na dłuższe, wolą kupować dystanse z wbudowanymi już szpilkami i piłować szpilki wychodzące z piast...
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
moze wymiana szpilek na dluzsze jest nieco bardziej skomplikowana niz ci sie wydaje...
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
W najgorszym wypadku trzeba rozebrać piasty
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
co w niektorych samochodach = wymianie lozysk na nowe
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Okazało się, że faktycznie chodziło o dystanse z osobnymi szpilkami...
![]() Teraz pytanie, żeby nie otwierać nowego tematu. Jakie macie doświadczenia z tak rozwiązanymi dystansami? Są jakieś przeciwskazania w przypadku dystansów z osobnymi szpilkami? Pozdro -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ja mialem w Audi A4 8E dystanse H&R przykrecane srubami do piasty, a potem w dziury obok wkrecalem sruby felgi i bylo gites.... nie wiem jak to jest w przypadku szpilek....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
I jeszcze jedno pytanie.
Jak ma się wsadzenie dystansów (powiedzmy 20mm na koło) na przód (przy trochę bardziej skomplikowanym rozwiązaniu przedniego układu jezdnego jaki mamy w RSie mk2) do właściwości jezdnych? Wiadomo, że zawieszenia są odpowiednio policzone więc odsadzenie koła nie pozostaje bez "oddźwięku" na zachowanie się zawiasu, czy na prowadzenie auta. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
No, moim zdaniem, cała idea rewonukla idzie w pizdu. W końcu tam chodziło o zmniejszenie promienia zataczania, a dystans zmienia ten parametr. Co więcej, mały dystans w tradycyjnym zawieszeniu może poprawić zachowanie, to w revo pewnie czymkolwiek przejdziesz w dodatni promień zataczania i auto straci na stabilności przy różnych siłach oporu po obu stronach pojazdu.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
ale bedzie lans...
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
sluger boisz sie zostać pionierem? załóż, przetestuj, opisz dla potomnych
![]() |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Niemiaszki już założyły więc pionierstwo odpada...
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ale będziesz pierwszy na naszej ziemi
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Lepiej napiszcie konkretnie co z tym wpływem dystansów na prowadzenie w przypadku takiej zawiechy jak w RSie mk2
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
-------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzięki, to czytałem.
Pytanie tylko jakie to przyniesie efekty w jeździe? Większa podsterowność, gorsze przyspiesenie ze skręconymi kołami? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Zwiększy się torquesteer, auto będzie bardziej wrażliwe na pojawiające się opory na kołach (tarki, dziury, krawężniki -- będzie bardziej szarpać kierownicą), jeśli dasz odpowiednio duży dystans (jak sądzę, tam niewiele potrzeba by przejść w dodatni promień zataczania), to samochód będzie skręcał w kierunku zwiększonej siły oporów (np. gdy najedziesz na pobocze, auto zamiast stabilizować się, będzie chciało zjeżdżać jeszcze bardziej, podobnie będzie, jak Ci strzeli jeden obwód hamulców), myślę też, że powinna się trochę zmniejszyć podsterowność, pod warunkiem że nie będziesz powiększał rozstawu kół z tyłu (w co wątpię).
Sprawdź i opisz ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
konkurencja nie przespała i zrobi quattro
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7040126,Fran...em_quattro.html -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
konkurencja nie przespała i zrobi quattro http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7040126,Fran...em_quattro.html Nie przespali? Wzięli gotowca od Audi, wsadzili silnik gotowca od Audi, przyczepili znaczek VW i auto gotowe w tydzień ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 06:24 |