![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2008 ![]() |
Wlasnie wrocilem ze Stockholmu i widzialem kilka RS w tym foke mAbZ, wyglada rewelacyjnie. Ciekawostka moze byc fakt, iz na cztery widziane, wszystkie byly w tym samym zielonym kolorze, autko spodobalo mi sie do tego stopnia, ze bede namawial zone, zeby zmienila swoje wozidlo.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Twoja kobieta to musi być twarda sztuka. Inna mogłaby pomyśleć, że chcesz się jej pozbyć kupując jej takie szalone auto
![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Silesia Zone ![]() |
A BMW i EVO to ta sama liga?? Focus RS to auto które miało być szybkim FWD przeznaczonym na zakręty, przy okazji robić wrażenie i cel został osiągnięty. Nie każdy musi latać bokami by odczuwać przyjemność z jazdy. Tak samo jak AWD, bądź RWD nie jest konieczne by kręcić dobre czasy na torze To prawda. W DE w jakiejś gazecie robili porównanie RS, 130i oraz S3 Na suchym torze RS był tylko o 0,1 sekundy wolniejszy od Audi (BMW o ponad 1,5 sek), a na mokrym Foka zrobiła najlepszy czas z całej trójki. Jak na FWD nieźle. -------------------- Black TiTS
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
a to to było?
-------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT Wer Serienfelgen fährt... muss, wenn er 15er Platten fahren möchte,,, entweder andere Stehbolzen verwenden... oder die Bolzen um 4 mm kürzen !!!! Sonst liegt die Felge nicht zu 100 % an !!!!!! Weil die "Taschen" in den Felgen nicht tief genug sind !!! Ist ganz egal was hier andere sagen !!!!!!!!!!!! Beweis: 1. ich selber habe 15er Platten drauf... und die originale Felge passte NICHT... ohne die Stehbolzen zu kürzen ! 2. SOGAR H&R sagt das !!!!!!!!! und im Gutachten, wird das auch so stehen !!!!!!! Czy ktoś mi może logicznie wyjaśnić to "zjawisko" opisane powyżej... ![]() Dlaczego w przypadku tego auta przy 15mm dystansach trzeba skrócić szpilki o 4mm, żeby felga w 100% przylegała...? A dlaczego przy 20mm już nie trzeba tego robić!? Ni jak się się to ma do moich wyobrażeń, czy dotychczasowych doświadczeń z dystansami!? Może coś źle zrozumiałem przy tłumaczeniu!? To, że przy 20mm nic nie trzeba skracać wyczytałem w innym poście... -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ja przez slowo Tasche w feldze rozumiem, ze poprostu sruba nie do konca dolega do felgi i jest luz, pewno dlatego, ze dystans jest cienki i sruba sie cala nie wkreca...
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Też tak rozumiem ale co ma do tego skracanie szpilki o 4mm...?
![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Bolzen, to nie szpilka, tylko poprostu potocznie sruba i ja musisz skrocic o 4mm....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
User Dołączył: Tue, 03 March 2009 ![]() |
Też tak rozumiem ale co ma do tego skracanie szpilki o 4mm...? ![]() nie znam sie ale moze chodzi o to zeby sie po prostu schowaly szpilki ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
ja przez slowo Tasche w feldze rozumiem, ze poprostu sruba nie do konca dolega do felgi i jest luz, pewno dlatego, ze dystans jest cienki i sruba sie cala nie wkreca... Myślisz, że chodzi o nakrętkę? W Fordach są szpilki a nie śruby. Jak kupowałem kiedyś dystanse bezpośrednio od Wolfa to langere Bolzen to były dłuższe szpilki, więc nie wydaje mi się, żeby w tym przypadku była mowa o czymś innym! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
aaaaaa, to sorki, nie wiedzialem, ze Ford nie ma srub tylko szpilki. w takim razie chodzi o skrocenie tych szpilek o 4mm...
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
W tym mamy zgodę, tylko teraz po jaką cholerę skracać szpilki i jak może to mieć wpływ na przyleganie felgi przy 15mm dystansach, a dlaczego nic nie trzeba robić przy 20mm...
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Bo szpilki wystają z piasty ~18-19mm i w dystansie 20mm się chowają? A przy 15mm trzeba obciąć kawałek, tzn. 4mm.
Jeżeli dobrze rozumiem, felga jest przykręcana za pomocą śrub do dystansu. Wymiana szpilek na dłuuugie też powinna dać rade. Sensowne wytłumaczenie? ![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Oj chyba nie tak
![]() Ja widzę to tak : te 4 czerwone to to do ucięcia (nie dosłownie, bo ucinamy oczywiście końcówkę, a nie środek ![]() A i najważniejsze - POMINĄŁEM FELGĘ pomiędzy nakrętką i dystansem ![]() EDIT DO USUNIĘCIA ? DOCZYTAŁEM, ŻE SĄ JEDNAK SZPILKI, chyba że śrubę ze szpilą piasty wziąć jako całość to prawie na to samo wyjdzie i wtedy tak czy siak widać nadwyżkę. Pytanie, bo może nie do końca rozumiem: W RSie są szpilki tak? czyli szpila (śruba) którą wkręcasz w piastę - w piaście są otwory. Jeśli tak to czy mowa o dołożeniu dystansów na fabrycznej szpilce? Bo jeśli tak, to sam chyba tego nie rozumiem, dlaczego przy 20 mm ma dolegać, a przy 15 należy skracać ![]() |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
W RSie są szpilki
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
mi sie wlasnie wydaje, ze szpilki sie poprostu do konca nie chowaja w 15mm, a 20mm wchodza, dlatego trzeba je skrocic...
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
Dokładnie tak, mi się wydaje że szpilki w dystansie 15mm się nie chowają całe i wystają te 4mm. Do dystansu już w takim razie nie przykręca się felgi na tych samych szpilkach" tylko na nowych w nowe otwory. Dystans ma 2x więcej otworów, tak by schować główkę szpilki z nakrętką i dopiero na to przyłożyć felgę i zamocować na śruby.
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Dystans ma 2x więcej otworów, tak by schować główkę szpilki z nakrętką i dopiero na to przyłożyć felgę i zamocować na śruby. oby na pewno? Sluger wyżej napisał, że są szpilki. Chyba, że pisząc szpilka z nakrętką miałeś na myśli szpilka i jej główka. Jeżeli jednak dystans ma 2x tyle otworów to by wyjaśniało sprawę - przy 20 mm zakręcasz otwory w dystansie (schowają się), a drugi komplet szpilek felgę do dystansu. Przy 15 mm natomiast ucinasz 4 mm bo będą wystawać. |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
User Dołączył: Sat, 21 January 2006 Skąd: EL ![]() |
Ja to widze tak. Z piasty wychodza szpilki na ktore zakladasz dystans i przykrecasz go nakretkami. Do dystansu juz normalnymi srubami dokrecasz felge. Jezeli dystans ma 20mm, nakretki ktorymi dokrecasz dystans do piasty sie w nim chowaja. Jesli ma 15mm, nakretki sie nie schowaja i dlatego trzeba ciac.
W kwestii samego Focusa to widzialem jednego w niedziele. bialy na czarnej feldze i rebi MEGA wrazenie. Zwlaszcza ze obok stal pomaranczowy STek, ktory przy RSie wyglada jak zwykly ford a nie juz usportowiona wersja. I szczerze mowiac malo by mnie obchodzilo ze wybeboszone R26.R na Nurburgringu jest o 2 sekundy szybsze, bo ja mialbym tylna kanape, klime i inne takie bajery ![]() pzdr -------------------- SSS - Suzuki Swift Sport
SI GT MY' 99 www.stormriders.pl |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
na pewno jest właśnie tak, że do dystansu przykręcasz felgę na śrubach, a dystans jest przykręcony do szpilek....
miałem podobnie w Audi A4, że dystanse H&R na własnych śrubach przykręcałem do piasty, a felgę potem na własnych śrubach do dystansu do osobnych dziur w dystansie... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 09:21 |