Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> [FILM] FOCUS RS, jakos jezdzi czy nie...?
ArchitekT
post Sun, 16 Aug 2009 - 20:26
Post #201


Rookie
Dołączył: Fri, 15 February 2008





Wlasnie wrocilem ze Stockholmu i widzialem kilka RS w tym foke mAbZ, wyglada rewelacyjnie. Ciekawostka moze byc fakt, iz na cztery widziane, wszystkie byly w tym samym zielonym kolorze, autko spodobalo mi sie do tego stopnia, ze bede namawial zone, zeby zmienila swoje wozidlo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Aug 2009 - 20:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mAbZ
post Sun, 16 Aug 2009 - 21:14
Post #202


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Twoja kobieta to musi być twarda sztuka. Inna mogłaby pomyśleć, że chcesz się jej pozbyć kupując jej takie szalone auto wink.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artmen
post Mon, 17 Aug 2009 - 11:23
Post #203


User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Silesia Zone





CYTAT(wizard @ Sun, 16 Aug 2009 - 17:48) *
A BMW i EVO to ta sama liga??

Focus RS to auto które miało być szybkim FWD przeznaczonym na zakręty, przy okazji robić wrażenie i cel został osiągnięty. Nie każdy musi latać bokami by odczuwać przyjemność z jazdy. Tak samo jak AWD, bądź RWD nie jest konieczne by kręcić dobre czasy na torze


To prawda. W DE w jakiejś gazecie robili porównanie RS, 130i oraz S3

Na suchym torze RS był tylko o 0,1 sekundy wolniejszy od Audi (BMW o ponad 1,5 sek), a na mokrym Foka zrobiła najlepszy czas z całej trójki. Jak na FWD nieźle.


--------------------
Black TiTS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Wed, 19 Aug 2009 - 13:35
Post #204


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





a to to było?


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 23 Aug 2009 - 23:56
Post #205


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT
Wer Serienfelgen fährt... muss, wenn er 15er Platten fahren möchte,,, entweder andere Stehbolzen verwenden... oder die Bolzen um 4 mm kürzen !!!! Sonst liegt die Felge nicht zu 100 % an !!!!!! Weil die "Taschen" in den Felgen nicht tief genug sind !!!

Ist ganz egal was hier andere sagen !!!!!!!!!!!!

Beweis:
1. ich selber habe 15er Platten drauf... und die originale Felge passte NICHT... ohne die Stehbolzen zu kürzen !
2. SOGAR H&R sagt das !!!!!!!!! und im Gutachten, wird das auch so stehen !!!!!!!


Czy ktoś mi może logicznie wyjaśnić to "zjawisko" opisane powyżej... rolleyes.gif

Dlaczego w przypadku tego auta przy 15mm dystansach trzeba skrócić szpilki o 4mm, żeby felga w 100% przylegała...?
A dlaczego przy 20mm już nie trzeba tego robić!?

Ni jak się się to ma do moich wyobrażeń, czy dotychczasowych doświadczeń z dystansami!?

Może coś źle zrozumiałem przy tłumaczeniu!?
To, że przy 20mm nic nie trzeba skracać wyczytałem w innym poście...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 24 Aug 2009 - 09:20
Post #206


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





ja przez slowo Tasche w feldze rozumiem, ze poprostu sruba nie do konca dolega do felgi i jest luz, pewno dlatego, ze dystans jest cienki i sruba sie cala nie wkreca...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 24 Aug 2009 - 12:40
Post #207


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Też tak rozumiem ale co ma do tego skracanie szpilki o 4mm...? huh.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 24 Aug 2009 - 12:42
Post #208


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Bolzen, to nie szpilka, tylko poprostu potocznie sruba i ja musisz skrocic o 4mm....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STarlet
post Mon, 24 Aug 2009 - 13:00
Post #209


User
Dołączył: Tue, 03 March 2009





CYTAT(Sluger @ Mon, 24 Aug 2009 - 12:40) *
Też tak rozumiem ale co ma do tego skracanie szpilki o 4mm...? huh.gif

nie znam sie ale moze chodzi o to zeby sie po prostu schowaly szpilki wink.gif i zeby przy tych 15mm dystansach kolo przylegalo do nich a nie do nieschowanych srub/szpilek wink.gif a przy 20mm dystansach problem znika smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 24 Aug 2009 - 15:56
Post #210


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Matschke @ Mon, 24 Aug 2009 - 09:20) *
ja przez slowo Tasche w feldze rozumiem, ze poprostu sruba nie do konca dolega do felgi i jest luz, pewno dlatego, ze dystans jest cienki i sruba sie cala nie wkreca...


Myślisz, że chodzi o nakrętkę?
W Fordach są szpilki a nie śruby.

Jak kupowałem kiedyś dystanse bezpośrednio od Wolfa to langere Bolzen to były dłuższe szpilki, więc nie wydaje mi się, żeby w tym przypadku była mowa o czymś innym!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 24 Aug 2009 - 16:27
Post #211


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





aaaaaa, to sorki, nie wiedzialem, ze Ford nie ma srub tylko szpilki. w takim razie chodzi o skrocenie tych szpilek o 4mm...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 24 Aug 2009 - 17:15
Post #212


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





W tym mamy zgodę, tylko teraz po jaką cholerę skracać szpilki i jak może to mieć wpływ na przyleganie felgi przy 15mm dystansach, a dlaczego nic nie trzeba robić przy 20mm...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Mon, 24 Aug 2009 - 18:31
Post #213


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Bo szpilki wystają z piasty ~18-19mm i w dystansie 20mm się chowają? A przy 15mm trzeba obciąć kawałek, tzn. 4mm.

Jeżeli dobrze rozumiem, felga jest przykręcana za pomocą śrub do dystansu. Wymiana szpilek na dłuuugie też powinna dać rade.

Sensowne wytłumaczenie? wink.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 24 Aug 2009 - 22:19
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Oj chyba nie tak smile.gif

Ja widzę to tak :

te 4 czerwone to to do ucięcia (nie dosłownie, bo ucinamy oczywiście końcówkę, a nie środek smile.gif tylko pokazuję, skąd te 4 mm się biorą), po prawej osadzenie, 20 i 15 to dystans, przy 20 nakrętka nie "wtapia" w siebie do końca szpili, przy 15 już tak (różnica tego jednego milimetra, bo ucinamy 4 a nie 5, więc ja tak to widzę)

A i najważniejsze - POMINĄŁEM FELGĘ pomiędzy nakrętką i dystansem biggrin.gif tak dla prostoty zobrazowania



EDIT

DO USUNIĘCIA ?
DOCZYTAŁEM, ŻE SĄ JEDNAK SZPILKI, chyba że śrubę ze szpilą piasty wziąć jako całość to prawie na to samo wyjdzie i wtedy tak czy siak widać nadwyżkę.

Pytanie, bo może nie do końca rozumiem:

W RSie są szpilki tak? czyli szpila (śruba) którą wkręcasz w piastę - w piaście są otwory.
Jeśli tak to czy mowa o dołożeniu dystansów na fabrycznej szpilce? Bo jeśli tak, to sam chyba tego nie rozumiem, dlaczego przy 20 mm ma dolegać, a przy 15 należy skracać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 25 Aug 2009 - 07:32
Post #215


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





W RSie są szpilki


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Tue, 25 Aug 2009 - 09:06
Post #216


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





mi sie wlasnie wydaje, ze szpilki sie poprostu do konca nie chowaja w 15mm, a 20mm wchodza, dlatego trzeba je skrocic...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nuttie
post Tue, 25 Aug 2009 - 09:41
Post #217


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





Dokładnie tak, mi się wydaje że szpilki w dystansie 15mm się nie chowają całe i wystają te 4mm. Do dystansu już w takim razie nie przykręca się felgi na tych samych szpilkach" tylko na nowych w nowe otwory. Dystans ma 2x więcej otworów, tak by schować główkę szpilki z nakrętką i dopiero na to przyłożyć felgę i zamocować na śruby.


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 25 Aug 2009 - 10:44
Post #218


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Nuttie @ Tue, 25 Aug 2009 - 09:41) *
Dystans ma 2x więcej otworów, tak by schować główkę szpilki z nakrętką i dopiero na to przyłożyć felgę i zamocować na śruby.


oby na pewno? Sluger wyżej napisał, że są szpilki. Chyba, że pisząc szpilka z nakrętką miałeś na myśli szpilka i jej główka.
Jeżeli jednak dystans ma 2x tyle otworów to by wyjaśniało sprawę - przy 20 mm zakręcasz otwory w dystansie (schowają się), a drugi komplet szpilek felgę do dystansu.
Przy 15 mm natomiast ucinasz 4 mm bo będą wystawać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekk
post Tue, 25 Aug 2009 - 10:51
Post #219


User
Dołączył: Sat, 21 January 2006
Skąd: EL





Ja to widze tak. Z piasty wychodza szpilki na ktore zakladasz dystans i przykrecasz go nakretkami. Do dystansu juz normalnymi srubami dokrecasz felge. Jezeli dystans ma 20mm, nakretki ktorymi dokrecasz dystans do piasty sie w nim chowaja. Jesli ma 15mm, nakretki sie nie schowaja i dlatego trzeba ciac.

W kwestii samego Focusa to widzialem jednego w niedziele. bialy na czarnej feldze i rebi MEGA wrazenie. Zwlaszcza ze obok stal pomaranczowy STek, ktory przy RSie wyglada jak zwykly ford a nie juz usportowiona wersja. I szczerze mowiac malo by mnie obchodzilo ze wybeboszone R26.R na Nurburgringu jest o 2 sekundy szybsze, bo ja mialbym tylna kanape, klime i inne takie bajery smile.gif

pzdr


--------------------
SSS - Suzuki Swift Sport

SI GT MY' 99

www.stormriders.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Tue, 25 Aug 2009 - 11:17
Post #220


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





na pewno jest właśnie tak, że do dystansu przykręcasz felgę na śrubach, a dystans jest przykręcony do szpilek....
miałem podobnie w Audi A4, że dystanse H&R na własnych śrubach przykręcałem do piasty, a felgę potem na własnych śrubach do dystansu do osobnych dziur w dystansie...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 09:21