Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> RS4 B7, Oprogramowanie silnika.
gość_Pablo vel 2hot_*
post Mon, 27 Apr 2009 - 18:59
Post #81









CYTAT(bobr4 @ Mon, 27 Apr 2009 - 18:52) *
AIR BOX = 6000 zl? jakis konkretny czy custom/motorsport?


Konkretny , a nie tam jakiś custom czy BMC CDA. Sprawdzony, wykonanie najwyższa jakość, dedykowany do RS4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Apr 2009 - 18:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
stempel72
post Mon, 27 Apr 2009 - 19:46
Post #82


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Czyli opłacalnosć znikoma. Wdepne jeszcze na hamownię obciażeniową - inercyjnej jakoś nie ufam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Mon, 27 Apr 2009 - 23:45
Post #83









CYTAT(stempel72 @ Mon, 27 Apr 2009 - 19:46) *
Czyli opłacalnosć znikoma. Wdepne jeszcze na hamownię obciażeniową - inercyjnej jakoś nie ufam.


No niestety kupiłeś RS4 a nie 2.0 16V na gazie, więc musisz liczyć się z kosztami. W tym modelu nie zrobisz "niczego"
u Pana Kazia czy Henia, trzeba płacić i to słono jak chcesz mieć dobry efekt. cool.gif Z resztą jak w każdym wolnymssaku biggrin.gif

Powodzenia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 29 Apr 2009 - 22:34
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(stempel72 @ Mon, 27 Apr 2009 - 19:46) *
Czyli opłacalnosć znikoma.


W tuningu nigdy nie było opłacalności cool.gif
Chyba, że byłeś tjunerem i tjunowałeś komuś wink.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martig
post Mon, 04 May 2009 - 21:25
Post #85


Rookie
Dołączył: Mon, 04 May 2009





a myslicie ze RS4 z USA tez bedzie miało zmienione oprogramowanie ?? I czy ktos to zmieniał , przymierzam sie do zakupu i ocno sie zastanawiam , czy lepiej wziąc US czy EU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 30 Nov 2009 - 12:20
Post #86


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(sizar @ Sun, 26 Apr 2009 - 01:19) *
Jak mi zalatwisz to lub takie auto za: cena z ogloszenia i chociaz -20% od niej to biore 2 sztuki za gotowke!
Auto stoi w Szwecji i nie jest po zadnych testach tylko bezposrednio z Audi Sport Sweden. Jest na to oryginalna faktura.
Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac wiecej lepszych zdjec.
Jest jeszcze druga taka sama, czarna, wnetrze cale odchudzone, w karbonie.
Sorry za OT ale irytują nieraz spostrzeżenia "fachowcow" wink.gif


teraz pojawiło się w lepszej cenie za 61k zł

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8058961


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 30 Nov 2009 - 14:10
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





zeby rs4 czy nawet s4 było zauważalnie szybsze od serii to widze tylko jedno rozwiązanie..u mnie jakoś gaz działa ale wiadomo najlepszym rozwiązaniem jest kompresor,grzebanie w N/A V8 i wydawanie na 20KM 18tysi uważam za głupotę (no chyba ze ktos sie z kosztami nie liczy). A to RS4 to moznaby na czesci kupic bo innego zastosowania do auta ktorym nie mozna wyjechac na ulice nie widze..chyba ze sie znajdzie jakis mistrz w Polsce ktory takie auto zarejestruje..pewnie troche takich cudów po naszych drogach jezdzi..wystarczy kupic złoma powypadkowego i cos pokombinować ale ja bym takim autkiem nie chciał smigac.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 30 Nov 2009 - 14:17
Post #88


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





czasami udaje się kupić samą budę z papierami, potem przekładka i mamy legalne auto.

Ostatnio widziałem budę od RS6 C5 za 10k zł

oczywiście są mniej legalne/eleganckie metody ale nie będę tu o nich pisał

chodz z drugiej strony zrobić sobie wydmuszkę z tego auta na tor tez mogła by być z tym fajna zabawa


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 30 Nov 2009 - 14:51
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





no gdyby znalezc dawce to cena jest rewelacyjna 60tysi za własciwie nowe auto...a na tor jesli by je mocniej odchudzic pewnie tez moglo by ostro powalczyc chociaz wiadomo rozkład masy w tych autach nie jest za najlepszy.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Tue, 01 Dec 2009 - 18:11
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





A orientuje się ktoś jak to jest z gotowym softem kupowanym np. w PES czy MTM itp. Wchodzi bez bólu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Mon, 07 Dec 2009 - 16:56
Post #91









CYTAT(stempel72 @ Tue, 01 Dec 2009 - 18:11) *
A orientuje się ktoś jak to jest z gotowym softem kupowanym np. w PES czy MTM itp. Wchodzi bez bólu ?


Witam,

Tak na marginesie, być może będziemy mogli pomóc tym co mają upgrade softu w RS4 B7 wink.gif Damy info czy jest możliwy
powrót do serii oraz wzmocnienie do poziomu 1 - czyli 420 -> 435KM / 440 NM.

Pozdrawiam,

Paweł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Mon, 07 Dec 2009 - 22:16
Post #92


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





To czekamy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 14 Dec 2009 - 23:50
Post #93


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno







Przeszkodziłem troche Kennemu przy pracy nad kolektorem do supercharger kitu PES smile.gif Na dniach powinienem miec od niego trochę zdjęć i film jak ogólnie cały kit powstawał, on robi tylko tą jedną część. Istne rzemiosło, zrobienie jednego zajmuje około 11 godzin wink.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sun, 03 Jan 2010 - 20:08
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Wygląda na to, że niedobory mocy nie są, a przynajmniej nie tylko, spowodowane zmianami w oprogramowaniu ECU:

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Fri, 22 Jan 2010 - 22:21
Post #95


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Coś w PES wszystko mocno ucichło, nawet na maile nie odpisują. Jednym słowem jak w PL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Sun, 24 Jan 2010 - 16:43
Post #96


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





http://www.audizine.com/forum/showthread.p...p;highlight=pes

Ale na forum coś się dzieje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sun, 24 Jan 2010 - 20:00
Post #97









CYTAT(stempel72 @ Sun, 24 Jan 2010 - 16:43) *


Ja tylko informuje że z programem ruszamy w lutym do RS-a i daje znać. Chociaż zaczynam sie zastanawiać to o czym napisał ELB. Ogólnie będziemy na pewno wracać do serii + delikatny wzrost wg naszych szacunków powinno być ok. Nie chce pitolić o wynikach dopiero jak będą na papierze to wkleje co i jak.

Odnośnie kompressora, rozmawiałem z naszymi Partnerami w DE że problem jest z grzaniem się motoru i że jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć po wsadzeniu kompresora moc ca. 500KM to jest szybki blow. W DE jeździ ok. 4-5 szt. zrobionych przez nich i jak narazie nic się nie dzieje. Koszt od 16.000 Euro. Dodam tylko że
głównie w R8 cool.gif

Pozdrawiam cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 24 Jan 2010 - 20:13
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Paweł - może się skusisz na taki kompressor? Dalej będzie Pierwszy w PL RS4 - z kompressorem :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sun, 24 Jan 2010 - 21:15
Post #99









CYTAT(Nikolas @ Sun, 24 Jan 2010 - 20:13) *
Paweł - może się skusisz na taki kompressor? Dalej będzie Pierwszy w PL RS4 - z kompressorem :-)


Niki znasz plan , nie chce ryzykować, ponieważ już trochę się zaznajomiłem z tematem 4.2 FSI. Ten silnik nie jest do tego przygotowany moim zdaniem. Z drugiej strony Amerykanie wsadzają do R8 bi turbo, więc na prawdę nie wiem dokładnie jak z ciepłem. Jak pamiętasz pierwsze R8 nie wytrzymywały i paliły się jeden po drugim. Koszt silnika do RS4 - 130k zł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 24 Jan 2010 - 21:21
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Plan mamy podobny wink.gif Ale RS4 b7 na kompressorze czy uturbione musi konkretnie zamiatać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 15:59