![]() ![]() |
| gość_Pablo vel 2hot_* |
Mon, 27 Apr 2009 - 18:59
Post
#81
|
|
|
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 27 Apr 2009 - 18:59
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 27 Apr 2009 - 19:46
Post
#82
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 |
Czyli opłacalnosć znikoma. Wdepne jeszcze na hamownię obciażeniową - inercyjnej jakoś nie ufam.
|
|
|
|
| gość_Pablo vel 2hot_* |
Mon, 27 Apr 2009 - 23:45
Post
#83
|
|
|
Czyli opłacalnosć znikoma. Wdepne jeszcze na hamownię obciażeniową - inercyjnej jakoś nie ufam. No niestety kupiłeś RS4 a nie 2.0 16V na gazie, więc musisz liczyć się z kosztami. W tym modelu nie zrobisz "niczego" u Pana Kazia czy Henia, trzeba płacić i to słono jak chcesz mieć dobry efekt. Powodzenia |
|
|
|
Wed, 29 Apr 2009 - 22:34
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź |
Czyli opłacalnosć znikoma. W tuningu nigdy nie było opłacalności Chyba, że byłeś tjunerem i tjunowałeś komuś -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
|
Mon, 04 May 2009 - 21:25
Post
#85
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 May 2009 |
a myslicie ze RS4 z USA tez bedzie miało zmienione oprogramowanie ?? I czy ktos to zmieniał , przymierzam sie do zakupu i ocno sie zastanawiam , czy lepiej wziąc US czy EU
|
|
|
|
Mon, 30 Nov 2009 - 12:20
Post
#86
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Jak mi zalatwisz to lub takie auto za: cena z ogloszenia i chociaz -20% od niej to biore 2 sztuki za gotowke! Auto stoi w Szwecji i nie jest po zadnych testach tylko bezposrednio z Audi Sport Sweden. Jest na to oryginalna faktura. Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac wiecej lepszych zdjec. Jest jeszcze druga taka sama, czarna, wnetrze cale odchudzone, w karbonie. Sorry za OT ale irytują nieraz spostrzeżenia "fachowcow" teraz pojawiło się w lepszej cenie za 61k zł http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8058961 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
|
Mon, 30 Nov 2009 - 14:10
Post
#87
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
zeby rs4 czy nawet s4 było zauważalnie szybsze od serii to widze tylko jedno rozwiązanie..u mnie jakoś gaz działa ale wiadomo najlepszym rozwiązaniem jest kompresor,grzebanie w N/A V8 i wydawanie na 20KM 18tysi uważam za głupotę (no chyba ze ktos sie z kosztami nie liczy). A to RS4 to moznaby na czesci kupic bo innego zastosowania do auta ktorym nie mozna wyjechac na ulice nie widze..chyba ze sie znajdzie jakis mistrz w Polsce ktory takie auto zarejestruje..pewnie troche takich cudów po naszych drogach jezdzi..wystarczy kupic złoma powypadkowego i cos pokombinować ale ja bym takim autkiem nie chciał smigac.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
|
Mon, 30 Nov 2009 - 14:17
Post
#88
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
czasami udaje się kupić samą budę z papierami, potem przekładka i mamy legalne auto.
Ostatnio widziałem budę od RS6 C5 za 10k zł oczywiście są mniej legalne/eleganckie metody ale nie będę tu o nich pisał chodz z drugiej strony zrobić sobie wydmuszkę z tego auta na tor tez mogła by być z tym fajna zabawa -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
|
Mon, 30 Nov 2009 - 14:51
Post
#89
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
no gdyby znalezc dawce to cena jest rewelacyjna 60tysi za własciwie nowe auto...a na tor jesli by je mocniej odchudzic pewnie tez moglo by ostro powalczyc chociaz wiadomo rozkład masy w tych autach nie jest za najlepszy.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
|
Tue, 01 Dec 2009 - 18:11
Post
#90
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 |
A orientuje się ktoś jak to jest z gotowym softem kupowanym np. w PES czy MTM itp. Wchodzi bez bólu ?
|
|
|
|
| gość_Pablo vel 2hot_* |
Mon, 07 Dec 2009 - 16:56
Post
#91
|
|
|
A orientuje się ktoś jak to jest z gotowym softem kupowanym np. w PES czy MTM itp. Wchodzi bez bólu ? Witam, Tak na marginesie, być może będziemy mogli pomóc tym co mają upgrade softu w RS4 B7 powrót do serii oraz wzmocnienie do poziomu 1 - czyli 420 -> 435KM / 440 NM. Pozdrawiam, Paweł |
|
|
|
Mon, 07 Dec 2009 - 22:16
Post
#92
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 |
To czekamy.
|
|
|
|
Mon, 14 Dec 2009 - 23:50
Post
#93
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
![]() ![]() ![]() ![]() Przeszkodziłem troche Kennemu przy pracy nad kolektorem do supercharger kitu PES -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
|
Sun, 03 Jan 2010 - 20:08
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Wygląda na to, że niedobory mocy nie są, a przynajmniej nie tylko, spowodowane zmianami w oprogramowaniu ECU:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
|
Fri, 22 Jan 2010 - 22:21
Post
#95
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 |
Coś w PES wszystko mocno ucichło, nawet na maile nie odpisują. Jednym słowem jak w PL.
|
|
|
|
Sun, 24 Jan 2010 - 16:43
Post
#96
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 |
|
|
|
|
| gość_Pablo vel 2hot_* |
Sun, 24 Jan 2010 - 20:00
Post
#97
|
|
|
Ja tylko informuje że z programem ruszamy w lutym do RS-a i daje znać. Chociaż zaczynam sie zastanawiać to o czym napisał ELB. Ogólnie będziemy na pewno wracać do serii + delikatny wzrost wg naszych szacunków powinno być ok. Nie chce pitolić o wynikach dopiero jak będą na papierze to wkleje co i jak. Odnośnie kompressora, rozmawiałem z naszymi Partnerami w DE że problem jest z grzaniem się motoru i że jak ktoś nie ma pojęcia jak tym jeździć po wsadzeniu kompresora moc ca. 500KM to jest szybki blow. W DE jeździ ok. 4-5 szt. zrobionych przez nich i jak narazie nic się nie dzieje. Koszt od 16.000 Euro. Dodam tylko że głównie w R8 Pozdrawiam |
|
|
|
Sun, 24 Jan 2010 - 20:13
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Paweł - może się skusisz na taki kompressor? Dalej będzie Pierwszy w PL RS4 - z kompressorem :-)
|
|
|
|
| gość_Pablo vel 2hot_* |
Sun, 24 Jan 2010 - 21:15
Post
#99
|
|
|
Paweł - może się skusisz na taki kompressor? Dalej będzie Pierwszy w PL RS4 - z kompressorem :-) Niki znasz plan , nie chce ryzykować, ponieważ już trochę się zaznajomiłem z tematem 4.2 FSI. Ten silnik nie jest do tego przygotowany moim zdaniem. Z drugiej strony Amerykanie wsadzają do R8 bi turbo, więc na prawdę nie wiem dokładnie jak z ciepłem. Jak pamiętasz pierwsze R8 nie wytrzymywały i paliły się jeden po drugim. Koszt silnika do RS4 - 130k zł. |
|
|
|
Sun, 24 Jan 2010 - 21:21
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Plan mamy podobny
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 15:59 |