![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#61
|
![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
rozglądam się za RS4 ale ceny na razie 140k+ zł
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
jesli chodzi o to "do sportu" to podejrzewam ze gosciu wystawil je w cenie gwarantujacej mu 40-50% zarobku...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
To piszcie co i jak z tym softem, czy ktoś daje rade to ogarnąć i za ile PLN ? W AutoViva mają podobno kolejny nowy soft dla aut po gwarancji, czy jakoś tak. Wgrali go u mnie ale nie byłem jeszcze na pomiarze mocy. Albo tylko coś ściemniali dla uspokojenia klienta.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
No to jedź ziom na hamownie szybko!!! Z tego co wiem nikt w PL nie potrafi jak narazie przeskoczyć tej normy spalin.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 25 September 2006 ![]() |
Jakieś newsy co do tematu???
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#67
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ABT w PL ma Patryk z http://pachura.pl/aktualnosci.php pogadaj z nim na ten temat
Patryk też ma swoje RS4 wiec na pewno coś wie w temacie -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Nikt w Polsce nie ogarnia tego to juz niestety raczej pewne a z tym kolesiem z ABT to ściema była niestety Paweł.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: Łodz/Andrespol ![]() |
jesli chodzi o to "do sportu" to podejrzewam ze gosciu wystawil je w cenie gwarantujacej mu 40-50% zarobku... Jak mi zalatwisz to lub takie auto za: cena z ogloszenia i chociaz -20% od niej to biore 2 sztuki za gotowke! Auto stoi w Szwecji i nie jest po zadnych testach tylko bezposrednio z Audi Sport Sweden. Jest na to oryginalna faktura. Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac wiecej lepszych zdjec. Jest jeszcze druga taka sama, czarna, wnetrze cale odchudzone, w karbonie. Sorry za OT ale irytują nieraz spostrzeżenia "fachowcow" ![]() -------------------- import aut z EU, import quadow oraz czesci z USA, transport krajowy
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 April 2006 Skąd: PL ![]() |
popieram
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
sizar, jeśli Twoje jest do sportu to pewnie jest nieokrojone. Jeśli jest taka możliwość to ja odkupie od Ciebie kompa i oddam Ci swojego. Ewentualnie jak masz jeszcze cos fajnego na wymiene. np ceramiczne heble, wydech ??
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/d...u_a4_rs4_42.php
Znalazłem coś takiego. Jak ktoś zna niemiecki, może by spytał, czy to ogarniają ? |
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#74
|
![]() |
Poszukaj inna firme ta ma złe opinie
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
A może ktoś coś znajdzie co będzie ok ? A dołożenie SMT7 czy czegoś podobnego ? Czy to wogóle możliwe i ma sens ? Kompresor - jakie koszta - kto to zamontuje itd ??? Wykluczam MTM, bo mają chorą cenę. Nie wierzę w to że inżynierowie AUDI są tacy the best, że nikt tego nie może obejść.
http://209.85.229.100/search?q=cache:N5CcZ...t=clnk&cd=2 Niemcy chyba też już wiedzą o co chodzi. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#76
|
![]() |
A może ktoś coś znajdzie co będzie ok ? A dołożenie SMT7 czy czegoś podobnego ? Czy to wogóle możliwe i ma sens ? Kompresor - jakie koszta - kto to zamontuje itd ??? Wykluczam MTM, bo mają chorą cenę. Nie wierzę w to że inżynierowie AUDI są tacy the best, że nikt tego nie może obejść. http://209.85.229.100/search?q=cache:N5CcZ...t=clnk&cd=2 Niemcy chyba też już wiedzą o co chodzi. Oprócz Airbox-a, układu wydechowego oraz przeprogramowania ECU każda inna inwestycja jest małoopłacalna. Nie zrobisz z tego auta niewiadomo jak szybkiego ściganta i z tym się trzeba pogodzić. Kiedyś rozmawiałem z jakąs firmą ze Szwajcarii którzy mieli w ofercie kompresor za +/- 8000-10.000 Eur, muszę to raz jeszcze sprawdzić. Pozdr. P.S. Nie wiem czego oczekujesz, bo dla mnie bardziej od PS liczą się NM, tyle w temacie. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Nm ma 394 przy 5800 obr. i 381 Km przy 8000 obr. Zrobienie softu da +20 km i 20 Nm. więcej nikt nie obiecuje. Więc i tak serii nie będzie.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Podaje dane do wysłania formularza reklamacyjnego do Kulczyk Tradex. Im więcej tego dostaną, tym szybciej się zajmą.
Kontakt do Biura Obslugi Klienta Audi: fax: 061 650 58 09 e-mail: bokaudi@kulczyktradex.com.pl (z tematem reklamacja) adres: Pani Barbara Kubczak, Halina Krupa, Biuro Obsługi Klienta Audi, ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań (z dopiskiem reklamacja). Może Państwo również przesłać formularz za pośrednictwem Centrum Informacji Klienta na fax 061 827 89 34, email: info@audi.pl Pablo coś pisałeś, że Twoje auto ma serię. Możesz temat nieco rozwinąć. Czy zamiast kompresora można zastosować podtlenek (i tak żadko się wykorzystuje pełną moc). Pytam czysto z ciekawości bo akurat tego bym do auta nie wrzucił. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#79
|
![]() |
Podaje dane do wysłania formularza reklamacyjnego do Kulczyk Tradex. Im więcej tego dostaną, tym szybciej się zajmą. Kontakt do Biura Obslugi Klienta Audi: fax: 061 650 58 09 e-mail: bokaudi@kulczyktradex.com.pl (z tematem reklamacja) adres: Pani Barbara Kubczak, Halina Krupa, Biuro Obsługi Klienta Audi, ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań (z dopiskiem reklamacja). Może Państwo również przesłać formularz za pośrednictwem Centrum Informacji Klienta na fax 061 827 89 34, email: info@audi.pl Pablo coś pisałeś, że Twoje auto ma serię. Możesz temat nieco rozwinąć. Czy zamiast kompresora można zastosować podtlenek (i tak żadko się wykorzystuje pełną moc). Pytam czysto z ciekawości bo akurat tego bym do auta nie wrzucił. W swoim RS-ie możesz zrobić tak: ECU - +8-15KM , do 20nm max AIR BOX - +6KM, do 27nm max U.WYDECHOWY, - +7-8KM, 10nm max Tak więc, jakbyś optymistycznie do tego podszedł ca. 21-25KM, 20-30NM MAX Nakład kosztów: 4500zł + 6000 zł + 5000 zł = 14 500 zł netto / ca. 600 zł / 1KM przyrostu ... Pozdrawiam, Paweł |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
AIR BOX = 6000 zl? jakis konkretny czy custom/motorsport?
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 22:58 |