![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pytanie tylko czy lepiej faktycznie nie zostać przy "nowym" sofcie i nie martwić się o awarię.
![]() Swoją drogą to obciach ![]() ![]() ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
Pytanie tylko czy lepiej faktycznie nie zostać przy "nowym" sofcie i nie martwić się o awarię. ![]() tu chyba nie chodzi o awaryjność, tylko o normy spalin. -------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
haary to daj znać co i jak. To jest niby ochrona koła dwumasowego. To powinni w ramach akcji dawać mocniejsze koła, sprzęgła itd. a nie ciąc moc. Napisałem maila do TVN Turbo, ciekawe czy odpiszą.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak dla mnie bzdurą jest mówienie o ochronie koła dwumasowego.RSy które znam latały po 2-3 lata z mocą ca.405-410ps i jakoś nic się nie działo a teraz nagle akcja serwisowa??? Inżynierowie audi są tak głupi,żeby w swoim topowym modelu na czymś oszczędzać budując auto bądż nie potrafią dobrać komponentów do określonej mocy auta??? Nie chce mi się wierzyć. A może nowy RS wcale nie będzie dużo mocniejszy(na papierze od starego) i chcą osiągnąć duża różnicę w odczuciach jeżeli chodzi o np. przyspieszanie,elastyczność, jak obecny owner RS wsiądzie i przejedzie sie RS MY09? Dupki i tyle.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Fri, 06 February 2009 ![]() |
To jestem ciekaw czy w R8 też zrobią takiego wała :/ Oprócz Tvn Turbo proponował bym artykuł do gazety:) Moge sie skontaktować z kolegom z Auto Motor i Sport, może On był by zainteresowany takim artykułem:)
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Turbo kamera jest zainteresowana. Włascicieli, którzy chcieli by z ekipa pojechac na hamownie przed i po wizycie w ASO prosze o PW
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
Jeszcze bym zrozumiał, jakby to było w jakimś cywilnym aucie, np. jakby 2.0T, albo 2.0 TDI musieli zdjąć trochę momentu. Ale w RS4??? Kiedyś robili 2.2T i 2,7 BiT z mega potencjałem, a teraz puszczają furki, dla których nawet seria jest za mocna?? MA-SA-KRA. TVN Turbo, czy AMiS to oczywiście dobre rozwiązanie, ale żeby audi naprawdę poczuło, że nasrało do własnego gniazda to powinny się tym zainteresować jakieś duże niemieckie lub brytyjskie media.
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Ja już niestety jestem po akcji, a wykresu mocy sprzed akcji nie mam
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 25 September 2006 ![]() |
Witam
tak się składa że jakieś pół roku temu przy okazji przeglądu wgrywali mi jakiś nowy "ulepszony" soft , aczkolwiek nie zaobserwowałem spadków mocy a skoro miała by to być utrata ok. 50 KM to wydaje mi się że zaobserwowałbym różnicę ,ale może coś w tym jest i należy to sprawdzić dlatego przy następnej wizycie we Wrocławiu trzeba udać się na hamownię. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Kuba-były właściciel mojego RSa też nie zauważył różnicy po wgraniu softu a jednak RS który regularnie łoił Evo kolegi nagle po sofcie dostaje od niego powtarzalne duuże baty(w Evo oczywiście żadne nowe mody nie wystąpiły)
Ja do Wawy mam daleko ale Bobik myślę,że może udostępnić wykresy.Poza tym w pon najprawdopodobniej będzie się dobierał do mojego RSa. U mnie ciecie jak wgrywali ten soft nie umieli wyciągnąć kompa i połamali całą jego obudowę. Gdyby nie bystre oko kolegi do kompa dostałaby się wilgoć(bo jest w podszybiu) i wtedy dopiero byłyby jajca. Mi brakuje poprostu słów do tych serwisów w Polsce a przynajmniej we Wrocławiu.Oni jeszcze chwalą się, że mają autoryzację audi do serwisowania R8 ![]() Naprawdę szczerze współczuję już właścicielom tych aut. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
wydaje mi sie, ze serwis wgrywał update przez OBD ?, musiał byc jakis inny powód jego wyciągania !!
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
No to zostaje Poniedziałek z Unitronica bo on ściągał blokadę na 250km/h ale bardziej obstawiam tych przefachowców z Audi. Nikt więcej nie grzebał.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
serwis nie ma prawa wyciagac kompa wszystko idzie obd via internet
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
Harry,
Sprawa jest ewidentna, ponieważ był 2 x upgrade sterownika w RS4 B7, ostatni zdejmował moc i mn. z powodu normy spalin (oficjalnie z Audi), jednak może to być 2 dno tej sprawy, więc trzeba się zabrać za powrót do seryjnych wartości, a później dopiero zapodać chipsa ![]() ![]() prawdę mówiąc to nie widziałem jeszcze wkresu rs4 b7 właśnie z 420KM... zawsze było kilkanaście koni mniej ![]() Poziek mało w życiu widziałeś widocznie ... Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
stempel72-byłeś w kreatorze? Okazuje się,że nie tak łatwo jest z tym powrotem do serii. Przy wgrywaniu starego softa auto wchodzi w tryb serwisowy i nie odpala wogóle.
Ale nie poddajemy się jutro walczymy dalej ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
wystarczy wgrac calego softa i odpali
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
ctv-tak sobie mówisz czy wgrywałeś starego softa konkretnie do RSa? Nie sądzę żeby bobik nie wgrywał go do końca.Z tego co mówił wszystko niby było ok a odpalic juz nie chciał. Dziś się potwierdziło,helmuty zmieniły normę spalin na euro4 (i stąd te spadki) a poblokowali skutecznie wybór w VAs-ie starej Euro2
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
czytam czytam i nie jestem w stanie w to uwierzyć - ale lipa !!!
trzymam kciuki za rozgłośnienie tego wałka -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Jakies postepy przy pracach??
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Dupa blada. W tym tyg będę rozmawiał z helmutem z ABT on podobno ogarnia przeprogramowanie. Ostatnią deską ratunku będzie materiał w TVN Turbo,może wtedy Audi coś z tym zrobi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 17:31 |