Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RS4 B7, Oprogramowanie silnika.
DeS
post Tue, 03 Mar 2009 - 22:10
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Pytanie tylko czy lepiej faktycznie nie zostać przy "nowym" sofcie i nie martwić się o awarię. unsure.gif

Swoją drogą to obciach angry.gif angry.gif angry.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Mar 2009 - 22:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bielas
post Tue, 03 Mar 2009 - 22:31
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





CYTAT(DeS @ Tue, 03 Mar 2009 - 22:10) *
Pytanie tylko czy lepiej faktycznie nie zostać przy "nowym" sofcie i nie martwić się o awarię. unsure.gif


tu chyba nie chodzi o awaryjność, tylko o normy spalin.


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Tue, 03 Mar 2009 - 23:29
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





haary to daj znać co i jak. To jest niby ochrona koła dwumasowego. To powinni w ramach akcji dawać mocniejsze koła, sprzęgła itd. a nie ciąc moc. Napisałem maila do TVN Turbo, ciekawe czy odpiszą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Wed, 04 Mar 2009 - 09:47
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Jak dla mnie bzdurą jest mówienie o ochronie koła dwumasowego.RSy które znam latały po 2-3 lata z mocą ca.405-410ps i jakoś nic się nie działo a teraz nagle akcja serwisowa??? Inżynierowie audi są tak głupi,żeby w swoim topowym modelu na czymś oszczędzać budując auto bądż nie potrafią dobrać komponentów do określonej mocy auta??? Nie chce mi się wierzyć. A może nowy RS wcale nie będzie dużo mocniejszy(na papierze od starego) i chcą osiągnąć duża różnicę w odczuciach jeżeli chodzi o np. przyspieszanie,elastyczność, jak obecny owner RS wsiądzie i przejedzie sie RS MY09? Dupki i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek11
post Wed, 04 Mar 2009 - 10:25
Post #25


User
Dołączył: Fri, 06 February 2009





To jestem ciekaw czy w R8 też zrobią takiego wała :/ Oprócz Tvn Turbo proponował bym artykuł do gazety:) Moge sie skontaktować z kolegom z Auto Motor i Sport, może On był by zainteresowany takim artykułem:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Wed, 04 Mar 2009 - 10:29
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Turbo kamera jest zainteresowana. Włascicieli, którzy chcieli by z ekipa pojechac na hamownie przed i po wizycie w ASO prosze o PW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Wed, 04 Mar 2009 - 10:46
Post #27


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





Jeszcze bym zrozumiał, jakby to było w jakimś cywilnym aucie, np. jakby 2.0T, albo 2.0 TDI musieli zdjąć trochę momentu. Ale w RS4??? Kiedyś robili 2.2T i 2,7 BiT z mega potencjałem, a teraz puszczają furki, dla których nawet seria jest za mocna?? MA-SA-KRA. TVN Turbo, czy AMiS to oczywiście dobre rozwiązanie, ale żeby audi naprawdę poczuło, że nasrało do własnego gniazda to powinny się tym zainteresować jakieś duże niemieckie lub brytyjskie media.


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Wed, 04 Mar 2009 - 19:17
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Ja już niestety jestem po akcji, a wykresu mocy sprzed akcji nie mam sad.gif Chętnie pojadę na wskazaną hamownię, chyba że wcześniej pojadę do Kreatora Mocy na zmianę softu. Zaproponowali bardzo dobrą cenę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CO_KUBA
post Thu, 05 Mar 2009 - 17:58
Post #29


Rookie
Dołączył: Mon, 25 September 2006





Witam

tak się składa że jakieś pół roku temu przy okazji przeglądu wgrywali mi jakiś nowy "ulepszony" soft , aczkolwiek nie zaobserwowałem spadków mocy a skoro miała by to być utrata ok. 50 KM to wydaje mi się że zaobserwowałbym różnicę ,ale może coś w tym jest i należy to sprawdzić dlatego przy następnej wizycie we Wrocławiu trzeba udać się na hamownię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Fri, 06 Mar 2009 - 10:50
Post #30


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Kuba-były właściciel mojego RSa też nie zauważył różnicy po wgraniu softu a jednak RS który regularnie łoił Evo kolegi nagle po sofcie dostaje od niego powtarzalne duuże baty(w Evo oczywiście żadne nowe mody nie wystąpiły)

Ja do Wawy mam daleko ale Bobik myślę,że może udostępnić wykresy.Poza tym w pon najprawdopodobniej będzie się dobierał do mojego RSa.

U mnie ciecie jak wgrywali ten soft nie umieli wyciągnąć kompa i połamali całą jego obudowę. Gdyby nie bystre oko kolegi do kompa dostałaby się wilgoć(bo jest w podszybiu) i wtedy dopiero byłyby jajca.

Mi brakuje poprostu słów do tych serwisów w Polsce a przynajmniej we Wrocławiu.Oni jeszcze chwalą się, że mają autoryzację audi do serwisowania R8 blink.gif

Naprawdę szczerze współczuję już właścicielom tych aut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Fri, 06 Mar 2009 - 13:38
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





wydaje mi sie, ze serwis wgrywał update przez OBD ?, musiał byc jakis inny powód jego wyciągania !!


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Fri, 06 Mar 2009 - 20:54
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





No to zostaje Poniedziałek z Unitronica bo on ściągał blokadę na 250km/h ale bardziej obstawiam tych przefachowców z Audi. Nikt więcej nie grzebał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 07 Mar 2009 - 10:30
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





serwis nie ma prawa wyciagac kompa wszystko idzie obd via internet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Mon, 09 Mar 2009 - 18:02
Post #34









Harry,

Sprawa jest ewidentna, ponieważ był 2 x upgrade sterownika w RS4 B7, ostatni zdejmował moc i mn. z powodu normy spalin (oficjalnie z Audi), jednak może to być 2 dno tej sprawy, więc trzeba się zabrać za powrót do seryjnych wartości, a później dopiero zapodać chipsa biggrin.gif Na dzień dzisiejszy nie zaobserwowałem znacznych spadków, ale jest widoczne osłabienie auta vs RS4 B5, Evo czy M3. Mam porównanie cool.gif Na pewno upgrade jest dobrze zabezpieczony przez zmianą i spadek mocy niekoniecznie musi wynikac z ECU. Nie miałem wcześniej czasu ale postaram się dowiedzieć więcej.

CYTAT(poziek @ Sat, 28 Feb 2009 - 11:30) *
prawdę mówiąc to nie widziałem jeszcze wkresu rs4 b7 właśnie z 420KM... zawsze było kilkanaście koni mniej wink.gif


Poziek mało w życiu widziałeś widocznie ...

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Mon, 09 Mar 2009 - 21:34
Post #35


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





stempel72-byłeś w kreatorze? Okazuje się,że nie tak łatwo jest z tym powrotem do serii. Przy wgrywaniu starego softa auto wchodzi w tryb serwisowy i nie odpala wogóle.

Ale nie poddajemy się jutro walczymy dalej wink.gif i w końcu przechytrzymy helmutów tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Mon, 09 Mar 2009 - 22:43
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





wystarczy wgrac calego softa i odpali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Tue, 10 Mar 2009 - 23:08
Post #37


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





ctv-tak sobie mówisz czy wgrywałeś starego softa konkretnie do RSa? Nie sądzę żeby bobik nie wgrywał go do końca.Z tego co mówił wszystko niby było ok a odpalic juz nie chciał. Dziś się potwierdziło,helmuty zmieniły normę spalin na euro4 (i stąd te spadki) a poblokowali skutecznie wybór w VAs-ie starej Euro2 mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 10 Mar 2009 - 23:49
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





czytam czytam i nie jestem w stanie w to uwierzyć - ale lipa !!!
trzymam kciuki za rozgłośnienie tego wałka


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candy81
post Sat, 14 Mar 2009 - 14:23
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 January 2009





Jakies postepy przy pracach??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Sat, 14 Mar 2009 - 15:13
Post #40


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Dupa blada. W tym tyg będę rozmawiał z helmutem z ABT on podobno ogarnia przeprogramowanie. Ostatnią deską ratunku będzie materiał w TVN Turbo,może wtedy Audi coś z tym zrobi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 17:31