Subaru Forester S Turbo, Co można zrobić |
Subaru Forester S Turbo, Co można zrobić |
Fri, 13 Feb 2009 - 16:29
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
Witam wszystkich zamierzam się z kupnem rodzinnego auta turbo 4WD i zdecydowałem się na subaru Forestera 99-2000r .
Auto posiada w standardzie 170 PS - ale to troszkę mało i co można z takiego auta wykrzesać ? - remap ECU (gdzie i za ile) może jakis PiggyBack ? - do ilu wystarczy oryginalne turbo - Jakieś turbiny o łożyskowaniu kulkowym ( jaki model i czy wymagane jakieś przeróbki ) ? - Wydech jakiej średnicy ile tłumików (w miarę cichy pomruk) ? - Inter cooler jakieś proste w montażu zestawy - pompa paliwa (może wallbro jaki model) - może wtryski Interesuje mnie moc około 220 do max 240 KM nie chciał bym przesadzać z racji na skrzynie biegów (słaba) następnym etapem zawias coś o sztywności WRX - forester się troszkę buja więc trzeba by było coś pozmieniać (jakiej firmy amory ,sprężyny) może jakiś TEIN Proszę o propozycje -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 13 Feb 2009 - 16:29
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 13 Feb 2009 - 16:39
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa |
To wszystko można zrobić, choć jeżeli takie masz podejście jak piszesz, to kup WRXa kombi, ewentualnie gieteka kombi.
-------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
Fri, 13 Feb 2009 - 16:41
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa |
Też uważam ze to kompletnie bez sensu projekt, ale jak musisz to seriwsujemy takie auta i zrobilimy nawet parę. Zawieszenie Teina np. do Forka, turbo od WRXa... Fajnie jakby był po 2000 bo łatwiej się stroi. Żadnych świnek.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
Fri, 13 Feb 2009 - 23:29
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
Mi chodzi o to co zrobić można najlepiej w takim aucie żeby uzyskać 220 -240 PS i ażeby nie utopić silnika (żeby nie robić od razu remontu) .
Może to i dobry pomysł z tym WRX ale ja wolę Forka - i może jakieś konkrety co należy i jak zrobić (jakie graty kupić) . To że mogę go odstawić do 4Turbo czy innej firmy i mi go zrobicie to nie jest dla mnie radość chociaż zdaje sobie sprawę że byście dobrze zrobili - wole wszystko zrobić sam tylko na strojenie pojechać do fachowców . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Fri, 13 Feb 2009 - 23:34
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
Też uważam ze to kompletnie bez sensu projekt, Zawieszenie Teina np. do Forka, turbo od WRXa... Dlaczego bez sensu - ja chcę forka który będzie miał powiedzmy 240 PS na nie impreze WRX A co nic się nie znajdzie w TEIN do Forka ( na pewno nie chodziło mi o przekładkę zawiasu z impry do forka) czy może TEIN jest do bani Napisałem ten post po to by mi ktos coś pomógł ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Fri, 13 Feb 2009 - 23:55
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
Dlaczego chcesz Forka zamiast Imprezy kombi? Z tego co widze, to ty chcesz zrobic z Forka Impreze.
WRX w serii ma to co chcesz osiagnac, a pozniejszy tuning jest tanszy i latwiejszy. Kombi ma podobna uzytkowosc jak Forek. |
|
|
Sat, 14 Feb 2009 - 00:10
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
chciał bym mieć forka którym będzie się super jeździło
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Sat, 14 Feb 2009 - 04:06
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa |
No to nie ma problemu - stabilizatory, rozpórki, tein, turbo z WRXa, wydech z uppipem, pompa, remap. Jeden nasz klient ma nawet fotele z STI MY06.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
Sat, 14 Feb 2009 - 14:07
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
No to nie ma problemu - stabilizatory, rozpórki, tein, turbo z WRXa, wydech z uppipem, pompa, remap. Jeden nasz klient ma nawet fotele z STI MY06. oki to poproszę na PW najpierw jakieś wyliczenie na - Turbo WRX , remap ,wydech ,pompa . I powiedzmy jak odstawię wóz to jaki jest czas realizacji i czy to w Piasecznie ?? -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 02:15
Post
#10
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa |
Dlaczego chcesz Forka zamiast Imprezy kombi? Z tego co widze, to ty chcesz zrobic z Forka Impreze. WRX w serii ma to co chcesz osiagnac, a pozniejszy tuning jest tanszy i latwiejszy. Kombi ma podobna uzytkowosc jak Forek. Ale jest paskudne jak bezksiezycowa noc. Kolega chce miec troche szybszego Foresterka wiec niech ma. |
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 17:10
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
no i forester chyba jednak troche wiekszy jest, jesli chodzi o bagaznik, i napewno bardziej pakowny
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 20:32
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
Duzej roznicy nie ma, chyba jakies ~12cm na dlugosci bagaznika i szyba z tylu jest pionowa, jezeli ktos pakuje samochod pod sufit.
http://www.cars101.com/subaru/impreza/impr...html#dimensions http://www.cars101.com/subaru/forester/for...2003.html#specs Ja dalej twierdze ze pomysl bez sensu, szczegolnie ze auto jeszcze nie kupione (gdyby je juz mial to inna sprawa). Tak to wyda ponad 10 tysiecy zeby zrobic cos co jezdzi jak WRX, ale jak sie cos komus podoba to trudno. |
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 20:50
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Osiągi osiagami,komfort podróżowania po polskich drogach zupełnie inny w Foresterze.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 21:56
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
mile, LOL, moze bys przeczytal caly temat zanim cos napiszesz. Ale zawsze mozna kupic wersje amerykanska, jest na kolach 16" i ma opony o wyzszym profilu.
następnym etapem zawias coś o sztywności WRX - forester się troszkę buja więc trzeba by było coś pozmieniać (jakiej firmy amory ,sprężyny) może jakiś TEIN |
|
|
Mon, 16 Feb 2009 - 01:05
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
No i ? Bo nie wiem za bardzo z czego sie cieszymy ? Usztywniony forek i tak będzie wyższt od WRXa.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Mon, 16 Feb 2009 - 03:08
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
Wysokosc jaki ma wplyw na komfort jazdy?
|
|
|
Mon, 16 Feb 2009 - 11:44
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Wjeżdzajać w 20 cm dziure wolisz mieć mniej czy więcej prześwitu ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Mon, 16 Feb 2009 - 11:48
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa |
Obniżony Forester na Teinie będzie miał miejszy skok zawieszenia niż seryjna Impreza. Wbrew pozorom Forester nie stoi duzo wyzej, wiekszośc zysków prześwicie jest na oponach.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
Mon, 16 Feb 2009 - 12:08
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Ale właściciel w ostatnim poście nei wspomina nic o Teinie ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Thu, 19 Feb 2009 - 11:46
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) |
Ale właściciel w ostatnim poście nei wspomina nic o Teinie ? Ale wspomina w pierwszym przeczytaj spokojnie ten temat, bo narazie napisałeś 4 posty i wszystkie bez sensu. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 01:41 |