Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tanie sprawdzone Fotele Kubełkowe jakie?
Sev
post Thu, 16 May 2013 - 08:45
Post #181


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(jankes6 @ Tue, 14 May 2013 - 14:39) *
szerokośc w tyłku własnie jest mniej więcej 38-39 cm
Siedziałem dzisiaj w bimarco Cobra 2 i po prostu nie jestem pewien czy aby przelotki nie są za nisko

To bierz Mirco GTM. Nie jestem pewien do końca bo dawno to było ale jak mierzyłem Cobra 2 i Mirco S3 to wysokości na oparciu (uszy, przelotki) były podobne, dlatego dokupiłem zamiast S3 GTM a S3 polecial na prawy. W GTM podobnie się siedzi jak w Bimarco Expert.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 May 2013 - 08:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_kredens_*
post Thu, 16 May 2013 - 18:37
Post #182









Dla osoby o masie 130kg i wzroście 182 cm, wystarczy Mirco XL ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbyszekAE86
post Thu, 16 May 2013 - 18:47
Post #183


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(kredens @ Thu, 16 May 2013 - 18:37) *
Dla osoby o masie 130kg i wzroście 182 cm, wystarczy Mirco XL ??

Ja waże 120 i mam wzrostu 188 i jestem mega zadowolony z Mirco XL.
Mega polecam!


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojciech28
post Fri, 17 May 2013 - 13:26
Post #184


User
Dołączył: Mon, 16 April 2012

Ikona grupy



Stoję przez zakupem foteli. Zdecydowałem się na Bimarco Expert. Pytanie: nadadzą się do driftowozu? Pytanie następne: jakie pasy do tych foteli? Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 26 May 2013 - 10:00
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Co wybrać? Sparco Sprint czy Sabelt GT-90?

Prawda to, że fotele oparte o rurki sa bardziej niebezpieczne od tych z włókna?

Z jakimi pasami to skombinować, żeby trzymały jak należy i równocześnie były na akceptowalnym poziomie upierdl;iwości na codzień? jest sens montować 4p Schrott z elektrycznym napinaczem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
binkowski91
post Thu, 17 Oct 2013 - 01:25
Post #186


Rookie
Dołączył: Wed, 09 February 2011





Witam,
193cm/85kg wagi.

Myślę o Mirco ST, czy to dobry wybór na moje parametry?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Oct 2013 - 11:32
Post #187


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa







S3 raczej albo XL


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Tue, 22 Oct 2013 - 20:43
Post #188


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Waga 100kg wzrost 197cm. Kupiłem mirco st czyli najwiekszy mozliwy kubeł. I jestem mega zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Tue, 22 Oct 2013 - 22:12
Post #189


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





82kg wagi 180 wzrostu, mirco s2 idealnie dopasowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Tue, 22 Oct 2013 - 22:54
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





CYTAT(binkowski91 @ Thu, 17 Oct 2013 - 01:25) *
Witam,
193cm/85kg wagi.

Myślę o Mirco ST, czy to dobry wybór na moje parametry?



u mnie prawie te same cyfry, wzialem ST i jest ok wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 01 Jan 2014 - 20:35
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Dobra, a 176cm wzrostu i 67kg wagi?
Celować w S2, czy S1? Ew. mocno się też zastanawiam nad kubłem z uszami.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Wed, 01 Jan 2014 - 21:52
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





RS2 - znacznie lepszy niż seria S jeśli chodzi o trzymanie na boki. W S2 siedziałem, S3 miałem u siebie przez pół roku. Teraz mam RS2 - polecam.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 02 Jan 2014 - 08:28
Post #193


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czym sie róznią MIRCO GT zwykłe od tych z homologacją FIA ?

EDIT: podobno tylko naklejką z homologacją wink.gif

czy ktoś ma mirco z tkaniny żakardowej takiej jak z aukcji ?

http://allegro.pl/fotel-sportowy-kubelkowy...3826911741.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Wed, 12 Feb 2014 - 15:52
Post #194


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





a czy kubelki MIRCO nadają sie do zwyklych pasów i na dluzsze podróże . auta poza zabawą uzywam do codziennej jazdy. czy taki mirco s2 sie nada do zwykływch pasów czy lepszy bedzie rozkladany model mirco racing?
zalezy mi zebym mogl traski po 400 km pokonywac w tym fotelu


179 / 82 kg

czy ewentualnie szukac cos z regulacja nachylenia pleców np sparco r100?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Thu, 13 Feb 2014 - 09:34
Post #195


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





S2 i S3 nie mają zbyt wysokich boków jak np GTM i da się spokojnie zapiąć pas. Tylko żeby dobrze trzymał w razie czego to od strony słupka biodrowy trzeba przez przelotkę przepuścić. Wg mnie przy odpowiednim nachyleniu bardzo wygodne nawet do dłuższej podróży.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Thu, 13 Feb 2014 - 14:37
Post #196


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





miał ktoś do czynienia z mirco LS

mam Bimarco Experty, niestety trochę za szerokie i nie wchodzą mi tak jakbym chciał do miaty, więc sprzedaję
i szukam czegoś na wzór foteli z Elise itd.
Ewentualnie możecie coś polecić?


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r2f
post Thu, 13 Feb 2014 - 14:41
Post #197


Rookie
Dołączył: Sun, 22 April 2007
Skąd: WPI





CYTAT(Sev @ Thu, 13 Feb 2014 - 11:34) *
S2 i S3 nie mają zbyt wysokich boków jak np GTM i da się spokojnie zapiąć pas. Tylko żeby dobrze trzymał w razie czego to od strony słupka biodrowy trzeba przez przelotkę przepuścić. Wg mnie przy odpowiednim nachyleniu bardzo wygodne nawet do dłuższej podróży.

Od strony tunelu można wykorzystać zapięcie z tylnej kanapy. Wtedy z obu stron można puścić przez przelotkę.


--------------------
3S-GTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Fri, 14 Feb 2014 - 09:43
Post #198


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Zapięcie od tylnej kanapy jest za wysoko i za daleko żeby zapić się seryjnym 3pkt pasem wink.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r2f
post Fri, 14 Feb 2014 - 10:06
Post #199


Rookie
Dołączył: Sun, 22 April 2007
Skąd: WPI





Chodziło mi o zamontowanie zapięcia na tunelu a nie użycie go w miejscu oryginalnym. wink.gif


--------------------
3S-GTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Fri, 14 Feb 2014 - 13:04
Post #200


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Przerzucanie klamry przez przelotkę nie dość że jest niewygodne to i przy wypinaniu pasa klamra blokując się o przelotkę trudni wysiadanie. Albo w najgorszym wypadku wyciągnięcie nas z wraku w razie dzwona (odpukać)
Chyba że zamiast 3pk seryjnego pasa montujemy szelki, wtedy to wiadomo.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 08:21