![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
rozumiem ze nie maja homologacji drogowej E? w zasdzie i tak zostawiam seryjne pasy bo auto czasem sluzy na codzien. ale pryz okazji pytanie: czy sa teki pasy 4pkt. 3" ktore maja homologacje drogowa?
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Te homologacji drogowej nie mają. Jeśli interesują Cię homologowane to zerknij tutaj.
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 February 2008 Skąd: trn ![]() |
Wspomniane m.in przeze mnie w tym temacie pasy OMP mają homologacje ECE. Z tym, że jest to kombinacja 3" (góra) + 2" (biodra).
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Zauważ tylko, że nie są to pasy z centralną (lotniczą) klamrą lecz inny, bardziej kompromisowy typ.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 February 2008 Skąd: trn ![]() |
Jeżeli wymogiem jest centralna klamra to faktycznie tylko produkty Schrotha wchodzą w grę...
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a w czym ta klamra centralna pomaga jesli chodzi o bezpieczeństwo ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
No odpinasz się i masz 4 luźne pasy. Szybciej się spieprza z auta w razie W. Przy tych spinanych wpoprzek dalej masz dwie niezależne szelki, z których musisz się wyplątać.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Co jest szczególnie trudne jeśli zawisłeś w nich do góry nogami po dachowaniu.
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dziekuję za odpowiedzi, to że się łatwiej rozpina to kojarzyłem ale nie wyobraziłem sobie sytuacji kiedy sie wisi w pasach na dachu
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
No tak normalnie to pikuś. Ale po dzwonie auto lubi się zatrzymywać w dziwnych pozycjach (np ryjkiem w dół), bywa ciaśniej niż przed dzwonem a i załoga czasem ma nieco ograniczone zdolności ruchowe.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Panowie, 100kg i 188cm trochę grubsza dupa
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Stawiam na XL.
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 August 2011 ![]() |
Witam wszystkich.
Podpinam się pod ten temat, gdyż nie chcę zaśmiecać forum nowymi podobnymi tematami. Otóż jestem zainteresowany kupnem fotela sportowego Bimarco Posiadam 188 cm wzrostu i 88 kg wagi. Może ktoś wie jaki model tych foteli będzie dla mnie najbardziej optymalny? |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Witam wszystkich. Podpinam się pod ten temat, gdyż nie chcę zaśmiecać forum nowymi podobnymi tematami. Otóż jestem zainteresowany kupnem fotela sportowego Bimarco Posiadam 188 cm wzrostu i 88 kg wagi. Może ktoś wie jaki model tych foteli będzie dla mnie najbardziej optymalny? Charakteryzuję sie tym samym wzrostem i wagą ![]() -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
panowie też się podepnę: fotel dla mnie 204 cm wzrostu, waga 130 kg, dupa raczej szersza. U kogo szukać fotela?
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
ja mam 196cm i w maksie mialem 130kg - aktualnie 96 i mam mirco XL , najlepiej przymierzyc bo wiadomo dupa dupie nie rowna
![]() pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Charakteryzuję sie tym samym wzrostem i wagą ![]() Też posiadam RC i jest ok, ale trzeba sie przymierzyć bo jest ciasny, szczególnie w biodrach, ja mam 180cm i 84kg i jak jeszcze przytyje to już sie nie zmieszczę na gładko, będę musial sie wciskać ![]() ![]() -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 August 2010 ![]() |
A co byście polecili dla mnie?
Wymogi to : jak najniższa waga, homologacja DROGOWA, niższa półka cenowa. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 18 August 2009 Skąd: Sobótka ![]() |
Moim prywatnym faworytem do mojego auta jest mirco ST, jednak też chętnie się dowiem czegoś o tych fotelach, chociaż spodziewam się niezbyt pochlebnych opinii. -------------------- e36 318Ti zabawka -było
E36 325 sedan - nowa zabawka |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 08:24 |