Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zawory upustowe a ich zastosowanie przy kompresorze
!markos
post Wed, 11 Feb 2009 - 09:58
Post #21


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





dlaczego nie chcesz zastosowac divertera? bedzie ciszej. mozesz go wpuscic w dolot przed kompresorem.
jest to patent stosowany w kazdym seryjnie montowanym eatonie bez sprzegla, z ta roznica, ze kompresor jest zwykle za przepustnica.

edit:
dopiero teraz zauwazylem, ze tomek zalinkowal film z silnikiem, ktory ma taki patent
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Feb 2009 - 09:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Wed, 11 Feb 2009 - 10:09
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





mozesz rozwinac zastosowanie divertera

prosze miec dla mnie wyrozumialosc buduje sam go w garazu takze nie wszystko wiem
i z gory dziekuje za pomoc


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Wed, 11 Feb 2009 - 10:19
Post #23


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Akurat w G60 założenie BOV, i zrobienie tak, aby wszystko działało poprawnie, bez upuszczania powietrza na biegu jałowym jest w dość łatwy sposób do zrobienia. Ale 99% użytkowników tych silników montując BOV'a idzie po najniższej drodze oporu, i robi to źle.

CYTAT(henry @ Wed, 11 Feb 2009 - 09:47) *
czyli co czynic mam dalej
wyniosek wynika ze zapewne mam za slaba sprezyne
i dodatkowo musze sie pozbyc dolotu odmy ktor wchodzi w dolot przed przepustnica a raczej nei jest to dobry pomysl przy doladowaniu


Spróbuj narysować, albo opisz, jak masz u siebie zamontowany kompresor, układ dolotowy, odmę, i resztę. Bo w temacie już padło kilka rozwiązań, ale nadal nie do końca wiadomo, jak jest to wszystko zamontowane u Ciebie.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 11 Feb 2009 - 10:25
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





tak nastrugalem
powinno byc czytelne



--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 11 Feb 2009 - 11:09
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





odma jest w złym miejscu tongue.gif masz tam ciśnienie z kompresora, podłącz ją przed kompresor albo w atmoswere poza tym widze że
dołożenie przepustnicy jako bocznika nie będzie stanowiło problemu o tak

ja mam zrobione sterowanie tej przepustnicy podciśnieniem z kolektora ssącego tzn. jak jest podciśnienie przepustnica otwarta brak podciśnienia lub nadciśnienie przepustnica zamknieta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 11 Feb 2009 - 11:14
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





rozwinac mozesz dolozenie bocznej przepustnicy i malo problemow z tym zwiazanych?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 11 Feb 2009 - 23:17
Post #27


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(hz10 @ Wed, 11 Feb 2009 - 11:09) *
ja mam zrobione sterowanie tej przepustnicy podciśnieniem z kolektora ssącego tzn. jak jest podciśnienie przepustnica otwarta brak podciśnienia lub nadciśnienie przepustnica zamknieta
dokladnie tak jest w seryjnie montowanych eatonach i eatonach sprzedawanych w zestawach jackson racing, to chyba najlepsze mozliwe rozwiazanie

tak to wyglada w zestawie jackson racing np. do hondy:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 12 Feb 2009 - 10:31
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





mam przepustnice dodatkowa od niego ale ona sterowana jest elektronicznie

i nie wiem czy mozna ja zastosowac

ale i jak pamietam to ona jest na dolocie montowana


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 12 Feb 2009 - 10:37
Post #29


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Jeśli ma to działać poprawnie, to nie masz wyjścia. Albo ta co masz ją w połączeniu z jakimś przekaźnikiem plus czujnik ciśnienia, ewentualnie podpita pod świnkę jeśli dysponujesz taką. Albo mechanicznie sterowana, czyli taka jaką wkleił !markos. Inaczej tego nie obejdziesz nie mając kółka ze sprzęgłem. A w ogóle, to zmień podpięcie odmy, jak już wcześniej zauważono, zamiast odpowietrzyć głowicę, u Ciebie ona jest dodatkowo pompowana. Odmę podepnij pod rurę dolotową do kompresora, a wyjście za przepustnicy zaślep.
Co do BOV'a, to albo masz mega miękką sprężynę, albo nie podłączyłeś sterowania do BOV'a, czyli podciśnienia/nadciśnienia za przepustnicy, albo pompujesz jakieś dzikie wartości doładowania (co przy kompresorze jest mało prawdopodobne).


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 12 Feb 2009 - 16:54
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





wejscie w dolot odmy zaslepione
podpiety ecumaster


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 12 Feb 2009 - 17:39
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





dlaczego w uturbionym silniku nie ma takiego problemu jak w silniku z kompresorem z rozsadzaniem dolotu na wolnych obrotach ?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 12 Feb 2009 - 17:47
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Otwarty WG i co z tego wynika - brak nadciśnienia wink.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Thu, 12 Feb 2009 - 18:43
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Otwarty WG? Ciekawe. Raczej z powodu braku doładowania przy jałowych obrotach silnika niż z powodu otwartego WG.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 14 Feb 2009 - 22:10
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





albo pokusic sie o taki kompresorek
i zamontowac pomiedzy glowicami,(malo miejsca ale moze by sie udalo)


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 17 Apr 2009 - 00:36
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Dr Red Devil @ Thu, 12 Feb 2009 - 10:37) *
Jeśli ma to działać poprawnie, to nie masz wyjścia. Albo ta co masz ją w połączeniu z jakimś przekaźnikiem plus czujnik ciśnienia, ewentualnie podpita pod świnkę jeśli dysponujesz taką. Albo mechanicznie sterowana, czyli taka jaką wkleił !markos. Inaczej tego nie obejdziesz nie mając kółka ze sprzęgłem. A w ogóle, to zmień podpięcie odmy, jak już wcześniej zauważono, zamiast odpowietrzyć głowicę, u Ciebie ona jest dodatkowo pompowana. Odmę podepnij pod rurę dolotową do kompresora, a wyjście za przepustnicy zaślep.
Co do BOV'a, to albo masz mega miękką sprężynę, albo nie podłączyłeś sterowania do BOV'a, czyli podciśnienia/nadciśnienia za przepustnicy, albo pompujesz jakieś dzikie wartości doładowania (co przy kompresorze jest mało prawdopodobne).


troszke odkopie
wlasnie sprawdzilem doladowanie przed przepustnica i na biegu jalowym 0,4 a przy zwiekszaniu gazu 1,0 bara i wiecej
a przy podlaczeniu boosta za przepustnica (dodam ze jedno wyjscie za i przd przepustcnia dzieli okolo 1-2 cm ) 0,4 bara przy obciazeniu
czy to jest normalne?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 18 Apr 2009 - 08:00
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





i czy to nie dziwne ze na uchylonej przepustnicy np trzymajac rowno obroty 3tys jest na boscie wpietym przed przepustnica bar a po wpiecu za przepustnica jak dam praktytcznie na maxa to jest 0,4?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 18 Apr 2009 - 09:24
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





to jest normalne wink.gif przepustnica jest zaworem który dawkuje ilośc powietrza a kompresor ładuje powietrze zależnie od obrotów a nie od uchylenia przepustnicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 18 Apr 2009 - 09:27
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





czyli drugi zawor nieunikniony lub wywalenie blowa a zalozenie DV


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 18 Apr 2009 - 09:46
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jak założysz zawór recyrkulacyjny to bov nie będzie działał ale skończą sie wszystkie problemy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 18 Apr 2009 - 10:07
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ok dzieki za pomoc
bo mam dosc juz tego syczenia,jak tylko przy redukcji biegow to jeszcze bym przezyl ale na jalowym i postoju a nawet przy jezdzie ze stala jazda syczy to juz mnie cos bierze


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 02:30