![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
dlaczego nie chcesz zastosowac divertera? bedzie ciszej. mozesz go wpuscic w dolot przed kompresorem.
jest to patent stosowany w kazdym seryjnie montowanym eatonie bez sprzegla, z ta roznica, ze kompresor jest zwykle za przepustnica. edit: dopiero teraz zauwazylem, ze tomek zalinkowal film z silnikiem, ktory ma taki patent |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mozesz rozwinac zastosowanie divertera
prosze miec dla mnie wyrozumialosc buduje sam go w garazu takze nie wszystko wiem i z gory dziekuje za pomoc -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Akurat w G60 założenie BOV, i zrobienie tak, aby wszystko działało poprawnie, bez upuszczania powietrza na biegu jałowym jest w dość łatwy sposób do zrobienia. Ale 99% użytkowników tych silników montując BOV'a idzie po najniższej drodze oporu, i robi to źle.
czyli co czynic mam dalej wyniosek wynika ze zapewne mam za slaba sprezyne i dodatkowo musze sie pozbyc dolotu odmy ktor wchodzi w dolot przed przepustnica a raczej nei jest to dobry pomysl przy doladowaniu Spróbuj narysować, albo opisz, jak masz u siebie zamontowany kompresor, układ dolotowy, odmę, i resztę. Bo w temacie już padło kilka rozwiązań, ale nadal nie do końca wiadomo, jak jest to wszystko zamontowane u Ciebie. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
odma jest w złym miejscu
![]() dołożenie przepustnicy jako bocznika nie będzie stanowiło problemu o tak ![]() ja mam zrobione sterowanie tej przepustnicy podciśnieniem z kolektora ssącego tzn. jak jest podciśnienie przepustnica otwarta brak podciśnienia lub nadciśnienie przepustnica zamknieta |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
rozwinac mozesz dolozenie bocznej przepustnicy i malo problemow z tym zwiazanych?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
ja mam zrobione sterowanie tej przepustnicy podciśnieniem z kolektora ssącego tzn. jak jest podciśnienie przepustnica otwarta brak podciśnienia lub nadciśnienie przepustnica zamknieta dokladnie tak jest w seryjnie montowanych eatonach i eatonach sprzedawanych w zestawach jackson racing, to chyba najlepsze mozliwe rozwiazanietak to wyglada w zestawie jackson racing np. do hondy: ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mam przepustnice dodatkowa od niego ale ona sterowana jest elektronicznie
![]() i nie wiem czy mozna ja zastosowac ale i jak pamietam to ona jest na dolocie montowana -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Jeśli ma to działać poprawnie, to nie masz wyjścia. Albo ta co masz ją w połączeniu z jakimś przekaźnikiem plus czujnik ciśnienia, ewentualnie podpita pod świnkę jeśli dysponujesz taką. Albo mechanicznie sterowana, czyli taka jaką wkleił !markos. Inaczej tego nie obejdziesz nie mając kółka ze sprzęgłem. A w ogóle, to zmień podpięcie odmy, jak już wcześniej zauważono, zamiast odpowietrzyć głowicę, u Ciebie ona jest dodatkowo pompowana. Odmę podepnij pod rurę dolotową do kompresora, a wyjście za przepustnicy zaślep.
Co do BOV'a, to albo masz mega miękką sprężynę, albo nie podłączyłeś sterowania do BOV'a, czyli podciśnienia/nadciśnienia za przepustnicy, albo pompujesz jakieś dzikie wartości doładowania (co przy kompresorze jest mało prawdopodobne). -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
wejscie w dolot odmy zaslepione
podpiety ecumaster -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
dlaczego w uturbionym silniku nie ma takiego problemu jak w silniku z kompresorem z rozsadzaniem dolotu na wolnych obrotach ?
-------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Otwarty WG i co z tego wynika - brak nadciśnienia
![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Otwarty WG? Ciekawe. Raczej z powodu braku doładowania przy jałowych obrotach silnika niż z powodu otwartego WG.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
albo pokusic sie o taki kompresorek
i zamontowac pomiedzy glowicami,(malo miejsca ale moze by sie udalo) ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Jeśli ma to działać poprawnie, to nie masz wyjścia. Albo ta co masz ją w połączeniu z jakimś przekaźnikiem plus czujnik ciśnienia, ewentualnie podpita pod świnkę jeśli dysponujesz taką. Albo mechanicznie sterowana, czyli taka jaką wkleił !markos. Inaczej tego nie obejdziesz nie mając kółka ze sprzęgłem. A w ogóle, to zmień podpięcie odmy, jak już wcześniej zauważono, zamiast odpowietrzyć głowicę, u Ciebie ona jest dodatkowo pompowana. Odmę podepnij pod rurę dolotową do kompresora, a wyjście za przepustnicy zaślep. Co do BOV'a, to albo masz mega miękką sprężynę, albo nie podłączyłeś sterowania do BOV'a, czyli podciśnienia/nadciśnienia za przepustnicy, albo pompujesz jakieś dzikie wartości doładowania (co przy kompresorze jest mało prawdopodobne). troszke odkopie wlasnie sprawdzilem doladowanie przed przepustnica i na biegu jalowym 0,4 a przy zwiekszaniu gazu 1,0 bara i wiecej a przy podlaczeniu boosta za przepustnica (dodam ze jedno wyjscie za i przd przepustcnia dzieli okolo 1-2 cm ) 0,4 bara przy obciazeniu czy to jest normalne? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
i czy to nie dziwne ze na uchylonej przepustnicy np trzymajac rowno obroty 3tys jest na boscie wpietym przed przepustnica bar a po wpiecu za przepustnica jak dam praktytcznie na maxa to jest 0,4?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
to jest normalne
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czyli drugi zawor nieunikniony lub wywalenie blowa a zalozenie DV
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jak założysz zawór recyrkulacyjny to bov nie będzie działał ale skończą sie wszystkie problemy
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ok dzieki za pomoc
bo mam dosc juz tego syczenia,jak tylko przy redukcji biegow to jeszcze bym przezyl ale na jalowym i postoju a nawet przy jezdzie ze stala jazda syczy to juz mnie cos bierze -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 02:30 |