![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
witam
jw moze ktos podpowie bo mam problem silnik z dolozonym kompresorem upuszcza powietrze upierdliwie na biegu jalowym w tej chwili jest blow off i niezle daje w kosc na wolnych co zrobic zeby nie bylo to takie uciazliwe na wolnych obrotach? pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
A w czym jest problem, chodzi jak lokomotywa? Zamiast zaroru upustowego mozesz zastosowac system przepustnic ktory odprowadzal by powietrze przed kompresor, jak np w G60. Lub dac DV.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
lokomotywa to przy tym zabawka
narazie nie ma IC i DV raczej srednio chyba ze dac i to i to a moze ktos podpowie moze da sie cos zmienic w zaworze moze cos ze sprezyna -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
tylko dodatkowa przepustnica rozwiąże tema albo sprzęgło w kompresorze
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprzęgiełko chyba najprostrze i najlepsze rozwiązanie.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
o ile kompresor jest do niego dostosowany
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A teraz wytłumacz co to znaczy kompresor dostosowany do działania z sprzęgiełkiem.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jeżeli kompresor fabrycznie nie ma sprzęgla to jego dorobienie = rzeźba, już prościej przepustnice
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Tylko sprzęgło, albo układ podobny taki jak jest np. w G60 fabrycznie. Zmiana sprężyny na twardszą będzie powodować rozsadzanie układu dolotowego.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Dlatego poradziłem, aby maksymalnie rozwiercić otwory upustowe i dać jedną słabszą sprężynę.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Ale chyba chodzi o to, by na biegu jałowym zawór zachowywał się cicho, a bez sprzęgła lub obiegu powrotnego jest to niemożliwe do uzyskania obojętnie z jakimi nastawami zaworu upustowego. Tak czy inaczej będzie upuszczał, tylko albo będzie robił to jak lokomotywa, albo będzie cały czas nieszczelny.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Przepustnica przed kompresorem mogłaby rozwiązac sprawę (silniki GM to dla mnie "czarna magia" tak więc proszę nie jechac po mnie jeśli jest to ciężkie do zrealizowania w oplowskim v6).
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
taki, do ktorego da sie je zamontowac. nie do konca jest tak, ze odkrecasz zwykle kolko i w jego miejsce przykrecasz kolko ze sprzeglem. Rzeźbiłeś tam coś z kompresorem i właśnie chciałem podpytać dlaczego tak nie można zrobić ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Mógłbyś nakręcić jakiś filmik jak taki dźwięk brzmi ? I jak brzmi po upuszczeniu gazu z wysokich rpm ?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ale chyba chodzi o to, by na biegu jałowym zawór zachowywał się cicho, a bez sprzęgła lub obiegu powrotnego jest to niemożliwe do uzyskania obojętnie z jakimi nastawami zaworu upustowego. Tak czy inaczej będzie upuszczał, tylko albo będzie robił to jak lokomotywa, albo będzie cały czas nieszczelny. I właśnie dlatego u mnie wykonałem wyżej opisany zabieg. Większa średnica dziurek w zaworze spowodowała, że zawór upuszczał więcej powietrza przez co nie kumulowało się ono w nim tak mocno i dzięki temu mniej syczał. Słabsza jedna ze sprężyn natomiast sprawiła, że szybciej się otwierał. Przy doładowaniu, jakie ma henry nie ma obawy o nieszczelność. Tutaj można jeszcze zobaczyć, jak działa układ z przepustnicą PRZED kompresorem: A ode mnie jeszcze dam to ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
potestowalem deko dzisiaj
i koniecznie musi byc IC kompresor nagrzewa sie i dolot ze mozna jajecznice smazyc a druga rzecz to dodajac powoli gazu zawor otwarty jest nawet mozna gazowac niezbyt gwaltownie li do 5tys i to samo otwarty jest jakies sugestie? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
sugestia taka ze musi byc przepistnica machaniczna jak koledzy wczesniej piszą blow off sterowany pod cisnisnieniowo z kolektora przy kompresorze to kiepski pomysł tu goscio od 2.40 min tłumczy o co co kaman http://www.youtube.com/watch?v=6bswDjsmP_w...feature=related
ic tez by sie przydał |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czyli co czynic mam dalej
wyniosek wynika ze zapewne mam za slaba sprezyne i dodatkowo musze sie pozbyc dolotu odmy ktor wchodzi w dolot przed przepustnica a raczej nei jest to dobry pomysl przy doladowaniu -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:05 |