Montaż blow-off'a, BOV, BPV |
Montaż blow-off'a, BOV, BPV |
Sun, 08 Feb 2009 - 18:35
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa |
Mam pytanie o miejsce do montarzu w/w zaworu (Zawór upustowy Typ I firmy ProPerfect), układ cały wygląda jak na obrazku poniżej:
By neoplan I teraz pytanie czy to że w układzie jest bypass-valve będzie miało jakiś wpływ na pracę całości, na forach hamerkanskich piszą o efekcie "stall" niestety pojęcie jest mi obce i nie wiem co dalej poczynić. Z modyfikacji zrobionych do tej pory to wydech 2,5" od downpipe do końcowego tłumika, dolot shortram z filtrem gabkowym ITG, MBC (z 0.45 bara na 0.9), pacjent to Mazdaspeed Protege 2.0t. -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 08 Feb 2009 - 18:35
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 08 Feb 2009 - 19:30
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
Mam pytanie o miejsce do montarzu w/w zaworu (Zawór upustowy Typ I firmy ProPerfect), układ cały wygląda jak na obrazku poniżej: By neoplan I teraz pytanie czy to że w układzie jest bypass-valve będzie miało jakiś wpływ na pracę całości, na forach hamerkanskich piszą o efekcie "stall" niestety pojęcie jest mi obce i nie wiem co dalej poczynić. Z modyfikacji zrobionych do tej pory to wydech 2,5" od downpipe do końcowego tłumika, dolot shortram z filtrem gabkowym ITG, MBC (z 0.45 bara na 0.9), pacjent to Mazdaspeed Protege 2.0t. Wyjmujesz bypass-valve. Zaśpeliasz stronę przed turbiną a na czesci przed IC dajesz BOVa. Typ I do najgorsze co moze być na rynku i jak silnik ma zaawansowana elektronikę to bedzie wywalał bład. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Sun, 08 Feb 2009 - 20:56
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark |
Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą?
|
|
|
Sun, 08 Feb 2009 - 21:06
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą? MAP czy MAF?? MAP raczej nie, MAF nie wiem, ale też wątpię. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Sun, 08 Feb 2009 - 21:23
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa |
CYTAT Typ I do najgorsze co moze być na rynku i jak silnik ma zaawansowana elektronikę to bedzie wywalał bład. Pytanie laika dlaczego najgorsze?? Jak najgorsze to co w zamian w podobnym budżecie?? -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
Sun, 08 Feb 2009 - 22:13
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą? MAP tylko w kolektorze ssazym. Nie musi być na stałe moze być na węzyku ale musi być z kolektora ssącego. BOV ten jest najtańszym i najgorszym mozliwym BOVEm na rynku(nie chodzi o producenta tylko typ blow offa) Lepeszy bedzie typ 2 i za takim lepiej się rozejrzyj. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 04:33 |