Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Montaż blow-off'a, BOV, BPV
Pinky323F
post Sun, 08 Feb 2009 - 18:35
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Mam pytanie o miejsce do montarzu w/w zaworu (Zawór upustowy Typ I firmy ProPerfect), układ cały wygląda jak na obrazku poniżej:


By neoplan

I teraz pytanie czy to że w układzie jest bypass-valve będzie miało jakiś wpływ na pracę całości, na forach hamerkanskich piszą o efekcie "stall" niestety pojęcie jest mi obce i nie wiem co dalej poczynić. Z modyfikacji zrobionych do tej pory to wydech 2,5" od downpipe do końcowego tłumika, dolot shortram z filtrem gabkowym ITG, MBC (z 0.45 bara na 0.9), pacjent to Mazdaspeed Protege 2.0t.


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Feb 2009 - 18:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zibi122
post Sun, 08 Feb 2009 - 19:30
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Pinky323F @ Sun, 08 Feb 2009 - 18:35) *
Mam pytanie o miejsce do montarzu w/w zaworu (Zawór upustowy Typ I firmy ProPerfect), układ cały wygląda jak na obrazku poniżej:


By neoplan

I teraz pytanie czy to że w układzie jest bypass-valve będzie miało jakiś wpływ na pracę całości, na forach hamerkanskich piszą o efekcie "stall" niestety pojęcie jest mi obce i nie wiem co dalej poczynić. Z modyfikacji zrobionych do tej pory to wydech 2,5" od downpipe do końcowego tłumika, dolot shortram z filtrem gabkowym ITG, MBC (z 0.45 bara na 0.9), pacjent to Mazdaspeed Protege 2.0t.



Wyjmujesz bypass-valve. Zaśpeliasz stronę przed turbiną a na czesci przed IC dajesz BOVa. Typ I do najgorsze co moze być na rynku i jak silnik ma zaawansowana elektronikę to bedzie wywalał bład.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sun, 08 Feb 2009 - 20:56
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 08 Feb 2009 - 21:06
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(Karol_e28 @ Sun, 08 Feb 2009 - 20:56) *
Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą?


MAP czy MAF?? MAP raczej nie, MAF nie wiem, ale też wątpię.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Sun, 08 Feb 2009 - 21:23
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





CYTAT
Typ I do najgorsze co moze być na rynku i jak silnik ma zaawansowana elektronikę to bedzie wywalał bład.


Pytanie laika dlaczego najgorsze?? Jak najgorsze to co w zamian w podobnym budżecie??


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 08 Feb 2009 - 22:13
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Karol_e28 @ Sun, 08 Feb 2009 - 20:56) *
Sory, ale podepnę się pod pytanie. czy MAP można zainstalować w części między IC a przepustnicą?



MAP tylko w kolektorze ssazym. Nie musi być na stałe moze być na węzyku ale musi być z kolektora ssącego.

BOV ten jest najtańszym i najgorszym mozliwym BOVEm na rynku(nie chodzi o producenta tylko typ blow offa)
Lepeszy bedzie typ 2 i za takim lepiej się rozejrzyj.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 04:33