Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Koło zamachowe
guzior
post Wed, 11 Feb 2009 - 15:09
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Moze ktos wkleji tutaj wyres z hamowni auta z przed i po modyfikacji TYLKO zamachu.

Przeciez sie nie zmieni, wiec co pokaze taki wykres?

Kompel w astrze 20SEH ma zdjete kilka kilo z zamachu i zarowno przed jak i po odelzeniu v-max to ok 220km/h.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Feb 2009 - 15:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
L5turbo
post Wed, 11 Feb 2009 - 15:24
Post #22


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 February 2006
Skąd: Białystok





tez mi sie wydaje, ze nie powinno sie zmienic zachowanie przy wiekszych V samochodu.
jednak sam tego doswiadczylem i ktos juz o tym napisal wczesniej i mnie to zacikawilo.


--------------------
Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Wed, 11 Feb 2009 - 15:47
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





No właśnie kolo do którego wysłałem koło też o tym wspominał że na pierwszych biegach auto masakrycznie zyskuje ale traci podobnież na V max. Mówi że nie tyle co spada prędkość maksymalna co dłużej do niej dochodzi ostatnie km/h. Dlatego tez zdecydowałem sie zejść z masy zamachu do 9 KG. Zobaczymy jak to będzie sam jestem ciekawy. Pozdrawiam


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 11 Feb 2009 - 15:51
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Mówi że nie tyle co spada prędkość maksymalna co dłużej do niej dochodzi ostatnie km/h.

Jest chyba jednak odwrotnie - dochodzi do niej szybciej, bo silnik nie musi niepotrzebnie napedzac wirujacej masy. Znam wiele auto z odelzonymi zamachami, i zadne nie sraciło wigoru, niezaleznie od predkosci.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Wed, 11 Feb 2009 - 16:17
Post #25


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Na nizszych biegach jest lepiej a z tym mniejszym V-max jest juz roznie. Jedni mowia ze nic sie nie zmienilo a drudzy ze jednak przy wyzszych predkosciach nie ciagnie tak jak powinien. Prawdpodobnie wynika to z roznic w masach kol, przebiegu momentu obrotowego i predkosci jaka jest w stanie osiagnac samochod oraz jego aerodynamike. Nie chodzi tutaj o to ze samochod nie osiagnie v-max ale moze sie dluzej do niej napedzac bo kazdy nawet niewielki podmuch wiatru bedzie bardziej hamowac samochod z lzejszym kolem niz jak by mial ciezkie.

Guzior, najwieksza roznica w przyspieszeniu jest na niskich biegach gdzie przyrosty obrotow silnika sa najszybsze, przy wyzszych biegach obroty silnika juz tak szybko nie rosna i masa zamachu nie odgrywa takiej roli. Nie liczac mojej wczesniejszej teorii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 11 Feb 2009 - 16:20
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Guzior, najwieksza roznica w przyspieszeniu jest na niskich biegach gdzie przyrosty obrotow silnika sa najszybsze, przy wyzszych biegach obroty silnika juz tak szybko nie rosna i masa zamachu nie odgrywa takiej roli.

To jest oczywista oczywistosc, ale ja nie zauwazyłem jeszcze w zadnym aucie "niecheci" do wiekszych V-maxów. Nie mówie tylko o swoim, bo jest jednak troche mocniejsze niz taki np. 20SEH czy turboŁada.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 11 Feb 2009 - 16:38
Post #27


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(tymon86 @ Sun, 08 Feb 2009 - 19:26) *
To co daje wlasciwie ciezki zamach?


Przeniesienie częstotliwości rezonansowej drgań skrętnych wału w inny (IIRC wyższy) zakres.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:00
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





i poprawienie stopnia niewyrównoważenia prędkości obrotowej, czyli większą kulturę pracy.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomekf
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:22
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: w nim ta moc ?





No dobra a jak to wszystko ma się do podjazdów pod górę? Może ktoś wie czy w samochodach do wyścigów górskich ściągają tyle samo kg z koła zamachowego co w płaskich?


--------------------
Be smart. Drive safe. Stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Wed, 11 Feb 2009 - 23:20
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Panowie jeśli zdecydował bym sie na lekki zamach z seryjnej wagi przed chwilą ważyłem 11 KG na 7-6 KG koło gość zamachowe wyważa z dokładnością do 20 000 obrotów na minutę. Teraz też mam silnik w modach będzie wyważany wał z kołem pasowym i kołem zamachowym z dociskiem do tego ja wyrównam wagę korbowodów z tłokami pierścieniami to chyba nie straci na kulturze pracy a zyska ? Jak myślicie ? Nie na widzę jak silnikiem telepie ;/ Musi chodzić jak szwajcarski zegarek smile.gif Już sam sie pogubiłem biggrin.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 12 Feb 2009 - 08:32
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Namiary na tego człowieczka z allegro skoro daje rade please wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 12 Feb 2009 - 08:51
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





http://allegro.pl/show_user.php?uid=2729703


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 12 Feb 2009 - 11:43
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Balszoje spasiba biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kubasiek_*
post Thu, 12 Feb 2009 - 13:33
Post #34









http://www.vtuning.com/kolo.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NodiT
post Thu, 12 Feb 2009 - 13:48
Post #35


Rookie
Dołączył: Tue, 04 November 2008





CYTAT(kubasiek @ Thu, 12 Feb 2009 - 13:33) *

Bardzo merytoryczna stronka...

Jedna z zamieszczonych tam teorii głosi np:
"Drugim sposobem poprawy osiągów samochodu jest stosowanie bardziej energetycznego paliwa, pozwalającego uzyskać końcowe wyższe ciśnienie. Naenergetyzować paliwo można za pomocą magnetyzerów. Te niepozorne urządzenia powodują nadanie cząstkom paliwa (oraz ewentualnie powietrza) jednoimiennych ładunków" laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 15 Feb 2009 - 13:34
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





http://www.vtuning.com/granada.html

Poczytajcie o planowaniu głowicy smile.gif


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 15 Feb 2009 - 14:02
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Masakra to ja nie wiedziałem że planować można szlifierka kontową laugh.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 15 Feb 2009 - 20:21
Post #38


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a co sadzicie o lekkim kole do driftu ? smile.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Sat, 21 Feb 2009 - 14:18
Post #39


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





mam prośbę o informacje czy koło zamachowe trzeba wyważać razem z wałem? dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 21 Feb 2009 - 23:01
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Z zasady powinno sie to robic, ale przewaznie odelzanie zamachu robi sie podczas wymiany sprzegla i wywaza sie samo kolo.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 01:55