![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz
![]() A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec ![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz ![]() A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec ![]() ![]() tylko jeszcze trzeba spotkać motocyklistę, który nie boi się i umie dobrze ruszyć.. a to się zdarza niezwykle rzadko z moich prywatnych doświadczeń ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
tylko jeszcze trzeba spotkać motocyklistę, który nie boi się i umie dobrze ruszyć.. a to się zdarza niezwykle rzadko z moich prywatnych doświadczeń ![]() A czego tu sie bac? ![]() Ale 1WD versus 4WD w automacie to troche nie fair dla motorow...Malpa by zrobila deklarowane 0-100 w Veyronie. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz ![]() A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec ![]() ![]() Tu coś jest, ale też takie kitowe jakby trochę ![]() http://pl.youtube.com/watch?v=EpdAvcxbsTI |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze w tym wypadku to obydwajsie bali o swoje fury, bo droga jest tak waska ze jakby ktorego cisnelo (a najpredzej bylo to Mustang ) to wlasciel verona by sie pewnie zaplakal z miejsca, bo od razu by strzala dostal .
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Co by nie mówić i jak by nie narzekać że nie ma porównań z innymi autami i nikt tego auta nie wystawił na testy na Nurburgu- to jednak....
JAAA CHCE TO AUTO!!!!!!! A nie jak z GTRem, ze nawet mi się o nim czytać nie chce.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Co by nie mówić i jak by nie narzekać że nie ma porównań z innymi autami i nikt tego auta nie wystawił na testy na Nurburgu- to jednak.... Bugatti Veyron nie był robiony po to żeby bić rekordy na ringu jest to zajebiście wypasiona bulwarówka dla gwiazd Hollywood czy innych szejków w Dubaju to co robi z innymi autami z rolki jednak robi wrazenie oraz to że pojedzie 400 km/h taki był chwyt marketingowy, a gdyby to miało być auto na eventy torowe to wazyłoby pewnie ze 400kg mniej szkoda, że żadnemu szejkowi nie przyszło do głowy żeby poddać veyrona modyfikacjom jak odelżenie , jakiś wydech czy program ale po co psuć coś tak dopracowanego... może gdy będzie kiedyś zapotrzebowanie rynku (w co wątpię) to VW zrobi jakąś wersję racing ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A czego tu sie bac? ![]() Ale 1WD versus 4WD w automacie to troche nie fair dla motorow...Malpa by zrobila deklarowane 0-100 w Veyronie. Jeździłeś kiedyś motorem? Chętnie bym zobaczył jak na ulicy siadasz na R1, odkręcasz manetke i ruszasz z 1 pełnym ogniem ![]() ![]() A co do veyrona też mi się bardzo podoba ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
rennen ma rację, ciężko jest na R1 zrobić deklarowane przyspieszenie 0-100, nie mówiąc już o umiejętności użycia półsprzęgła - trzeba dobrego magika (jeszcze zależy na jakim terenie - tor, ulica, i na jakich oponach)
wg mnie większe szanse niż 0-100 miałaby R1 w starciu 100-200, bo jest już na 1 odpowiednio wkręcona i właściwie do 170 nie zmieniamy biegu, potem wbicie 2 (co w motocyklu idzie naprawdę błyskawicznie bez sprzegła) i jazda dalej -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Jeździłeś kiedyś motorem? Chętnie bym zobaczył jak na ulicy siadasz na R1, odkręcasz manetke i ruszasz z 1 pełnym ogniem ![]() ![]() A co do veyrona też mi się bardzo podoba ![]() ![]() Duzo...Szybkimi...Uwielbiam scigac sie spod swiatel... I nadal nie wiem czego tu sie bac... ![]() Ale co innego szybki start a co innego IDEALNY START i wlasnie o tym pisalem. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
CYTAT wg mnie większe szanse niż 0-100 miałaby R1 w starciu 100-200, bo jest już na 1 odpowiednio wkręcona i właściwie do 170 nie zmieniamy biegu, potem wbicie 2 (co w motocyklu idzie naprawdę błyskawicznie bez sprzegła) i jazda dalej Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1 ![]() Przy ogarniętym kierowniku ścigacz 1000ccm imo ma większe szanse ze startu zatrzymanego niż z rolki. W MPWR był GSX-R 1000, któremu udało się zejść poniżej 10s@1/4 i prawdopodobnie był to seryjny motocykl, najlepsze ET Veyrona jakie znalazłem na dragtimes.com to 10,2, więc motory dają radę ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1 ![]() nowe 1000 w stylu R1 czy GSX-R1000 właśnie tyle robią na 1 taki tam artykulik o tych dwóch pojazdach -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
W takim razie zwracam honor
![]() Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, że do ponad 1/2 vmax'a jedziemy na 1 biegu, ale widocznie tak się da. Tym bardziej powinien dawać radę Veyronowi. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Wlasnie moze przez to nie daje mu rady, bo jedynka jest tak dluga ze od 0kmh zanim sie wkreci na obroty w ktorych juz zaczyna przyspieszac to verone wkreca sie na swoje obroty, ale juz na ktoryms biegu z rzedu
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Veyron straszne wiatraki robi. G**no mnie obchodzi jak sobie radzi i czy jakies nędzne V10 na dwoch turbinkach na lotnisku w ameryce jest kapke szybsze.
CHCĘ GO! ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
R1 DOBRZE ciągnie już od 4 tyś obr., a mocnego kopa dostaje powyzej 10 tyś obr. Pierwszą setke zrobi dobry kierowca w odpowiednich warunkach poniżej 3 sekund i dopiero wtedy zbliża się do tych 10 tyś gdy zaczyna się zabawa...
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
CYTAT Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1 Ja w zx10r 2007r zapinałem 165km/h na pierwszym biegu... CYTAT Wlasnie moze przez to nie daje mu rady, bo jedynka jest tak dluga ze od 0kmh zanim sie wkreci na obroty w ktorych juz zaczyna przyspieszac to verone wkreca sie na swoje obroty, ale juz na ktoryms biegu z rzedu kurde ludzie patrzą na przełożenia w motocyklach przez pryzmat przełożeń w autach ;/ a to ma się nijak. Wracając do tematu veyron to mistrzostwo, r1 czy gixx nie ma powyzej dwóch pak żadnego polotu porównując do veyrona... Może ktoś zrobi zrzute na forumowego veyrona? Wystarczyłoby by 20.000 userów po 200zł na łba =] |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wracając do tematu veyron to mistrzostwo, r1 czy gixx nie ma powyzej dwóch pak żadnego polotu porównując do veyrona... Może ktoś zrobi zrzute na forumowego veyrona? Wystarczyłoby by 20.000 userów po 200zł na łba =] ET 10.2 w seryjnym aucie to naprawde nieźle jakby forum kupiło veyrona to kolejka do jazdy byłaby chyba długa, z 10 lat czekania na swoją kolej ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
ET 10.2 w seryjnym aucie to naprawde nieźle jakby forum kupiło veyrona to kolejka do jazdy byłaby chyba długa, z 10 lat czekania na swoją kolej ![]() ![]() ![]() i 19.800 razy zostalby rozp****ony w drobny mak... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 22:44 |