Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi R8 vs Veyron...
Kamilbike
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:34
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz wink.gif

A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec wink.gif Takie porownanie jest malo ciekawa tongue.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:49
Post #22


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Kamilbike @ Mon, 19 Jan 2009 - 22:34) *
mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz wink.gif

A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec wink.gif Takie porownanie jest malo ciekawa tongue.gif


tylko jeszcze trzeba spotkać motocyklistę, który nie boi się i umie dobrze ruszyć.. a to się zdarza niezwykle rzadko z moich prywatnych doświadczeń smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:59
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(rennen @ Mon, 19 Jan 2009 - 21:49) *
tylko jeszcze trzeba spotkać motocyklistę, który nie boi się i umie dobrze ruszyć.. a to się zdarza niezwykle rzadko z moich prywatnych doświadczeń smile.gif

A czego tu sie bac? rolleyes.gif

Ale 1WD versus 4WD w automacie to troche nie fair dla motorow...Malpa by zrobila deklarowane 0-100 w Veyronie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 20 Jan 2009 - 01:34
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(Kamilbike @ Mon, 19 Jan 2009 - 22:34) *
mysle ze R1 mogla by bardziej powalczyc z veronem na starcie niz z rolki, motory z rolki juz sa slabsze niz w starciu od 0kmh w zwyz wink.gif

A co do filmu verone Vs. cos , to chodzilo mi o takie zeby bylo widac z zewnatrz a nie ze ktos pojechal 0-200mph w 20 sec a verone w 24 sec wink.gif Takie porownanie jest malo ciekawa tongue.gif


Tu coś jest, ale też takie kitowe jakby trochę wink.gif

http://pl.youtube.com/watch?v=EpdAvcxbsTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Tue, 20 Jan 2009 - 09:38
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Mysle ze w tym wypadku to obydwajsie bali o swoje fury, bo droga jest tak waska ze jakby ktorego cisnelo (a najpredzej bylo to Mustang ) to wlasciel verona by sie pewnie zaplakal z miejsca, bo od razu by strzala dostal .


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 20 Jan 2009 - 10:04
Post #26


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Co by nie mówić i jak by nie narzekać że nie ma porównań z innymi autami i nikt tego auta nie wystawił na testy na Nurburgu- to jednak....


JAAA CHCE TO AUTO!!!!!!!

A nie jak z GTRem, ze nawet mi się o nim czytać nie chce....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 20 Jan 2009 - 11:49
Post #27


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Bullitt @ Tue, 20 Jan 2009 - 10:04) *
Co by nie mówić i jak by nie narzekać że nie ma porównań z innymi autami i nikt tego auta nie wystawił na testy na Nurburgu- to jednak....


Bugatti Veyron nie był robiony po to żeby bić rekordy na ringu

jest to zajebiście wypasiona bulwarówka dla gwiazd Hollywood czy innych szejków w Dubaju

to co robi z innymi autami z rolki jednak robi wrazenie oraz to że pojedzie 400 km/h

taki był chwyt marketingowy, a gdyby to miało być auto na eventy torowe to wazyłoby pewnie ze 400kg mniej

szkoda, że żadnemu szejkowi nie przyszło do głowy żeby poddać veyrona modyfikacjom jak odelżenie , jakiś wydech czy program ale po co psuć coś tak dopracowanego...

może gdy będzie kiedyś zapotrzebowanie rynku (w co wątpię) to VW zrobi jakąś wersję racing smile.gif jest to jednak mało prawdopodobne bo Porsche ma juz ponad 50% udziału VAG tongue.gif wiec po co ma robić kolejnego konkurenta do filmików na YT o bicu rekordów na ringu smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 21 Jan 2009 - 13:11
Post #28


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(rottie @ Mon, 19 Jan 2009 - 22:59) *
A czego tu sie bac? rolleyes.gif

Ale 1WD versus 4WD w automacie to troche nie fair dla motorow...Malpa by zrobila deklarowane 0-100 w Veyronie.


Jeździłeś kiedyś motorem? Chętnie bym zobaczył jak na ulicy siadasz na R1, odkręcasz manetke i ruszasz z 1 pełnym ogniem wink.gif wtedy byś wiedział czego się bać rolleyes.gif

A co do veyrona też mi się bardzo podoba biggrin.gif i kit z tym czy dobrze jeździ w zakrętach czy nie.. to jest veyron.. capo di tutti cappi wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Wed, 21 Jan 2009 - 15:26
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





rennen ma rację, ciężko jest na R1 zrobić deklarowane przyspieszenie 0-100, nie mówiąc już o umiejętności użycia półsprzęgła - trzeba dobrego magika (jeszcze zależy na jakim terenie - tor, ulica, i na jakich oponach)

wg mnie większe szanse niż 0-100 miałaby R1 w starciu 100-200, bo jest już na 1 odpowiednio wkręcona i właściwie do 170 nie zmieniamy biegu, potem wbicie 2 (co w motocyklu idzie naprawdę błyskawicznie bez sprzegła) i jazda dalej


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Wed, 21 Jan 2009 - 15:40
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(rennen @ Wed, 21 Jan 2009 - 12:11) *
Jeździłeś kiedyś motorem? Chętnie bym zobaczył jak na ulicy siadasz na R1, odkręcasz manetke i ruszasz z 1 pełnym ogniem wink.gif wtedy byś wiedział czego się bać rolleyes.gif

A co do veyrona też mi się bardzo podoba biggrin.gif i kit z tym czy dobrze jeździ w zakrętach czy nie.. to jest veyron.. capo di tutti cappi wink.gif

Duzo...Szybkimi...Uwielbiam scigac sie spod swiatel... I nadal nie wiem czego tu sie bac... tongue.gif
Ale co innego szybki start a co innego IDEALNY START i wlasnie o tym pisalem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Wed, 21 Jan 2009 - 16:12
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT
wg mnie większe szanse niż 0-100 miałaby R1 w starciu 100-200, bo jest już na 1 odpowiednio wkręcona i właściwie do 170 nie zmieniamy biegu, potem wbicie 2 (co w motocyklu idzie naprawdę błyskawicznie bez sprzegła) i jazda dalej


Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1 huh.gif

Przy ogarniętym kierowniku ścigacz 1000ccm imo ma większe szanse ze startu zatrzymanego niż z rolki. W MPWR był GSX-R 1000, któremu udało się zejść poniżej 10s@1/4 i prawdopodobnie był to seryjny motocykl, najlepsze ET Veyrona jakie znalazłem na dragtimes.com to 10,2, więc motory dają radę tongue.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Wed, 21 Jan 2009 - 16:42
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT(matteusz @ Wed, 21 Jan 2009 - 16:12) *
Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1 huh.gif


nowe 1000 w stylu R1 czy GSX-R1000 właśnie tyle robią na 1

taki tam artykulik o tych dwóch pojazdach


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Wed, 21 Jan 2009 - 16:53
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





W takim razie zwracam honor wink.gif

Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, że do ponad 1/2 vmax'a jedziemy na 1 biegu, ale widocznie tak się da. Tym bardziej powinien dawać radę Veyronowi.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 21 Jan 2009 - 21:09
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Wlasnie moze przez to nie daje mu rady, bo jedynka jest tak dluga ze od 0kmh zanim sie wkreci na obroty w ktorych juz zaczyna przyspieszac to verone wkreca sie na swoje obroty, ale juz na ktoryms biegu z rzedu


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 21 Jan 2009 - 22:20
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Veyron straszne wiatraki robi. G**no mnie obchodzi jak sobie radzi i czy jakies nędzne V10 na dwoch turbinkach na lotnisku w ameryce jest kapke szybsze.

CHCĘ GO! cool.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 21 Jan 2009 - 22:44
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Kamilbike @ Wed, 21 Jan 2009 - 21:09) *
Wlasnie moze przez to nie daje mu rady, bo jedynka jest tak dluga ze od 0kmh zanim sie wkreci na obroty w ktorych juz zaczyna przyspieszac to verone wkreca sie na swoje obroty, ale juz na ktoryms biegu z rzedu


Jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol M5 E34
post Wed, 21 Jan 2009 - 23:35
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: RADOM





R1 DOBRZE ciągnie już od 4 tyś obr., a mocnego kopa dostaje powyzej 10 tyś obr. Pierwszą setke zrobi dobry kierowca w odpowiednich warunkach poniżej 3 sekund i dopiero wtedy zbliża się do tych 10 tyś gdy zaczyna się zabawa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Thu, 22 Jan 2009 - 00:02
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





CYTAT
Nie mów, że R1 do 170 jedzie na 1

Ja w zx10r 2007r zapinałem 165km/h na pierwszym biegu...

CYTAT
Wlasnie moze przez to nie daje mu rady, bo jedynka jest tak dluga ze od 0kmh zanim sie wkreci na obroty w ktorych juz zaczyna przyspieszac to verone wkreca sie na swoje obroty, ale juz na ktoryms biegu z rzedu

kurde ludzie patrzą na przełożenia w motocyklach przez pryzmat przełożeń w autach ;/ a to ma się nijak.


Wracając do tematu veyron to mistrzostwo, r1 czy gixx nie ma powyzej dwóch pak żadnego polotu porównując do veyrona... Może ktoś zrobi zrzute na forumowego veyrona? Wystarczyłoby by 20.000 userów po 200zł na łba =]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 22 Jan 2009 - 09:19
Post #39


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rav. @ Thu, 22 Jan 2009 - 00:02) *
Wracając do tematu veyron to mistrzostwo, r1 czy gixx nie ma powyzej dwóch pak żadnego polotu porównując do veyrona... Może ktoś zrobi zrzute na forumowego veyrona? Wystarczyłoby by 20.000 userów po 200zł na łba =]


ET 10.2 w seryjnym aucie to naprawde nieźle

jakby forum kupiło veyrona to kolejka do jazdy byłaby chyba długa, z 10 lat czekania na swoją kolej smile.gif ale zanim byś się doczekał to byłby juz wybebeszony na maxa, miałby większe turbiny, nowy soft i 1500KM@2000NM smile.gif i trzaskałby niskie 8-ki, i w zakrętach kroił GT-Ra tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Thu, 22 Jan 2009 - 10:58
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(cowboy @ Thu, 22 Jan 2009 - 09:19) *
ET 10.2 w seryjnym aucie to naprawde nieźle

jakby forum kupiło veyrona to kolejka do jazdy byłaby chyba długa, z 10 lat czekania na swoją kolej smile.gif ale zanim byś się doczekał to byłby juz wybebeszony na maxa, miałby większe turbiny, nowy soft i 1500KM@2000NM smile.gif i trzaskałby niskie 8-ki, i w zakrętach kroił GT-Ra tongue.gif


i 19.800 razy zostalby rozp****ony w drobny mak... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 22:44