![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Spokojnie, silniki BMW nie potrzebują oleju żeby działały
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Kontrolki nie zapalił, nawet nie mrugnął. Góra ładnie cicho pracowała, bagnet umoczony był. Wg serwisówki wchodzi u mnie jakieś 4.2l oleju a po dolaniu 1l mialem już lekko ponad minimum więc obstawiam że z 2,5l były wciąż w misce.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Mi die zapala komtrolka przy ostrym hamowaniu z durzej predkosci, oleju wchodzi 4 litry i calosc potrafi odplynac spod smoka. Na szczescie dzieje sie to przy hamowaniu tylko wiec nie ma obciazen dla silnika ale i tak musze cos z tym zrobic bo strasznie to wkur....
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Widziałem wiele silników z olejem, którego bagnet nie lapal i nic się nie dzialo złego. Jeżeli trzyma Ci ciśnienie to powinno być OK.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Okej dzięki. Do końca tłoczył olej więc smarowanie na bank było. Rada dla wszystkich na przyszłość - nie zakładajcie tych chińskich oringów na nyple od podstawki oleju. 1wszy spalił się po 500m więc od razu dokręciłęm i po wycieku a drugi niestety pomimo częstej kontroli czy nic nie cieknie na trasie mnie załatwił. Ważne że zauważyłem w porę zanim alladyn się zapalił. Olej sprawdzałem pod kątem tj samochód był przechylony w tył ( podjazd) i w ciąż moczyło bagnet także musiało coś tam jeszcze być.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ja owijam wsio teflonem jeszcze i problemu nie ma z oringami
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ja owijam wsio teflonem jeszcze i problemu nie ma z oringami I taki był plan! Wiedziałem że mam taśmę więc luzik. Przyszło do skłądania i kurde nie moge znaleźć... Rzecz jasna nawet 3 rolki znalazłem tylko już poskłądane a boje się to rozbierać bo dobre 3h próbowałem te węże nakręcić na nyple z uwagi na totalny brak miejsca. Węże od koparki są sztywne a pod mega kątem to musi wejść. Dla świętego spokoju przesmarowałęm palcem gwinty Dirko i poskładałem. W nagorszym wypadku odkręce te nypelki tyle żeby dało się trochę taśmy nawinąć i poskładam. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jeśli kontrolka mrugnie na chwilę, to przez chwilę nie było ciśnienia oleju. Ja przez 2 lata upalałem k20 z objawami braku ciśnienia (po fakcie okazało się,że w lewych zakrętach spadało do 0). Dopiero na długich zakrętach na torze Poznań po 2 trackdayach złapało panewkę. A tak to silnik pod maks obciążeniem pracował bez ciśnienia oleju po 2-3s i nic (ok 500km na torach przez ten czas). Złapało jedną panewkę, reszta z minimalnymi śladami przytarcia. Przy normalnej jeździe to parę minut bez ciśnienia oleju - resztki zawsze zostają i to wystarcza, żeby zapewnić smarowanie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ja mialem ciśnienie cały czas. Nie widziałem żeby wgl coś mrugneło także nie panikuje
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
........ Węże od koparki są sztywne a pod mega kątem to musi wejść. ...... Jeszcze mi powiedz że masz adekwatne do tych węży okucia/końcówki wysokociśnieniowe ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:43 |