Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> CHIPTUNING-gdzie to najlepiej robia
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 14:58
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





>Jeśli masz Jbizę to podjedź smiało do mnie.

dziekuje, znam paru innych z laptopem i programatorem chipow, co wiecej sam moglbym to zrobic, to nie jest problem zmienic mape i wgrac na chipa i wlutowac do auta

>Co do hamowania auta. Oczywiscie hamownia jest dzisiaj modna i jest przyżądem nader potrzebnym. Pozwala w sposób graficzny przedstawić parametry trakcyjne. Płacisz kolego 200zł za kawałek papieru na którym są kreski tobie nic nie mówiące. Tam pisze że masz 140 PS i 340 Nm. Jak myślisz--------- to są zdrowe parametry dla Twojego silnika n.p.---?????odpowiedz!!!!!!!. Dla mie są to liczby coś mówiące, natomiast Tobie służą do chwalenia się.

do kogo ty rozmawiasz zadufany w sobie specjalisto z laptopem i programatorem chipow skad wiesz co mi mowi moj wykres? a moze ja wlasnie umiem czytac wykresy i zmienialem ostrosc programu tylko zmieniajac przebieg momentu na roznych zakresach obrotow, a same cyferki nie sluza mi do chwalenia sie? jedynym, ktory sie non stop tutaj chwali jestes na razie z tego co widze ty - guru od 7 bolesci


>Ponadto mam prośbę---nie pisz więcej bzdur na temat prywatnych tunerów----bo jak bym ci pokazał jak ja znam te programy i co ja z nimi robię to >koparka< opadłaby ci po raz drugi

wierz mi ze widzialem co robia tacy jak ty i lepsi, malo tego MOJEGo chipa pisal twoj kolega, ktorego tak zachwalasz co chwila tajemniczy no ale ja mam na pewno zly program dopiero jak ty bys go wgral programatorem z laptopa to bylby boski i moja ibiza chodzila by "jak zla"

>zresztą nie tylko ja piszę i rozpracowuje programy. Jest jeszcze inny mistrz co to potrafi robić znakomicie---a może na moim lub jego programie teraz właśnie jeździsz---tylko o tym nie wiesz

a moze ty zarozumialy czlowieczku nawet nie wiesz, ze ja wiem na czym programie jezdze?

zastanow sie co i do kogo piszesz, jesli nie wiesz - nie pisz bzdur, dzieki z gory

aha ile to na forum tuning.info turbinek ci wybuchlo w autach klientow? przypomnij moze wszystkim bo nei pamietam dokladnej liczby i wtedy powiedz cos o prywatnych tunerach w garazu ok? laptopa na gieldzie kupisz za 1000zl niezlego, programator tez da sie dostac, pojecia potem tez duzego nie trzeba miec wystarczy poczytac i znac sie troche co to jest mapa zaplonu, co to jest moment obrotowy i moc, co to znaczy nagrac program dzieki specjalnej przystawce, malo tego znam goscia, ktory przywiozl z niemiec sobie caly sprzecik i za 600-800zl wgra ci kazdy program do kazdego TDI jak chcesz, jak myslisz do kogo pojedzie przecietny kierowca ze swoim kochanym, drogim autkiem do takiego goscia, mastersa czy jednak do firmy, ktora ma hamownie i pokaze mu przebieg mocy i momentu na wykresach elegancko i ew cos zmieni?

ponadto jestes w bledzie co do jednej podstawowej rzeczy, na ktorej sie opierasz az mi sie smiac znow chce owszem chiptronic daje gwarancje na silnik po wgraniu programu lub zalozeniu boxa, nie daje TYLKO w przypadku, kiedy na WLASNE zyczenie zazadasz bardzo ostrego programu (chociaz teraz to tylko mozliwe chyba wsrod znajomych komus z ulicy czegos takiego nie zrobia i nie wloza z tego co wiem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Dec 2002 - 14:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 15:03
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





CYTAT
Błędne moim zdaniem jest twierdzenie Richie że tylko tam gdzie mają hamownie najlepszy chiptuning robią.


tego nie napisalem, ze najlepszy, napisalem ze TYLKO TAM ja bym osobiscie radzil robic, jesli mile jest komus zycie wlasnego silniczka, trubinki, gwarancja, wykres wszystko czarno na bialym

jesli dla kilkuset zlotych oszczednosci ktos zrezygnuje z tego wszystkiego i chce mimo to jechac do jakiegos mastersa do garazu, miec "tuning chodzi jak zla" bez kompletnego pojecia jak pracuje jego silnik i trubina, bez pojecia ile ma mocy, momentu i gdzie go ma, gdzie sie ucina, jak spada itd itp to prosze bardzo, kazdy chyba moze dawac rady wg wlasnego doswiadczenia, a ty nie musisz od razu tych rad krytykowac bo masz inne zdanie, prawda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelo
post Mon, 16 Dec 2002 - 15:24
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("dzidziun":3fag4kmc)
dzieki za posty , ale i tak nadal nic nie wiem pozatym ze lubicie sie klucic


Proponuje udać się w jedno i drugie miejsce, porozmawiać o tuningu TDI w pełni tego słowa znaczeniu, wybierzesz co chcesz a hamowanie możesz zrobić w trzecim miejscu.
Najważniejszy jest efekt końcowy i zadowolenie klienta.


--------------------
................................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 15:36
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





alez pawelo zobacz moj pierwszy post napisalem od razu, ze mozna zrobic gdzie indziej ale i tak pojechac przed i po na jakas hamownie zweryfikowac wyniki niestety Masters poczul ze mu rynek chyba psuje brakiem zaufania do garazowych tunerow i sie rzucil na mnie, a nie potrzebnie


--------------------
[url=http://www.scigacz.pl:l03qscmw]www.scigacz.pl[/url:l03qscmw]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mateush
post Mon, 16 Dec 2002 - 16:16
Post #25


Super User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





A ja powiem tak:

Jestem klienten pewnej znanej firmy sprzedajacej moduly, firma ta ma hamownie. I pare tygodni temu padla mi turbina. Wymienieli mi ja w ASO na gwarancji, wiec nie do konca wiadomo czy to wina modulu czy techniczna, czy moze jeszcze inna. Nie powiem zlego slowa o tej firmie, bo niewiadmo dlaczego tak sie stalo ale mysle ze mimo wszystko daje to troche do myslenia na temat wszelkiego chiptuningu nawet w tych najlepszych na rynku firmach.

PS. Nie jest prawda ze firma ta (i penie jakakolwiek inna) daje gwarancje na silnik po zalozeniu modulu. Gwarancja jest jedynie na sam modul/komputer.


--------------------
Forum BMW ///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 16:25
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





Moge sie z toba zalozyc o ta gwarancje, chyba wiem skoro mowie? zreszta daleko nie trzeba szukac, jeden z tutejszych forumowiczow dostal gwarancje na silnik do przebiegu 80.000km w innej duzej firmie tuningowej takze

a co do twojej turbiny i chiptuningu, wiesz nigdy pewnosci nie ma, ale z drugiej strony zdarzaja sie i takie pady BEZ chiptuningu, wiec tak do myslenia to niewiele daje taki pojedynczy przypadek tym bardziej ze cos chyba wczesniej pisales ze przyzyna zostala wyjasniona i to dosc sensownie i nie byl to modul

u mnie chodzi chip od prawie roku taki, ktorego maly kto by chcial wlozyc do siebie, dymi jak cholera, moment jest od 1900rpm do prawie konca minimalnie spadajacy, na koncu nie obciety , wszedzie przeczytacie ze to smierc dla tdi silnika moc to samo spadek od 3500rpm do konca jest minimalny na wykresach, cisnienie trubiny jest podniesione wiecej sporo niz sie zaleca takze, moment na wysokim biegu drga za lekkim dla niego kolem zamachowym - po prostu wszystkie objawy za mocnego programu, ustawionego zle tzn na za duza moc, za duzy moment, nie obciete przebiegi i co? i jezdze tak juz 40.000km, trubinka zdrowa jak rydz, silnik to samo, tez moge napisac ze to daje do myslenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelo
post Mon, 16 Dec 2002 - 16:46
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Jeszcze wtrące swoje 3grosze do tej dyskusji: chip w moim aucie sprawdzał się przez ostatnie 70 (słownie: siedemdziesiąt) miesięcy i się nie zepsuł, silnika też nie, mam nastukane przeszło 110kkm.

Do modułów/BOXów nie mam zaufania.


--------------------
................................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 16:53
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





Box jest bezpieczniejszy niz chip wiec tez by ci sie nic nie stalo

problem w tym, ze chip na sztywno ustala ci kilkanascie rzeczy, jesli masz zdrowy silnik to OK bedzie i z chipem OK, ale jak masz silnik nie ok np. ja mialem walnieta dziwnie przeplywke to chip dzialal beznadziejnie tylko pogarszal wszystko, moc i moment byly poszarpane 2 x mocniej niz bez chipa

za to Box dostosowuje sie jakby do tego jak twoj silnik zdrowy czy nie chodzi, zwiekszajac wszystko od stanu takiego jaki jest, na walnietej przeplywce mialem 84,5KM tylko, box dal mi 112Km chip 102KM standardowy tylko, po wymianie przeplywki na nowa odwrotnie , seria 98KM wzroslo dzieki przeplywce, box z tego zrobil 108KM tylko, chip wiecej a potem jeszcze ostrzejszy program i drugi ostrzejszy i juz sie czlowiek nie umie odzwyczaic i go oddac ani obnizyc w nim cokolwiek


--------------------
[url=http://www.scigacz.pl:l03qscmw]www.scigacz.pl[/url:l03qscmw]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 16 Dec 2002 - 16:55
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("Richie":3d4aba43)
Moge sie z toba zalozyc o ta gwarancje, chyba wiem skoro mowie? zreszta daleko nie trzeba szukac, jeden z tutejszych forumowiczow dostal gwarancje na silnik do przebiegu 80.000km w innej duzej firmie tuningowej takze

a co do twojej turbiny i chiptuningu, wiesz nigdy pewnosci nie ma, ale z drugiej strony zdarzaja sie i takie pady BEZ chiptuningu, wiec tak do myslenia to niewiele daje taki pojedynczy przypadek tym bardziej ze cos chyba wczesniej pisales ze przyzyna zostala wyjasniona i to dosc sensownie i nie byl to modul

u mnie chodzi chip od prawie roku taki, ktorego maly kto by chcial wlozyc do siebie, dymi jak cholera, moment jest od 1900rpm do prawie konca minimalnie spadajacy, na koncu nie obciety , wszedzie przeczytacie ze to smierc dla tdi silnika moc to samo spadek od 3500rpm do konca jest minimalny na wykresach, cisnienie trubiny jest podniesione wiecej sporo niz sie zaleca takze, moment na wysokim biegu drga za lekkim dla niego kolem zamachowym - po prostu wszystkie objawy za mocnego programu, ustawionego zle tzn na za duza moc, za duzy moment, nie obciete przebiegi i co? i jezdze tak juz 40.000km, trubinka zdrowa jak rydz, silnik to samo, tez moge napisac ze to daje do myslenia




Witam kolegę Richie

Widzę duży haos w wypowiedziach i zastanawiam się czy odpowiedzieć teraz czy dopiero jak kolega >ostygnie< trochę

Tak wogóle jeśli obraziłem kolegę to przepraszam na forum

Takie samoistne >pady< w nowej >Superb< 10.000km przebiegu należy wykluczyć. Chyba że ktoś w cuda wierzy.
To moje prywatne zdanie ponieważ mam duże doświadczenie w wysadzaniu sprężarek więc wiem co piszę

Tak wogóle to oficjalnie chętnie poznam kolege Richie i zapraszam do swojego >garażu< na warsztatową kawę. Pogadamy sobie o mocy i tworzeniu chipów, i nagrywaniu ich na kostkmi za pomocą laptopa

A tak wogóle jeśli chodzi o ibizę to prosze zerknąć w ranking---poz 12

Jak wykręcisz taki czas swoja-to masz całą butle J&W. Acha---i ma być >górskie powietrze z rury wydechowej< czyli żadnego dymu [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img]

Master's


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mateush
post Mon, 16 Dec 2002 - 17:01
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Fakt, moze jestem jakims odosobnionym przypadkiem

Ale moja sprawa sie nie wyjasnila i prawdopodobnie juz sie nie wyjasni, bo zepsutych czesci nie chca mi dac, bo poweidzieli w ASO ze sie musza rozliczac ze Skoda. Moze jesli jeszcze beda w ASO w Radomiu to sie im przyjrze. Moze to z powodu uszkodzonego przewodu powietrznego...

Poki co nie powiem zlego slowa o chiptuningu i firmie w ktorej to robilem.

Jest jakas znaczaca roznica miedzy modulem a nowym programem, na korzysc tego drugiego? Trzeba przyznac ze efekty "po" sa podobne.


--------------------
Forum BMW ///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Richie
post Mon, 16 Dec 2002 - 17:10
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





Masters ale ja mam nieduzo gorszy czas z silnika 90KM a nie 110KM..... nie mow, ze tego nie wiedziales? w dodatku ja nigdzie nie napisalem, ze ja robie i wgrywam programy, wiec argumenty typu "i tak zrobie cie na swiatlach" chyba sa kompletnie nie na temat.. przeprosiny przyjete i tez chetnie poznam na zywo


--------------------
[url=http://www.scigacz.pl:l03qscmw]www.scigacz.pl[/url:l03qscmw]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Mon, 16 Dec 2002 - 18:15
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





CYTAT("mateush":1eza086e)
Jest jakas znaczaca roznica miedzy modulem a nowym programem, na korzysc tego drugiego? Trzeba przyznac ze efekty "po" sa podobne.


Jak dla mnie na niekorzyść modułu przemawia to że "oszukuje" on sterownik.Jeśli wszystko jest ok - to nie ma sprawy, jednak w momencie gdy coś zacznie psuć w "breloczku" jak to niektórzy nazywaj, mogą powstać jakieś "pańskie jaja".
A zaletą programu jest to że można w nim podnieść ciśnienie doładowania (czyli auto będzie sprawniejsze)


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yasieq
post Mon, 16 Dec 2002 - 21:11
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Radom/Warszawa





Tak to czytam i mimo, ze obiecywalem sobie, ze nie bede sie udzielal w tematach o ktorych nie mam pojecia to jednak sie odezwe. Przykre to jest, ze jeden z forumowiczow mimo swojej sporej jak to pokazuje wiedzy robi sobie tutaj darmowa reklame a innym firmom robi kryptoreklame. Masters - przystopuj troche, prosze Cie, daruj takze sobie ataki na innych bogu ducha winnych userow. A do zachwalania przez siebie swoich wlasnych produktow przez forum polecam pole prywatne wiadomosci z menu u gory - jezeli tylko ktos jest zainteresowany.


--------------------
Jasiek
Ibiza powered by VTG & Diagtronik
181 PS/403Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 16 Dec 2002 - 23:12
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("Richie":19riev8z)
Masters ale ja mam nieduzo gorszy czas z silnika 90KM a nie 110KM..... nie mow, ze tego nie wiedziales? w dodatku ja nigdzie nie napisalem, ze ja robie i wgrywam programy, wiec argumenty typu "i tak zrobie cie na swiatlach" chyba sa kompletnie nie na temat.. przeprosiny przyjete i tez chetnie poznam na zywo



Bardzo mi miło Richie że mimo ostrych zdań potrafimy >podać sobie rękę<. Swiadczy to o tym że jesteśmy poważni i wyrozumiali wobec siebie. Zapraszam na plotki. Chętnie Cię poznam.

Master's


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 16 Dec 2002 - 23:33
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("Yasieq":2wh38sy0)
Tak to czytam i mimo, ze obiecywalem sobie, ze nie bede sie udzielal w tematach o ktorych nie mam pojecia to jednak sie odezwe. Przykre to jest, ze jeden z forumowiczow mimo swojej sporej jak to pokazuje wiedzy robi sobie tutaj darmowa reklame a innym firmom robi kryptoreklame. Masters - przystopuj troche, prosze Cie, daruj takze sobie ataki na innych bogu ducha winnych userow. A do zachwalania przez siebie swoich wlasnych produktow przez forum polecam pole prywatne wiadomosci z menu u gory - jezeli tylko ktos jest zainteresowany.



Że też sam >admin< musiał interweniować---och sorry I to z mojego powodu .
Jest kwestia--że napisałem kilka słów (może i prawdy) i podniosła sie wrzawa którą musisz gasić. Ja nie karmię głodnych i spragnionych sensacji formuowiczów jakimiś bajkami. Tu masz przykład przysłowia--->udeż w stół a nożyce sie odezwą<. Ja nie zarabiam na ludkach z netu--jak nie wierzysz --popytaj tych którym poprawiłem autko za free. To nie jest darmowa reklama. Ja za reklame płacę jak każdy reklamodawca i ona właśnie przynosi efekty, natomiast tutaj chciałbym służyć wiedzą,--a że moja wiedza nie zgadza się z utartymi standartami---stąd krzyki. To tak jakby ktoś nagle w płynnie obracające się tryby---piachu nasypał
Jakby człowiek się nie obracał ----dupa zawsze jest z tyłu---i co bym nie napisał i tak wychodzi na reklamę.
Więcej się nie odezwę na tym topicu. Urażonych przepraszam---niech moc będzie z Wami


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Richie
post Tue, 17 Dec 2002 - 10:01
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 06 November 2002





napisalbym cos, ale na dowod niecheci do klotni przechodze na priv , Masters uwazaj


--------------------
[url=http://www.scigacz.pl:l03qscmw]www.scigacz.pl[/url:l03qscmw]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 17 Dec 2002 - 12:07
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





przestancie sie w koncu klucic bo staje sie to meczace.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelo
post Tue, 17 Dec 2002 - 12:11
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





skoro nikt, nic nowego nie wnosi, niektórzy podali sobie ręce, dzidziun dowiedział się tego czego się dowiedział - temet uważam za zamkniety


--------------------
................................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 06:50