![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
pozostaje 1,6 z gti lub 1,4 ale w wersji 100 konnej bo ten silnik mozna dostac niemalze od reki i jakies dlubanie w N/A. sam zakup silnika i swap bylby pewnie przyslowiowa bulka z maslem bo trzeba by wiazke przelozyc i silnik z osprzetem.skrzynia zostaje, mocowania te same. IMO bez sensu... 75 KM które nie jeździ zamieniać na 100 KM które będzie jeździć jako tako... a za miesiąc się bedziesz wkur..iał, że jednak trzeba było 1.8T. 1.8T jest przynajmniej jakąś bazą... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
qucior pogadac zawsze mozna a noz sie czlowiek dowie czegos ciekawego
![]() wiesz u mnie jest tak ze ja musze sie na cos nastawic, albo przestac myslec o przekladkach dac sobie na spokoj i ciulac spokojnie np na fabie rs albo ibi cupre, lub jednak zglebic temat swapa, szukac kogos ogarnietego w ta strone. IMO bez sensu... 75 KM które nie jeździ zamieniać na 100 KM które będzie jeździć jako tako... a za miesiąc się bedziesz wkur..iał, że jednak trzeba było 1.8T. 1.8T jest przynajmniej jakąś bazą... wiesz 75 koni niejezdzi w ogole.25 koni roznicy to juz uwazam sporo jak na takie autko do tego moznaby pokusic sie o jakies walki, dolot, kolektor wydechowy, delikatna obrobke glowicy, strojenie.punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, bardzo mozliwe ze mogloby byc tak jak mowisz bo zaraz by brakowalo mocy, jak zawsze zreszta ![]() jesli wyjda kwiatki podobne jak w przypadku 1,8t to dam sobie na luz i bede sie toczyl, cieszyl niskim spalaniem i oszczedzal albo na te wakacje albo na auto ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
1.4 100 KM ma dokładnie tyle samo momentu co 1.4 75 KM więc przy wyprzedzaniu nie zauważysz różnicy, chyba in minus bo max jest ciut wyżej. 1.6 z GTI już lepszy pomysł ale pamiętaj że w porównaniu do 1.8T który był królem benzynowej gamy VAG przez dłuższy czas, to 1.6 120-125 KM było tylko w dwóch autach stosowane.
Tak jak mówili poprzednicy lepiej sprzedaj (nie powinno być problemu, VW się sprzedają szybko w PL) i kasę na mody dołóż do jakiejś szybszej serii. PS. Kiedyś kumpel mi pokazywał jakiś turbo Kit do tego silnika 75 KM, pewnie mniej rzeźby niż ze swapem 1.8T i możliwość demontażu? i sprzedaży potem jako serii. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
qucior pogadac zawsze mozna a noz sie czlowiek dowie czegos ciekawego ![]() wiesz u mnie jest tak ze ja musze sie na cos nastawic, albo przestac myslec o przekladkach dac sobie na spokoj i ciulac spokojnie np na fabie rs albo ibi cupre, lub jednak zglebic temat swapa, szukac kogos ogarnietego w ta strone. wiesz 75 koni niejezdzi w ogole.25 koni roznicy to juz uwazam sporo jak na takie autko do tego moznaby pokusic sie o jakies walki, dolot, kolektor wydechowy, delikatna obrobke glowicy, strojenie.punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, bardzo mozliwe ze mogloby byc tak jak mowisz bo zaraz by brakowalo mocy, jak zawsze zreszta ![]() jesli wyjda kwiatki podobne jak w przypadku 1,8t to dam sobie na luz i bede sie toczyl, cieszyl niskim spalaniem i oszczedzal albo na te wakacje albo na auto ![]() I wydasz na te wałki, dolot, kolektor, obrobke i strojenie tyle co kosztuje 1.8T z osprzętem i skrzynią, a będziesz miał 120-130 koni góra w totalnie nieseryjnej wydumce, którą i tak objedzie byle garnitur w służbowym dieslu. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
to ze ktos mnie objedzie mnie raczej nie martwi.do dynamicznejszej jazdy wystarczy.ale jak juz napisalem jesli jest tak jak napisal addi ze trzeba ciac podluznice i sciane grodziowowa ta opcja odpada kategrycznie.
ciekawi mnie jeszcze jak sie ma ibiza cupra ta sprzed 99 roku.niby konstrukcyjnie blizniacze z polo i 1,8t pod maska.czyzby cupra miala inne elementy plyty podwoziowej? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Taa, tylko, ze classic i zwykłe polo maja zupełnie inne komory silnika. Classic jest szersze, nawet rozpórki kielichów nie pasują zamiennie.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Taa, tylko, ze classic i zwykłe polo maja zupełnie inne komory silnika. Classic jest szersze, nawet rozpórki kielichów nie pasują zamiennie. no w koncu jakies konkrety ![]() a komora ibizy? bo cordoba to rozumiem blizniak polo classic.wiec i ibiza ma taka sama komore tak? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 05:31 |