![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
czyli co? bylo by pewnie z 5sek zebys dobrzez mienil biegi, zeby sie sprzeglo nie slizgalo? zejdzcie na ziemie! Na filmiku widać właśnie okolice ponad 6 sekund (policz od momentu ruszenia wskazówki prędkościomierza, a nie początku filmiku), więc nie wiem w czym widzisz problem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
kosiniak nie rób kina, nie pasi nie zaglądaj tu. Nie jestem amatorem, jeżdżę szybszymi autami, nie do mnie takie teksty. Czytaj uważnie, i przestań sie czepiać, są inne działy gdzie możesz sie "wykazać" dla mnei jestes skoro mierzysz przyspieszenie auta w ten sposob, czyz nie prawda? nie mowie tu nic na tmeta twojej roboty bo widze ze jest ok ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
dla mnei jestes skoro mierzysz przyspieszenie auta w ten sposob, czyz nie prawda? nie mowie tu nic na tmeta twojej roboty bo widze ze jest ok ![]() bez urazy korona ale to ze jazdzisz szybszymi autami ma tu male znaczenie, bo w nijaki sposob nie wplywa to na osiagi tej B20 moze chamownia ,a nie film w nocy rozjasni sytuacje -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
bez urazy korona ale to ze jazdzisz szybszymi autami ma tu male znaczenie, bo w nijaki sposob nie wplywa to na osiagi tej B20 moze chamownia ,a nie film w nocy rozjasni sytuacje Ale ma znaczenie jeśli pisze o moich odczuciach z jazdy tym autem, a tak właśnie było. Filmiki są by pokazać różnice przed i po, są w celach orientacyjnych - ktoś ma stoper niech sobie pomierzy, doda ileś % z przekłamania licznika, odejmie ileś % z wagi drugiego pasażera, pomnoży lub podzieli przez cokolwiek mu tylko pasuje i będzie miał taki wynik jaki będzie chciał - koniec tematu. Nie liczby są tu ważne tylko różnica przed i po. Hamowni raczej nie będzie bo i po co - silnik na wiosnę wylatuje, auto jest lekko doładowane, jeździ elegancko, szkoda kasy którą lepiej wydać na jakieś części do nowego silnika @kosiniak - nie śmieć w moim temacie, nie bij piany jak masz w zwyczaju, wystarczy |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Ponawiam pytanko: na jakim paliwie strojone/jeżdżone??
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 March 2008 Skąd: SRB ![]() |
auto od momentu włożenia turbiny nie miało innego paliwa jak 98 więc wystrojone też było na takim,większa ilość oktanów obniży w jakimś stopniu spalanie stukowe
-------------------- dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem
_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html Auto do pracy e36 cupe M50b25T |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
@kosiniak - nie śmieć w moim temacie, nie bij piany jak masz w zwyczaju, wystarczy skad ten pomysl? chlopie czy ja ci zarzucilem ze to auto nie jedzie lub obsmarowalem twoja prace? niee! napsialem tylko ze takie pomiary to smiech, teraz nawet jak sprinterzy biegaja to nie mierzy sie ich zegarkiem bo to malo profesjonalne i nie odzwierciedla prawdy, rozumiesz? Fajnie ze robisz to co robisz tylko po co przeczysz sam sobie? raz piszesz ze jestes profesjonalista i ze zrobiles najszybsze xx w Polsce a raz ze szkoda kasy na hamownie i pomiary, 50pln za przykladowo dynomet to chyba nie jakies kokosy i nie kupisz za to niewiadomoo jakiego diwajsu? Mnie np. jako potencjalnego klienta nie przekonales i tyle................ |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Tue, 06 June 2006 ![]() |
Wydaje mi sie że ta 2.0 litrówka nie może robić 100 w 6 sekund przy doładowaniu 0,4 bara , jeśli pomnożymy 2000cm3 razy 0,4 bara wychodzi 800cm3 dodamy do pojemności 2,0l wychodzi 2800cm3 , czyli ta beemka powinna jeżdzić podobnie jak wolnossące 2,8l czyli w najlepszym wypadku okolice 200KM i 270NM . nie jest to jakiś pewny sposób żeby policzyć w przybliżeniu czego się spodziewać po doładowaniu wolnossaka ale ja tak sobie to obliczam i to się +- sprawdza
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
prawie jak Zywiec Okolice 6 sekund, czyli troche ponad, ale mniej niż 7. Ciężko powiedzieć dokładnie, bo komuś zaczęła sie ręka trząść. Zresztą nie rozumiem podniecania sie - to miało pokazać różnicę z grubsza, bo jest jeszcze coś do zrobienia (sprzęgło). A potem wypadałoby zrobić to bardziej profesjonalnie, jak już wszystko będzie zrobione na tip top, to chyba zrozumiałe ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
przy doladowaniu 0.4 ,poprawnej mapie i poprawnej konstrukcji ze strony mechanicznej (perfekcyjnych konstrukcji niestety niema )taki zestaw powinien wypluc max 210 koni
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Wydaje mi sie że ta 2.0 litrówka nie może robić 100 w 6 sekund przy doładowaniu 0,4 bara , jeśli pomnożymy 2000cm3 razy 0,4 bara wychodzi 800cm3 dodamy do pojemności 2,0l wychodzi 2800cm3 , czyli ta beemka powinna jeżdzić podobnie jak wolnossące 2,8l czyli w najlepszym wypadku okolice 200KM i 270NM . nie jest to jakiś pewny sposób żeby policzyć w przybliżeniu czego się spodziewać po doładowaniu wolnossaka ale ja tak sobie to obliczam i to się +- sprawdza Zajebiste rownanie ![]() Zasadniczo pomijajac temat matematyki, to przy takim doladowaniu, sprezarce i seryjnym stopniu sprezania mozna liczyc na przyrost 50%, co mysle jest bardzo fanym wynikiem jak na 2.0 bmw ktorego nikt zabardzo nie lubi ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Tue, 06 June 2006 ![]() |
O jaką jednostkę ci chodzi 2.0l silnik z doładowaniem 1 bara w przybliżeniu ma do spalenia porównywalną ilość powietrza i paliwa co 4.0l N/A ponieważ stopień napełnienia cylindrów wzrasta 2krotnie . z tąd takie +- obliczenie dla tej BMW tymbardziej ,że BMW robi 2,8l o podobnej konstrukcji .
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
O jaką jednostkę ci chodzi 2.0l silnik z doładowaniem 1 bara w przybliżeniu ma do spalenia porównywalną ilość powietrza i paliwa co 4.0l N/A ponieważ stopień napełnienia cylindrów wzrasta 2krotnie . z tąd takie +- obliczenie dla tej BMW tymbardziej ,że BMW robi 2,8l o podobnej konstrukcji . Dziwne, bo w duzej ilosci przypadkow widzialem ze na 1bar wzrastalo o ponad 100% - to nie jest takie proste jak sie wydaje ze 1bar=+100%. Poza tym silnik chyba nie spala powietrza, a paliwo - jezeli nawet bylo by tak, jak piszesz ze 2.0 + 1bar= 4.0 n/a ![]() Jeszcze dodaj, ze stozek daje +10, jedna koncowka wydechu sportowego +5 (razy 2, bo sa 2) regulator cisnienia paliwa +10KM, magnetyzer i strumiennica hiperbaryczna +10 kazde... Ehh... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale skąd, żeś wymyślił taki wzór?
EDIT: Colin, zepsułeś wszystko ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 06 June 2006 ![]() |
tak poprostu jest wystarczy pomyśleć troche a nie prześcigać sie w wyśmiewaniu kogoś , dlaczego silnik turbo miałby więcej palić od takiego 4,0l N/A skoro przez większość czasu jedziemy na podciśnieniu (trasa np. ) a pozatym tak można policzyć sobie orientacyjnie , co zresztą napisałem ale pewnie nie mieliście czasu przeczytać bo w międzyczasie pisaliście już uszczypliwą odpowiedż
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
tak poprostu jest wystarczy pomyśleć troche a nie prześcigać sie w wyśmiewaniu kogoś , dlaczego silnik turbo miałby więcej palić od takiego 4,0l N/A skoro przez większość czasu jedziemy na podciśnieniu (trasa np. ) a pozatym tak można policzyć sobie orientacyjnie , co zresztą napisałem ale pewnie nie mieliście czasu przeczytać bo w międzyczasie pisaliście już uszczypliwą odpowiedż To pomysl a potem sprawdz w praktyce i mysl dalej co Ci sie zle wymyslilo ![]() Gr00by: Wybacz, nie moglem wytrzymac ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Heh. Tobi80 - nie można tak prosto przeliczać wszystkiego. Jest za dużo zmiennych....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Pytanie do twórców: jak lepiej zamocować przepływomierz przez turbo i czy ma to jakiekolwiek znaczenie. Czy tak jak tu żeby zaraz za nim rura szła prosto czy można zaraz po wyjściu zastosować kolanko 120 stopni. Oczywiście nie pytam tu o kwestię czy się zmieści czy nie tylko czy musi być tka jak tu.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 March 2008 Skąd: SRB ![]() |
ja bym nie radził dawać zaraz kolanka,jak już to miedzy przepływomierzem a tym kolankiem dał bym z 10cm prostej rury,ale to jest tylko moje zdanie
-------------------- dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem
_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html Auto do pracy e36 cupe M50b25T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:03 |