Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 Coupe Turbo (bordowe), M50B20 T --> M50B25 T
Javie
post Sat, 03 Jan 2009 - 21:56
Post #21


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(kosiniak @ Sat, 03 Jan 2009 - 21:41) *
czyli co? bylo by pewnie z 5sek zebys dobrzez mienil biegi, zeby sie sprzeglo nie slizgalo? zejdzcie na ziemie!

Na filmiku widać właśnie okolice ponad 6 sekund (policz od momentu ruszenia wskazówki prędkościomierza, a nie początku filmiku), więc nie wiem w czym widzisz problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 Jan 2009 - 21:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Sat, 03 Jan 2009 - 21:57
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(korona @ Sat, 03 Jan 2009 - 22:54) *
kosiniak nie rób kina, nie pasi nie zaglądaj tu. Nie jestem amatorem, jeżdżę szybszymi autami, nie do mnie takie teksty. Czytaj uważnie, i przestań sie czepiać, są inne działy gdzie możesz sie "wykazać"


dla mnei jestes skoro mierzysz przyspieszenie auta w ten sposob, czyz nie prawda? nie mowie tu nic na tmeta twojej roboty bo widze ze jest ok smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 03 Jan 2009 - 22:01
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Javie @ Sat, 03 Jan 2009 - 22:56) *
okolice ponad 6 sekund
prawie jak Zywiec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 03 Jan 2009 - 23:08
Post #24


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(kosiniak @ Sat, 03 Jan 2009 - 21:57) *
dla mnei jestes skoro mierzysz przyspieszenie auta w ten sposob, czyz nie prawda? nie mowie tu nic na tmeta twojej roboty bo widze ze jest ok smile.gif



bez urazy korona ale to ze jazdzisz szybszymi autami ma tu male znaczenie, bo w nijaki sposob nie wplywa to na osiagi tej B20

moze chamownia ,a nie film w nocy rozjasni sytuacje


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 04 Jan 2009 - 07:50
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(artix @ Sat, 03 Jan 2009 - 23:08) *
bez urazy korona ale to ze jazdzisz szybszymi autami ma tu male znaczenie, bo w nijaki sposob nie wplywa to na osiagi tej B20
moze chamownia ,a nie film w nocy rozjasni sytuacje


Ale ma znaczenie jeśli pisze o moich odczuciach z jazdy tym autem, a tak właśnie było. Filmiki są by pokazać różnice przed i po, są w celach orientacyjnych - ktoś ma stoper niech sobie pomierzy, doda ileś % z przekłamania licznika, odejmie ileś % z wagi drugiego pasażera, pomnoży lub podzieli przez cokolwiek mu tylko pasuje i będzie miał taki wynik jaki będzie chciał - koniec tematu. Nie liczby są tu ważne tylko różnica przed i po. Hamowni raczej nie będzie bo i po co - silnik na wiosnę wylatuje, auto jest lekko doładowane, jeździ elegancko, szkoda kasy którą lepiej wydać na jakieś części do nowego silnika

@kosiniak - nie śmieć w moim temacie, nie bij piany jak masz w zwyczaju, wystarczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 04 Jan 2009 - 10:13
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Ponawiam pytanko: na jakim paliwie strojone/jeżdżone??


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bamber Bmw
post Sun, 04 Jan 2009 - 10:28
Post #27


User
Dołączył: Mon, 31 March 2008
Skąd: SRB





auto od momentu włożenia turbiny nie miało innego paliwa jak 98 więc wystrojone też było na takim,większa ilość oktanów obniży w jakimś stopniu spalanie stukowe


--------------------
dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem

_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html

Auto do pracy e36 cupe M50b25T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 04 Jan 2009 - 11:04
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(korona @ Sun, 04 Jan 2009 - 08:50) *
@kosiniak - nie śmieć w moim temacie, nie bij piany jak masz w zwyczaju, wystarczy

skad ten pomysl? chlopie czy ja ci zarzucilem ze to auto nie jedzie lub obsmarowalem twoja prace? niee! napsialem tylko ze takie pomiary to smiech, teraz nawet jak sprinterzy biegaja to nie mierzy sie ich zegarkiem bo to malo profesjonalne i nie odzwierciedla prawdy, rozumiesz? Fajnie ze robisz to co robisz tylko po co przeczysz sam sobie? raz piszesz ze jestes profesjonalista i ze zrobiles najszybsze xx w Polsce a raz ze szkoda kasy na hamownie i pomiary, 50pln za przykladowo dynomet to chyba nie jakies kokosy i nie kupisz za to niewiadomoo jakiego diwajsu? Mnie np. jako potencjalnego klienta nie przekonales i tyle................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tobi80
post Sun, 04 Jan 2009 - 12:31
Post #29


User
Dołączył: Tue, 06 June 2006





Wydaje mi sie że ta 2.0 litrówka nie może robić 100 w 6 sekund przy doładowaniu 0,4 bara , jeśli pomnożymy 2000cm3 razy 0,4 bara wychodzi 800cm3 dodamy do pojemności 2,0l wychodzi 2800cm3 , czyli ta beemka powinna jeżdzić podobnie jak wolnossące 2,8l czyli w najlepszym wypadku okolice 200KM i 270NM . nie jest to jakiś pewny sposób żeby policzyć w przybliżeniu czego się spodziewać po doładowaniu wolnossaka ale ja tak sobie to obliczam i to się +- sprawdza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Sun, 04 Jan 2009 - 13:08
Post #30


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(kosiniak @ Sat, 03 Jan 2009 - 22:01) *
prawie jak Zywiec

Okolice 6 sekund, czyli troche ponad, ale mniej niż 7. Ciężko powiedzieć dokładnie, bo komuś zaczęła sie ręka trząść. Zresztą nie rozumiem podniecania sie - to miało pokazać różnicę z grubsza, bo jest jeszcze coś do zrobienia (sprzęgło). A potem wypadałoby zrobić to bardziej profesjonalnie, jak już wszystko będzie zrobione na tip top, to chyba zrozumiałe dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 04 Jan 2009 - 13:10
Post #31


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





przy doladowaniu 0.4 ,poprawnej mapie i poprawnej konstrukcji ze strony mechanicznej (perfekcyjnych konstrukcji niestety niema )taki zestaw powinien wypluc max 210 koni


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 04 Jan 2009 - 13:14
Post #32


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(tobi80 @ Sun, 04 Jan 2009 - 12:31) *
Wydaje mi sie że ta 2.0 litrówka nie może robić 100 w 6 sekund przy doładowaniu 0,4 bara , jeśli pomnożymy 2000cm3 razy 0,4 bara wychodzi 800cm3 dodamy do pojemności 2,0l wychodzi 2800cm3 , czyli ta beemka powinna jeżdzić podobnie jak wolnossące 2,8l czyli w najlepszym wypadku okolice 200KM i 270NM . nie jest to jakiś pewny sposób żeby policzyć w przybliżeniu czego się spodziewać po doładowaniu wolnossaka ale ja tak sobie to obliczam i to się +- sprawdza


Zajebiste rownanie smile.gif Tylko powiedz mi jaka jednostka wyjdzie po pomnozeniu 2000cm3 razy 0,4bar?
Zasadniczo pomijajac temat matematyki, to przy takim doladowaniu, sprezarce i seryjnym stopniu sprezania mozna liczyc na przyrost 50%, co mysle jest bardzo fanym wynikiem jak na 2.0 bmw ktorego nikt zabardzo nie lubi tongue.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tobi80
post Sun, 04 Jan 2009 - 14:17
Post #33


User
Dołączył: Tue, 06 June 2006





O jaką jednostkę ci chodzi 2.0l silnik z doładowaniem 1 bara w przybliżeniu ma do spalenia porównywalną ilość powietrza i paliwa co 4.0l N/A ponieważ stopień napełnienia cylindrów wzrasta 2krotnie . z tąd takie +- obliczenie dla tej BMW tymbardziej ,że BMW robi 2,8l o podobnej konstrukcji .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 04 Jan 2009 - 14:30
Post #34


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(tobi80 @ Sun, 04 Jan 2009 - 14:17) *
O jaką jednostkę ci chodzi 2.0l silnik z doładowaniem 1 bara w przybliżeniu ma do spalenia porównywalną ilość powietrza i paliwa co 4.0l N/A ponieważ stopień napełnienia cylindrów wzrasta 2krotnie . z tąd takie +- obliczenie dla tej BMW tymbardziej ,że BMW robi 2,8l o podobnej konstrukcji .


Dziwne, bo w duzej ilosci przypadkow widzialem ze na 1bar wzrastalo o ponad 100% - to nie jest takie proste jak sie wydaje ze 1bar=+100%. Poza tym silnik chyba nie spala powietrza, a paliwo - jezeli nawet bylo by tak, jak piszesz ze 2.0 + 1bar= 4.0 n/a wink.gif to 2.0t spalalo by troche wiecej paliwa niz silnik 4.0 wolnossacy o tej samej mocy.
Jeszcze dodaj, ze stozek daje +10, jedna koncowka wydechu sportowego +5 (razy 2, bo sa 2) regulator cisnienia paliwa +10KM, magnetyzer i strumiennica hiperbaryczna +10 kazde...
Ehh...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sun, 04 Jan 2009 - 14:32
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Ale skąd, żeś wymyślił taki wzór?

EDIT: Colin, zepsułeś wszystko laugh.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tobi80
post Sun, 04 Jan 2009 - 15:01
Post #36


User
Dołączył: Tue, 06 June 2006





tak poprostu jest wystarczy pomyśleć troche a nie prześcigać sie w wyśmiewaniu kogoś , dlaczego silnik turbo miałby więcej palić od takiego 4,0l N/A skoro przez większość czasu jedziemy na podciśnieniu (trasa np. ) a pozatym tak można policzyć sobie orientacyjnie , co zresztą napisałem ale pewnie nie mieliście czasu przeczytać bo w międzyczasie pisaliście już uszczypliwą odpowiedż
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 04 Jan 2009 - 15:10
Post #37


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(tobi80 @ Sun, 04 Jan 2009 - 15:01) *
tak poprostu jest wystarczy pomyśleć troche a nie prześcigać sie w wyśmiewaniu kogoś , dlaczego silnik turbo miałby więcej palić od takiego 4,0l N/A skoro przez większość czasu jedziemy na podciśnieniu (trasa np. ) a pozatym tak można policzyć sobie orientacyjnie , co zresztą napisałem ale pewnie nie mieliście czasu przeczytać bo w międzyczasie pisaliście już uszczypliwą odpowiedż


To pomysl a potem sprawdz w praktyce i mysl dalej co Ci sie zle wymyslilo smile.gif

Gr00by: Wybacz, nie moglem wytrzymac biggrin.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sun, 04 Jan 2009 - 15:14
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Heh. Tobi80 - nie można tak prosto przeliczać wszystkiego. Jest za dużo zmiennych....


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 04 Jan 2009 - 17:54
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Pytanie do twórców: jak lepiej zamocować przepływomierz przez turbo i czy ma to jakiekolwiek znaczenie. Czy tak jak tu żeby zaraz za nim rura szła prosto czy można zaraz po wyjściu zastosować kolanko 120 stopni. Oczywiście nie pytam tu o kwestię czy się zmieści czy nie tylko czy musi być tka jak tu.


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bamber Bmw
post Mon, 05 Jan 2009 - 11:37
Post #40


User
Dołączył: Mon, 31 March 2008
Skąd: SRB





ja bym nie radził dawać zaraz kolanka,jak już to miedzy przepływomierzem a tym kolankiem dał bym z 10cm prostej rury,ale to jest tylko moje zdanie


--------------------
dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem

_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html

Auto do pracy e36 cupe M50b25T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 03:03