Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Troche inna LADA, by AR-tec racing
guzior
post Sun, 12 Jul 2009 - 13:34
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
jak na 2 bar to trochę mało Nm chyba

Ekstramlnie odprezony motor w Ladzie jest.

A w płynniejszy sposób, bo pewnie nie miałes wałka 28x stopni.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Jul 2009 - 13:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sun, 12 Jul 2009 - 14:11
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



nie wiem co to znaczy ekstremalnie ale ja robiłem tak ok 7.5:1 a co do wałka to miał 289 st. przy 0.1 mm i 230 st. przy 1.0 mm.

ten projekt bardzo mi się podoba i wydaje mi się że da się go jeszcze dopracować.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 12 Jul 2009 - 14:33
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





okolice 6.5:1

Da sie dopracowac i bedzie dopracowany - na Sochaczew pojechalismy na setupie "sztukowanym" do 2 w nocy przed zawodami smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Mon, 13 Jul 2009 - 00:07
Post #84


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Przedewszystkim nie wspomniałeś guzior że przebieg momentu jest lepszy (ale mimo wszystko do dupy), inercja słabo obciążyła motor i turbo wstało wyżej niż podczas jazdy na drugim biegu.
W wolnych chwilach (których ciągle za mało) chce ładzianke dopracować. Jak wspomniał guzior dużo było zrobione na "wiariata" po tym jak w czwartek wieczorem (a zawody w sobote) okazało się że nowy kolektor ssący koliduje z turbo-kitem. Największe możliwości widzę w pokręceniu wałkiem (na razie brak regulowanego kółka) i innym turbo. Poza tym mam częściowo przygotowaną głowicę na większych zaworach, po własnoręcznym portingu i na większe CR, chce wypawać profi kolektor wydechowy i zrobić porządny wydech. Żeby było ciekawiej zmiany będą wprowadzane stopniowo.
No i musze w końcu ogarnąć body-kit + poprawki blacharsko-lakiernicze angry.gif


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Mon, 13 Jul 2009 - 14:45
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Fajnie śmiga, ale wiem że będzie jeszcze lepiej. Na tym co jest obecnie myślę że spokojnie można zejść <14s więc powodzenia w dalszych kombinacjach smile.gif.

Kilka filmików z przejazdami łady:
http://img190.imageshack.us/i/spiacycivic.mp4/
http://img190.imageshack.us/i/spiacyvs300gt.mp4/
http://img190.imageshack.us/i/spiacyvsvw.mp4/



--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mega
post Mon, 13 Jul 2009 - 18:59
Post #86


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 June 2004
Skąd: dziesiąta/sławinek





super projekt to się nazywa zapał....smile.gif


--------------------
Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 18 Jul 2009 - 15:39
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Napis na klapie mnie powalił, wogóle projekt mega, tak trzymać.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Sat, 18 Jul 2009 - 15:42
Post #88


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





a jaka ma miekka kanape :rotfl:

niby mala pojemnosc a ciakawie jezdzi ,

jestem ciekawy nowych doswiadczen heh smile.gif

Pzdr


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboluk
post Tue, 21 Jul 2009 - 05:27
Post #89


Rookie
Dołączył: Mon, 20 July 2009





super projekt. Mam taką samą ładzinke 1300 turbo zrobiłem ja już dawno z tym ze wymaga sporo zmian pozatym niejest tak wysilona ja dmuchnąłem max 1.5 bara a silnik został seria poza odprężeniem . Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Wed, 22 Jul 2009 - 01:15
Post #90


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





U mnie jest już jedna z kolejnych ewolucji, m.in czwarte turbo które i tak trzeba wymienić na większe..... ogólnie trzeba ciągle dłubać wink.gif Życze powodzenia.
Odnośnie nowych doświadczeń to pewnie niedługo będziesz miał Paweł okazję ich zasmakować (między 1bar a 2bar jest spoooora różnica biggrin.gif )

Między czasie był mały pożar w komorze silnika i będzie ciężko zdążyć na III rundę WST, ale na razie walcze.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboluk
post Wed, 22 Jul 2009 - 05:38
Post #91


Rookie
Dołączył: Mon, 20 July 2009





No ja już sporo sporo doświadczeń zebrałem odnośnie uturbiania łady pierwsza turbina była od golfa 1.6d ale została zniszczona między innymi przez bak blowofa parę razy pojawiła się nieszczelność w dolocie (kiepskie połączenia gumowe ). Teraz mam hybryde zrobiłem z dwóch różnych i jest bezawaryja
Potem wykończyłem silnik to znaczy pękły tłoki między pierścieniami , tak jak u ciebie na tych fotkach . to była sprawka spalania stukowego (kręciłem zapłonem i składem mieszanki silnik porządnie zadzwonił i skończyły się tłoki ) .Sporo było kombinacji ale aktualnie samochód jest bezawaryjny jezdziłem nim nacodzien przeszło rok i nic sie nie działo . Teraz planuje zamontowac wtrysk bezyny bo dotej pory jezdziłem na gazie a to sie przy dużych doładowaniach niesprawdza
oto moja ladzinka na motopikniku w olsztynie słaba jakosc ale cos widac http://www.youtube.com/watch?v=zxV-sBdjunU noi widok z zegarów http://www.youtube.com/watch?v=n3nCNRBvoZE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Wed, 22 Jul 2009 - 11:04
Post #92


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Opisz swój projekt!

PS. Może uruchomią nam dział "Russian performance", albo "WAZ LADA Power Corner" na racingforum tongue.gif


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboluk
post Wed, 22 Jul 2009 - 21:16
Post #93


Rookie
Dołączył: Mon, 20 July 2009





Mój projekt to łada 21072 1300+ turbo garrett t3, silnik odprężony przez 2 uszczelki stopień ok 7.5:1 chłodnica oleju od bmw 325 (pasuje podstawka jak z tego)
intercoolet chyba scharan zasilnie gaz brak gaźnika tylko przepustnice reduktor turbo lovato most zaspawany zawieszenie tylne to przycięte sprężyny + sprężyny od reno 21 w srodek orginalnych stabilizator na drążkach rekcyjnych dolnych własnej kąstrukcji . Doładowanie do jazdy na codzien 0.8bara w kabine przełącznik zwiekszjący doładowanie do 1.5 bara moc ok 150 koni szacunkowo osiągi ok 7.5 do setki 400 15.2 a jeszcze sprzęglo wzmocnione 2 sprężyny niema możliwości poślizgu sprzęgła urwie sie wszystko a sprzęgło się nieośliźnie co tu pisac , w planach silnik 1500 250-300 koni jak czs pozwoli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Thu, 23 Jul 2009 - 07:07
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





Śpiący miał na myśli żebyś założył temat o swojej Ladzie w dziale projekty, a nie tylko krótki opis w poście biggrin.gif , sam też bym chętnie przeczytał więcej co tam na motałeś.

Śpiący a wybierasz się może na Ryki 25 lipca swoją Ladą??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 23 Jul 2009 - 07:37
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nie wiadomo czy skonczy sie wszystkie duperele.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Fri, 24 Jul 2009 - 02:08
Post #96


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Zapisałem się i opłaciłem start w III rundzie WST, ale będzie ciężko zdążyć. Guzik widział dziś jak to wygląda i jak widać wysnuł już wnioski.....
....na razie sie nie poddajemy i robimy ile sie da.

Wreszcie skończył się spawać kolektor (na fotce jeszcze nie dokończony).


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Fri, 24 Jul 2009 - 14:31
Post #97


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Siemka,
Śpiący i zrób coś z tym body-kitem bo ta maska ci kiedyś odfrunie :-)
Jakbym wiedział, że takie czasy łoisz to bym cię na bramce nie wpuścił w Sochaczewie smile.gif
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboluk
post Fri, 24 Jul 2009 - 18:03
Post #98


Rookie
Dołączył: Mon, 20 July 2009





not jaka turbina bedzie i jakie doładowanie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 24 Jul 2009 - 20:09
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ta co była (K26), doładowanie takie samo (czyli 2 bary). Potem moze wiedzie inna zimna strona.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboluk
post Fri, 24 Jul 2009 - 20:57
Post #100


Rookie
Dołączył: Mon, 20 July 2009





k26 zabardzo sie nienadaje do takich doladowan ale zobaczysz co wyjdzie ta turbina bedzie chodzila poza mapą oto link do fajnej stronki gdzie sie dobiea turbiny http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html ja do swojej ladzinki mysle o gt30r71 idealnie pasuje. No ale cena jest zabójcza 4831zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 23:34