![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT jak na 2 bar to trochę mało Nm chyba Ekstramlnie odprezony motor w Ladzie jest. A w płynniejszy sposób, bo pewnie nie miałes wałka 28x stopni. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
nie wiem co to znaczy ekstremalnie ale ja robiłem tak ok 7.5:1 a co do wałka to miał 289 st. przy 0.1 mm i 230 st. przy 1.0 mm.
ten projekt bardzo mi się podoba i wydaje mi się że da się go jeszcze dopracować. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
okolice 6.5:1
Da sie dopracowac i bedzie dopracowany - na Sochaczew pojechalismy na setupie "sztukowanym" do 2 w nocy przed zawodami ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przedewszystkim nie wspomniałeś guzior że przebieg momentu jest lepszy (ale mimo wszystko do dupy), inercja słabo obciążyła motor i turbo wstało wyżej niż podczas jazdy na drugim biegu.
W wolnych chwilach (których ciągle za mało) chce ładzianke dopracować. Jak wspomniał guzior dużo było zrobione na "wiariata" po tym jak w czwartek wieczorem (a zawody w sobote) okazało się że nowy kolektor ssący koliduje z turbo-kitem. Największe możliwości widzę w pokręceniu wałkiem (na razie brak regulowanego kółka) i innym turbo. Poza tym mam częściowo przygotowaną głowicę na większych zaworach, po własnoręcznym portingu i na większe CR, chce wypawać profi kolektor wydechowy i zrobić porządny wydech. Żeby było ciekawiej zmiany będą wprowadzane stopniowo. No i musze w końcu ogarnąć body-kit + poprawki blacharsko-lakiernicze ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Fajnie śmiga, ale wiem że będzie jeszcze lepiej. Na tym co jest obecnie myślę że spokojnie można zejść <14s więc powodzenia w dalszych kombinacjach
![]() Kilka filmików z przejazdami łady: http://img190.imageshack.us/i/spiacycivic.mp4/ http://img190.imageshack.us/i/spiacyvs300gt.mp4/ http://img190.imageshack.us/i/spiacyvsvw.mp4/ -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek ![]() |
super projekt to się nazywa zapał....
![]() -------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Napis na klapie mnie powalił, wogóle projekt mega, tak trzymać.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
a jaka ma miekka kanape :rotfl:
niby mala pojemnosc a ciakawie jezdzi , jestem ciekawy nowych doswiadczen heh ![]() Pzdr -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
super projekt. Mam taką samą ładzinke 1300 turbo zrobiłem ja już dawno z tym ze wymaga sporo zmian pozatym niejest tak wysilona ja dmuchnąłem max 1.5 bara a silnik został seria poza odprężeniem . Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
U mnie jest już jedna z kolejnych ewolucji, m.in czwarte turbo które i tak trzeba wymienić na większe..... ogólnie trzeba ciągle dłubać
![]() Odnośnie nowych doświadczeń to pewnie niedługo będziesz miał Paweł okazję ich zasmakować (między 1bar a 2bar jest spoooora różnica ![]() Między czasie był mały pożar w komorze silnika i będzie ciężko zdążyć na III rundę WST, ale na razie walcze. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
No ja już sporo sporo doświadczeń zebrałem odnośnie uturbiania łady pierwsza turbina była od golfa 1.6d ale została zniszczona między innymi przez bak blowofa parę razy pojawiła się nieszczelność w dolocie (kiepskie połączenia gumowe ). Teraz mam hybryde zrobiłem z dwóch różnych i jest bezawaryja
Potem wykończyłem silnik to znaczy pękły tłoki między pierścieniami , tak jak u ciebie na tych fotkach . to była sprawka spalania stukowego (kręciłem zapłonem i składem mieszanki silnik porządnie zadzwonił i skończyły się tłoki ) .Sporo było kombinacji ale aktualnie samochód jest bezawaryjny jezdziłem nim nacodzien przeszło rok i nic sie nie działo . Teraz planuje zamontowac wtrysk bezyny bo dotej pory jezdziłem na gazie a to sie przy dużych doładowaniach niesprawdza oto moja ladzinka na motopikniku w olsztynie słaba jakosc ale cos widac http://www.youtube.com/watch?v=zxV-sBdjunU noi widok z zegarów http://www.youtube.com/watch?v=n3nCNRBvoZE |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Opisz swój projekt!
PS. Może uruchomią nam dział "Russian performance", albo "WAZ LADA Power Corner" na racingforum ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
Mój projekt to łada 21072 1300+ turbo garrett t3, silnik odprężony przez 2 uszczelki stopień ok 7.5:1 chłodnica oleju od bmw 325 (pasuje podstawka jak z tego)
intercoolet chyba scharan zasilnie gaz brak gaźnika tylko przepustnice reduktor turbo lovato most zaspawany zawieszenie tylne to przycięte sprężyny + sprężyny od reno 21 w srodek orginalnych stabilizator na drążkach rekcyjnych dolnych własnej kąstrukcji . Doładowanie do jazdy na codzien 0.8bara w kabine przełącznik zwiekszjący doładowanie do 1.5 bara moc ok 150 koni szacunkowo osiągi ok 7.5 do setki 400 15.2 a jeszcze sprzęglo wzmocnione 2 sprężyny niema możliwości poślizgu sprzęgła urwie sie wszystko a sprzęgło się nieośliźnie co tu pisac , w planach silnik 1500 250-300 koni jak czs pozwoli. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Śpiący miał na myśli żebyś założył temat o swojej Ladzie w dziale projekty, a nie tylko krótki opis w poście
![]() Śpiący a wybierasz się może na Ryki 25 lipca swoją Ladą?? -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie wiadomo czy skonczy sie wszystkie duperele.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zapisałem się i opłaciłem start w III rundzie WST, ale będzie ciężko zdążyć. Guzik widział dziś jak to wygląda i jak widać wysnuł już wnioski.....
....na razie sie nie poddajemy i robimy ile sie da. Wreszcie skończył się spawać kolektor (na fotce jeszcze nie dokończony). ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Siemka,
Śpiący i zrób coś z tym body-kitem bo ta maska ci kiedyś odfrunie :-) Jakbym wiedział, że takie czasy łoisz to bym cię na bramce nie wpuścił w Sochaczewie ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
not jaka turbina bedzie i jakie doładowanie ?
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ta co była (K26), doładowanie takie samo (czyli 2 bary). Potem moze wiedzie inna zimna strona.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
k26 zabardzo sie nienadaje do takich doladowan ale zobaczysz co wyjdzie ta turbina bedzie chodzila poza mapą oto link do fajnej stronki gdzie sie dobiea turbiny http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html ja do swojej ladzinki mysle o gt30r71 idealnie pasuje. No ale cena jest zabójcza 4831zl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 23:34 |