![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 June 2008 Skąd: Łódź ![]() |
woow to sie dopiero nazywa home-made
![]() pomyśl o ukryciu intercoolera żeby taki szczegół jej nie zdradzał ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Bez kitu WYMIATA
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo fajny projekt ! Gratuluje zapału a efekt końcowy bardzo zacny.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzięki za wyrazy uznania
![]() nieźle nieźle ale się pośmiałem czytając opis:) ciesze się bo projekt miał być troche zabawny Powinno zniesc 8500 obr spokojnie ![]() też mi sie tak wydaje, ale wole sprawdzić; jest możliwość że ustąpi korba, albo śruba korbowodowa; albo że..... wytrzyma troche więcej ![]() woow to sie dopiero nazywa home-made ![]() pomyśl o ukryciu intercoolera żeby taki szczegół jej nie zdradzał ![]() intercooler jest już częściowo ukryty Fotki spod maski: Bałagan i drut-mody jeszcze są, ale powoli jest to poprawiane. Dużo zmieni sie po wymianie turbo, więc niektóre "drutunki" wylecą przy wymianie turbo. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
![]() Będzie OT Czy silnik w Ładzie ma wał na 5 podporach czy tak jak fiatowski 1.3 i 1.5 z Fiata 125p na 3 ? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
gratuluje projektu
podobaja mi sie takie projekty zrobione przez siebie w garazu powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
rewelacja projekt
-------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT czy tak jak fiatowski 1.3 i 1.5 z Fiata 125p na 3 ? Nie rozpedzał bym sie z tym fiatowskim, bo jest to praktycznie od podstaw silnik opracowany w Polsce (stad te 3 podpory). W orginalnych silnikach Fiata było tak jak w Ładzie 5 podpór -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
świetny projekt, poka filmik jak to działa btw. co ze sprzęgłem ?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Sprzegło jest narazie nowa seria, niby daje rade ale czuc ze powoli zaczynaja mu dokuczac zwiekszone osiagi. W planach jest wzmocniony docisk i spiek od radzika.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Nie rozpedzał bym sie z tym fiatowskim, bo jest to praktycznie od podstaw silnik opracowany w Polsce (stad te 3 podpory). W orginalnych silnikach Fiata było tak jak w Ładzie 5 podpór W oryginalnych Fiatach 125 były silnik DOHC w wersjach 90 i 100KM. Natomiast silnik z Polskiego Fiata 125 nie był w najmniejszym stopniu polskim tworem. Ten silnik pochodzi z Fiata 1300/1500 produkowanego w latach 1961-67. Fiat 1500 ![]() -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
super ladzienka !!! wszytko git
ale ten wlot na masce ........... jak dla mnie wiesniaczy troche wszystko -------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mój bład. Nie spodziewałem sie ze fiat wypuscił by cos takiego
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Ile zszedłeś z wału i zamachu ? Jakieś wymierne efekty ? Możesz podać orientacyjny koszt modyfikacji wału ?
BTW fajne autko, sam takie też zawsze takie chciałem ![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
LuiG
sadze ze ciezko bedzie stwierdzic wymierne efekty, bo po odelzeniu wału i zamachu oraz zalozeniu lzejszych tłoków i korb silnik został sporo odprezony, wiec odczucia nie beda juz tak zauwazalne. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Oława ![]() |
Super projekcik
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Ja wiem, że to pytanie zabronione, ale jestem strasznie ciekaw i myślę, że nie tylko ja, ale...
Jaki był mniej więcej koszt zrobienia Łady w ten sposób (tak, wiem, że było przy tym mnóstwo Waszej pracy) ?? PS. Projekt świetny, musi robić wrażenie Łada robiąca setke w 7 sekund ![]() Może mi umknęło - jaka jest masa samochodu ? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
pewnie z 1500-2000 w mody poszlo.
widac ze miedzy cylindrami jest jeszcze sporo miecha (zaskoczeniem jest dla mnie ze ten silnik jaet tak mocno podkwadratowychyba bardziej niz 1.6 vtec?). gdybys ozenil w ten blok wal od 1.5(o ile to mozliwe) to mialbys prawie kwadratowy silnik 79/80mm, wiadomo ze to by sie wiazalo z kolejna rozbiorka, ktorej chcesz uniknac jesli nic Cie do niej nie zmusza, ale moze warto. wtedy i krecic nie trza bylo by tak wysoko. btw jak wysoko kreca sie jakies rajdowe n/a lady? az bym sie nie smucil dostajac baty od ruskiego wozu ![]() fajny projekt, powodzenia. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT wtedy i krecic nie trza bylo by tak wysoko Śpiącemu własnie chodzi o to zeby krecic go wysoko ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 11:13 |