![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Obawiam sie ze GT30 moze miec spooore problemy ze wstaniem w silniku 1.3. Przy 2.2 i 5 garach wstaje w okolicach 3000.
A K26 nie nadaje sie do takich doładowan, ale narazie spełnia swoja role. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 July 2009 ![]() |
Tak tak ale ja planuje zamontowac silnik 1.5 i ekstremalnie go przerobic czyli wieksze zawory rozwiercic kanały specjalny kolektor dorabiany pod ten silnik
wałek dobrac tka aby moc była miedzy 7.5 a 8.5 tys zddaje sobie sprawe ze zacznie brac ok 5000 6000 obr noi jasne ze na codzien sie nieda tym jezdzic tkie ma plany ale to odległa przyszłość bo teraz mam straszny brak czasu. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Koło 5tys. zaczyna brac K26 na wałku 28X st. i kolektorze ze zdjęc. I juz sie nie da zbutnio tym po drodze jezdzic. GT30 bedzie wstawał jeszcze pózniej...
Jeszcze zostało głowice zmienic (czeka, ale nie ma czasu), nie sadze jednak, zeby to sporo poprawiło charakterystyke. Po prostu cała krzywa podnisie sie wyzej. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Guzik, jeździłeś tym że piszesz jak to teraz jeździ??
W chwili obecnej poprawił sie dół w stosunku do setupu (a raczej sztukunku) z seat racing. A wjechał nowy kolektor, cały wydech i przestawiliśmy rorząd. No i wiadomość z ostatniej chwi, na III rundzie WST ustąpił kolejny (już trzeci) most. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Guzik, jeździłeś tym że piszesz jak to teraz jeździ?? Wzorowałem sie na opiniach 2 osób z wczorajszego spotu (fakt niezbyt wiarygodnych, ale we 2 juz raczej bajek by nie opowiadali). CYTAT W chwili obecnej poprawił sie dół w stosunku do setupu (a raczej sztukunku) z seat racing. A wjechał nowy kolektor, cały wydech i przestawiliśmy rorząd. Zapewne góra też poszła wyzej czyli inaczej, cała charakterystyka przesuneła w góre. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
k26 w 1.6 Hondy wstawało przy 5,5k rpm. W 1,3 moim zdaniem jest to pomyłka.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Turbo wstaje wysoko, ale zanim wstanie jedzie sie niewiele gorzej niż serią.
Wzorowałem sie na opiniach 2 osób z wczorajszego spotu (fakt niezbyt wiarygodnych, ale we 2 juz raczej bajek by nie opowiadali). Nie była wystrojona do końca.... -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
Łada wymaga regulowanego koła rozrządu i kilku prób ustawień oraz nowej głowicy która podniesie w niewielkim stopniu sprężanie.
Wtedy bedzie wszystko jasne. |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dokładnie jak wyżej + w przyszłości inne turbo.
Guzik troche zamotał z tą głowicą, bo wymiana w takim sprzęcie nie zajmuje dużo czasu, natomiast głównym problemem są braki funduszy (obróbka gniazd, planowanie, prowadnice, porządne uszczelki itp). -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
co sie konkretnie psuje w mostach które tak wymieniasz? Jakie są objawy?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W pierwszym rozleciał sie mechanizm różnicowy (nasz błąd-był za słabo zaspawany), w drugim obcieło zęby na ataku, a w trzecim prawdopodobnie połamało cały koszyk mechanizmu różnicowego łącznie z łożyskowaniem talerza. Wszystkie mosty z elektroszperą. Trzeciego nie rozbierałem, z powodu braku chęci i czasu. Jest kilka pomysłów na most, np. most z Toyoty HIace z LSD - na takim jeździ bardzo szybka Lada 2101 z 2.0 DOHC turbo, lub pomysł który podrzucił Rafał Walas czyli szpera od Omegi A 1.8 wrzucona w most Manty/Rekorda.
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Owner obchodzi urodziny w dzisiejszym dniu, tak wiec zycze w temacie powodzenia w starcie Rosjanka na Rykowisku
![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzięki, Paweł.
Oczywiście nie obyło się bez awarii, pękł intercooler. Z mocno nieszczelnym dolotem pojechałem ET 14.3s, co dało drugie miejsce; no i pierwsze w generalce w kasie. Fakt że wygrana w nie najlepszym stylu, ale miejmy nadzieje że w przyszłym sezonie będzie ciekawiej ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 11:28 |