![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy przeciez pisalem wyzej ze to zupelnie inny silnik. To nastepna generacja CR. Roznia sie dolem,glowicami,walkami,ukladem wtryskowym, turbina po prostu wszystkim. pojecie zupełnie inny silnik jest bardzo szerokie, na tyle że mógłby to byc teraz R6 3.0 ![]() ponieważ jednak w VAGu często silniki podlegają jakimś ewolucjom, często dół pozostaje ten sam nasuwa się pytanie co zostało zmienione i dlaczego ? czy ten rozrząd który rzekomo lubił hałasowac został jakoś zmodyfikowany ? to że następna generacja CR (tam były jakieś wadliwe wtryski do 2006r) oraz sterownik EDC17 to wiadomo... czy turbina jest jakaś większa ? w "starych" 3.0 była chyba juz sterowana elektrycznie ? czy zupełnie inny to znaczy, że to zupełnie nowy silnik nie mający żadnych elementów wspólnych ze starym ? po 4 latach okazało się że trzeba wszystko zaprojektować od nowa lub gruntownie przerobić ? sorki za mały OT ale tak drążę bo nie ma dużo informacji o tych motorkach...moze okazuje się że te nowe duze silniki VAGa nie są wcale takie rewelacyjne... o V10 masters pisał niedawno że to cięzki kloc i dlatego wyjechał z audi do jakiejs motorówki ![]() były jakieś zapowiedzi o wiekszych mocach w tych nowych generacjach ale wychodzi na to że jednak dalej nowe silniki mają dalej 140 i 170 z 2 litrów i 240 z 3 litrowej jednostki... co oznacza ze te silniki po wirusie mają tyle ile ich odpowiedniki BMW w serii na biturbo... -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
były jakieś zapowiedzi o wiekszych mocach w tych nowych generacjach ale wychodzi na to że jednak dalej nowe silniki mają dalej 140 i 170 z 2 litrów i 240 z 3 litrowej jednostki... co oznacza ze te silniki po wirusie mają tyle ile ich odpowiedniki BMW w serii na biturbo... VW mają tyle w serii ile ich odpowiedniki BMW z pojedynczym turbo również w serii. BMW z dwiema turbosprężarkami i programem są mocniejsze od VW z programem. Więc?... -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
VW mają tyle w serii ile ich odpowiedniki BMW z pojedynczym turbo również w serii. BMW z dwiema turbosprężarkami i programem są mocniejsze od VW z programem. Więc?... fakt, pojedynczym turbo silniki VW i BMW i w serii i po sofcie wychodza podobnie ![]() no ale chodzi o to że VW po programie mają tyle co BMW biturbo w serii - tak circa about ![]() 2.0 ten 204KM pewnie wychodzi na hamowni kole 210KM (czyli tyle ile BMN po sofcie i pewnie nowe CR170) ? 335d ma w serii około 280-290KM, czyli tyle ile 3.0V6 po programie no ale to są wartości maksymalne, a to nie wszystko ![]() ![]() ![]() konczac ten OT to dla fana diesli i klasycznej motoryzacji sa 2 mega projekty na tym forum: Audi Q coupe => 3.0TDI i BMW E46 => 335dt , sam juz nie wiem który bardziej miażdży ![]() a wracając do tematu to jakoś nie widać żeby nowe 3.0 TDI VW robiło szał... może gdyby na 2 turbinach było (nawet jednakowych z racji V6) ale jak widać chyba księgowy pilnuje kosztów ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 28 January 2004 Skąd: Wroclaw ![]() |
witam,
przylacze sie do tego tematu co by nie brudzic forum:) mam a4 2006r 3.0 q manual avant 232ps,mysle nad zawirusowaniem go,ale jest kilka mnie nurtjacych watpliwosci.. 1.podobno spalanie sie nie zmienia,ale jak wyglada zuzycie podzespolow przy normalnym uzytkowaniu takiego auta po wirusie?co ze sprzeglem? 2.jaka firme wybrac?compoty czy mastersa?..dlaczego? czego moge sie spodziewac?gdzies czytalem ze w a4 robi sie 260-270ps a w a6 w tym samym silniku 280-290ps?what tha..? goraco dziekuje z gory za wszelkie szczere podpowiedzi i sugestie:) -------------------- A4 3.0 tdi 253ps 525nm avant...szukam miejskiego zapierdalacza
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
witam, przylacze sie do tego tematu co by nie brudzic forum:) mam a4 2006r 3.0 q manual avant 232ps,mysle nad zawirusowaniem go,ale jest kilka mnie nurtjacych watpliwosci.. 1.podobno spalanie sie nie zmienia,ale jak wyglada zuzycie podzespolow przy normalnym uzytkowaniu takiego auta po wirusie?co ze sprzeglem? 2.jaka firme wybrac?compoty czy mastersa?..dlaczego? czego moge sie spodziewac?gdzies czytalem ze w a4 robi sie 260-270ps a w a6 w tym samym silniku 280-290ps?what tha..? goraco dziekuje z gory za wszelkie szczere podpowiedzi i sugestie:) a6ka ma chyba wieksze albo w lepszym miejscu ICki -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
... no ale to są wartości maksymalne, a to nie wszystko ![]() ![]() ![]() ... 2 turbinki robią swoje ... ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 21:02 |