Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> calibra Turbo 4*4 kompresor
hz10
post Tue, 14 Apr 2009 - 21:23
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





tą panewke to słychać jeszcze przed startem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Apr 2009 - 21:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Spoot
post Tue, 14 Apr 2009 - 21:25
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 October 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(hz10 @ Tue, 14 Apr 2009 - 21:23) *
tą panewke to słychać jeszcze przed startem wink.gif


Ale to nie przeszkodziło mimo wszystko w ładnym przejeździe... wink.gif


--------------------
First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html

“Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it."
Tony Collins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 15 Apr 2009 - 06:40
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ladnie sie odpycha\
wierze ze dasz rade
ps obok auto co mialo pod maska?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Fri, 17 Apr 2009 - 21:53
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Na jakich panewkach jeździłeś i na jakim oleju ?


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Allll
post Sat, 25 Apr 2009 - 15:44
Post #45


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 March 2004
Skąd: Warszawa





projekt wspaniały LET jak widać daje rade biggrin.gif
powodzenia


--------------------
www.corsa-a.pl/forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 05 Jun 2009 - 23:32
Post #46


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





pojawil sie maly problem z paskiem napedzającym alternator kompresor
to juz 2 raz stalo sie to samo pasek zaczyna sie jagby pruć po bokach wygląda tak że go coś przecina w rowkach
sprawdzalem ośowość szajb i prowadzenie paska wygląda że jest oki
ma ktoś jakiś pomysl czy są może paski o większych wytrzymalościach


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 06 Jun 2009 - 00:47
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Najprawdopodobniej koło od alternatora i wały różni sie od tego przy kompresorze obstawiam że wieloklin nie pasuje na kole od kompresora i pasek za głęboko wchodzi w rowki co powoduje jak to nazwałeś prucie. Nie wiem czy dobrze się wyraziłem ale mam nadzieję że wiesz o co chodzi. Pozdro


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 06 Jun 2009 - 07:18
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





zmien pasek
ja zakladam zawsze GATES i maja sie dobrze
ps projekt kozak i jeszcze lepiej pompuje tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sat, 06 Jun 2009 - 07:21
Post #49


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





a tak to dzała http://www.youtube.com/watch?v=RqBcx-NJe4w...feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Oq48HbtiPts...feature=channel


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 06 Jun 2009 - 08:59
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





czemu takie małe doładowanie z samego kompresora?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 06 Jun 2009 - 09:40
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a jakie ma byc
przeciez widac ze jazda praktycznie na podcisnieniu
dopiero na koncu filmiku but


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 06 Jun 2009 - 10:20
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





to ja widze i słysze zupełnie coś innego cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sat, 06 Jun 2009 - 12:38
Post #53


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





dokładnie chodziło o to żeby pokazać jak auto jedzie nie na pełnym bucie gdzie garrett3076 wstaje w okolicach 4 tyś a jakiś tam bost ma przy 4.5tyś tu przy 2 tyś obr masz o.4 bar a po chwili turbina ci pompuje 1.6 bar ten but jest na 2 biegu gdzie wiadomo że jest małe obciążenie silnika czyli mało spalin za to pod zajjebista góre żeby sie auto tak szybko nie rozpędzało
wcześniej jechałem z delikatnym naciśnienciem gazu i to jeszcze na lpg
jeżeli bym chciał mie większe ciśnienie na tych 2 tyś obr to bym zmienił kolo pasowe nawet mam takowe ale po ostatnim zabiciu panewek niewiadomo czym zostawiam jak jest
pamiętaj że seryjny let ma 200km przy 0.6 bara tu masz o.4 bara na 2 tyś obr morderstwo dla panewek


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 06 Jun 2009 - 13:27
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ale z turbiny jest przecież duzo większy moment niż z samego kompresora, fakt że wyżej więc pomyślałem że troche mało dmuchasz wink.gif chociaż jak to seryjny dół to może i lepiej że turbina nie wstaje przy 2 tyś bo mogłoby być nieciekawie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sat, 06 Jun 2009 - 14:35
Post #55


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





hee 1.7 bar z garreta3076 wybacz ale chyba niewiesz o czym mówisz
kompresor ma za zadanie pobudzić turbine do dzałania i robi to naprawde świetnie jeżdzi sie jak dislem male obr a już spory moment napedowy a po przekkroczeniu 3 tyś to już naprawde fajny ciąg niezależny od biegu


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 06 Jun 2009 - 16:01
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie zrozumiałeś mnie do końca, ja wiem że 1.7 z gareta to przeciąg dlatego pisze że 0.4 z kompresora to pikuś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Sat, 06 Jun 2009 - 21:03
Post #57


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





pikuś nie pikuś ale gdyby nie eaton to byśmy tu usnęli nim by turbo wstało:]
zresztą 0.4 z paska się zupełnie inaczej czuje niż ze spalin, heh
szkoda że panewki też są tego zdania... bo wystraszyłeś mnie z tym że to takie morderstwo dla nich
ja np staram się mega spokojnie z dołu ruszać ale dowaliłem ze zbyt dużą przepustnicą i zrywa strasznie:/
Ale projekt masz naprawdę ładny i pouczający co najważniejsze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Tue, 08 Dec 2009 - 19:06
Post #58


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





w mojej cali zagościła nowa turbina holset hx40 plus osprzęt potrzebny do jej prawidłowego funkcjonowania narazie wszystko w fazie testów


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Harm
post Tue, 08 Dec 2009 - 19:45
Post #59


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2003
Skąd: Łódź





trzymam kciuki za powodzenia,
dawaj foty !!


--------------------
------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Wed, 09 Dec 2009 - 20:09
Post #60


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





już jeżdzi narazie 1.3 bar
powie tyle że bez kompresora była by lipa z wyłączonym kompresorem turbina wstaje w ok 4.5 1.3 bara ma przy 5,
na 1 nie napompuje nawet 1 bara
ale wraz z kompresorem jest gitara zrobie loga to wkleje
tu fragment wydechu całkowity przelot na 3 tłumnikach bardzo cicho jak na 3 cale


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:04