![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
tą panewke to słychać jeszcze przed startem
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
tą panewke to słychać jeszcze przed startem ![]() Ale to nie przeszkodziło mimo wszystko w ładnym przejeździe... ![]() -------------------- First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html “Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it." Tony Collins |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ladnie sie odpycha\
wierze ze dasz rade ps obok auto co mialo pod maska? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Na jakich panewkach jeździłeś i na jakim oleju ?
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
projekt wspaniały LET jak widać daje rade
![]() powodzenia -------------------- www.corsa-a.pl/forum
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
pojawil sie maly problem z paskiem napedzającym alternator kompresor
to juz 2 raz stalo sie to samo pasek zaczyna sie jagby pruć po bokach wygląda tak że go coś przecina w rowkach sprawdzalem ośowość szajb i prowadzenie paska wygląda że jest oki ma ktoś jakiś pomysl czy są może paski o większych wytrzymalościach -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Najprawdopodobniej koło od alternatora i wały różni sie od tego przy kompresorze obstawiam że wieloklin nie pasuje na kole od kompresora i pasek za głęboko wchodzi w rowki co powoduje jak to nazwałeś prucie. Nie wiem czy dobrze się wyraziłem ale mam nadzieję że wiesz o co chodzi. Pozdro
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
zmien pasek
ja zakladam zawsze GATES i maja sie dobrze ps projekt kozak i jeszcze lepiej pompuje ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
a tak to dzała http://www.youtube.com/watch?v=RqBcx-NJe4w...feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Oq48HbtiPts...feature=channel -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
czemu takie małe doładowanie z samego kompresora?
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
a jakie ma byc
przeciez widac ze jazda praktycznie na podcisnieniu dopiero na koncu filmiku but -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
to ja widze i słysze zupełnie coś innego
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
dokładnie chodziło o to żeby pokazać jak auto jedzie nie na pełnym bucie gdzie garrett3076 wstaje w okolicach 4 tyś a jakiś tam bost ma przy 4.5tyś tu przy 2 tyś obr masz o.4 bar a po chwili turbina ci pompuje 1.6 bar ten but jest na 2 biegu gdzie wiadomo że jest małe obciążenie silnika czyli mało spalin za to pod zajjebista góre żeby sie auto tak szybko nie rozpędzało
wcześniej jechałem z delikatnym naciśnienciem gazu i to jeszcze na lpg jeżeli bym chciał mie większe ciśnienie na tych 2 tyś obr to bym zmienił kolo pasowe nawet mam takowe ale po ostatnim zabiciu panewek niewiadomo czym zostawiam jak jest pamiętaj że seryjny let ma 200km przy 0.6 bara tu masz o.4 bara na 2 tyś obr morderstwo dla panewek -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ale z turbiny jest przecież duzo większy moment niż z samego kompresora, fakt że wyżej więc pomyślałem że troche mało dmuchasz
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
hee 1.7 bar z garreta3076 wybacz ale chyba niewiesz o czym mówisz
kompresor ma za zadanie pobudzić turbine do dzałania i robi to naprawde świetnie jeżdzi sie jak dislem male obr a już spory moment napedowy a po przekkroczeniu 3 tyś to już naprawde fajny ciąg niezależny od biegu -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie zrozumiałeś mnie do końca, ja wiem że 1.7 z gareta to przeciąg dlatego pisze że 0.4 z kompresora to pikuś
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: krzeszowice ![]() |
pikuś nie pikuś ale gdyby nie eaton to byśmy tu usnęli nim by turbo wstało:]
zresztą 0.4 z paska się zupełnie inaczej czuje niż ze spalin, heh szkoda że panewki też są tego zdania... bo wystraszyłeś mnie z tym że to takie morderstwo dla nich ja np staram się mega spokojnie z dołu ruszać ale dowaliłem ze zbyt dużą przepustnicą i zrywa strasznie:/ Ale projekt masz naprawdę ładny i pouczający co najważniejsze ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
w mojej cali zagościła nowa turbina holset hx40 plus osprzęt potrzebny do jej prawidłowego funkcjonowania narazie wszystko w fazie testów
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
trzymam kciuki za powodzenia,
dawaj foty !! -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
już jeżdzi narazie 1.3 bar
powie tyle że bez kompresora była by lipa z wyłączonym kompresorem turbina wstaje w ok 4.5 1.3 bara ma przy 5, na 1 nie napompuje nawet 1 bara ale wraz z kompresorem jest gitara zrobie loga to wkleje ![]() ![]() tu fragment wydechu całkowity przelot na 3 tłumnikach bardzo cicho jak na 3 cale -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:04 |