Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >  
Closed TopicStart new topic
> calibra Turbo 4*4 kompresor
jarek1111
post Tue, 11 Jan 2011 - 20:22
Post #101


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





słabo widać ale masz półowe z golfa 5 a druga połowe z cali oczywiscie półośka narazie zespawana do przymiarek
ma ktoś skuteczny sposób na takie połączenie czy tylko ratują mnie półoski na zamówienie


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 11 Jan 2011 - 20:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Cieniu
post Tue, 11 Jan 2011 - 22:49
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ja jak z kumplem robiliśmy swapa w escorcie to półośki łączyliśmy ciasną tuleją. Wyszło w miarę bicia brak i jak na razie się trzyma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Wed, 12 Jan 2011 - 00:28
Post #103


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





CYTAT(jarek1111 @ Tue, 11 Jan 2011 - 21:22) *
słabo widać ale masz półowe z golfa 5 a druga połowe z cali oczywiscie półośka narazie zespawana do przymiarek
ma ktoś skuteczny sposób na takie połączenie czy tylko ratują mnie półoski na zamówienie




Rozumiem,że to co widać na zdjęciu to jedynie delikatnie "przysmarkana" a nie pospawana półoś ? Dobrym pomysłem na takie połączenie jest zrobienie w jedej części półosi otworu a drugą część staczamy tak żeby pasownie wchodziła i odpada temat bicia do tego powinno być spore sfazowanie na odpowiednią spoinę (spaw) i ewentualnie ja tak sobie zrobiłem po pospawaniu obtoczenie wszystkiego na jeden wymiar i nasuniecie pasownej tulei na całość + obspawanie


co do dorobienia półosiek na zamówienie to kolega dorabiał ostsnio gdzieś w Czetochowie jak robił swapa w starym poczciwym CRX na 2,2


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 12 Jan 2011 - 21:20
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





U mnie wygląda to tak:


Uploaded with ImageShack.us

Wytrzymało cały sezon przy 500 Nm, 4x4 i procedurze startu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 12 Jan 2011 - 23:59
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(TOMEKKK @ Wed, 12 Jan 2011 - 21:20) *
U mnie wygląda to tak:


Uploaded with ImageShack.us

Wytrzymało cały sezon przy 500 Nm, 4x4 i procedurze startu.


wywazales tą poloske jakos?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 13 Jan 2011 - 00:03
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Półosiek się nie wyważa za mała średnica no chyba że się śmiga z prędkościami ponad 600km/h ale chyba nie ma tu takiego auta co tyle pójdzie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:14
Post #107


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Dokładnie. Nie była wyważana, tylko po spawaniu lekko przetoczona na tokarce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Thu, 13 Jan 2011 - 20:18
Post #108


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





ja zrobie tak zatne tak półośki że będą wchodziły na tak zwane pióro
następnie obtoczy sie je na taką samą średnice i do tego tuleja łącząca wprasowana na gorąco potem sie obspawa
jeszcze jedna sprawa czym to spawać migomatem czy spawarką elektryczną


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Thu, 13 Jan 2011 - 21:57
Post #109


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





mysle,ze lepiej elektryczna tylko dobrze zfazuj laczane brzegi


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Fri, 14 Jan 2011 - 13:07
Post #110


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





haldex już siedzi na gotowo przy okazji wymiana wszystkiego co sie już zestażało przy okazji silnik dostał 4 poduszke


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 14 Jan 2011 - 21:18
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





Fajnie, bedzie 3i haldex w Calibrze jak skończysz tongue.gif a czemu zamknąłeś temat na naszym forum? auto nie jest tajemnica z tego co widze tutaj, wiec jaki jest powód? niejesteśmy godni?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KoniuC20XE
post Fri, 14 Jan 2011 - 23:29
Post #112


Rookie
Dołączył: Fri, 14 January 2011
Skąd: wlkp





Jarku na twoje zaproszenie inni muszą wybaczyć OT ja bym spawał migolem o dużej mocy spaw czystszy i łatwiejszy w położeniu myśle że mag 160A powinien starczyć z górką
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 15 Jan 2011 - 18:57
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(MickeyLET @ Fri, 14 Jan 2011 - 21:18) *
Fajnie, bedzie 3i haldex w Calibrze jak skończysz tongue.gif a czemu zamknąłeś temat na naszym forum? auto nie jest tajemnica z tego co widze tutaj, wiec jaki jest powód? niejesteśmy godni?


slabe info masz co do liczby haldexow w calibrze to raz a dwa daruj juz sobie te wywody osobiste,masz przeciez gg PW tu i tam do jarka, wiec z dupy takie teskty powyzsze odnsonie tematu gdzie indziej

ps dzialaj jarku dzialaj, ciekawe jak to 3.,0 oplo-saabowskie bedzie latalo


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 15 Jan 2011 - 20:31
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





henry nie rób burdlu, to bedzie 4y niewiem który pierwszy wyjedzie, a o temat zapytałem z ciekawości nie każdy z ct ma tutaj konto, a tematowi dopinguje szczerze, bo musze mieć rywala końcem kwietnia tyle, wiec bez prywatnych wypadów w moją strone, z góry dzięki


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 15 Jan 2011 - 21:28
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ten silnik Saabowski/Oplowski dość delikatny jest, odprężyłeś tą V6tkę, usztywniłeś mocowanie tulei czym ala blockgard ??
Holsecik to HX40, kurcze fajne dzieło powstaje - elektronika może z Saaba będzie jak tak to z miłą chęcią CI to wystroję smile.gif

Z tego co wiem to te silniki są bardzo bardzo delikatne nie wiem czy to 300KM wytrzyma... A żeby ruszyć taką Calibrę to przydało by się zamknąć wydajność tej twojej suszarki pi razy oko ok. 650KM i z 800Nm...
Będę kibicować smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sun, 16 Jan 2011 - 11:41
Post #116


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





temat na ct będe aktualizował co jakiś czas narazie jest zamknięty
silnik jest seryjny saaba v6 3,0 turbo fabrycznie odprężony do 9,2 i tak bedzie jeżdzić nie planuje z niego jakieś wielkiej mocy
pompne mu w granicach 08 do 1 bar tyle powinien znieś
jak padnie to wsadze 3,2 z viki to juz sporo wytrzymalszy silnik
strojone bedzie na vemsie seryjny komp nie ma podtrzymania i procedury startu a na tym mi zalezy a niechce sie bawić w świńki


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 16 Jan 2011 - 13:10
Post #117


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(jarek1111 @ Sun, 16 Jan 2011 - 11:41) *
...
strojone bedzie na vemsie seryjny komp nie ma podtrzymania i procedury startu a na tym mi zalezy a niechce sie bawić w świńki


Jarek niepoznaje Cie, Tak trzymaj smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Młody c20let
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:35
Post #118


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 January 2010
Skąd: Poznań





i jak zawsze wszyscy na koniec kwietnia pojadą a ja pozamiatam lotnisko po was huh.gif
no cuż może kiedyś was dogonie ale może nie w tym życiu
będzie fajna cala
co do napędów myśle że wiosna nas wszystkich skoryguje iletego będzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:45
Post #119


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





między czasie tylne tarcze bedą wymienione na sabowskie 300mm wetylowane


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 19 Jan 2011 - 13:46
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





ten saabowy silnik,ktory montujesz wychodzil tylko w automacie w 9-5?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:11