![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
![]() ma ktoś skuteczny sposób na takie połączenie czy tylko ratują mnie półoski na zamówienie -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Ja jak z kumplem robiliśmy swapa w escorcie to półośki łączyliśmy ciasną tuleją. Wyszło w miarę bicia brak i jak na razie się trzyma
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
![]() ma ktoś skuteczny sposób na takie połączenie czy tylko ratują mnie półoski na zamówienie Rozumiem,że to co widać na zdjęciu to jedynie delikatnie "przysmarkana" a nie pospawana półoś ? Dobrym pomysłem na takie połączenie jest zrobienie w jedej części półosi otworu a drugą część staczamy tak żeby pasownie wchodziła i odpada temat bicia do tego powinno być spore sfazowanie na odpowiednią spoinę (spaw) i ewentualnie ja tak sobie zrobiłem po pospawaniu obtoczenie wszystkiego na jeden wymiar i nasuniecie pasownej tulei na całość + obspawanie co do dorobienia półosiek na zamówienie to kolega dorabiał ostsnio gdzieś w Czetochowie jak robił swapa w starym poczciwym CRX na 2,2 -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
U mnie wygląda to tak:
![]() Uploaded with ImageShack.us Wytrzymało cały sezon przy 500 Nm, 4x4 i procedurze startu. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
U mnie wygląda to tak: ![]() Uploaded with ImageShack.us Wytrzymało cały sezon przy 500 Nm, 4x4 i procedurze startu. wywazales tą poloske jakos? |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Półosiek się nie wyważa za mała średnica no chyba że się śmiga z prędkościami ponad 600km/h ale chyba nie ma tu takiego auta co tyle pójdzie
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Dokładnie. Nie była wyważana, tylko po spawaniu lekko przetoczona na tokarce.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
ja zrobie tak zatne tak półośki że będą wchodziły na tak zwane pióro
następnie obtoczy sie je na taką samą średnice i do tego tuleja łącząca wprasowana na gorąco potem sie obspawa jeszcze jedna sprawa czym to spawać migomatem czy spawarką elektryczną -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
mysle,ze lepiej elektryczna tylko dobrze zfazuj laczane brzegi
-------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
haldex już siedzi na gotowo przy okazji wymiana wszystkiego co sie już zestażało
![]() ![]() ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Fajnie, bedzie 3i haldex w Calibrze jak skończysz
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 January 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Jarku na twoje zaproszenie inni muszą wybaczyć OT ja bym spawał migolem o dużej mocy spaw czystszy i łatwiejszy w położeniu myśle że mag 160A powinien starczyć z górką
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Fajnie, bedzie 3i haldex w Calibrze jak skończysz ![]() slabe info masz co do liczby haldexow w calibrze to raz a dwa daruj juz sobie te wywody osobiste,masz przeciez gg PW tu i tam do jarka, wiec z dupy takie teskty powyzsze odnsonie tematu gdzie indziej ps dzialaj jarku dzialaj, ciekawe jak to 3.,0 oplo-saabowskie bedzie latalo -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
henry nie rób burdlu, to bedzie 4y niewiem który pierwszy wyjedzie, a o temat zapytałem z ciekawości nie każdy z ct ma tutaj konto, a tematowi dopinguje szczerze, bo musze mieć rywala końcem kwietnia tyle, wiec bez prywatnych wypadów w moją strone, z góry dzięki
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ten silnik Saabowski/Oplowski dość delikatny jest, odprężyłeś tą V6tkę, usztywniłeś mocowanie tulei czym ala blockgard ??
Holsecik to HX40, kurcze fajne dzieło powstaje - elektronika może z Saaba będzie jak tak to z miłą chęcią CI to wystroję ![]() Z tego co wiem to te silniki są bardzo bardzo delikatne nie wiem czy to 300KM wytrzyma... A żeby ruszyć taką Calibrę to przydało by się zamknąć wydajność tej twojej suszarki pi razy oko ok. 650KM i z 800Nm... Będę kibicować ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
temat na ct będe aktualizował co jakiś czas narazie jest zamknięty
silnik jest seryjny saaba v6 3,0 turbo fabrycznie odprężony do 9,2 i tak bedzie jeżdzić nie planuje z niego jakieś wielkiej mocy pompne mu w granicach 08 do 1 bar tyle powinien znieś jak padnie to wsadze 3,2 z viki to juz sporo wytrzymalszy silnik strojone bedzie na vemsie seryjny komp nie ma podtrzymania i procedury startu a na tym mi zalezy a niechce sie bawić w świńki -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
... strojone bedzie na vemsie seryjny komp nie ma podtrzymania i procedury startu a na tym mi zalezy a niechce sie bawić w świńki Jarek niepoznaje Cie, Tak trzymaj ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
i jak zawsze wszyscy na koniec kwietnia pojadą a ja pozamiatam lotnisko po was
![]() no cuż może kiedyś was dogonie ale może nie w tym życiu będzie fajna cala co do napędów myśle że wiosna nas wszystkich skoryguje iletego będzie |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
ten saabowy silnik,ktory montujesz wychodzil tylko w automacie w 9-5?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:11 |