Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 1,9 tdi, około 230KM
iibitdi
post Sun, 28 Dec 2008 - 23:25
Post #41


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





nie no rumianko nie mow ze turbo ze strona goraca od gt17 pompuje ci 2 bary bo to IMHO grubo za grubo jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Dec 2008 - 23:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rumianko
post Sun, 28 Dec 2008 - 23:46
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





dokładnie ponad 2 bary biggrin.gif w peeku




po 3300rpm jest 1,7 biggrin.gif i to jest ta mała hybryda gt17/22


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 29 Dec 2008 - 10:06
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





roznie wychodzi w zaleznosci od stopnia udania sie silnika w fabryce. sa auta od compotow ktore na big turbo maja 22x a inne maja 24x. to ile wyjdzie nikt ci nie zagwarntuje. lepiej nastwic sie na miejszy przyrost a potem milo sie zaskoczyc jak wyjdzie wiecej


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 29 Dec 2008 - 11:28
Post #44


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rumianko @ Sun, 28 Dec 2008 - 23:46) *
dokładnie ponad 2 bary biggrin.gif w peeku


po 3300rpm jest 1,7 biggrin.gif i to jest ta mała hybryda gt17/22


2 bary w overbooscie to nawet piczka VNT15 do 3krpm potrafi nadmuchać jak sie zaluzje przycinają smile.gif pytanie ile dmucha przy 4 krpm ?

moze ktoś pokazac taką hybryde AWX/GT22 bo ostatnio czytalem ze jakiś magik pakuje wirnik zimny 45m do turbiny GT1749 z AWX - wychodzi na to że trzeba byłoby zmieniać całą muszle z GT22 ??

nie wiem jak to możliwe bo ja mam na grubym wałku turbo z AWX z łopatkami 37mm z ARL po zimnej stronie (teraz dmucha u mnie 1,45 do 4200 rpm)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maggu
post Mon, 29 Dec 2008 - 17:08
Post #45


User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: okolice krakowa





CYTAT(rumianko @ Sun, 28 Dec 2008 - 23:46) *
dokładnie ponad 2 bary biggrin.gif w peeku




po 3300rpm jest 1,7 biggrin.gif i to jest ta mała hybryda gt17/22


Taa tez mam ten wskaźnik i czasami pokaże 1.9 Bar przy turbo z ARL gdzie doładowanie jest ustawione na 1.6 bar.
Ten wskaźnik pokazuje, ale pogodę.


--------------------
A3 8L 1.9 TDI 225KM/430NM by COMPsport- SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 29 Dec 2008 - 17:58
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





co wy gadacie piekny wskaznik ladnie sie swieci dobry gaget jest biggrin.gif:D:D:D


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 29 Dec 2008 - 19:13
Post #47


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(tdik @ Mon, 29 Dec 2008 - 17:58) *
co wy gadacie piekny wskaznik ladnie sie swieci dobry gaget jest biggrin.gif:D:D:D


a mnie w AFNie toczka w toczke zgodnie z MAP sensorem pokazuje taki autogauge wink.gif to znaczy nie taki fajny, bo jak ja kupowalem to wypasem był indiglo smile.gif

może dlatego ze w tym samym miejscu jest krociec z ktorego wychodza wezyki do ECU i wskaznika? mozliwe ze na wyjsciu z FMIC i na kolektorze ssącym sa jakies drobne roznice cisnien? a moze miałem fuksa i trafiłem na dobra sztuke przypadkiem ;P
róznica wskazań mniejsza niz 0,1Bara to i tak IMO nie ma znaczenia bo jest coś takiego jak blad paralaksy, wskaźnik raczej ma zadanie pokazywac czy turbo stabilnie dmucha nie przeladowuje, co nie zmiena faktu ze AG to niska połka ...

po edycie: dodam że wskaźnik temp oleju AG a raczej czujnik zamontowany w podstawce filtra oleju pokazywał idealnie to samo co czujnik z MAHA wsadzony w miejsce bagnetu oleju podczas kilkukrotnego hamowania grata smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maggu
post Mon, 29 Dec 2008 - 19:41
Post #48


User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: okolice krakowa





powiem tak... mój wskaźnik w AHF pokazuje jak mu się zachce... raz idealne 1.6 bara a za którymś razem nawet dochodzi do 2 bar.
Pewnie trafiłeś na dobrą sztukę...
Ale nie o tym temat smile.gif


--------------------
A3 8L 1.9 TDI 225KM/430NM by COMPsport- SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 29 Dec 2008 - 22:35
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
jedynie aw napisał ze powinna styknac do 230KM ale to styknie to jest 220 czy moze wyjsc ponad 230? na gt2256 jest pewne ze 230 przy zdrowym silniku peknie.


Jeszcze raz powtorze te turbo od 2,7 CDI spokojnie starczy na moce 230 - 240 KM. Tak jak napisal Tdik PDk to bardzo specyficzny silnik gdzie bardzo duży wpływ na moce powyzej 200K ma kondycja silnika a wlasciwie jego głowicy, wałka rozrządu i kilku jeszcze tematów. I dlatego niektorym na gt22 wychodzi 210 KM i kupa dymu a innym 235 KM na seryjnym wałku....Jesli chcesz wykres zerknij sobie w ibizie u slg on ma takie turbo i ponad 230 KM.
Tylko tak jak napisal Rogal musisz miec ta gt22 z 2,7 cdi tą wersje z ciut większym kompresorem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koczes
post Mon, 12 Jan 2009 - 15:32
Post #50


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 August 2003





Panowie podpowiedzcie z jakiego samochodu najlepsze sa gt2256 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gobo90
post Tue, 13 Jan 2009 - 20:55
Post #51


Rookie
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Świdnik





a czy ktoś sie spotkał z gt22 z iveco ? jaki to ma potencjał ?


--------------------
Corrado TDI ARL+ GT22
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 14 Jan 2009 - 10:33
Post #52


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Jak znasz numer tego turba to wejdz na strone producenta i moze uda ci sie znalesc siatke charakterystyki i juz bedziesz mniej wiecej wiedzial.
Akurat w naszym kraju turba z rodziny gt22 sa obwarowana scisla tajemnica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Wed, 14 Jan 2009 - 14:57
Post #53


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





CYTAT(iibitdi @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:33) *
Jak znasz numer tego turba to wejdz na strone producenta i moze uda ci sie znalesc siatke charakterystyki i juz bedziesz mniej wiecej wiedzial.
Akurat w naszym kraju turba z rodziny gt22 sa obwarowana scisla tajemnica.


na stronie garretta masz tylko mapy turbawek z wastegatem lub bez ale nie vnt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 14 Jan 2009 - 15:18
Post #54


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





masz rację ale strona garretta nie jest jedyną na świecie gdzie można znaleść takie rzeczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Wed, 14 Jan 2009 - 15:21
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





to moze podeslij link do strony z mapami turbinek vnt, wielu osobom sie przyda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 14 Jan 2009 - 16:25
Post #56


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG

tutaj na przyklad jest fajny temacik, trzeba po prostu pogooglac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Wed, 14 Jan 2009 - 17:15
Post #57


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





ciezko bedzie cos znalezc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozak71
post Wed, 14 Jan 2009 - 17:53
Post #58


User
Dołączył: Mon, 11 August 2008





Mozna gdzies znalezc srednice wirnikow od gt17 i gt20 ? Zeby sprawdzic czy gt20 to gt20 a nie cos mniejszego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 15 Jan 2009 - 00:43
Post #59


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





można wszystko jest na guglach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozak71
post Thu, 15 Jan 2009 - 08:16
Post #60


User
Dołączył: Mon, 11 August 2008





Ok juz wszystko jasne, wyguglowalem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 09:05