Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
rumianko
post Tue, 23 Dec 2008 - 23:02
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





rogal dzieki za odpowiedzi wink.gif

dzis byłem u lokalnego goscia od turbin i miał taka turbine:






ponoc to turbo jest od jakiegos r5 tdi (sam nie wiedział dokładnie od jakiego), na tabliczce tez jest gt22v wink.gif

i teraz podstawowe pytanie, jest spokojnie do osiagniecia 230ps na tej gt22v w 1,9tdi czy to jest kres mozliwosci takiej turbiny?

ps. miał tez turbo od mietka 2,7 i wirniki sa te same a ta turbina od "niby r5" ma bardziej kompatybilne wyjscie czesci zimnej wink.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Dec 2008 - 23:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
iibitdi
post Tue, 23 Dec 2008 - 23:14
Post #22


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





to chyba turbo z T5 TDi PD 2,5R5 170ps, jeśli tak to z tego co czytałem to 220 srednio z niej wychodzi w 1.9pd 8V mysle ze 2256 bylaby lepsiejsza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 23 Dec 2008 - 23:45
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





ibi tdi kombinujesz z tymi turbinami jak nie wiem . jak ostnio gadalismy na arge to pat nie bedzie stroil twojego samorobka wiesz z jakich wzgledow smile.gif. w sumie nie wiem po co cos samemu strugac przechodzic choroby wieku dzieciecago chyba lepiej oddac komus kto zna sie na doborze turbin ich montazu i strojeniu bo taka ma robote i z tego zyje czyz nie??


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Tue, 23 Dec 2008 - 23:59
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(iibitdi @ Tue, 23 Dec 2008 - 23:14) *
to chyba turbo z T5 TDi PD 2,5R5 170ps, jeśli tak to z tego co czytałem to 220 srednio z niej wychodzi w 1.9pd 8V mysle ze 2256 bylaby lepsiejsza


pamietaj o tym ze ta turbina musi napełnic powietrzem jeszcze jeden garnek w "r5", takze siła rzeczy w 1,9 bedzie wiekszy boost co za tym idzie wiecej KM cool.gif

wie ktos dokładnie od jakiego silnika pochodzi ta turbina? bo jak narazie gdybamy

tdik: kazdy chyba z nas wie to o czym piszesz.............. ale nie o tym jest temat unsure.gif




--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Wed, 24 Dec 2008 - 08:27
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





tdik - kombinuje sam żeby zaoszczędzić pieniędzy, mieć satysfakcję że coś się potrafi zrobiło samemu, a nie tylko wydać pieniądze...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Wed, 24 Dec 2008 - 10:57
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





zapominacie że takie turbo jeszcze trzeba wystroić , a nie jest to rzecz prosta. Po założeniu takiej turbiny i na zwykłym sofcie , efekt będzie odwrotny do zamierzonego...


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Wed, 24 Dec 2008 - 11:00
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Na szczęsci w PL jest kilka dobrych firm które duze turbo potrafią wystroić bez problemu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 24 Dec 2008 - 13:01
Post #28


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





TDiK, wiem doskonale że fajnie postąpić tak jak ty czyli odstawić auto do tunera zostawić worek sałąty i cieszyć się jazdą. są ludzie w tym ja i rumianko, którzy czerpią potrójną satysfakcję z tego że uda im się zrobić coś własnymi rękoma. A co do strojenia to wiem że Patryk nie będzie się bawiłz moją ewentualną wydumką i to wiem od dawna, na szczęście w polsce jest kilku ludzi którzy to wystroją, co i tak nie zmienia faktu że wystroić będę to chciał osobiście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dominex
post Wed, 24 Dec 2008 - 22:27
Post #29


User
Dołączył: Tue, 24 October 2006
Skąd: wOLSZTYN





Witam, wiec ta turbinka jest od Vw T4 2,5 TDI 150km, SILNIK AXG lub AHY , w t4 nie wiem ile robi ps na maxa ale smigaja do 400 tys km w oryginalne, czy wydajnosc tej turbinki bedzie jak sprinterze cdi ? , co do modyfikacji metoda garazowa to sam mecze sie jak wadzic od A4 170 KM do vw Caddy BJB 105 km i juz mam prawie koniec, jeszcze kilka gratów i mysle ze pozostanie strojenie.

pozdrawiam
Dominik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 24 Dec 2008 - 22:58
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





spoko mnie chodzilo o to niech kazdy robi to co umie najlepiej peace smile.gif ja sie nie znam na storjeniu wozow ja sie znam na sprzedazy domow i to umiem robic najlepiej smile.gif


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 25 Dec 2008 - 21:15
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





To mam nadzieje Stachu że mi coś dobrego i taniego w dobrej lokalizacji zaproponujesz bo powoli sie rozgladam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sat, 27 Dec 2008 - 12:05
Post #32


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





CYTAT
tzn. od ilu rpm auto jedzie? od 2000rpm? to jest coś takiego jak w ibizie ATD gdzie od 2krpm zaczyna się zbierac???

Jeśli można to podepne się pod ten temat i zapytam o silniki ATD ,mam takiego mocarza w Izie 04 r ,jak kupiłem miała pół roku i 20 tysi ,teraz 49 tyś przejechane i powiem szczerze że od samego początku ciężko mi się to z dołu zbiera,nawet po chipie u Aliego ,wg Aliego silnik jak nowka i jeździ normalnie,korekcje 0.2 itd więc wierze że jest ok,zresztą do 100/h od 0 ma niecałe 9 sec ,wiec tu jest nieźle
Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć co da mi zmiana na turbawke ze ASZta ,ew na wiosne nieco większy frontowy IC
W tej chwili wychodzi mi na to że ze stu konnych axr zbiera się z dołu dużo przyjemniej i ATD na tle innych licząc od wersji 110 KM kpina z tym dołem, jeździ niczym opel DTI ,przed 1800-1900 nie dzieje się zbyt wiele prócz hałasu ,mało przyjemnie zwłaszcza że na codzień jeżdze AWX@170 KM
Prosze o porady
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Sat, 27 Dec 2008 - 15:29
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(rosomak @ Sat, 27 Dec 2008 - 12:05) *
ATD na tle innych licząc od wersji 110 KM kpina z tym dołem, jeździ niczym opel DTI ,przed 1800-1900 nie dzieje się zbyt wiele prócz hałasu

no niestety z tego co mi wiadomo a jeździłem już niejedną ibi ATD, to nie jest to problem konkretnego egzemplarza, ale wszystkie tak maja, teraz mam '05, wcześniej '03 i wydaje mi się że w tych wcześniejszych problem jest jeszcze wyraźniejszy, co ciekawe w golfach ATD nie ma takiego "laga", ciekawi mnie czym to jest spowodowane, turbo nie jest przecież duze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pgt
post Sat, 27 Dec 2008 - 15:30
Post #34


Rookie
Dołączył: Wed, 26 March 2008
Skąd: mazowieckie





Rozmowa jest cały czas o sprężarkach z mercedesów, czemu nikt nie porusza tematu z BMW ?

Gąsi napisał:
Obecnie jeżdżę na GT2256. Ona tez potrafi mocno dmuchnąć z dołu, przy przyciśnięciu z bardzo niskich obrotów 1,5 bara dmucha już przy 1800 obr. Poniżej wklejam wykres, na którym widać jak wstają: GT2260 i GT2256. Różnica jest kolosalna, na korzyść GT2256.


Sam jeździłem kiedyś 1,9 VP na gt2052z bmw i reagowała na gaz nie gorzej niż reagują ASZty. 1 bar mogła napompowac nawet koło 1500rpm. Tyle w kwestii laga i zachowania tej sprężarki, ale nie o tym miało być...

Co do gt2256 z bmw 3.0. Zakładał ktoś więcej? Ile mogłoby bezpiecznie dmuchnąć? Na wykresie auto nie wiadomo czemu niedohamowane, ale widać, że o żadnym lagu nie ma mowy. ZTCW Gąsi miał na niej 190KM, ze względu na problemy z mapsensorem-doładowanie <1,5 bara, z momentem jak widać od samego dołu. Może da rade na niej zrobić ok 215-220? Niektórym to już wystarcza a w zamian charakterystyka jak zupełnie seryjnego samochodu- 300NM od 1800rpm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sat, 27 Dec 2008 - 16:08
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





CYTAT
no niestety z tego co mi wiadomo a jeździłem już niejedną ibi ATD, to nie jest to problem konkretnego egzemplarza, ale wszystkie tak maja, teraz mam '05, wcześniej '03 i wydaje mi się że w tych wcześniejszych problem jest jeszcze wyraźniejszy, co ciekawe w golfach ATD nie ma takiego "laga", ciekawi mnie czym to jest spowodowane, turbo nie jest przecież duze


Ciekaw jestem czy ktoś na to pytanie odpowie
A wogóle to interesują mnie konkretne rozwiązania tego problemu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sat, 27 Dec 2008 - 20:23
Post #36


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(pgt @ Sat, 27 Dec 2008 - 15:30) *
Rozmowa jest cały czas o sprężarkach z mercedesów, czemu nikt nie porusza tematu z BMW ?


chetnie zobacze jak najbardziej standardowa sprezarke gt2256 od 3,0 bmw bez kompletnie zadnych modow tunera oprocz softu + FMIC

pozatym od roku jezdze 204KM ibiza, jesli taka turbina gt22v (2,7 cdi) da mi przyrost mocy o 10KM to raczej bezsens pakowania sie w to, chciałbym zeby ktos w koncu dał wykres, lub napisał ile wyszło po strojeniu.

jedynie aw napisał ze powinna styknac do 230KM ale to styknie to jest 220 czy moze wyjsc ponad 230? na gt2256 jest pewne ze 230 przy zdrowym silniku peknie.


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spons
post Sun, 28 Dec 2008 - 11:35
Post #37


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 August 2006
Skąd: Siewierz





Mnie sie wydaje ze to wszystko zalezy od softu, stanu silnika i samej turbiny, popatrz na wykresy roznych aut w takiej samej konfiguracji od jednego tunera, jedym wychodzi 220 innym lekko ponad 230. Druga sprawa to to ze nie tylko turbo moc.


--------------------
Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+
Audi A3 BKD+

Seat-Racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ddomi
post Sun, 28 Dec 2008 - 15:26
Post #38


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





Rumianko na tej sprężarce co teraz masz,można zrobić 21X KM wiec roznica miedzy duzym turbo juz naprawde nie wielka,oczywiscie jesli masz walek od GT22,na hybrydzie GT18/22 widzialem 209 KM w ASV i 190KM w PD 130 BEZ FMICa,Rogal zdaje sie stroil leona na takiej hybrydzie i wyszlo 217 KM,jesli nie chcesz rezygnowac z dołu to sie dobrze zastanow,pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 28 Dec 2008 - 16:24
Post #39


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(Ddomi @ Sun, 28 Dec 2008 - 15:26) *
Rumianko na tej sprężarce co teraz masz,można zrobić 21X KM wiec roznica miedzy duzym turbo juz naprawde nie wielka,oczywiscie jesli masz walek od GT22,na hybrydzie GT18/22 widzialem 209 KM w ASV i 190KM w PD 130 BEZ FMICa,Rogal zdaje sie stroil leona na takiej hybrydzie i wyszlo 217 KM,jesli nie chcesz rezygnowac z dołu to sie dobrze zastanow,pozdrawiam.


wiem wiem ale własnie zmiane turba u mnie ma sens jak peknie 230KM, ta hybryda da sobie rade z 215KM bo ma wałek pełny ale juz w tym momecie ładuje w peeku ponad 2bary,


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ddomi
post Sun, 28 Dec 2008 - 16:54
Post #40


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





To sporo Ci ładuje,może zależy od hybrydy bo nie wiem czy Ty nie masz przypadkiem mniejszej strony cieplej niz ja mialem,wyjscie wydechu mialem delikatnie roztoczone,w byłej ibi 6L pd130 wyszlo 190KM 390NM przy stalym cisnieniu 1.7 bara z minimalnym pikiem 1.8 BEZ FMICa,dymu bylo bardzo malo,umarla mi ori sprezarka jeszcze na serii wiec zalozylem ta hybryde,jezdziłem tak tylko chwile ze wzglewdu na temperature w dolocie i szykowalem sie na FMICa ale sprzedalem auto,sprezarka budzila sie tak szybko ze trzeba bylo sciagac z dolu bo sprzeglo prosilo o litosc,pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 15:23