Shoutbox 0 nowych PW 


36 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> superdobry olej
Kajman
post Tue, 17 Sep 2013 - 17:30
Post #481


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Castrol to chyba też półsyntetyk, niedawno była akcja wymiany opakowań o ile pamiętam tongue.gif Sprawa głośna w necie jak poszukać dobrze. Chyba że zmienili formułę.
Miałem oba i wolę Valvoline. Nomen omen, wlałem to do silnika co jeździł na mineralu i ma 280kkm i...działa bez zarzutu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Sep 2013 - 17:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Frolik
post Mon, 23 Sep 2013 - 07:53
Post #482


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Na opakowaniu Castrola 10W60 które mam przed sobą jest napisane "FULLY SYNTHETIC". No ale wydrukowac można sobie wszystko.


Z kolei Millers posiada 2 rodzaje olejów 10W60. Są to CFS 10w60 oraz XFS 10w60. Na 5 litrach jest trochę ponad 100zl róznicy w cenie. Który z nich byłby lepszy do eMki e39 ?? Czy lepiej wogóle odpuscic Millersa i isć w inną marke oleju?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Mon, 23 Sep 2013 - 09:04
Post #483


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Weź CFS 10W60 NT ;-)


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 23 Jan 2014 - 11:13
Post #484


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





Co powiecie o oleju Total Quartz 9000 5W40 lub Total Quartz 9000 Energy 5W40 ? Oba te oleje to HC w "technologii syntetycznej" Totala ale ich cena bardzo kusi. Kosztuje ~75pln za 5L.
Obecnie jeżdżę na Millers Trident 5W40 więc w jakimś stopniu to baza pao i bardzo dobry olej...no ale ten Total jest 2x tańszy i to daje troche do myślenia tym bardziej, że sporo osób go chwali.

Jeździł ktoś ?

Silnik R6 M54B30, jeżdżony normalnie, czasami kilka chwil kręcone do ~6krpm jak motor zagrzany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 23 Jan 2014 - 13:17
Post #485


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Na dokładnie tym TOTALU jeżdzę od 13 lat. Chodzil on u mnie w 3 samochodach. Teraz jest bardzo tani. Jeszcze 5 lat temu kosztował minimum 200zł za bańkę 5 litrów. 10 lat temu cięzko go było kupić i kosztował jeszcze więcej.
Ogólnie na tym oleju zrobiłem 200 tys km. Na silnikach benzynowych: 1 silnik R4, 1 silnik V6 i 1 silnik R6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 23 Jan 2014 - 13:20
Post #486


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





75 zł za bańkę - to nie wiem czy to nie podróbka. Troche za tani jak na syntetyk. W dobrych , pewnych hurtowniach kosztuje ponad 100zł za 5 litrów. Co i tak jest sumą smiesznie niską jak na taki olej.

60-70zł to kosztuje 5 litrów MINERALNEGO oleju typu ELF czy CASTROL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 23 Jan 2014 - 13:41
Post #487


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





tez slyszalem ze to dobre oleje ale cena podejrzanie niska.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 23 Jan 2014 - 13:57
Post #488


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Ja wlałem Totala do M52TU z przebiegiem 170 tys km który nieco halasował , wczesniej był jakiś MOBIL ale sprzedający nie wiedział jaki. Silnik sie wyciszył nieco. Jezdziłem tym BMW 5 lat na Totalu i silnik cały czas był w BDB kondycji. Pobór oleju był, ale mały - z litr na 10 tys km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 23 Jan 2014 - 14:42
Post #489


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





CYTAT(Frolik @ Thu, 23 Jan 2014 - 15:20) *
75 zł za bańkę - to nie wiem czy to nie podróbka. Troche za tani jak na syntetyk. W dobrych , pewnych hurtowniach kosztuje ponad 100zł za 5 litrów. Co i tak jest sumą smiesznie niską jak na taki olej.

60-70zł to kosztuje 5 litrów MINERALNEGO oleju typu ELF czy CASTROL.


To jest olej hydrokrakowany i Total o tym inforumje pisząc na opakowaniu "Synthetic technology"

No wlasnie nie podróbka. Poleca mi znajomy z forum, który jeździ na Totalu i kupował kilka razy.

Jest kilka przykładów hurtowni, gdzie Total Quartz 9000 Energy 5W40 kosztuje w granicach 70zł za 5L.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 23 Jan 2014 - 15:44
Post #490


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Musisz zalać i zobaczyć , sprawdzić nic innego w kazdym silniku każdy olej inaczej się spisuje.
My teraz stosujemy do BMW Challege TIME ATTACK w silnikach podobnych Millers-a CFS 5W40 NT bo nic lepszego nie ma :-)



--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 23 Jan 2014 - 15:46
Post #491


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





co to za NT?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 23 Jan 2014 - 15:59
Post #492


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Nanocząsteczki - Nanodrive


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:00
Post #493


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





a co z millersa leją do Evo9? Jeżdżę teraz na 300V 15W50 ale nie wiem czy to do końca dobry olej.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:11
Post #494


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





EVO 9 w rajdach i upalankach CFS 10W60 zwykłego wystarczy z nawiązką do normalnegu użytku 5W40 na codzien.

Grzesiński, i reszta w RMPST używa CFS 10W60 NT i ale to EVO i moce przeszło 550-600KM i jest najlepiej.


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:37
Post #495


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie za gęsty na zimę jaką teraz mamy(-18)? Różnica w cenie między nimi żadna, więc czemu nie?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:39
Post #496


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





CYTAT(Croom @ Thu, 23 Jan 2014 - 17:44) *
Musisz zalać i zobaczyć , sprawdzić nic innego w kazdym silniku każdy olej inaczej się spisuje.
My teraz stosujemy do BMW Challege TIME ATTACK w silnikach podobnych Millers-a CFS 5W40 NT bo nic lepszego nie ma :-)


No wlasnie, nie wiem czy warto. Total jest połowe tańszy od Tridenta ale na Millersie jest spoko i jak wiesz mój m54 bierze go dość mało 100-200ml /tyś (chociaż to też zależy od jazdy). Jeśli na Totalu zużycie miało by wzrosnąć to dziękuje smile.gif z drugiej strony dlaczego miało by być większe ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:50
Post #497


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT
Jeśli na Totalu zużycie miało by wzrosnąć to dziękuje smile.gif z drugiej strony dlaczego miało by być większe ?


Starałęm się żeby to zużycie u Ciebie było "dobre" nie umiem powiedzieć ile będzie na Totalu może być OK a może być większe aj dont noł :-)
Ale cena zdaję sobie sprawy jest głównym wyznaczkiem w obecnych czasach.
To jest tak jak zrobił mój kolega w Hondzie R18 z nowym silnikiem zalewał zawsze Amsoil 0W20 jak każe producent zalał testowo olej pewnej firmy za 70zł/1 butelkę o fantastycznych parametrach i zużycie skoczyło o 100ml/ok/. 2000km
Wrócił do Amsoila który jest 2x tanszy i wszystko wróciło do normy z jednym ale.....zućyei jest większe z jego obliczeń o 50ml/1000km więc pozostał niesmak.
Stąd ja uważam że tu bym nie ruszał ale decyzja należy ostateczna zawsze do mistrza kierownicy nie do sprzedawcy :-)

CYTAT
Nie za gęsty na zimę jaką teraz mamy(-18)? Różnica w cenie między nimi żadna, więc czemu nie?


10W60 ?
Jeśli pytasz o EVO , auta z RMPST z rajdów górskich nie bo i tak jak wyjeżdzają to są zagrzane a pod chmurką nie stoją i nie jeżdzą normalnie po mieście.
Ale do takich silników, mocy i osiągów to mus.

Uniwersalnie do motorsportu 5W40 w wolnossących silniakch wydaje się być idealne.

Do cywilnej jazdy wybrałbym zapewne 0W40 z BMW-01/ + MB 229.5 i sprawa załatwiona


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 23 Jan 2014 - 16:54
Post #498


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





Croom a o samym Totalu Quartz 9000 Energy 5W40 jakie masz zdanie ? To jest "dobre" HC porównywalne z choćby olejami Fuchsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 23 Jan 2014 - 17:00
Post #499


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Moja jazda to tylko połowicznie cywilna. W garażu mam zimno, auto czasem tydzień stoi. Więc czasem startuje bardzo zimne. A potem to już lekko nie ma, ale bez przesady, kilka minut pełnym ogniem, kilka odpoczynku i tak przez kilka godzin.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
designer
post Thu, 23 Jan 2014 - 17:13
Post #500


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





Moj klient teraz bedzie testował w Kielcach i Ulezu cfs 10w60 nt w evo9, bo Motul 300v 15w50 mu podchodził po 125 St... ohmy.gif Dam znać jak mi cos napisze.


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

36 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:26