Shoutbox 0 nowych PW 


36 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> superdobry olej
m!xeR
post Wed, 16 May 2012 - 20:45
Post #341


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(ziemczon @ Tue, 15 May 2012 - 13:04) *
Millers. Po motulu podobno w M-kach vanos zaczyna wyć.


W M3 E46 na Motulu 300v 20W60 podobno jest dokładnie na odwrót smile.gif


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 May 2012 - 20:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szydło
post Thu, 24 May 2012 - 23:43
Post #342


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Pamiętajcie tylko Panowie, że 20W60 nie nadaję się na naszą polską zimę wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 29 May 2012 - 08:04
Post #343


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





W jakich temperaturach można stosować (chodzi o temp. zew.) olej motul 300v 15w50 i 300v 5w40?
Na stronie są podane tylko lepkości i pour point który dla obydwóch jest taki sam a przecież nie powinno się stosować 15w50 zimą.
Dlaczego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Tue, 29 May 2012 - 14:51
Post #344


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Bo jest za gęsty w niskich temperaturach i zanim zostanie wtłoczony w układ smarowania przez pompę, to minie parę sekund.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 29 May 2012 - 15:30
Post #345


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





A czy jak do czasem upalanego m62b44 wleje 300v 5w40 to będzie git?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Mon, 02 Jul 2012 - 22:57
Post #346


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Będzie lepiej gdy wlejesz Shell Helix Ultra Racing 10w60. Jeżeli masz czysto pod pokrywką to nie ma przeciwwskazań smile.gif
5w40 też jest dobry to obciążonych silników ale w 10w60 znosi wyższe temperatury. I można jeździć cały rok smile.gif


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kubasiek_*
post Tue, 03 Jul 2012 - 08:15
Post #347









CYTAT(matt_matt @ Mon, 02 Jul 2012 - 22:57) *
Będzie lepiej gdy wlejesz Shell Helix Ultra Racing 10w60. Jeżeli masz czysto pod pokrywką to nie ma przeciwwskazań smile.gif
5w40 też jest dobry to obciążonych silników ale w 10w60 znosi wyższe temperatury. I można jeździć cały rok smile.gif


10w60 w zime?? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 03 Jul 2012 - 08:26
Post #348


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





a dlaczego nie? Jeżdżę już któryś rok z rzędu na 20w60, również zimą, i problemu nie ma.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 03 Jul 2012 - 09:01
Post #349


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Przecież znaczna część samochodów, które już mają kilka(naście) lat i swoje przelatały jeździ na olejach 10w, i co, nie mogą odpalać w zimie? Sam mam 10w60 i jakoś problemu nie widzę.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 03 Jul 2012 - 17:11
Post #350


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





10W oznacza że jest to olej do -30*C, czyli na polskie warunki wystarczy. Ludzie jeżdżą na 15W do -25*C i też nie ma problemów


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sun, 08 Jul 2012 - 23:23
Post #351


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Ja moze proponuje pogadać z Adasiem Walczakiem bo on testował w swoim BMW wszystko co mozliwe i co ma być najlepsze .
Startuje w Mistrzostwach w Drifcie.

http://www.adamat.com.pl/

Polecam bardzo sympatyczny facet.
To bardzo dobry punkt dla użytkowników M3 i innych BMW gdzie auta maja bardzo ciężko

Ja od siebie tylko moge napisac co znam i co nigdy nie pooduje sieczkarni przy ostrym traktowaniu w Vanosach to CFS 5W40 wzwyz oraz 5W40 z RACE PRO S.

Nie chodzi o 15W czy 20W bo to bardziej przydaje sie w przypadku mocnego przemapowanie wtrysków, silników chódzonych pwietrzem albo mocy grubo ponad 300-350KM .
Do zastosowań nawet nieco zmodzonych M3 nawet stosowanych w drifcie 10W60 spisuje sie rewelacyjnie ale po 200-300km zlew .



--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Tue, 17 Jul 2012 - 11:27
Post #352


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Adaś, ja właśnie wlałem do M3 tyle że nowy rocznik inny olej od TWS i powiem Ci że skonczyły się testy i poszukiwania panaceum jeśli chodzi o uzyskanie satysfakcjonującej temp. jednostki i idealnej kultury pracy.

To by potwierdzało to co mi mówiłeś o temp. oleju CFS 10W60 .

Powiem tyle że konkurencji na razie brak jeśli o smarowidło chodzi.

Poniżej zdjęcie jakie zrobiłem telefonem:-)




Pozdrawiam serdecznie i gratuluję zapału i entuzjazmu oraz wytrwałości.


Kiedy wpadasz na południe Polski ?




--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamat
post Tue, 17 Jul 2012 - 15:45
Post #353


Rookie
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Oczywiście że olej musi mieć minimalną temperaturę, przynajmniej te 70 stopni aby zacząć korzystać z dobrodziejstwa silnika.
Patent ma tę wadę że olej dłużej się nagrzewa, nie polecam go osobom które jeżdżą tylko w cywilu na krótkich dystansach. Polecam go szczególnie osobom które mają swój termostat walnięty no i upalają ostro swoje maszyny. Sami wiecie że samego termostatu nie da się wymienić, występują tylko z podstawą za grube $$$. Lepiej mieć za niska temperaturę oleju niż za wysoką. 120stopni to jest granica dla olejów nawet najwyższej jakości, przy tej temperaturze maksymalnej olej utrzymuje jeszcze swoje parametry przez dość długi okres wymiany, a serce mnie boli jak macie w swoich M-kach po 140 stopni przy pałowaniu i nic z tym nie robicie. To że te silniki wytrzymują jeszcze katusze to świadczy tylko o ich wysokiej odporności, która niestety ma swoją granicę. Olej przy tak wysokich temperaturach która występuje przy bardzo wysilonych jednostkach szybko traci swoje właściwości, dlatego w takich warunkach wymienia się go bardzo często po około 300 czy nawet 200km. Zresztą monitoring to podstawa w sporcie i przy agresywnym stylu jazdy.

Ja przetestowałem różnej maści oleje zarówno w autach cywilnych jak i wyczynowych i mam kilku liderów,
Osobiście we wszystkich autach mam Millersa.

1 - Millers bezapelacyjny, dla M-ek z silnikami od S54 polecam oleje CFS z technologią Nano, w generacjach do S52 CFS z technologią estrów
2 - MOTUL i Valvoline
3 – TOTAL i ELF

Marek Castr.. i Mob… unikam ze względu na ich bardzo wysoką podrabialność, chyba że ktoś targa z zagranicy

Będę na południu tzn w Wodzisławiu Śląskim na Drift Open od 3 do 5 sierpnia


Edycja moderatorska: nie prowadzimy działalności komercyjnej na forum poza podforami sponsorowanymi.
k11.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 17 Jul 2012 - 16:36
Post #354


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





stare, ale jare, bardzo ciekawy teścik i jeszcze ciekawsze wyniki: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Tue, 17 Jul 2012 - 16:51
Post #355


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Nie jest to miarodajny testy bo w tym teście lepsze wyniki osiąga szampon do włosów biggrin.gif


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Wed, 18 Jul 2012 - 03:11
Post #356


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





Na Allegro widze kurde wysyp olejów 10W60 jak nigdy smile.gif
Obecnie jezdze na Liqui w S62, auto malo jezdzone, i może by coś spróbować innego teraz hehehe

Millers, Selenia, Gulf, Xado, Total

Carlube, Lucas Oil, Petronas.....

Normalnie aż sie nieswojo czuje taki wybór smile.gif


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 18 Jul 2012 - 07:29
Post #357


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Nie polecam petronas, jeżdżę na nim, przede wszystkim ciśnienie oleju spadło, w porównaniu do jazdy na shell10w60.
Wygląda na to, że to jest 10w40 z uszlachetniaczami, bo nie przystaje do innych olejów 10w60 na których jeździłem.
Na GULFie jeździłem też, niczym rewelacyjnym się nie wsławił, ale bez minusów.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 18 Jul 2012 - 09:45
Post #358


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Polecam Xado Rally Sport 10W60 . Genialny olej.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 18 Jul 2012 - 11:36
Post #359


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





ja upalam valvoline, tani i dobry olejek.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 18 Jul 2012 - 12:16
Post #360


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





U mnie po jednej ćwiartce zczerniał.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

36 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:04