![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
gdzie można kupić xado w trójmieście?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 January 2003 Skąd: z W-wa ![]() |
gdzie można kupić xado w trójmieście? Część asortymentu ma Larsson -------------------- Pozdrawiam Herdi
www.gae.pl www.motojama.pl |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
jak to jest z tymi opakowaniami, sa metalowe i plastiki - któreś to już podróbki ?
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 January 2003 Skąd: z W-wa ![]() |
Część asortymentu ma Larsson Żadne, przeczytaj stronę wcześniej a nie powielasz pytania ![]() -------------------- Pozdrawiam Herdi
www.gae.pl www.motojama.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#305
|
![]() |
Teraz te plastikowe opakowania są praktycznie takie same jak budżetowego oleju od GM...
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 January 2003 Skąd: z W-wa ![]() |
Teraz te plastikowe opakowania są praktycznie takie same jak budżetowego oleju od GM... Ano, ale ludzie wolą puszki, ja zresztą też ![]() -------------------- Pozdrawiam Herdi
www.gae.pl www.motojama.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#307
|
![]() |
Puszka..
to jest coś, co jest inne od reszty smarowideł na rynku. Daje poczucie, że ma się produkt klasy premium. A tu ? Kupujesz coś w opakowaniu jak olej GM... naklejka na pewno nie na wyższym poziomie i cena razy 3 w stosunku do GM. |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Valvoline racing VR1 10-60 lub jeszcze lepiej Motul 300V 15-50 lub 20-60
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#309
|
![]() |
VR1 10/60 to półsyntetyk
no i po co takie ulepy ? chyba, że silnik przechodzony i trzeba go uszczelniać olejem |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Na jakim jesteśmy forum?
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#311
|
![]() |
Na jakim jesteśmy forum? na pewno nie na tym gdzie naprawy nieszczelności silnika zastępuje się uszczelnianiem go olejem 15/50 czy 20/60 może być dobrą lepkością kiedy bierzesz udział w wyścigach górskich... Wtedy silnik pracuje non-stop na max obrotach, pod pełnym obciążeniem i w wysokiej temperaturze jeżeli nie... to te oleje nie są potrzebne i nie będą dobre Temat jest "superdobry olej" a to określenie nie jest zależne od jego lepkości kinematycznej. |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Takie rzeczy to jeppach. Oleje, które podałem przeznaczone sa do silników w motorsporcie, jesli kolega uważa inaczej, proponuję petycje napisać do producentów.
VALVOLINE VR1 Racing 10W60 jest olejem syntetycznym produkowanym w technologi HC i MOTUL 300V technologii estrowej. Proszę zagłębić temat za nim się głupoty zacznie wypisywać. Nawiasem nie ma super dobrego oleju. To tak jak z oponami całorocznymi... |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#313
|
![]() |
VALVOLINE VR1 Racing 10W60 jest olejem syntetycznym produkowanym w technologi HC drogi kolego.. ten olej nie jest olejem syntetycznym ![]() jest to olej MINERALNY który jest poddawany hydrokrakingowi (czyli HC) a potem marketingowo nazywany "olejem w technologii syntetycznej" oleje SYNTETYCZNE są na bazie polialfaolefinowej czyli tzw, PAO |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko MOTUL 300V jest prawdziwym olejem syntetycznym reszta tak jak kolega napisał pseudo syntetycznymi, więc proszę nie pisać o ulepach
![]() |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
http://www.millersoils.pl/produkty/premium...leje-silnikowe/
CYTAT Oferta olejów Millers o najwyższych parametrach, to jedna z najbardziej dopracowanych ofert dostępnych dla kierowców. Wszystkie oleje Millers Oils Premium można stosować w nowych samochodach serwisowanych w ASO, i zgodnie z prawem nie może to spowodować utraty gwarancji na pojazd. Wszystkie oleje w pełni syntetyczne są olejami na bazie PAO. A to ci gratka ten Motul ![]() |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Panowie jaki olej zalac do E36 M52B20 licznikowe 190tys, nie wiem jaki olej jest aktualnei w silniku - sprow z Niemiec?
Pozdro. |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Takie rzeczy to jeppach. Oleje, które podałem przeznaczone sa do silników w motorsporcie, jesli kolega uważa inaczej, proponuję petycje napisać do producentów. Gdzie motor jest stosunkowo rzadko odpalany, zawsze doprowadzany do prawidłowej temperatury pracy przed jazdą ogniem i rzeczywiście wiele prób odbywa się na pełnej pycie przez duży procent trasy. W wielu przypadkach (wyścigi płaskie/górskie) praktycznie też nie jest odpalany zimą. No i często sama oliwa przelatuje między zmianami mniej, niż w przypadku zwykłego auta. Tam, gdzie będzie więcej startów na zimno, a czas pracy pełną łychą stosunkowo mały w porównaniu do całego czasu pracy silnika, lepiej użyć czegoś, co nie wymaga każdorazowego wnoszenia modłów, aby dopłynęło do głowicy. BTW. Do górskich Motul rekomenduje 300V HIGH RPM, wychodząc z założenia, że na krótkiej próbie istotne jest zmniejszenie oporów silnika, a dzięki krótkotrwałej pracy silnika stopień rozrzedzenia go przez paliwo niewielki. Producent przy tym podkreśla, że HIGH RPM ma dużą odporność na zerwanie filmu olejowego (cokolwiek to znaczy, ale wygląda na to, że przy 0W-20 też się da). Panowie jaki olej zalac do E36 M52B20 licznikowe 190tys, nie wiem jaki olej jest aktualnei w silniku - sprow z Niemiec? Coś z LL-98? Obecnie do swojej M52B25 leję X-Cess 8100. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Xado oferuje je w pojemnikach plastikowych. Czyżby już i te oleje były "konfekcjonowane" u różnych "producentów"? Nie, nie są. Xado ma produkty zarówno w metalowej bańce - co zresztą bardzo się podoba klientom, jak i od 4 msc są i plastiki. Nawet najmniejsze 0,5 l rozlewane jest bezpośrednio w rafinerii i nigdzie indziej, co też wpływa na cenę. XADO nie ma żadnej rozlewni czy innej tego typu manufaktury do konfekcjonowania swoich produktów. Czyli gdzie, bo jest informacja, że "wyprodukowano w Holandii"? PS. Czy TBN 7,6 przy omawianym 5W40 to nie za mało? |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: zza węgła ![]() |
Cześć,
Jak myślicie co zalać do M42 użytkowanego już teraz wylacznie pojeżdżawkowo? Obecnie jezdzi na 10w40 Liquy Moly z MoS2. Będzie ok, czy pójść w stronę syntetyku np. 5w30? Czy lepiej wybrać coś typu 5w40, 5w50? Silnik ma przelatane ok. 350kkm, troche lyka oliwki, ale w normie. |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Który olej będzie lepszy do m52b28 często jeżdżącego w wyższych obrotach ale bez jakiegoś katowania
Millers CFS 5w40 czy XFS 5W40? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:50 |