Shoutbox 0 nowych PW 


36 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> superdobry olej
gość_bezduszny_*
post Tue, 06 Sep 2011 - 10:19
Post #281









Trudno powiedzieć czy będzie lepszy. Do tego trzeba by robić sporo testów.

Millers (czy XADO) ma oficjalne przedstawicielstwo w Polsce, Motul nie ma.
Kupując przez stronę lub w firmie która jest sub-dystrybutorem i jest wymieniona na stronie... masz jakąś gwarancje, że kupujesz produkt oryginalny.


http://millersoils.pl/catalog/product.php?id_product=218
tak, tego miałem na myśli

przy tak niewielkich przebiegach warto olej zmieniać co 15k km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Sep 2011 - 10:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k11
post Tue, 06 Sep 2011 - 20:05
Post #282


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(domek @ Tue, 06 Sep 2011 - 10:08) *
Millers spełnia normę BMW LL 98, natomiast MOTUL LL 04 czyli niby nowszą... Więcej parametrów porównywać nie będę bo niewiele mi powiedzą.


A jakie są wymagania producenta? LL-98, LL-01 czy LL-04?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
domek
post Wed, 07 Sep 2011 - 15:10
Post #283


Rookie
Dołączył: Fri, 13 March 2009
Skąd: Stont





CYTAT(k11 @ Tue, 06 Sep 2011 - 20:05) *
A jakie są wymagania producenta? LL-98, LL-01 czy LL-04?

r.


Z instrukcji BMW wynika, że LL-01 lub alternatywnie LL-98, natomiast w ASO leją chyba olej LL-04 i użytkownicy jak wyczytałem także często stosują oleje o normach LL-04.


--------------------
Idę tam gdzie idę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 07 Sep 2011 - 15:18
Post #284









LL04 mają oleje C3 5/30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dive_popo
post Wed, 07 Sep 2011 - 15:28
Post #285


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 August 2011
Skąd: Oświęcim





u mnie Castrol edge racing full syntetic 10w60 od zawsze i wymiana co 5k km


--------------------
スープラ - for life !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Wed, 07 Sep 2011 - 22:57
Post #286


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





domek, poczytaj o amsoilu, sam na nim jezdzę od około roku i bardzo dobrze sie spisuje, zimny silnik bardzo fajnie odpala a podczas pałowania z prędkosciami 220+ ciężko wyjść z temp oliwy ponad 100 stopni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 20 Sep 2011 - 10:11
Post #287


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Millersa podrobionego podobno bardzo ciężko kupić ze względu na zamkniętą sieć dystrybucji... Prawda to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 20 Sep 2011 - 10:15
Post #288









Chyba nie chodzi o sieć dystrybucji ale o popularność samego produktu.
Podrabia się coś, co szybko się sprzeda.. i gdzie cena będzie istotna przy zakupie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beers
post Wed, 21 Sep 2011 - 16:07
Post #289


User
Dołączył: Fri, 16 September 2011





Jesli chodzi o firmę Motul to rzeczywiście nie ma oficjalnego przedstawiciela w Polsce, który nosiłby legalnie nazwę Motul Polska, czy Motul Poland lub Motul Pologne. Wgłębiając się bliżej w ten temat to oficjalna międzynarodowa strona www francuskiej firmy Motul przenosi nas na stronę Motul Deutschland GmbH, na której z kolei można odkryć, że Motul Deutschland GmbH ma oficjalne biuro w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 4 (nowoczesny, elegancki biurowiec w centrum Warszawy) tel. 22 253 04 08. Idąc dalej tym śladem istnieje "jeszcze w budowie" jak podkreślają strona www.motulpolska.pl gdzie ponownie powtórzono adres i nazwę Motul Deutschland Gmbh, Biuro w Warszawie, a dalej imienny spis przedstawicieli na poszczególne regiony kraju i wreszcie spis autoryzowanych dystrybutorów Motul w Polsce. Być może jest to zaczątek tworzenia oficjalnego Motul Polska ale z pewnością warszawskie biuro Motul Deutschland i autoryzowani przez niego przedstawiciele w Polsce to chyba jednak "prawdziwy Motul". Pozostali polscy importerzy Motula, jak można przypuszczać czynią to we własnym mniej lub bardziej indywidualnym zakresie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beers
post Mon, 31 Oct 2011 - 09:25
Post #290


User
Dołączył: Fri, 16 September 2011





Jednak dzisiaj otwierając stronę Motul.fr zostałem przekierowany natychmiast na polską stronę www.motul.fr/pl/pl która jest w całości po polsku. Widać, ze jednak Motul powoli zaczyna dbać o potencjalnych klientów z Polski przynajmniej na niwie informacyjnej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamil_lo
post Wed, 09 Nov 2011 - 12:19
Post #291


Rookie
Dołączył: Fri, 08 July 2011





Ja polecam Motul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Sat, 19 Nov 2011 - 18:08
Post #292


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





Co sądzicie o Xado SM/CF 5W40 ? Podobno zawiera jakieś rewitalizanty? Jak się ma do Motula 300V 5W40?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 19 Nov 2011 - 18:10
Post #293









zdecydowanie XADO jest bardziej zaawansowanym produktem niż Motul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beers
post Mon, 28 Nov 2011 - 12:09
Post #294


User
Dołączył: Fri, 16 September 2011





Na czym opiera się ta opinia, że ukraiński olej Xado 5W40 SM/CF jest zdecydowanie bardziej zaawansowanym produktem niż Motul? Jednak Motul to uznana marka w świecie. Sam zastanawiam się nad zmianą oleju przy kolejnej wymianie. Jeżdżę teraz na Liqui Moly Synthoil 5W40 SM/CF. Brałem poważnie pod uwagę olej firmy Motul ale może Xado? O tym oleju czytałem tylko na stronach internetowych producenta (właściciela) czyli ukraińskiej firmy chemicznej Charkowskij Dom. W Polsce Xado nie jest specjalnie rozpowszechnione. Ciekawe, że Xado (przynajmniej na swoich stronach internetowych) przedstawia oleje w metalowych pojemnikach, a jeden z polskich importerów Xado oferuje je w pojemnikach plastikowych. Czyżby już i te oleje były "konfekcjonowane" u różnych "producentów"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Herdi
post Mon, 28 Nov 2011 - 18:32
Post #295


User
Dołączył: Thu, 23 January 2003
Skąd: z W-wa





CYTAT(beers @ Mon, 28 Nov 2011 - 12:09) *
Na czym opiera się ta opinia, że ukraiński olej Xado 5W40 SM/CF jest zdecydowanie bardziej zaawansowanym produktem niż Motul? Jednak Motul to uznana marka w świecie. Sam zastanawiam się nad zmianą oleju przy kolejnej wymianie. Jeżdżę teraz na Liqui Moly Synthoil 5W40 SM/CF. Brałem poważnie pod uwagę olej firmy Motul ale może Xado? O tym oleju czytałem tylko na stronach internetowych producenta (właściciela) czyli ukraińskiej firmy chemicznej Charkowskij Dom. W Polsce Xado nie jest specjalnie rozpowszechnione. Ciekawe, że Xado (przynajmniej na swoich stronach internetowych) przedstawia oleje w metalowych pojemnikach, a jeden z polskich importerów Xado oferuje je w pojemnikach plastikowych. Czyżby już i te oleje były "konfekcjonowane" u różnych "producentów"?

Nie, nie są. Xado ma produkty zarówno w metalowej bańce - co zresztą bardzo się podoba klientom, jak i od 4 msc są i plastiki. Nawet najmniejsze 0,5 l rozlewane jest bezpośrednio w rafinerii i nigdzie indziej, co też wpływa na cenę. XADO nie ma żadnej rozlewni czy innej tego typu manufaktury do konfekcjonowania swoich produktów.
Wszystkie olej jako produkt końcowy są w klasach w jakich są, a nie jak konkurencja, że jeden ze składników spełnia wymogi danej klasyfikacji, i tak też jest na opakowaniu.

o Rewitalizantach możesz poczytać tu www.rewitalizant.pl lub zadzwoń to porozmawiamy 660-616-338.

Co do rozpowszechnienia natomiast, to niestety rzecz jest przykra i wynika z braku reklamy XADO w media co jest decyzją Charkowa, który takiej potrzeby niestety nie widzi sad.gif, a przynajmniej nie widział do tej pory.

od listopada 2010 do bodaj czerwca 2011 nasze produkty testował "Automobilista" i testy te są tam opisane. Obecnie XADO testuje GT i to przedstawia na swoich łamach. Z tego co mi wiadomo ma być Auto Świat i TVN Turbo aby wreszcie zaprezentować Polsce technologię rewitalizacji i produkty XADO.
Rewitaliazty są dostępne jako autonomiczne produkty, a w olejach jest ich ilość, niezbędna do "bieżącej" odbudowy a nie do "remontu" silnika.

Każdy olej XADO ma żywotność 40.000 km, poza Diesel Truck którego żywotność to 120.000 w ciągnikach z ostatnich 10 lat prod. lub 150.000 w najnowszych z zaawansowanym systemem filtracji. - świadczy to samo za siebie o klasie produktu.

to tak po krótce o XADO smile.gif.


--------------------
Pozdrawiam Herdi

www.gae.pl
www.motojama.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Thu, 01 Dec 2011 - 20:56
Post #296


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(Herdi @ Mon, 28 Nov 2011 - 18:32) *
Każdy olej XADO ma żywotność 40.000 km


Nieźle. A jak to się ma do żywotności w "latach" ? Mam na myśli przypadek gdy nie robimy 40kkm rocznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 01 Dec 2011 - 21:03
Post #297









do 2 lat kiedy jest w silniku
do 5 lat kiedy jest w fabrycznie zamkniętym opakowaniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 01 Dec 2011 - 21:08
Post #298









CYTAT(wb78 @ Thu, 01 Dec 2011 - 20:56) *
Nieźle. A jak to się ma do żywotności w "latach" ? Mam na myśli przypadek gdy nie robimy 40kkm rocznie.


co do tych 40.000 km to też nie jest tak do końca

najczęściej to co dyskwalifikuje olej do dalszego używania to nie jego "chemiczne zużycie" czyli nazwijmy to wyczerpanie pakietów dodatków
a zwykłe zanieczyszczenia jakie powstają w silniku

druga sprawa to taka, że są silniki które wręcz "zabijają oleje" i w nich olej tyle nie wytrzyma.


takie wyliczenia "ile olej wytrzyma" robi się na podstawie badań oleju co kilka tysięcy kilometrów
potem z wyników rysuje się krzywe i w ten sposób prognozuje się "ile olej wytrzyma w danym silniku" przy normalnej dla tego silnika eksploatacji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 05 Dec 2011 - 19:14
Post #299


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





40.000km na jednym oleju ohmy.gif ? nieźle. osobiście nie miałbym zaufania. chociaż w aso toyoty teraz w silnikach d4d wymieniają olej co 20.000 km i leją tam zwyklego Castrola ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 05 Dec 2011 - 19:52
Post #300


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Najwięcej jak widziałem to 30 tyś km Q7 4.2 TDI
A co do Xado... Testowałem różne ,ale często się "przepalały" Oprócz Motul i Xado. W obecnym setupie mam Xado Rally 10W60 biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

36 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:02