Shoutbox 0 nowych PW 


36 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> superdobry olej
riko12
post Sun, 31 Jan 2010 - 12:23
Post #181


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





przecież Millers 10w60 to nie tylko CFs ale także XFS 10w60 - z serii Premium, tańszy o 50zł. I to jest odpowiednik Castroli i innych Mobili smile.gif w 100% syntetyczny z polialfaolefinami (PAO), a bez estrów. Zresztą zobaczcie tutaj: http://www.millersoils.pl/wp-content/uploa...motor-oleje.jpg , http://www.millersoils.pl/wp-content/uploa...r-oleje-003.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 31 Jan 2010 - 12:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
psychobójca
post Wed, 10 Mar 2010 - 14:34
Post #182


Rookie
Dołączył: Wed, 10 March 2010





Mam takie pytanie, który olej będzie lepszy do mojej fury.
- auto bmw e34 540
- często ostrzejsza jazda
- ważne, żeby przy rozruchu silnika też był lepszy

Olej nr 1:
Lepkość kinem. przy 100 stC...22,0 cSt
Lepkość kinem. przy 40 stC...125 cSt
Indeks lepkości ...205
Temperatura krzepnięcia...-25 stC

Olej nr 2:
Lepkość kinem. przy 100 stC...22,9 cSt
Lepkość kinem. przy 40 stC...157 cSt
Indeks lepkości ...164
Temperatura krzepnięcia...-55 stC

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 10 Mar 2010 - 14:37
Post #183









ma LPG ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
psychobójca
post Wed, 10 Mar 2010 - 14:45
Post #184


Rookie
Dołączył: Wed, 10 March 2010





tak, zagazowana od ponad roku.
sekwencja BRC 56 Sequent

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
psychobójca
post Fri, 09 Apr 2010 - 05:44
Post #185


Rookie
Dołączył: Wed, 10 March 2010





Ktoś doradzi, który olej lepszy, bo mi się już oilservis zbliża?
pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Fri, 09 Apr 2010 - 10:45
Post #186


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





Jak rozumiem, nie masz turbo ani kompresora, silnik standard, ale często go pałujesz,

AGIP Racing 10W60, prawdziwy dobry syntetyk w dobrej cenie.
VSS M5 1000KM lata na nim wink.gif


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomRS
post Sat, 10 Apr 2010 - 00:05
Post #187


User
Dołączył: Thu, 02 June 2005





Witam


mam pytanie odnośnie opinii o Mobil1 NewLife 0W40, bo nic nie zauważyłem w tym wątku na temat tego oleju. Chcę go wlać do Golfa 1,4 TSI 160 KM (twincharger). Auto robi 90 % przebiegu w mieście, więc chcę zmieniać olej częściej niż co 15 tys km (co 10 będzie ok ?). Olej spełnia wymaganą przez VW normę 502.00 i wydaje mi się, że ma lepsze właściwości niż Mobil1 5W30 stosowany w przypadku przeglądów LongLife - ale to tylko moja opinia laika. Nada się ten olej, czy możecie zaproponować coś co będzie faktycznie lepsze do tego silnika ? Oczywiście z racji gwarancji musi spełniać normę 502.00.


--------------------
Golf TSI

powered by fabryka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 10 Apr 2010 - 18:05
Post #188


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Czy producent zaleca olej klasy 0W do tego auta w naszych warunkach klimatycznych?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
psychobójca
post Mon, 12 Apr 2010 - 18:31
Post #189


Rookie
Dołączył: Wed, 10 March 2010





CYTAT(HighMan @ Fri, 09 Apr 2010 - 10:45) *
AGIP Racing 10W60, prawdziwy dobry syntetyk w dobrej cenie.

Dzięki za radę, może spróbuję bo cena rzeczywiście jest dobra.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Tue, 13 Apr 2010 - 09:02
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Jaki olej możecie polecić do Audi A5 3.2FSI Q 2009 ??? Obecnie jezdzi na Castrolu 05W40 i dość znacznie go ubywa.


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 13 Apr 2010 - 09:06
Post #191









może jakiś 5/50 ?
.... ale trochę dziwne, żeby olej 5/40 (nawet Castrola) tak szybko ubywał w tak młodym silniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Tue, 13 Apr 2010 - 09:34
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





No własnie też nas to zastanawia tymbardziej że auto ma około 30tyś km...


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 13 Apr 2010 - 10:01
Post #193









próbowaliście na innym oleju ?
jest możliwość, by paliwo dostawało się do oleju i obniżało jego lepkość... ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomRS
post Tue, 13 Apr 2010 - 11:36
Post #194


User
Dołączył: Thu, 02 June 2005





CYTAT(k11 @ Sat, 10 Apr 2010 - 18:05) *
Czy producent zaleca olej klasy 0W do tego auta w naszych warunkach klimatycznych?

r.



Zalecenie producenta ograniczaja się do normy VW502.00 lub VW505.01 - obie w przypadku wymian co 15 tys km.


--------------------
Golf TSI

powered by fabryka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roshi
post Wed, 28 Apr 2010 - 12:46
Post #195


Rookie
Dołączył: Wed, 28 April 2010





Ja bym proponował Valvo VR1 Racing...dla mnie mobil to gniot jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Fri, 13 Aug 2010 - 18:41
Post #196


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





CYTAT(Roshi @ Wed, 28 Apr 2010 - 12:46) *
Ja bym proponował Valvo VR1 Racing...dla mnie mobil to gniot jest


Tylko że ten Valvoline VR1 Racing - 10w60 - jest półsyntetyczny i się nie nadaje do tego auta.... Do tego auta trzeba wlać najlepszy możliwy olej. Myślałem o Millersie XFS 5w40, któy jest w pełni syntetyczny, ale ten Castrol również, więc pewnie będzie tak samo. W takim razie trzeba zagrać "grubo" i wlać albo olej estrowy Millers CFS 10w40 - też estrowy w pełni syntetyczny. 10W na pewno rozwiąże problem brania oleju, a w codziennym użytkowaniu nie będzie tak bezkompromisowy jak 10w60 czy 15w60.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sultan of spin
post Fri, 13 Aug 2010 - 20:11
Post #197


User
Dołączył: Thu, 09 April 2009





CYTAT(riko12 @ Fri, 13 Aug 2010 - 18:41) *
Tylko że ten Valvoline VR1 Racing - 10w60 - jest półsyntetyczny i się nie nadaje do tego auta.... Do tego auta trzeba wlać najlepszy możliwy olej. Myślałem o Millersie XFS 5w40, któy jest w pełni syntetyczny, ale ten Castrol również, więc pewnie będzie tak samo. W takim razie trzeba zagrać "grubo" i wlać albo olej estrowy Millers CFS 10w40 - też estrowy w pełni syntetyczny. 10W na pewno rozwiąże problem brania oleju, a w codziennym użytkowaniu nie będzie tak bezkompromisowy jak 10w60 czy 15w60.


Ja na co dzień jeżdżę na TWS 10w60 i nie wiem, co masz na myśli "bezkompromisowy".
Przed rozgrzaniem silnika zawsze jeżdżę "grzecznie" a po ostrzejszej jeździe nigdy od razu nie gaszę i nie wiem co tu jest bezkompromisowego, no chyba tylko to, że wymieniam co 10tyś.


--------------------
S52b32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Mon, 16 Aug 2010 - 20:38
Post #198


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





CYTAT(Sultan of spin @ Fri, 13 Aug 2010 - 20:11) *
Ja na co dzień jeżdżę na TWS 10w60 i nie wiem, co masz na myśli "bezkompromisowy".
Przed rozgrzaniem silnika zawsze jeżdżę "grzecznie" a po ostrzejszej jeździe nigdy od razu nie gaszę i nie wiem co tu jest bezkompromisowego, no chyba tylko to, że wymieniam co 10tyś.


Nie, nie o to mi chodzi - chodzi o to, że olej taki jak TWS 10w60 czy CFS 10w60 nie dba o zużycie paliwa, żywotność katalizatora, czy (co za tym idzie) czystość spalin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sultan of spin
post Mon, 16 Aug 2010 - 23:15
Post #199


User
Dołączył: Thu, 09 April 2009





CYTAT(riko12 @ Mon, 16 Aug 2010 - 20:38) *
Nie, nie o to mi chodzi - chodzi o to, że olej taki jak TWS 10w60 czy CFS 10w60 nie dba o zużycie paliwa, żywotność katalizatora, czy (co za tym idzie) czystość spalin.


No z tym spalaniem i czystością spalin to też jakoś nie trafiłeś za specjalnie.
Mam silnik 3,2l i spalanie na trasie i trochę miasta 10l/100km w mieście ok 12l/100km, jak na silnik z 1996r to chyba nieźle.
A co do czystości spalin to byłem ostatnio na przeglądzie i okazało się, że mieści się w normie euro3 co zaskoczyło wszystkich na stacji diagnostycznej biggrin.gif


--------------------
S52b32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Tue, 17 Aug 2010 - 08:58
Post #200


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





CYTAT(Sultan of spin @ Mon, 16 Aug 2010 - 23:15) *
No z tym spalaniem i czystością spalin to też jakoś nie trafiłeś za specjalnie.
Mam silnik 3,2l i spalanie na trasie i trochę miasta 10l/100km w mieście ok 12l/100km, jak na silnik z 1996r to chyba nieźle.
A co do czystości spalin to byłem ostatnio na przeglądzie i okazało się, że mieści się w normie euro3 co zaskoczyło wszystkich na stacji diagnostycznej biggrin.gif


Źle mnie zrozumiałeś. Nie mi oceniać czy 10, albo 12l to dobrze lub źle. Chodzi i o to, że w porównaniu do 5w40, a zwłaszcza 5w30, olej 10w60 czy 15w60 z racji swojej większej gęstości podnosi spalanie i zabiera moc. W jednym aucie będzie to 0,1l /100 km, a w drugim 1l/100km.
A co do czystości spalin - jak najbardziej, w starszych autach taki olej jest znakomity, natomiast w nowszych konstrukcjach (zwłaszcza Diesel z DPF) musi to być olej, który spełnia wymogi ACEA C1, C2, C3 lub C4 - zobacz że nawet do najnowszych Subaru STi producent zaleca olej 5w30 C3.
Choć w tym dokładnie przypadku (Audi 3,2 FSI) producent poza olejem 5w30, dopuszcza także 5w40, więc śmiało można lać oleje o wyższej lepkości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

36 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 15:57