![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
BTW czym różni sie dolot TTS od normalnego 2.0TFSI No właśnie też jestem ciekaw. CYTAT marty co z leonem? To Ty miałeś przygodę przy Idzikowskiego? niestety tak ta mala roznica to to ze jest grubszy o 2cm i jest caly aluminiowy Polemizowałbym czy to mała różnica ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Dolot w 2,0TFSI to jakis zart konstruktora. W nowych silnikach juz go nie ma i zostal zastapiony takim jak w dieslu.
Seryjny filtr nie wymieniany co 5tys km powoduje spadek mocy samochodu (dramat) TTS posiada bardzo duza puszka filtra (taka sama jak w 3,2a3 lub G5) Potencjal 2,0TFSI jest duzo wiekszy od 1,8T np. 280ps na seryjnej K03 Pompa paliwa w TFSI wystarcza do 400ps tak samo jak pompa wysokocisnieniowa w wtryski maja wydajnosc : AXX/BWA/BYD = 1080 cc/min BHZ/BWJ/BYD/CDLA,B = 1217 cc/min -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2006 Skąd: śląskie ![]() |
Marty.. to byla taka ironia tylko:). Wiem ze to duzo:)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
PatTDI opróżnij skrzynkę bo nie można odpisać.
-------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
...w całym tym projekcie nie padło hasło "sprzęgło", a to jest chyba jeden z najbardziej "bolących" tematów jeśli się produkuje mocne 1.8T posiadające 5 biegową skrzynię biegów (i malutką tarczkę sprzęgła). Jeśli tematu sprzęgła przy modach 2.0T nie ma wcale, bo seria trzyma się OK przy uzyskanym momencie obrotowym, to gratulujemy VAGowi kolejnego udanego silnika i detronizujemy 1.8T
![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Potencjal 2,0TFSI jest duzo wiekszy od 1,8T np. 280ps na seryjnej K03 AXX/BWA/BYD = 1080 cc/min BHZ/BWJ/BYD/CDLA,B = 1217 cc/min no to jestem w szoku ze w z serii 200KM mozna napompowac 280KM na tej samej sprezarce.... jeden wtrysk ma wydajnosc taka?? wow -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Tak jeden wtryskiwacz ma tak wydjanosc.
2,0T nie istnieje z 5cio biegowa skrzynia a ten akurat model to quattro i skrzynie i sprzeglo ma takie jak w Sce. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
A ja mam pytanie o naped bo rozne opinie sa , czy w 2.0tfsi 200km quattro to quattro czy haldex z napisem quattro ?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
...w całym tym projekcie nie padło hasło "sprzęgło", a to jest chyba jeden z najbardziej "bolących" tematów jeśli się produkuje mocne 1.8T posiadające 5 biegową skrzynię biegów (i malutką tarczkę sprzęgła). Jeśli tematu sprzęgła przy modach 2.0T nie ma wcale, bo seria trzyma się OK przy uzyskanym momencie obrotowym, to gratulujemy VAGowi kolejnego udanego silnika i detronizujemy 1.8T ![]() Biorac pod uwage idee dzialania wtrysku bezposredniego takie wtryskiwacze sa bardzo wskazane - czas wtrysku powinien byc krotszy niz w normalnym silniku. Poza tym sterowanie takim wtryskiwaczem tez jest duzo bardziej precyzyjne ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
jest to haldex II generacji... nie jest to stały napęd, ale zważywszy na straty przy stałem napedzie, chyba nie jest to powód do rozpaczy.
haldex tej generacji został bardzo ulepszony i powoli dorównuje stałemu napędowi typu torsen. -------------------- GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
co do sprzęgła to żyje i ma się dobrze, mam nadzieję że tak pozostanie...
![]() -------------------- GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
jest to haldex II generacji... nie jest to stały napęd, ale zważywszy na straty przy stałem napedzie, chyba nie jest to powód do rozpaczy. haldex tej generacji został bardzo ulepszony i powoli dorównuje stałemu napędowi typu torsen. II generacji czy III ? o ile można porównywać III generację do torsena o tyle II generacja nie ma nawet najmniejszej szansy na porównanie. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
tak naprawde te 300km to dobre dla emeryta (2 lata temu to bylo coś ale teraz to moc dla dzadka)
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
dla jednych mało, dla innych nadal dużo. Ale przynajmniej Audi a nie calibra......
-------------------- GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
tak naprawde te 300km to dobre dla emeryta (2 lata temu to bylo coś ale teraz to moc dla dzadka) Są święta więc wybaczamy ci nawet taką głupotę, polałeś trochę jadem i mam nadzieję że już ci lżej. -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
eee żle mnie zrozumieliście wiadomo 300km to dla przeciętnego kierowcy to ogromna moc
audi fajne auto i nie ma co do cali poruwnywać bo to inne epoki więc też wam życze wesolych świąt i sorki za OT -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Haldex i Torsen to zupełnie inne napędy i oba mają swoje zalety i wady.
Haldex w tym Audi to już prawdopodobnie III generacja (stale przenosi min. 10% na tył - więc de facto jest to stały napęd 4x4). Mam taki napęd w Volvo S60R MY'07 i na ulicy sprawdza się bardzo dobrze i bezpiecznie. Właściwie trzeba się mocno starać żeby tył jechał gdzie indziej niż za przodem ![]() Jest już IV generacja Haldexa i tam to już jest zupełnie inna liga - niesamowita stabilość a prowokowane auto zachowuje się jak stałe 4x4 w rozkładzie 50/50 z tendencją do wyrzucania tyłu na zewnątrz. Przepraszam za OT ale nie lubię komentarzy typu - jak nie Torsen to jest be! Torsen też ma "pare" wad... -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
jest to haldex II generacji, nie jest montowany haldex III generacji do A3, S3, ani innych aut pokrewnych.
haldex II generacji to zupełnie coś innego niż haldex I gen. wiadomo, nie jest to napęd stały, ale dopinanie jest bardzo płynne, auto jest bardzo przewidywalne, spięcie z tendencją do lekkiej nadsterowności. -------------------- GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
z tego co jechalem z malolatem kiedys to trudno tu mowic o plynnym dopinaniu....
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 13:41 |