Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> I w Polsce 2.0 TFSI na K04, by CompSport...
marty
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:57
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(the.wolf @ Sat, 20 Dec 2008 - 13:38) *
BTW czym różni sie dolot TTS od normalnego 2.0TFSI

No właśnie też jestem ciekaw.

CYTAT
marty co z leonem? To Ty miałeś przygodę przy Idzikowskiego?

niestety tak

CYTAT(daniello 1.8t @ Sat, 20 Dec 2008 - 13:49) *
ta mala roznica to to ze jest grubszy o 2cm i jest caly aluminiowy

Polemizowałbym czy to mała różnica wink.gif 2cm na takiej powierzchni to całkiem sporo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatTDI
post Sat, 20 Dec 2008 - 17:06
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Dolot w 2,0TFSI to jakis zart konstruktora. W nowych silnikach juz go nie ma i zostal zastapiony takim jak w dieslu.
Seryjny filtr nie wymieniany co 5tys km powoduje spadek mocy samochodu (dramat)
TTS posiada bardzo duza puszka filtra (taka sama jak w 3,2a3 lub G5)

Potencjal 2,0TFSI jest duzo wiekszy od 1,8T np. 280ps na seryjnej K03
Pompa paliwa w TFSI wystarcza do 400ps tak samo jak pompa wysokocisnieniowa w wtryski maja wydajnosc :
AXX/BWA/BYD = 1080 cc/min
BHZ/BWJ/BYD/CDLA,B = 1217 cc/min


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniello 1.8t
post Sat, 20 Dec 2008 - 22:00
Post #23


Rookie
Dołączył: Wed, 18 October 2006
Skąd: śląskie





Marty.. to byla taka ironia tylko:). Wiem ze to duzo:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Sun, 21 Dec 2008 - 20:01
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





PatTDI opróżnij skrzynkę bo nie można odpisać.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 22 Dec 2008 - 11:26
Post #25


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





...w całym tym projekcie nie padło hasło "sprzęgło", a to jest chyba jeden z najbardziej "bolących" tematów jeśli się produkuje mocne 1.8T posiadające 5 biegową skrzynię biegów (i malutką tarczkę sprzęgła). Jeśli tematu sprzęgła przy modach 2.0T nie ma wcale, bo seria trzyma się OK przy uzyskanym momencie obrotowym, to gratulujemy VAGowi kolejnego udanego silnika i detronizujemy 1.8T wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Mon, 22 Dec 2008 - 12:35
Post #26


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(PatTDI @ Sat, 20 Dec 2008 - 17:06) *
Potencjal 2,0TFSI jest duzo wiekszy od 1,8T np. 280ps na seryjnej K03
AXX/BWA/BYD = 1080 cc/min
BHZ/BWJ/BYD/CDLA,B = 1217 cc/min


no to jestem w szoku ze w z serii 200KM mozna napompowac 280KM na tej samej sprezarce....

jeden wtrysk ma wydajnosc taka?? wow


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 22 Dec 2008 - 19:17
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Tak jeden wtryskiwacz ma tak wydjanosc.
2,0T nie istnieje z 5cio biegowa skrzynia a ten akurat model to quattro i skrzynie i sprzeglo ma takie jak w Sce.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 22 Dec 2008 - 20:09
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





A ja mam pytanie o naped bo rozne opinie sa , czy w 2.0tfsi 200km quattro to quattro czy haldex z napisem quattro ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 22 Dec 2008 - 20:42
Post #29


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(marecek @ Mon, 22 Dec 2008 - 11:26) *
...w całym tym projekcie nie padło hasło "sprzęgło", a to jest chyba jeden z najbardziej "bolących" tematów jeśli się produkuje mocne 1.8T posiadające 5 biegową skrzynię biegów (i malutką tarczkę sprzęgła). Jeśli tematu sprzęgła przy modach 2.0T nie ma wcale, bo seria trzyma się OK przy uzyskanym momencie obrotowym, to gratulujemy VAGowi kolejnego udanego silnika i detronizujemy 1.8T wink.gif

Biorac pod uwage idee dzialania wtrysku bezposredniego takie wtryskiwacze sa bardzo wskazane - czas wtrysku powinien byc krotszy niz w normalnym silniku. Poza tym sterowanie takim wtryskiwaczem tez jest duzo bardziej precyzyjne smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlanS3
post Mon, 22 Dec 2008 - 21:25
Post #30


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008





jest to haldex II generacji... nie jest to stały napęd, ale zważywszy na straty przy stałem napedzie, chyba nie jest to powód do rozpaczy.
haldex tej generacji został bardzo ulepszony i powoli dorównuje stałemu napędowi typu torsen.


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlanS3
post Mon, 22 Dec 2008 - 21:28
Post #31


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008





co do sprzęgła to żyje i ma się dobrze, mam nadzieję że tak pozostanie... smile.gif


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 22 Dec 2008 - 22:21
Post #32









CYTAT(AlanS3 @ Mon, 22 Dec 2008 - 21:25) *
jest to haldex II generacji... nie jest to stały napęd, ale zważywszy na straty przy stałem napedzie, chyba nie jest to powód do rozpaczy.
haldex tej generacji został bardzo ulepszony i powoli dorównuje stałemu napędowi typu torsen.


II generacji czy III ?
o ile można porównywać III generację do torsena o tyle II generacja nie ma nawet najmniejszej szansy na porównanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Thu, 25 Dec 2008 - 18:59
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





tak naprawde te 300km to dobre dla emeryta (2 lata temu to bylo coś ale teraz to moc dla dzadka)


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlanS3
post Thu, 25 Dec 2008 - 23:12
Post #34


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008





dla jednych mało, dla innych nadal dużo. Ale przynajmniej Audi a nie calibra......


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 26 Dec 2008 - 10:35
Post #35


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





CYTAT(jarek111 @ Thu, 25 Dec 2008 - 18:59) *
tak naprawde te 300km to dobre dla emeryta (2 lata temu to bylo coś ale teraz to moc dla dzadka)


Są święta więc wybaczamy ci nawet taką głupotę, polałeś trochę jadem i mam nadzieję że już ci lżej.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 26 Dec 2008 - 11:32
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





eee żle mnie zrozumieliście wiadomo 300km to dla przeciętnego kierowcy to ogromna moc
audi fajne auto i nie ma co do cali poruwnywać bo to inne epoki więc też wam życze wesolych świąt
i sorki za OT


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 26 Dec 2008 - 12:28
Post #37









CYTAT(jarek111 @ Fri, 26 Dec 2008 - 11:32) *
audi fajne auto i nie ma co do cali poruwnywać


jak już to porównywać.

sorry, ale oczy bolą wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Sun, 04 Jan 2009 - 22:19
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Haldex i Torsen to zupełnie inne napędy i oba mają swoje zalety i wady.
Haldex w tym Audi to już prawdopodobnie III generacja (stale przenosi min. 10% na tył - więc de facto jest to stały napęd 4x4). Mam taki napęd w Volvo S60R MY'07 i na ulicy sprawdza się bardzo dobrze i bezpiecznie. Właściwie trzeba się mocno starać żeby tył jechał gdzie indziej niż za przodem smile.gif
Jest już IV generacja Haldexa i tam to już jest zupełnie inna liga - niesamowita stabilość a prowokowane auto zachowuje się jak stałe 4x4 w rozkładzie 50/50 z tendencją do wyrzucania tyłu na zewnątrz.
Przepraszam za OT ale nie lubię komentarzy typu - jak nie Torsen to jest be! Torsen też ma "pare" wad...


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlanS3
post Mon, 05 Jan 2009 - 21:50
Post #39


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008





jest to haldex II generacji, nie jest montowany haldex III generacji do A3, S3, ani innych aut pokrewnych.

haldex II generacji to zupełnie coś innego niż haldex I gen. wiadomo, nie jest to napęd stały, ale dopinanie jest bardzo płynne, auto jest bardzo przewidywalne, spięcie z tendencją do lekkiej nadsterowności.


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 05 Jan 2009 - 22:07
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





z tego co jechalem z malolatem kiedys to trudno tu mowic o plynnym dopinaniu....


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 13:41