![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Cześć,
Jakoś tak wyszło, że zamieszczam nowości, mam nadzieje że nie zanudzam tego wątku, ponieważ staram się wybierać ciekawe i może kontrowesyjne nieco jak Panamera. W tym wypadku jest to dobrze znane R8, które bije popularną 911 na głowę przede wszystkim stylistyką i nie jest jak popularne TT modelem dla fryzjerów i fanów skórzanych stringów ![]() z RS6, jednak jak sądzimy problemy z chłodzeniem i kilka spalonych egzemplarzy zmusiło do zmiany serca - Czy dobrze? ![]() Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi) zapewnia osiągi akceptowalne w tej klasie, czyli 3.9 do 100km/h, Vmax = 315 km/h - liczyłem na więcej, być może jest kaganiec w postaci elektroniki. Na pewno będzie można zamówić R8 z pełnymi reflektorami LED i ceramicznym układem hamulcowym (ZR1 też ma ![]() ![]() na rynku UK ca. 140 000 Eurasków ![]() w przyszłości itp. Można stwierdzić, że wg obowiązujących stawek ca. 640 000 zł - pułap 997 TT , lekko używanego GT2 ![]() Oceńcie sami, ale może będzie kilka szt. w PL ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8)
Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Płońsk ![]() ![]() |
Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8) Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy "Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi)" Kolor by mi nie przeszkadzał ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8) Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi) (...)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Slepy nie jestem, z linka 240Z : http://www.3sgte.com/IMG_0418.jpg
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Płońsk ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
240Z co za lipe podałeś?
![]() Wiec jak w koncu jest i czy ktos ma dobre zrodlo dlaczego nie biturbo ? -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
To nie żadna lipa, tylko prawdopodobnie ktoś podał moc S8, która wynosi dokładnie 450KM. IMO to zwykła pomyłka, bo nie sądzę, żeby w S8 ułożono silnik w taki sposób, żeby koła rozrządu były po tej samej stronie co koło zamachowe (to układ typowy dla supercars z centralnie umieszczonym silnikiem).
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
To nie żadna lipa, tylko prawdopodobnie ktoś podał moc S8, która wynosi dokładnie 450KM. IMO to zwykła pomyłka, bo nie sądzę, żeby w S8 ułożono silnik w taki sposób, żeby koła rozrządu były po tej samej stronie co koło zamachowe (to układ typowy dla supercars z centralnie umieszczonym silnikiem). To akurat normalne VAG w pewnym pomencie zaczął przenosić rozrząd do tyłu na pewno w V8, VR6 itp |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
R8 w roli zabójcy i zakładnika: http://moto.onet.pl/1522002,2217,artykul.html
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
super reklamy! "zabójca" niszczy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
Gdyby ktos chcial robic swapa,mam potrzebny elemencik
![]() http://img153.imageshack.us/my.php?image=img0128vd7.jpg |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
Na to czekałem , bo po r8 z silnikiem rs4 mam zwykły niedosyt. Owszem daje rade , ale jak ma być to super-samochód to wypadałoby żeby miało coś dedykowanego z wyższej półki , właśnie min. v10...
r8 v10 już nie będzie wstydu stanąć obok f430 lub gallardo... No i cena 10k euro tylko wyższa niż r8 v8 , w sumie to ci co kupili wcześniej r8 mogą czuć się troche wydupczeni. ps. miałem założyć podobny temat... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
240Z co za lipe podałeś? ![]() To są zdjęcia przekroju silnika i skrzyni od S8, a nie od R8. I nie od Gallardo. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#16
|
![]() |
Na to czekałem , bo po r8 z silnikiem rs4 mam zwykły niedosyt. Owszem daje rade , ale jak ma być to super-samochód to wypadałoby żeby miało coś dedykowanego z wyższej półki , właśnie min. v10... r8 v10 już nie będzie wstydu stanąć obok f430 lub gallardo... No i cena 10k euro tylko wyższa niż r8 v8 , w sumie to ci co kupili wcześniej r8 mogą czuć się troche wydupczeni. ps. miałem założyć podobny temat... Rav, pamiętaj że do pierwsze auto ze stajni VW, więc tak na dobrą sprawę i tak dobrze im wyszło ![]() i nawet nie mogłoby konkurować z kultową 911. Moim zdaniem std. V8 nie ma nic większego do zaoferowania niż RS4 jeśli chodzi o kwestię doznań, choć na pewno jest nieznacznie szybsze. Teraz jest mocniejsze i taki było zawsze plan co do R8, cena auta wypasionego będzie ca. 170.000 Eur, więc pułap 997 TT, ale do Gallardo i F430 trochę daleko moim zdaniem, ale czekam na testy i wtedy będzie można coś powiedzieć ![]() Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
W S8 jest silnik ze standardowego gallardo zdławiony z 500 do 450
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie. Rozmawiałem o tym silniku z inżynierami Audi podczas prezentacji RS6, i zarówno V10bi-t w RS6, jak i ten w S8 nie pochodzą z tej samej linii projektowej, co silnik V10 w Gallardo.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
A czy mógłbyś wytłumaczyć co oznacza że nie pochodzą z tej samej "linii projektowej"?
![]() No bo to chyba jednak nie są kompletnie inne jednostki, prawda? Ile tak naprawdę różni te silniki, a co jest wspólnego? Bo dla mnie określenie "linia projektowa" to taka trochę papka marketingowa, a ja lubię konkrety. Co łączy a co dzieli ![]() -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Tak paplali o swoim produkcie wprowadzając S8 drugiej generacji
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:21 |