Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> New R8 5.2 V10 by Lambo Gallardo, serce od LP 560-4
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:39
Post #1









Cześć,

Jakoś tak wyszło, że zamieszczam nowości, mam nadzieje że nie zanudzam tego wątku, ponieważ staram się wybierać ciekawe i może kontrowesyjne
nieco jak Panamera. W tym wypadku jest to dobrze znane R8, które bije popularną 911 na głowę przede wszystkim stylistyką i nie jest jak popularne
TT modelem dla fryzjerów i fanów skórzanych stringów biggrin.gif Długo oczekiwana wersja "szybszej" R8 miała mieć silnik Twin Turbo, jak liczyliśmy na bazę
z RS6, jednak jak sądzimy problemy z chłodzeniem i kilka spalonych egzemplarzy zmusiło do zmiany serca - Czy dobrze? huh.gif

Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi) zapewnia osiągi akceptowalne w tej klasie, czyli 3.9 do 100km/h,
Vmax = 315 km/h - liczyłem na więcej, być może jest kaganiec w postaci elektroniki. Na pewno będzie można zamówić R8 z pełnymi reflektorami
LED i ceramicznym układem hamulcowym (ZR1 też ma wink.gif ) no ale z systemem Bang & Olufsen cool.gif ale koniec z pierdołami, cena za wersję podstawową
na rynku UK ca. 140 000 Eurasków biggrin.gif co daje 540 000 zł standard ... w Polsce na pewno będzie nieziemska znając podatki, nową podwyższoną akcyzę
w przyszłości itp. Można stwierdzić, że wg obowiązujących stawek ca. 640 000 zł - pułap 997 TT , lekko używanego GT2 cool.gif

Oceńcie sami, ale może będzie kilka szt. w PL tongue.gif





Pozdrawiam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
240Z
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:53
Post #2


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Trochę zdjęć silnika:

http://www.3sgte.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:53
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8)


Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Necak
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:15
Post #4


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Płońsk

Ikona grupy



CYTAT(SajneK @ Tue, 09 Dec 2008 - 21:53) *
Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8)


Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy


"Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi)"

Kolor by mi nie przeszkadzał smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRD
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:18
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 October 2007
Skąd: SMI





CYTAT(SajneK @ Tue, 09 Dec 2008 - 21:53) *
Cudowne auto... tylko w sumie liczylem na cos wiecej niz technologie zywcem z Lambo... aczkolwiek, chętnie, oj chętnie, tylko kolor nie ten, moze rsblau? 8)


Aaaale moment moment, to ile w koncu koni? 450? to jak w S8? yyyyyyyy

CYTAT(Pablo vel 2hot @ Tue, 09 Dec 2008 - 21:39) *
Serce R8 V10 pochodzi z Lambo Gallardo LP 560-4, moc 539KM (wg. danych Audi) (...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:25
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Slepy nie jestem, z linka 240Z : http://www.3sgte.com/IMG_0418.jpg


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Necak
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:35
Post #7


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Płońsk

Ikona grupy



http://www.autogaleria.pl/fotografie/index...0&news=1689
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:36
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





240Z co za lipe podałeś?smile.gif

Wiec jak w koncu jest i czy ktos ma dobre zrodlo dlaczego nie biturbo ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Tue, 09 Dec 2008 - 23:23
Post #9


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





To nie żadna lipa, tylko prawdopodobnie ktoś podał moc S8, która wynosi dokładnie 450KM. IMO to zwykła pomyłka, bo nie sądzę, żeby w S8 ułożono silnik w taki sposób, żeby koła rozrządu były po tej samej stronie co koło zamachowe (to układ typowy dla supercars z centralnie umieszczonym silnikiem).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Derbiak
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:25
Post #10


User
Dołączył: Mon, 01 September 2008
Skąd: Łódź





CYTAT(240Z @ Tue, 09 Dec 2008 - 23:23) *
To nie żadna lipa, tylko prawdopodobnie ktoś podał moc S8, która wynosi dokładnie 450KM. IMO to zwykła pomyłka, bo nie sądzę, żeby w S8 ułożono silnik w taki sposób, żeby koła rozrządu były po tej samej stronie co koło zamachowe (to układ typowy dla supercars z centralnie umieszczonym silnikiem).



To akurat normalne VAG w pewnym pomencie zaczął przenosić rozrząd do tyłu na pewno w V8, VR6 itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WAT
post Thu, 11 Dec 2008 - 15:36
Post #11


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





R8 w roli zabójcy i zakładnika: http://moto.onet.pl/1522002,2217,artykul.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Thu, 11 Dec 2008 - 15:46
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





super reklamy! "zabójca" niszczy laugh.gif . Marzy mi się żeby audi zrobiło reklamy w stylu bmw the hire z cilvem owenem wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 13 Dec 2008 - 17:07
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





Gdyby ktos chcial robic swapa,mam potrzebny elemencik wink.gif
http://img153.imageshack.us/my.php?image=img0128vd7.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Sat, 13 Dec 2008 - 23:16
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





Na to czekałem , bo po r8 z silnikiem rs4 mam zwykły niedosyt. Owszem daje rade , ale jak ma być to super-samochód to wypadałoby żeby miało coś dedykowanego z wyższej półki , właśnie min. v10...

r8 v10 już nie będzie wstydu stanąć obok f430 lub gallardo...

No i cena 10k euro tylko wyższa niż r8 v8 , w sumie to ci co kupili wcześniej r8 mogą czuć się troche wydupczeni.

ps. miałem założyć podobny temat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 14 Dec 2008 - 22:21
Post #15


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(SajneK @ Tue, 09 Dec 2008 - 22:36) *
240Z co za lipe podałeś?smile.gif


To są zdjęcia przekroju silnika i skrzyni od S8, a nie od R8. I nie od Gallardo.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sun, 14 Dec 2008 - 23:25
Post #16









CYTAT(Rav. @ Sat, 13 Dec 2008 - 23:16) *
Na to czekałem , bo po r8 z silnikiem rs4 mam zwykły niedosyt. Owszem daje rade , ale jak ma być to super-samochód to wypadałoby żeby miało coś dedykowanego z wyższej półki , właśnie min. v10...

r8 v10 już nie będzie wstydu stanąć obok f430 lub gallardo...

No i cena 10k euro tylko wyższa niż r8 v8 , w sumie to ci co kupili wcześniej r8 mogą czuć się troche wydupczeni.

ps. miałem założyć podobny temat...


Rav, pamiętaj że do pierwsze auto ze stajni VW, więc tak na dobrą sprawę i tak dobrze im wyszło wink.gif Mogło okazać się totalną porażką
i nawet nie mogłoby konkurować z kultową 911. Moim zdaniem std. V8 nie ma nic większego do zaoferowania niż RS4 jeśli chodzi o
kwestię doznań, choć na pewno jest nieznacznie szybsze. Teraz jest mocniejsze i taki było zawsze plan co do R8, cena auta wypasionego
będzie ca. 170.000 Eur, więc pułap 997 TT, ale do Gallardo i F430 trochę daleko moim zdaniem, ale czekam na testy i wtedy będzie
można coś powiedzieć cool.gif



Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 15 Dec 2008 - 09:31
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





W S8 jest silnik ze standardowego gallardo zdławiony z 500 do 450


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 15 Dec 2008 - 10:23
Post #18


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie. Rozmawiałem o tym silniku z inżynierami Audi podczas prezentacji RS6, i zarówno V10bi-t w RS6, jak i ten w S8 nie pochodzą z tej samej linii projektowej, co silnik V10 w Gallardo.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 15 Dec 2008 - 10:46
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





A czy mógłbyś wytłumaczyć co oznacza że nie pochodzą z tej samej "linii projektowej"? wink.gif
No bo to chyba jednak nie są kompletnie inne jednostki, prawda? Ile tak naprawdę różni te silniki, a co jest wspólnego?
Bo dla mnie określenie "linia projektowa" to taka trochę papka marketingowa, a ja lubię konkrety. Co łączy a co dzieli smile.gif


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 15 Dec 2008 - 12:53
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Tak paplali o swoim produkcie wprowadzając S8 drugiej generacji rolleyes.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:21